Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Oficialii Dacia anunță că marca va produce automobile electrice
Last Updated: Sep 21 2017 21:40, Started by
max_01
, Jul 11 2017 20:44
·
0
#1
Posted 11 July 2017 - 20:44
,,Dacia se pregătește să devină electrică. Producătorul român spune că va face și el acest pas, în contextul în care mai multe companii de la nivel mondial și-au prezentat deja planurile de reorientare spre mașinile cu motoare pe combustibili alternativi. Franța a anunțat că vrea să scoată de pe drumurile sale complet, până în 2040, mașinile cu motoare pe benzină și motorină. Acum doar 4% din piața auto franceză este din această categorie. În România însă, procentul este și mai mic, de doar 1%.
Hakim Boutehra, director comercial grup Renault România: Evident, industria se pregătește pentru asta, iar Dacia este parte a acestei transformări în viitor. Anul 2040 este îndepărtat, însă nu foarte îndepărtat, astfel încât avem planuri pentru Dacia în aceste direcții. Important este însă să păstrăm ADN-ul brandului: să păstrăm Dacia ca mașină accesibilă. Vânzările de mașini ecologice au crescut în România de aproape trei ori în primele patru luni ale anului. Au fost vândute 548 de autoturisme electrice și hibrid, față de 195 în același interval din 2016. Benzinăriile s-au adaptat imediat la creșterea numărului de mașini electrice, astfel încât lângă pompele pentru carburanți, au montat stații de încărcare a bateriilor. Pe același bulevard din București, la 2 kilometri distanță, întâlnim o altă priză pentru mașinile nepoluante. Lanțurile de hipermarketuri adoptă aceeași strategie! Clienții își pot lăsa mașina la încărcat în timp ce se află la cumpărături. Datele Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile arată că în România au fost înmatriculate aproape 2000 de mașini cu combustibili alternativi în ultimii 3 ani. Mai bine de jumătate dintre ele doar anul trecut! Cine vrea să îsi cumpere o masina electrica, poate beneficia de ajutor din partea statului de 10.000 de euro, adică 45 de mii de lei. Și nu este nevoie să caseze o masină veche. Dacă va casa o mașină veche, are în plus 6.500 de lei. Asta înseamnă că pentru achiziția unei mașini electrice, reducerea poate să fie și de 11.500 de euro. Hakim Boutehra, director comercial grup Renault România: Cel mai mare trend în industria de automobile în toată lumea este să ai mai multă conectivitate, mai multe mașini electrice și mai multe mașini autonome. În România, acum, doar 1% dintre mașinile din circulație sunt electrice sau hibride. Situația nu este cu mult diferită nici în Germania, Irlanda, Italia sau Spania. Franța în schimb, unde procentul ajunge la 4%, a anunțat că peste 23 de ani, în 2040, toate automobilele noi vândute în Hexagon vor fi electrice, iar persoanele cu venituri reduse vor primi ajutoare financiare de la guvern, pentru a-și schimba mașinile poluante cu unele ecologice. Ministrul Mediului de la Paris a numit această inițiativă „o revoluție”. http://www.digi24.ro...lectrice-757565 Dacia va folosi tehnologia Renault asa ca nu aceasta decizie este realizabila.Poate si la noi, in viitor, persoanele cu venituri modeste vor fi ajutate financiar de guvern sa isi poata cumpara un autoturism ecologic. |
#3
Posted 11 July 2017 - 20:53
#4
Posted 11 July 2017 - 20:53
Ceva imi spune ca prin anii 2030 vor lansa ceva, nicidecum ceva in urmatorul deceniu.
|
#6
Posted 11 July 2017 - 21:00
Vrajeala, s-a lansat inca din Ianuarie:
"Dublă lansare! Uzina Dacia dezvăluie azi primul Logan electric şi primul prelungitor de 200 km" Detalii aici. (e o gluma, deci luati-o ca atare) Claudiu998, on 11 iulie 2017 - 20:57, said:
Ceva porcarii de 1.2 125cp pe Duster, dar ala e motor de polo. |
#7
Posted 11 July 2017 - 21:05
Masinele electrice mai trebuie sa se dezvolte si sa se ieftineasca.
|
#9
Posted 11 July 2017 - 21:08
Claudiu998, on 11 iulie 2017 - 20:57, said:
2030 e binee...loganu din 2017 arata ca o masina din 2000. Poate in 2030 sa scoata si astia pe linia de productie un motor de 1.8 si macar 130 de cai. Din 2005 pana acum tot 1.4 de 70 de cai vezi la ei. Ceva porcarii de 1.2 125cp pe Duster, dar ala e motor de polo. Ce ai vrea de la o maşină low-cost? V8 bi-turbo? |
#10
Posted 11 July 2017 - 21:17
max_01, on 11 iulie 2017 - 20:44, said:
Dacia va folosi tehnologia Renault asa ca nu aceasta decizie este realizabila.Poate si la noi, in viitor, persoanele cu venituri modeste vor fi ajutate financiar de guvern sa isi poata cumpara un autoturism ecologic. Poti sa-i spui automobil ecologic la un automobil fotovoltaic ! (sau macar statiile de incarcare pentru masinile electrice sa fie niste statii fotovoltaice) Edited by stlk, 11 July 2017 - 21:23. |
|
#11
Posted 11 July 2017 - 21:19
da, insa priveste partea buna, se muta poluarea in zone nepopulate sau mai putin populate, ceea ce e bine
|
#12
Posted 11 July 2017 - 21:23
Nu o sa moara nimic, cel putin nu in timpul vietii noastre... o sa murim noi, copiii nostri si nepotii nostri inainte
|
#13
Posted 11 July 2017 - 21:26
O să o vândă ieftin, fără baterii, pt. că acestea se vor fura din fabrică şi vinde pe sub mână.
|
#14
Posted 11 July 2017 - 21:47
pclife, on 11 iulie 2017 - 21:19, said:
da, insa priveste partea buna, se muta poluarea in zone nepopulate sau mai putin populate, ceea ce e bine si cand se va inmultii numarul masinilor electrice, se va imulti si numarul termocentralelor, pleci din Bucuresti in care sa spunem nu o sa mai fie prea multa poluare (dar ma indoiesc ca oricum exista alte surse de poluare) si mergi in vacanta sa te relaxezi unde ? la plaja pe zgura ? in viitor mai vreti legume si fructe ecologice de la tarani ? pa cum daca tu sustii mutarea poluarii la tara (acolo unde zici tu ca densitatea populatiei e mai mica) !? Edited by stlk, 11 July 2017 - 21:49. |
#15
Posted 11 July 2017 - 21:53
max_01, on 11 iulie 2017 - 20:44, said: Anul 2040 pînă atunci cele de azi sunt măcate la propriu de rugină probabil vor face şi infrastructura de reîncărcare...exact ca autostrăzile... şi noi tot cu calul... acu' sincer... cum ies la calcul 80.000 ioro... doo motoare electricre puse direct pe roată şi un accumulator...habar n-am... dar dacă e să prosteşti proştii... merge! Edited by sarac.lipit, 11 July 2017 - 21:55. |
|
#16
Posted 12 July 2017 - 00:31
#17
Posted 12 July 2017 - 05:54
1997 apar primele celulare la romani.le aveau doar boierii.2017 .un tel mobil ti se ofera ca rest la cumparaturi.asa si cu electricele in 2040.o sa zburde pe drumuri.motorul termic e istorie in curand.
|
#18
Posted 12 July 2017 - 13:10
A-d-r-i-a-n, on 11 iulie 2017 - 21:05, said:
Masinele electrice mai trebuie sa se dezvolte si sa se ieftineasca. Costul bateriilor va scadea exponential in urmatorii ani, cea mai mare problema e reteaua de statii de reincarcare/schimbare acumulator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users