Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Oficialii Dacia anunțã cã marca va produce automobile electrice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#19
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
Cam naşpa cu litiul, resursele sunt finite şi deja acaparate de unii. Doar dacă nu se trece pe altă tehnologie, că sunt destule în faze experimentale.
Ţin minte cum în momentul când au început să se răspândească becurile cu leduri au apărut de la fabricanţi consacraţi gen Philips şi Osram "ca prin minune" becuri halogen cu performanţe crescute şi lumină mai puternică.

Edited by mihaicozac, 12 July 2017 - 13:21.


#20
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Asta cu masina eco nu o inteleg, ori vrei masina ori vrei sa fii eco. Poate cu pedale de bicicleta.

#21
flomelomanul

flomelomanul

    Opera lover

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 12.07.2011

View Postoverseas, on 12 iulie 2017 - 13:46, said:

Asta cu masina eco nu o inteleg, ori vrei masina ori vrei sa fii eco.

Păi nici n-ai cum să înțelegi o absurditate (ca să nu zic o prosteală pe față) servită de „diriguitorii” lumii ăsteia.

#22
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017

View PostTinCup, on 12 iulie 2017 - 13:10, said:


Ce sa dezvolti? Motorul electric? Exista din 1834..
Costul bateriilor va scadea exponential in urmatorii ani, cea mai mare problema e reteaua de statii de reincarcare/schimbare acumulator.

Mai da l dracu de pret, sa creascã capacitatea de stocare,altfel cari o tona de baterii dupa tine, cum fac aia de la Tesla.

#23
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Exagerezi cu tona aia

Edited by inuendo0, 12 July 2017 - 19:28.


#24
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Probabil, dar nu stiu cu cat de mult. Toata podeaua e numai acumulatori...
Ce dracu,nu pricepeti ca asta e piatra de moara a electricelor ?
Capacitatea de stocare ? Si asta a fost de la bun inceput...

#25
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Pai inainte de a dezinforma e bine sa avem macar o idee despre ce vorbim.
Toata podeaua e numai acumulatori, da, si sunt grei, dar nu o tona, iar faptul ca sunt in podea nu il consideri un avantaj?

#26
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Ce postare mi a fost stearsa ?? Eu le vad pe toate. La ce dai tu raport?
Tu esti cu capul,întâi dai quote, apoi ma citezi prin copy paste, se vad ambele, inclusiv postul meu imediat mai sus...

Greutatea unei baterii medii depaseste greutate motor, cutie, rezervor.
Daca adãugam greutatea motoarelor electrice ajungem la o tona fata de vreo 300 kg pt o clasica. Dc esti nervos ?

#27
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Posthummin, on 12 iulie 2017 - 20:55, said:

Ce postare mi a fost stearsa ?? Eu le vad pe toate. La ce dai tu raport?
Tu esti cu capul,întâi dai quote, apoi ma citezi prin copy paste, se vad ambele, inclusiv postul meu imediat mai sus...

Greutatea unei baterii medii depaseste greutate motor, cutie, rezervor.
Daca adăugam greutatea motoarelor electrice ajungem la o tona fata de vreo 300 kg pt o clasica. Dc esti nervos ?
Ti-am demonstrat ca greutatea bateriei nu e o tona cum ziceai? Asta voiam sa corectez. Mai ai ceva de spus in sensul asta? Nu adauga alte detalii gen comparatia cu motorul termi, cutia de viteze etc. Ai facut o afirmatie falsa, ti-am combatut-o, poti recunoaste ca nu aveai dreptate sau dezinformai?

#28
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
A fost un raport recent de la ceva crash test, Tesla model 3 e prima maşină care nu a putut fi răsturnată voit la testul de mers sinuos.

#29
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
din cate stiu, inca nu exista un parteneriat Tesla - Dacia, asa ca nu vad relevanta in acest topic, de unde si pana unde a ajuns dacia = tesla.

in aceste conditii, pana cand vor deveni o singura marca, discutati pe topic doar marca la care se face referire, dacia in acest topic, nu mai bagati tesla in fata de parca e zeul zeilor.

#30
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
Da,nu are o tona,are 600 kg. Ceea ce e enorm. Multumit ?
Impreuna cu motoare electrice,draci, bate la tona.
Asa ajunge la 2.2 tone in total.... In fine...

#31
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Posthummin, on 12 iulie 2017 - 21:18, said:

Da,nu are o tona,are 600 kg. Ceea ce e enorm. Multumit ?
Impreuna cu motoare electrice,draci, bate la tona.
Asa ajunge la 2.2 tone in total.... In fine...
Multumit partial. Un motor electric ai idee cat cantareste? Bateria aia maxima, plus 2 motoare nu bat tona, iar exagerezi. Si iar consideri bateria maxima cu 2 motoare. O baterie medie si un motor electric nu trec de 650kg. Care oricum sunt situate unde trebuie, cum am mentionat. In cazul asta greutatea te avantajeaza, nu e doar ceva marginal cum ai zis. Poti fi de acord si cu asta?

#32
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
dar a anuntat Dacia despre bateriile folosite? sau despre motoare?

#33
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017
@inuendo0
Gata circul.
Eu plecasem de la o idee de principiu care defavorizeaza masinile electrice si am ajuns la altele. Trecem pe forumul dedicat, aici oamenii vb de Dacia. Altfel...,stergere de posturi, puncte, etc, ok ?

#34
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,595
  • Înscris: 05.12.2005
O să ia şasiul de pe ZOE care până atunci va fi oricum depăşită.

#35
cspot

cspot

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,855
  • Înscris: 22.07.2004

View PostTinCup, on 12 iulie 2017 - 13:10, said:


Ce sa dezvolti? Motorul electric? Exista din 1834..
Costul bateriilor va scadea exponential in urmatorii ani, cea mai mare problema e reteaua de statii de reincarcare/schimbare acumulator.

     Gresit. Preturile la bacteriile pe litiu nu vor scade ci vor creste. Extractia de litiu este anevoiasa si scumpa. Cererea e mai mare decat productia

#36
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007
Da, Dacia o sa produca o gama larga de motostivuitoare si electrocare.

Ma umfla risul cind vad declaratiile acestea.
In general cind s-a pus problema unui produs nou, cei mai tari, 1, 2 sau 3 producatori (generic) au dezvoltat acel concept.
Ceilalti care nu au investit suficiente fonduri in R&D au trebuit in final sa cumpere produsul/agregatul care a fost dezvoltat de cei mari. Si asta ca sa stea in business.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate