Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Oficialii Dacia anunță că marca va produce automobile electrice

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#73
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmihaicozac, on 14 iulie 2017 - 21:30, said:

Păi în Germania unde sunt fruntași se vede ce s-a rezolvat, s-a dublat prețul energiei electrice.
Pai cineva trebuie sa plateasca pentru instalatii. Clientii platesc certificate verzi  si investitorii isi scot parleala. Dar se termina si cu certificatele, si o sa devina "nerentabil" de parca ar plati cineva pentru soare sau vant.

#74
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@Torquemada
Nu vrei matale sa trolezi pe altundeva? As aprecia gestul....
@Ericmario
Nu raspundem la off-topic si troleala cu aceleasi "arme", ok?

#75
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://0-100.hotnews...putin-poluante/

"Dacia nu are in plan vreun proiect de masina electrica fiindca tehnologia electrica dezvoltata de alianta Renault-Nissan este prea costisitoare pentru clientii Dacia, a spus compania intr-un raspuns remis HotNews.ro. Din 2009 incoace revine o data la un an-doi in actualitate subiectul „Dacia electrica”, insa prea curand o astfel de masina nu va fi lansata. In prezent in Romania masina electrica cu cea mai mare autonomie costa 33.000 de euro, fiind vorba de un Renault ZOE cu autonomie reala de 300 km.


Despre masinile electrice se scrie tot mai mult, insa au inca o cota extrem de mica, in Europa fiind vorba de sub 1% din vanzarile totale de masini in 2016 (sub 1000.000 de unitati).

Exista aproximativ 20 de modele pe piata europeana, dar o serie de obstacole fac ca volumele sa nu fie mari: autonomia limitata, retelele de incarcare prea putin dezvoltate, pretul mare al masinilor.

Sunt cateva tari, cum ar fi Norvegia, Olanda si Austria, unde vehiculele electrice au cota mult peste media europeana, insa fie este vorba de o politica guvernamantala ferma de a le promova, fie de conditii speciale din piata. In peste 10 tari europene guvernele ofera subventii ce variaza intre 2.000 si 10.000 euro pentru achizitia de masini electrice.

Preturile, fara a include subventia, raman mari: Renault Zoe porneste de 24.000 de euro, Nissan Leaf de la 25.000 euro, Volkswagen e-Golf de la 38.000 euro, Tesla Model S de la 86.000 euro si BMW i3, de la 30.000 de euro. Chiar si dupa aplicarea subventiilor pretul ramane ridicat daca tinem cont ca masina are o autonomie mai mica decat cele conventionale. Un atuu tine insa de faptul ca sunt mai mici costurile de utilizare datorita faptului ca incarcarile la priza sunt mai ieftine decat benzina sau diesel-ul.

In ultimul timp presa a scris despre posibilitatea lansarii unei masini electrice Dacia, uneori informatia fiind prezentata ca certitudine. O astfel de lansare nu se va intampla in viitorul apropiat.

„Nu exista in prezent proiecte legate de Dacia cu tehnologie electrica. Tehnologia electrica dezvoltata de Alianta Renault-Nissan este costisitoare pentru clientii marcii Dacia, care vor sa faca o achizitie inteligenta, optand pentru vehicule fiabile, accesibile ca pret si moderne”, spune compania, intr-un raspuns transmis HotNews.ro.

Compania are si o recomandare: masinile pe GPL

„Pentru clientii Dacia interesati de o solutie accesibila care sa le permita imbunatatirea amprentei de carbon, le propunem o gama completa de vehicule echipate cu GPL”.

Au fost publicate multe estimari despre cum va creste piata masinilor pur-electrice si majoritatea s-au dovedit foarte optimiste. Estimarile nu s-au adeverit si din cauza faptului ca bateriile nu s-au imbunatatit si nu s-au ieftinit atat de repede cum sperau fanii acestor masini. Bateriile adauga cel putin 7-10.000 euro la costul masinii, iar la modelele cu autonomie mai mare vorbim de sume si mai mari.

Asadar, doar o revolutie in piata bateriilor poate stimula intr-un mod cu adevarat eficient piata. Ne putem imagina un Sandero electric la 20.000 de euro, insa un astfel de model ar atrage foarte putini clienti la acest pret, la fel cum un Logan sedan la 25.000 de euro ar fi considerat exorbitant ca pret. Renault mizeaza si pe vehicule comerciale electrice, astfel ca

Diverse studii incearca sa anticipeze cand va veni momentul in care se vor vinde doar masini electrice in Europa, iar cel mai recent, realizat de ING, estimeaza ca 2035 va fi acel an si ca din 2023 cota vehiculelor electrice va creste accelerat.

Este insa un studiu optimist. In Marea Britanie un studiu al National Grid arata ca in 2050 masinile electrice vor reprezenta 90% dintre vehiculele noi vandute, iar autoritatile franceze au anuntat recent ca ar vera ca in 2040 sa se vanda doar masini electrice.

In prezent in lume sunt peste un miliard de automobile si numai doua milioane sunt electrice."

Clar, limpede si concis.

#76
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,367
  • Înscris: 10.09.2014
Sandero electric cu 20.000 € ar fi mană crească în Germania unde pe o puchineață de ZOE dai banii pe o compactă bine dotată. Pariu că dacă Sandero ăla s-ar lansa acum cu aceeași autonomie ca Zoe s-ar vinde ca pâinea caldă în Germania, mai ales în zona Stuttgart unde le-a intrat morcovul în Arschloch navetiștilor?

Sono Motors a prezentat de curând Sion, o chestie care seamănă cu Up și are în alimentare suplimentară prin celule solare. Dacă totul merge bine, va avea un preț de pornire de 19 koko în 2019.

Ținând cont că navetiștii germani fac maxim 100 km pe zi, o autonomie de 300 km e arhisuficientă pentru o astfel de persoană care trebuie să renunțe la diesel.

#77
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Dacia electrica se va intampla undeva in intervalul 2020-2030. Face parte din planurile oficiale si este in acord cu supravietuirea marcii pe noua piata electrica ce se va deschide celor neramasi in urma sau care nu vor sa plateasca impozite imense sau care vor sa circule prin orase civilizate. Normele de poluare se aplica si se impun, orasele vor ramane fara fum si fara zgomot de ineficienta termica specific motoarelor care ruleaza cu combustibili pentru care te speli de 10 ori pe maini dupa alimentare ca să nu puţi.
O data cu aparitia bateriilor solid state si scaderii pretului pe kwh, implicit folosirii unor materiale mai ieftine si mai abundente ca sodiul in locul litiului, se va da lovitura de gratie pana si ultimului tractor uleios. Dacia va deveni la randu' i electrică şi va fi accesibilă, moartea petroliştilor.
Surse: http://0-100.hotnews...groupe-renault/

Edited by _-AppleS-_, 21 September 2017 - 21:41.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate