Oficialii Dacia anunțã cã marca va produce automobile electrice
Last Updated: Sep 21 2017 21:40, Started by
max_01
, Jul 11 2017 20:44
·
0
#19
Posted 12 July 2017 - 13:21
Cam naşpa cu litiul, resursele sunt finite şi deja acaparate de unii. Doar dacă nu se trece pe altă tehnologie, că sunt destule în faze experimentale.
Ţin minte cum în momentul când au început să se răspândească becurile cu leduri au apărut de la fabricanţi consacraţi gen Philips şi Osram "ca prin minune" becuri halogen cu performanţe crescute şi lumină mai puternică. Edited by mihaicozac, 12 July 2017 - 13:21. |
#20
Posted 12 July 2017 - 13:46
Asta cu masina eco nu o inteleg, ori vrei masina ori vrei sa fii eco. Poate cu pedale de bicicleta.
|
#21
Posted 12 July 2017 - 17:45
#22
Posted 12 July 2017 - 19:26
TinCup, on 12 iulie 2017 - 13:10, said: Ce sa dezvolti? Motorul electric? Exista din 1834.. Costul bateriilor va scadea exponential in urmatorii ani, cea mai mare problema e reteaua de statii de reincarcare/schimbare acumulator. Mai da l dracu de pret, sa creascã capacitatea de stocare,altfel cari o tona de baterii dupa tine, cum fac aia de la Tesla. |
#23
Posted 12 July 2017 - 19:28
Exagerezi cu tona aia
Edited by inuendo0, 12 July 2017 - 19:28. |
#24
Posted 12 July 2017 - 19:36
Probabil, dar nu stiu cu cat de mult. Toata podeaua e numai acumulatori...
Ce dracu,nu pricepeti ca asta e piatra de moara a electricelor ? Capacitatea de stocare ? Si asta a fost de la bun inceput... |
#25
Posted 12 July 2017 - 19:42
Pai inainte de a dezinforma e bine sa avem macar o idee despre ce vorbim.
Toata podeaua e numai acumulatori, da, si sunt grei, dar nu o tona, iar faptul ca sunt in podea nu il consideri un avantaj? |
#26
Posted 12 July 2017 - 20:55
Ce postare mi a fost stearsa ?? Eu le vad pe toate. La ce dai tu raport?
Tu esti cu capul,întâi dai quote, apoi ma citezi prin copy paste, se vad ambele, inclusiv postul meu imediat mai sus... Greutatea unei baterii medii depaseste greutate motor, cutie, rezervor. Daca adãugam greutatea motoarelor electrice ajungem la o tona fata de vreo 300 kg pt o clasica. Dc esti nervos ? |
#27
Posted 12 July 2017 - 21:01
hummin, on 12 iulie 2017 - 20:55, said:
Ce postare mi a fost stearsa ?? Eu le vad pe toate. La ce dai tu raport? Tu esti cu capul,întâi dai quote, apoi ma citezi prin copy paste, se vad ambele, inclusiv postul meu imediat mai sus... Greutatea unei baterii medii depaseste greutate motor, cutie, rezervor. Daca adăugam greutatea motoarelor electrice ajungem la o tona fata de vreo 300 kg pt o clasica. Dc esti nervos ? |
#29
Posted 12 July 2017 - 21:10
din cate stiu, inca nu exista un parteneriat Tesla - Dacia, asa ca nu vad relevanta in acest topic, de unde si pana unde a ajuns dacia = tesla.
in aceste conditii, pana cand vor deveni o singura marca, discutati pe topic doar marca la care se face referire, dacia in acest topic, nu mai bagati tesla in fata de parca e zeul zeilor. |
#30
Posted 12 July 2017 - 21:18
Da,nu are o tona,are 600 kg. Ceea ce e enorm. Multumit ?
Impreuna cu motoare electrice,draci, bate la tona. Asa ajunge la 2.2 tone in total.... In fine... |
#31
Posted 12 July 2017 - 21:23
hummin, on 12 iulie 2017 - 21:18, said:
Da,nu are o tona,are 600 kg. Ceea ce e enorm. Multumit ? Impreuna cu motoare electrice,draci, bate la tona. Asa ajunge la 2.2 tone in total.... In fine... |
#35
Posted 13 July 2017 - 20:28
TinCup, on 12 iulie 2017 - 13:10, said: Ce sa dezvolti? Motorul electric? Exista din 1834.. Costul bateriilor va scadea exponential in urmatorii ani, cea mai mare problema e reteaua de statii de reincarcare/schimbare acumulator. Gresit. Preturile la bacteriile pe litiu nu vor scade ci vor creste. Extractia de litiu este anevoiasa si scumpa. Cererea e mai mare decat productia |
#36
Posted 14 July 2017 - 00:03
Da, Dacia o sa produca o gama larga de motostivuitoare si electrocare.
Ma umfla risul cind vad declaratiile acestea. In general cind s-a pus problema unui produs nou, cei mai tari, 1, 2 sau 3 producatori (generic) au dezvoltat acel concept. Ceilalti care nu au investit suficiente fonduri in R&D au trebuit in final sa cumpere produsul/agregatul care a fost dezvoltat de cei mari. Si asta ca sa stea in business. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users