Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford va economisi un miliard de dolari construind modelul Focus în China, nu în Mexic
Last Updated: Jun 24 2017 11:58, Started by
gabrolio
, Jun 21 2017 08:14
·
0
#40
Posted 21 June 2017 - 22:10
#41
Posted 22 June 2017 - 00:04
fortzoso, on 21 iunie 2017 - 18:25, said: Da Passat-ul tau la care dintre cele 10 fabrici din China e construit ? Sau e făcut pe vreun vapor ? Emden Germania. Asa se cheama pluta pe care e fabrica de Passat. edi10000, on 21 iunie 2017 - 21:06, said:
Se pare ca se poate si mai jos decat este Focus in acest moment la calitatea asamblarii si materiale... Da. Se va deschide o fabrica Ford in iurtele de inuiti. Le fac cu oase de balena si in motoare pun untura. |
#42
Posted 22 June 2017 - 10:28
business11, on 21 iunie 2017 - 12:34, said: Ford Focus se produce in Europa in Germania, nu stiu cate marci care sa ti le permiti inca construiesc in Germania. Pentru us-markt fac in China si vor sa aduca si in Europa productia in timp, ca sa evite Mexicul. Fabrica din china VA produce, nu produce acum. Si planul e sa duca si in europa modelul produs in china. Si deci uzina din germania va face altceva sau se va inchide. Oricum ceva concedieri vor fi, reducere de personal business11, on 21 iunie 2017 - 15:22, said:
In Europa inca se verifica calitatea si asta va ramane asa. Sa nu uitam cati urasc germania si UE si pe aici pe forum... Brexitul deja s-a intamplat... in fiecare tara exista un mic partid extremist care vorbeste de iesirea din UE... si atunci vom ajunge iar la norme de calitate italienesti, frantuzesti, bulgarest, romanesti si nu EUROPENE fortzoso, on 21 iunie 2017 - 22:10, said:
inca niste flame de la fortozo... La care ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost |
#43
Posted 22 June 2017 - 10:53
unbrutus, on 22 iunie 2017 - 10:28, said:
da, s-a mentionat deja tot ce spui tu, evident ca nu se va muta productia de AZI, si nu discutia nu era despre azi, ci despre viitor. Fabrica din china VA produce, nu produce acum. Si planul e sa duca si in europa modelul produs in china. Si deci uzina din germania va face altceva sau se va inchide. Oricum ceva concedieri vor fi, reducere de personal -nu este total adevarat, actual se produce in USA pana in 2018, dupaia din 2019 incepe productia in China si partial in Europa, DOAR pentru piata americana. Fabrica care produce Focusul actual, va fi folosita in continuare pentru productia SUV-urilor. Multi nu inteleg motivele pt care in europa se verifica calitatea, si nu e sigur daca lucrurile vor ramane asa. Sa nu uitam cati urasc germania si UE si pe aici pe forum... Brexitul deja s-a intamplat... in fiecare tara exista un mic partid extremist care vorbeste de iesirea din UE... si atunci vom ajunge iar la norme de calitate italienesti, frantuzesti, bulgarest, romanesti si nu EUROPENE -Intrebarea este cat de pozitiv este un Brexit, da ca deschiderea granitelor si posibilitatea de a lucra in toata Europa aduce si lucruri negative, dar si foarte multe pozitive. Sunt curios cum o sa le mearga englezilor dupa Brexit oficial. Increderea in produsul Made in Germany a scazut, deoarece un produs asamblat in Germania devine automat Made in Germany, la fel ca si uleiul de masline Made in Italy. inca niste flame de la fortozo... La care Ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost |
#44
Posted 22 June 2017 - 11:18
unbrutus, on 22 iunie 2017 - 10:28, said:
inca niste flame de la fortozo... La care Ford nu se pune problema? Esti pe grupul asta daca ai ecoboost? Cosmarul FordEcoBoost Mai bine te-ai uita cine a inceput flame-ul. Dar stiu ca ceva ce se potriveste cu ideile tale, nu se numeste flame. Inainte de a posta linkuri obscure de la diversi hateri, mai bine te-ai uita la ce sunt eu abonat : https://www.4tuning....zina-23139.html sau asta : https://www.4tuning....ilor-23175.html Stiu ca tu nu esti hater si vei intelege ! Edited by fortzoso, 22 June 2017 - 11:21. |
#45
Posted 22 June 2017 - 12:38
4tuning sunt CanCan auto. Recunosc de pe prima pagina ca sunt anti-VAG, si motivul este simplu: nu au dat bani baietii pt promovare pe fituica lor. Este exact ca Robert Adam, un tester auto caruia PBN nu i-a acordat importanta si isi revarsa frustrarea pe unfe poate. Iar Buhnici si slabanogul ala sunt cu Ford, mananca si ei o paine din banii importatorului...
|
#46
Posted 22 June 2017 - 12:49
gumball3000, on 21 iunie 2017 - 08:28, said:
Sigur, o economie agrara e mai putin poluanta decat una industriala. China nu se stie daca putea sa faca sau nu saltul la o industrie moderna/ecologica, aia nici la americani nici la englezi/nemti n-a venit peste noapte, au trecut prin problema asta. Revenind la topic, o stire mai interesanta in care sunt expuse si calculele/motivele aici: http://www.autonews....stead-of-mexico Although it is cheaper to build and ship cars to the U.S. from Mexico than China, "this was not a variable cost decision," Hinrichs said. "It allows us to free up a lot of capital" because Ford now has to retool only one plant -- the Chongqing plant -- rather than two to supply North America. Interesant e ca la un moment dat erau taxe vamale in SUA destul de consistente care au determinat producatorii externi sa deschida fabrici locale (mai exact in Nafta), tot asa cum s-a intamplat si in UE. Si mai amuzant e ca au ajuns japonezii sa aibe mai multe masini produse in SUA decat Ford... |
|
#47
Posted 22 June 2017 - 13:15
edi10000, on 22 iunie 2017 - 12:38, said:
4tuning sunt CanCan auto. Recunosc de pe prima pagina ca sunt anti-VAG, si motivul este simplu: nu au dat bani baietii pt promovare pe fituica lor. Este exact ca Robert Adam, un tester auto caruia PBN nu i-a acordat importanta si isi revarsa frustrarea pe unfe poate. Iar Buhnici si slabanogul ala sunt cu Ford, mananca si ei o paine din banii importatorului... Sigur ca toti cei care sunt anti-VAG, nu trebuie luati in seama. Nici macar posesorii care au lasat comentarii pe site-urile respective ! Iar Robert Adam a testat VW, nu l-a inaltat in slavi si a indraznit sa-i arate si minusurile si de atunci nu i s-a mai dat masina la teste. Tipic VW ! |
#48
Posted 22 June 2017 - 13:17
Memeito, on 21 iunie 2017 - 09:18, said:
Daca asta inseamna ca o sa inchizi fabrici si o sa lasi pe drumuri mii de oameni, atunci nu! Inchipuie-ti cum ar fi sa se inchida fabricile Dacia si sa mute francezii productia prin Africa sau mai stiu eu unde, ti-ar placea asta? |
#49
Posted 22 June 2017 - 23:22
fortzoso, on 21 iunie 2017 - 15:58, said: Ce tot vorbiti aiureli cu calitatea scazuta. V-am aratat ca VW are deja 10 fabrici in China si nu va mai plangeti ca i-a scazut calitatea cum vorbiti de Ford ca-si deschide si ea una acolo. Si asta o scrieti pe calculatoare produse in China, transmitandu-va ideile prin routere produse in China etc. Liniștiți o sa mancati din farfurii produse in China, o sa va spalati pe dinti cu periute din China si o sa va bagati in asternuturi made in China ! Mașinile VW din Europa sunt fabricate exclusiv în Europa, cele din NA sunt fabricate în SUA / Mexic, cele din Rusia sunt fabricate în Rusia, cele din America de Sud în Argentina și Brazilia și da, cele din Asia sunt fabricate în China. Da, cu tot cu cele 10 fabrici VW in China, e cam nasol pentru Ford să-și fabrice mașinile destinate pieței NA in China. Eu unul nu prea aș fi fericit... ericmario, on 21 iunie 2017 - 21:13, said: Nu le tin partea celor de la Ford, dar pot sa pun pariu ca nimeni nu si-ar da seama care Focus e facut in Germania si care e facut in China. Sau ca sa fac o paralela, i-Phone e naspa pentru ca se asambleaza in China? |
#50
Posted 22 June 2017 - 23:22
Fordurile vin deja la pachet cu probleme de calitate / asamblare, fiind fabricate in tari unde calitatea ar conta. Sunt curios cum vor fi cele de China.
|
#51
Posted 22 June 2017 - 23:42
valitudor, on 22 iunie 2017 - 23:22, said:
Ei da, o comparație potrivită... Un telefon se compune în 90% din placa de bază fabricată de niște roboti, o mașină este infinit mai dependentă de pregătirea și rigurozitatea lucrătorului uman. Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta? Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta. |
|
#52
Posted 22 June 2017 - 23:58
Ford e de fapt al treilea producator american care-si muta o parte a productiei destinata NA in China. Am citit un articol recent ca la nici-unul dintre producatorii care au facut acest lucru nu s-a semnalat scaderi ale fiabilității sau ale cotei de piata. Oricum isi mutau productia de Focus, deoarece vor sa-si elibereze capacitatile de productie din america pentru SUV-uri la care cererea a crescut. Doar ca n-au mai mutat-o in Mexic. Sau vi se pareau mai de incredere bautorii de tequila ?
|
#53
Posted 23 June 2017 - 00:11
Sigur ca da, producătorii americani nu au scăderi de cota de piață. Doar nu ei au fost pe primele 2 locuri în lume zeci de ani fără întrerupere, relativ recent fiind depasititi de Toyota și mai nou de VW.
Dar fortzoso a citit el că nu au scăderi de cotă de piață, chiar deloc ericmario, on 22 iunie 2017 - 23:42, said:
Sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa subliniez. Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta? Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta. |
#54
Posted 23 June 2017 - 07:23
ericmario, on 22 iunie 2017 - 23:42, said:
Sunt sigur ca ai inteles ce am vrut sa subliniez. Sau crezi ca macar 20-30% din cumparatorii vreunei masini noi se intereseaza in ce tara e asamblata aceasta? Atata timp cat e noua, are garantie si se incadreaza in buget, aia e. Bine, mai e si chestia de gusturi, dar aia nu se discuta. Nu are Iphone ca nu-l intereseaza dar acolo e alta discutie (daca vrei Iphone nu ai alta posibilitate de a alege, fiabilitatea la Foxconn e mai usor de controlat decat la o fabrica auto si in final Iphone nu e un etalon de fiabilitate). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users