Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford va economisi un miliard de dolari construind modelul Focus în China, nu în Mexic
#1
Posted 21 June 2017 - 08:14
http://www.mediafax....-mexic-16495507
Mda, cam asa se intampla lucrurile intr-o lume unde fuga dupa profit e mare si nu mai conteaza nimic. |
#2
Posted 21 June 2017 - 08:24
Tot m-am intrebat cum era daca tarile bogate nu investeau in tarile sarace ?
Cum ar fi aratat China daca nu investeau strainii ? |
#3
Posted 21 June 2017 - 08:28
PlatonX, on 21 iunie 2017 - 08:24, said:
Tot m-am intrebat cum era daca tarile bogate nu investeau in tarile sarace ? Cum ar fi aratat China daca nu investeau strainii ? In China, the water you drink is as dangerous as the air you breathe Edited by gumball3000, 21 June 2017 - 08:29. |
#4
Posted 21 June 2017 - 08:40
gumball3000, on 21 iunie 2017 - 08:28, said:
Exact. Toata "fuga " asta cu productia in China si India nu e intamplatoare. Ridicarea standardul de viata va veni pt ei la pachet cu scaderea numarului populatiei , implicit cu niste buzunare sau conturi mai umflate pentru o anume elita (2 iepuri dintr-o lovitura). |
#6
Posted 21 June 2017 - 09:03
#7
Posted 21 June 2017 - 09:16
Stiu ca Ford-ul in America are probleme financiare destul de mari, vanzarile nu mai sunt ce au fost. Iar Europa nu poate tine toata compania, astfel ca mutarea in China economisind un miliard este poate chiar foarte important. In Europa in Ian - Aug 2016 erau pe locul 2 dupa VW cu vreo 550.000 masini vandute.
|
#8
Posted 21 June 2017 - 09:18
DjMx, on 21 iunie 2017 - 08:52, said:
Voi n-ati vrea un miliard in plus ? |
#9
Posted 21 June 2017 - 09:21
Memeito, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:
Daca asta inseamna ca o sa inchizi fabrici si o sa lasi pe drumuri mii de oameni, atunci nu! Inchipuie-ti cum ar fi sa se inchida fabricile Dacia si sa mute francezii productia prin Africa sau mai stiu eu unde, ti-ar placea asta? Daca acesti investitori straini nu ar fi mers in China, oare ar mai fi fost China ce este astazi ? Edited by PlatonX, 21 June 2017 - 09:22. |
#10
Posted 21 June 2017 - 09:46
|
#11
Posted 21 June 2017 - 09:48
Ford cred ca este in pragul falimentului de a hotarat sa se plimbe cu forta de munca peste tot pe glob... a fost pe la noi... s-au dus in mexic..acum au ajuns la chinezi. daca o companie americana ia decizia sa-si mute productia in china asta inseamna un singur lucru.... ii paste falimentul
|
#12
Posted 21 June 2017 - 10:00
rich1974, on 21 iunie 2017 - 09:46, said:
poti sa gandesti si invers, daca nu ar fi mers in china, unde ar fi mers in alta parte? |
#13
Posted 21 June 2017 - 10:11
bogdan181180, on 21 iunie 2017 - 09:48, said:
Ford cred ca este in pragul falimentului de a hotarat sa se plimbe cu forta de munca peste tot pe glob... a fost pe la noi... s-au dus in mexic..acum au ajuns la chinezi. daca o companie americana ia decizia sa-si mute productia in china asta inseamna un singur lucru.... ii paste falimentul Inseamna ca VW a dat deja faliment si nu stim noi http://www.promotor....n-china-6349936 |
#14
Posted 21 June 2017 - 10:35
MKdens24kw, on 21 iunie 2017 - 08:40, said:
Exact. Toata "fuga " asta cu productia in China si India nu e intamplatoare. Ridicarea standardul de viata va veni pt ei la pachet cu scaderea numarului populatiei , implicit cu niste buzunare sau conturi mai umflate pentru o anume elita (2 iepuri dintr-o lovitura). Care dracu ridicarea nivelului de trai ? In loc de un blid de orez o sa manance 2, profitul cel gros o sa fie la statul chinez, care deja este supermega bogat, amarastenii tot amarati o sa fie, ca o sa lucreze pe 100 in loc de 40, problema cea mare este la cetatenii acelei tari, respectiv SUA, care nu o sa mai aiba locuri de munca, si mandria de a scrie pe masina sau orice produs Made in Usa, ca vorba cantecului |
#16
Posted 21 June 2017 - 10:49
gabrolio, on 21 iunie 2017 - 08:14, said:
http://www.mediafax....-mexic-16495507 Mda, cam asa se intampla lucrurile intr-o lume unde fuga dupa profit e mare si nu mai conteaza nimic. Nu stiu daca clientii vor aprecia acest lucru. MKdens24kw, on 21 iunie 2017 - 08:40, said:
Exact. Toata "fuga " asta cu productia in China si India nu e intamplatoare. Ridicarea standardul de viata va veni pt ei la pachet cu scaderea numarului populatiei , implicit cu niste buzunare sau conturi mai umflate pentru o anume elita (2 iepuri dintr-o lovitura). gumball3000, on 21 iunie 2017 - 08:28, said:
Nu poti pune un semn de egalitate intre poluare si prezenta firmelor straine in aceste tari. Daca ne plangem de ceva, este ca nu avem suficiente investitii straine in ro, dar si daca ar fi investitii romanesti, stim ca orice activitate industriala e poluanta. Problema respectarii normelor de poluare a mediului cade in sarcina tarilor respective. Nu e vina unei companii ca autoritatile nu isi fac treaba. Daca un jurnalist poate face o poza la un rau poluat, apai autoritatile trebuie sa stie de chestia respectiva de mult... Nu? Dar anumite tari, gen india, romania, china, sufera de coruptie endemica. Aveam milioane de hectare irigate dupa revolutie... au fost furate si vandute la fier vechi. Nu de Soros, nu de americani, nu de europeni. Imediat dupa revolutie, fiecare s-a dus si a taiat cu flexu si a incarcat in caruta Evident politia putea stopa asta... dar in anumite tari nu se poate. Exista in secolul 21 camere de filmat, drone etc. Autoritatile ar putea monta o camera pe fiecare latura a unei fabrici... a unui drum, a unui santier... Niste camere made in China poate? Dar autoritatile inchid ochii. Asa cum la noi inchid ochii si modifica legile sa fie pedepse mai mici la taiat paduri. Toti cei cu drujba in mana sint romani. Indiferent cine e actionariatul unei firme care CUMPARA lemnul taiat de romani. Si totusi ne place sa credem ca vina e la altii... evident eu, tu, noi de pe SP nu taiem copaci, dar probabil care avem rude prin zonele cu paduri, unele din rude taie cu manuta lor. Nu Soros, nu americanii etc |
#17
Posted 21 June 2017 - 10:50
PlatonX, on 21 iunie 2017 - 09:21, said:
China a atras investitori si a devenit cea mai mare economie. Daca acesti investitori straini nu ar fi mers in China, oare ar mai fi fost China ce este astazi ? |
#18
Posted 21 June 2017 - 11:01
DjMx, on 21 iunie 2017 - 08:52, said:
Voi n-ati vrea un miliard in plus ? - vine un manager nou si zice "daca scoatem maslina din cocktailurile vandute pe avion castigam 1 miliard in 10 ani" - vine alt manager si zice "daca scoatem hartia igienica din WC din avion descurajam cacarea si economisim 1 miliard in 20 de ani" - vine alt manager si zice "daca zburam la ora 5 dimineata taxele aeroport sint mai ieftine si economisim 1 miliard" - vine altu si zice "daca punem pe avion numai piese made in afganistan economisim un miliarrd" - "daca nu mai montam masti de oxigen economisim un miliard" etc Oricine poate identifica ceva care se poate elimina sa fie o economie undeva business11, on 21 iunie 2017 - 09:16, said:
Stiu ca Ford-ul in America are probleme financiare destul de mari, vanzarile nu mai sunt ce au fost. Iar Europa nu poate tine toata compania, astfel ca mutarea in China economisind un miliard este poate chiar foarte important. In Europa in Ian - Aug 2016 erau pe locul 2 dupa VW cu vreo 550.000 masini vandute. Se cauta scaderea costurilor, ori mutam fabrica in China, ori inlocuim oamenii cu roboti. In ambele variante, orase intregi care traiau din industria auto ajung la somaj. Memeito, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:
Daca asta inseamna ca o sa inchizi fabrici si o sa lasi pe drumuri mii de oameni, atunci nu! Inchipuie-ti cum ar fi sa se inchida fabricile Dacia si sa mute francezii productia prin Africa sau mai stiu eu unde, ti-ar placea asta? O data cu cresterea de salarii din Romania, tendinta va continua cu siguranta. Sa o luam altfel: daca salariile din Ro ar ajunge maine la nivelul salariilor din Franta, de ce ar veni Renault aici? De ce a venit Renault aici in the first place? Pt forta de munca ieftina, nu pt infrastructura sau peisajele montane... au si ei alpi PlatonX, on 21 iunie 2017 - 09:21, said:
China a atras investitori si a devenit cea mai mare economie. Daca acesti investitori straini nu ar fi mers in China, oare ar mai fi fost China ce este astazi ? Dar stim ca pe lista inventiilor omenirii, China ocupa un loc fruntas, f multe s-au inventat in China... si a avut o cultura bogata tot timpul. Chiar si acum, au o cultura a muncii... sint constiinciosi, disciplinati comparati cu altii. Nu multe popoare ar putea lucra asa in fabrici pe nimic. bogdan181180, on 21 iunie 2017 - 09:48, said:
Ford cred ca este in pragul falimentului de a hotarat sa se plimbe cu forta de munca peste tot pe glob... a fost pe la noi... s-au dus in mexic..acum au ajuns la chinezi. daca o companie americana ia decizia sa-si mute productia in china asta inseamna un singur lucru.... ii paste falimentul fortzoso, on 21 iunie 2017 - 10:11, said:
Ford a beneficiat de niste ajutoare de la stat, chiar era in faliment acum cativa ani. China a devenit cea mai importanta piata auto din lume, toti au nevoie de fabrici acolo nu numai pt forta de munca ieftina dar si pt ca se cumpara masini in draci Memeito, on 21 iunie 2017 - 10:50, said:
Investitorii s-au dus in China pentru ca acolo e multa coruptie, cu o spaga se rezolva totul, angajatii pot fi exploatati ca sclavii fara repercusiuni, etc. - sunt multe probleme in China, oricum de cativa ani incoace a inceput sa creasca nivelul de trai, si implicit si pretentiile muncitorilor, asa ca multe firme au inceput sa se orienteze catre alte tari mai inapoiate, ca se le poata exploata in voie: India, tarile africane, etc. Ironic, nu? Asa e in capitalism... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users