Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Ford va economisi un miliard de dolari construind modelul Focus în China, nu în Mexic

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nu le tin partea celor de la Ford, dar pot sa pun pariu ca nimeni nu si-ar da seama care Focus e facut in Germania si care e facut in China.

Sau ca sa fac o paralela, i-Phone e naspa pentru ca se asambleaza in China? Posted Image

#38
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Da, se poate și mai jos. E vorba de VW

#39
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ai dreptate...te rog sa ma scuzi, am uitat ca ai Ford. Sa-l stapanesti sanatos, sper ca macar el e in parametrii optimi de functionare.

#40
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
La Ford, spre deosebire de VW, nu se pune problema sa nu fie in parametrii optimi de functionare. Tu tot mai pierzi ulei la masina ta ?

#41
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postfortzoso, on 21 iunie 2017 - 18:25, said:



Da Passat-ul tau la care dintre cele 10 fabrici din China e construit ? Sau e făcut pe vreun vapor ?

Emden Germania. Asa se cheama pluta pe care e fabrica de Passat.

View Postedi10000, on 21 iunie 2017 - 21:06, said:

Se pare ca se poate si mai jos decat este Focus in acest moment la calitatea asamblarii si materiale...

Da. Se va deschide o fabrica Ford in iurtele de inuiti. Le fac cu oase de balena si in motoare pun untura.

#42
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbusiness11, on 21 iunie 2017 - 12:34, said:


Ford Focus se produce in Europa in Germania, nu stiu cate marci care sa ti le permiti inca construiesc in Germania. Pentru us-markt fac in China si vor sa aduca si in Europa productia in timp, ca sa evite Mexicul.
da, s-a mentionat deja tot ce spui tu, evident ca nu se va muta productia de AZI, si nu discutia nu era despre azi, ci despre viitor.
Fabrica din china VA produce, nu produce acum.
Si planul e sa duca si in europa modelul produs in china. Si deci uzina din germania va face altceva sau se va inchide. Oricum ceva concedieri vor fi, reducere de personal

View Postbusiness11, on 21 iunie 2017 - 15:22, said:

In Europa inca se verifica calitatea si asta va ramane asa.
Multi nu inteleg motivele pt care in europa se verifica calitatea, si nu e sigur daca lucrurile vor ramane asa.
Sa nu uitam cati urasc germania si UE si pe aici pe forum...

Brexitul deja s-a intamplat... in fiecare tara exista un mic partid extremist care vorbeste de iesirea din UE... si atunci vom ajunge iar la norme de calitate italienesti, frantuzesti, bulgarest, romanesti si nu EUROPENE

View Postfortzoso, on 21 iunie 2017 - 22:10, said:

La Ford, spre deosebire de VW, nu se pune problema sa nu fie in parametrii optimi de functionare. Tu tot mai pierzi ulei la masina ta ?
inca niste flame de la fortozo...
La care ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost

#43
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011

View Postunbrutus, on 22 iunie 2017 - 10:28, said:

da, s-a mentionat deja tot ce spui tu, evident ca nu se va muta productia de AZI, si nu discutia nu era despre azi, ci despre viitor.
Fabrica din china VA produce, nu produce acum.
Si planul e sa duca si in europa modelul produs in china. Si deci uzina din germania va face altceva sau se va inchide. Oricum ceva concedieri vor fi, reducere de personal

-nu este total adevarat, actual se produce in USA pana in 2018, dupaia din 2019 incepe productia in China si partial in Europa, DOAR pentru piata americana. Fabrica care produce Focusul actual, va fi folosita in continuare pentru productia SUV-urilor.

Multi nu inteleg motivele pt care in europa se verifica calitatea, si nu e sigur daca lucrurile vor ramane asa.
Sa nu uitam cati urasc germania si UE si pe aici pe forum...

Brexitul deja s-a intamplat... in fiecare tara exista un mic partid extremist care vorbeste de iesirea din UE... si atunci vom ajunge iar la norme de calitate italienesti, frantuzesti, bulgarest, romanesti si nu EUROPENE

-Intrebarea este cat de pozitiv este un Brexit, da ca deschiderea granitelor si posibilitatea de a lucra in toata Europa aduce si lucruri negative, dar si foarte multe pozitive. Sunt curios cum o sa le mearga englezilor dupa Brexit oficial. Increderea in produsul Made in Germany a scazut, deoarece un produs asamblat in Germania devine automat Made in Germany, la fel ca si uleiul de masline Made in Italy.


inca niste flame de la fortozo...
La care Ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost


#44
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postunbrutus, on 22 iunie 2017 - 10:28, said:

inca niste flame de la fortozo...
La care Ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost

Mai bine te-ai uita cine a inceput flame-ul. Dar stiu ca ceva ce se potriveste cu ideile tale, nu se numeste flame.
Inainte de a posta linkuri obscure de la diversi hateri, mai bine te-ai uita la ce sunt eu abonat :

https://www.4tuning....zina-23139.html

sau asta :

https://www.4tuning....ilor-23175.html

Stiu ca tu nu esti hater si vei intelege Posted Image !

Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 11:21.


#45
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
4tuning sunt CanCan auto. Recunosc de pe prima pagina ca sunt anti-VAG, si motivul este simplu: nu au dat bani baietii pt promovare pe fituica lor. Este exact ca Robert Adam, un tester auto caruia PBN nu i-a acordat importanta si isi revarsa frustrarea pe unfe poate. Iar Buhnici si slabanogul ala sunt cu Ford, mananca si ei o paine din banii importatorului...

#46
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View Postgumball3000, on 21 iunie 2017 - 08:28, said:

Sigur, o economie agrara e mai putin poluanta decat una industriala. China nu se stie daca putea sa faca sau nu saltul la o industrie moderna/ecologica, aia nici la americani nici la englezi/nemti n-a venit peste noapte, au trecut prin problema asta.
Revenind la topic, o stire mai interesanta in care sunt expuse si calculele/motivele aici: http://www.autonews....stead-of-mexico
Although it is cheaper to build and ship cars to the U.S. from Mexico than China, "this was not a variable cost decision," Hinrichs said. "It allows us to free up a lot of capital" because Ford now has to retool only one plant -- the Chongqing plant -- rather than two to supply North America.

Interesant e ca la un moment dat erau taxe vamale in SUA destul de consistente care au determinat producatorii externi sa deschida fabrici locale (mai exact in Nafta), tot asa cum s-a intamplat si in UE.
Si mai amuzant e ca au ajuns japonezii sa aibe mai multe masini produse in SUA decat Ford...

#47
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postedi10000, on 22 iunie 2017 - 12:38, said:

4tuning sunt CanCan auto. Recunosc de pe prima pagina ca sunt anti-VAG, si motivul este simplu: nu au dat bani baietii pt promovare pe fituica lor. Este exact ca Robert Adam, un tester auto caruia PBN nu i-a acordat importanta si isi revarsa frustrarea pe unfe poate. Iar Buhnici si slabanogul ala sunt cu Ford, mananca si ei o paine din banii importatorului...

Sigur ca toti cei care sunt anti-VAG, nu trebuie luati in seama. Nici macar posesorii care au lasat comentarii pe site-urile respective Posted Image !
Iar Robert Adam a testat VW, nu l-a inaltat in slavi si a indraznit sa-i arate si minusurile si de atunci nu i s-a mai dat masina la teste. Tipic VW !Posted Image

#48
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,505
  • Înscris: 20.10.2006

View PostMemeito, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:

Daca asta inseamna ca o sa inchizi fabrici si o sa lasi pe drumuri mii de oameni, atunci nu! Inchipuie-ti cum ar fi sa se inchida fabricile Dacia si sa mute francezii productia prin Africa sau mai stiu eu unde, ti-ar placea asta?
Vezi si reversul, oare cum ar fi pentru Chinezi sa stie ca firmele cheltuie un miliard in plus si din cauza asta au si ei un nivel de trai mai scazut.

#49
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfortzoso, on 21 iunie 2017 - 15:58, said:

Ce tot vorbiti aiureli cu calitatea scazuta. V-am aratat ca VW are deja 10 fabrici in China si nu va mai plangeti ca i-a scazut calitatea cum vorbiti de Ford ca-si deschide si ea una acolo. Si asta o scrieti pe calculatoare produse in China, transmitandu-va ideile prin routere produse in China etc. Liniștiți o sa mancati din farfurii produse in China, o sa va spalati pe dinti cu periute din China si o sa va bagati in asternuturi made in China Posted Image !
Nu exista topic sa nu trollezi într-un mod absolut obsesiv. Ai o placă pe care o servesti la fiecare masă. E musai sa fie ceva nasol de VW.
Mașinile VW din Europa sunt fabricate exclusiv în Europa, cele din NA sunt fabricate în SUA / Mexic, cele din Rusia sunt fabricate în Rusia, cele din America de Sud în Argentina și Brazilia și da, cele din Asia sunt fabricate în China.
Da, cu tot cu cele 10 fabrici VW in China, e cam nasol pentru Ford să-și fabrice mașinile destinate pieței NA in China. Eu unul nu prea aș fi fericit...

View Postericmario, on 21 iunie 2017 - 21:13, said:

Nu le tin partea celor de la Ford, dar pot sa pun pariu ca nimeni nu si-ar da seama care Focus e facut in Germania si care e facut in China.

Sau ca sa fac o paralela, i-Phone e naspa pentru ca se asambleaza in China? Posted Image
Ei da, o comparație potrivită... Un telefon se compune în 90% din placa de bază fabricată de niște roboti, o mașină este infinit mai dependentă de pregătirea și rigurozitatea lucrătorului uman.

#50
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006
Fordurile vin deja la pachet cu probleme de calitate / asamblare, fiind fabricate in tari unde calitatea ar conta. Sunt curios cum vor fi cele de China.

#51
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvalitudor, on 22 iunie 2017 - 23:22, said:

Ei da, o comparație potrivită... Un telefon se compune în 90% din placa de bază fabricată de niște roboti, o mașină este infinit mai dependentă de pregătirea și rigurozitatea lucrătorului uman.
Sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa subliniez.
Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta?
Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta.

#52
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Ford e de fapt al treilea producator american care-si muta o parte a productiei destinata NA in China. Am citit un articol recent ca la nici-unul dintre producatorii care au facut acest lucru nu s-a semnalat scaderi ale fiabilității sau ale cotei de piata. Oricum isi mutau productia de Focus, deoarece vor sa-si elibereze capacitatile de productie din america pentru SUV-uri la care cererea a crescut. Doar ca n-au mai mutat-o in Mexic. Sau vi se pareau mai de incredere bautorii de tequila ?

#53
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Sigur ca da, producătorii americani nu au scăderi de cota de piață. Doar nu ei au fost pe primele 2 locuri în lume zeci de ani fără întrerupere, relativ recent fiind depasititi de Toyota și mai nou de VW.
Dar fortzoso a citit el că nu au scăderi de cotă de piață, chiar deloc

View Postericmario, on 22 iunie 2017 - 23:42, said:

Sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa subliniez.
Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta?
Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta.
Posibil să ai dreptate, însă sunt destui printre care ma număr și eu, care nu s-ar simți confortabil știind că mașina este fabricată în China. Cel puțin în primii ani, până își câștiga încrederea.

#54
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View Postericmario, on 22 iunie 2017 - 23:42, said:

Sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa subliniez.
Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta?
Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta.
Fratele meu care e de 10 ani in SUA cand si-a cumparat Civic-ul a tinut sa verifice ca e produsa in Japonia, nu in SUA. N-o reprezenta majoritatea dar cu siguranta sunt destui care verifica unde e produsa masina.
Nu are Iphone ca nu-l intereseaza dar acolo e alta discutie (daca vrei Iphone nu ai alta posibilitate de a alege, fiabilitatea la Foxconn e mai usor de controlat decat la o fabrica auto si in final Iphone nu e un etalon de fiabilitate).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate