Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R
Last Updated: Jun 12 2021 19:57, Started by
gabrieln2016
, Jun 18 2017 11:47
·
0
#271
Posted 19 October 2017 - 08:50
Are un fel de automata, si iti dai seama ca daca a uitat-o in Eco pana acolo, cat il interesa reprizele si puterea motorului ( Eco chiar si pe un 2.0TDI cu de 3 ori mai mult cuplu motor este moartea pasiunii si este pentru a putea scoate consumuri mai mici pe hartie in fata comisiei uniunii europene) ... in fine totul este relativ, cel mai important este sa fie destul stilului si personalitatii soferului. Multi se stramba din nas pe anumite forumuri si la masini de 150CP si 350Nm cuplu motor, altora le este destul si 100 CP cu jumatate cuplu motor... Eu in continuare afirm ca modelele Dacia sunt chiar OK pana nu doresti sa fie altceva decat pentru ce sunt facute. Mie singurul neajuns ar fi in cazul lor, ca la servisare la reprezentanta sunt aproape la fel de scumpe ca masini mult mai potente ( bun prieten are Duster 1.5dci 110 CP si plateste la revizii fix atat cat fac eu la seatul meu FR si motor 2.0TDI, dar fix atat se plateste si la un Superb nou sau Passat... dar in rest chiar OK)
|
#272
Posted 19 October 2017 - 09:13
Stiu ca Eco taie vlaga, am incercat si eu cateva zile in oras si nu mi-a mai trebuit dupa! E potrivit pentru conducatori auto calmi! Dar eu nu sunt atat de calm la volan!
Edited by DannyMC, 19 October 2017 - 09:16. |
#273
Posted 19 October 2017 - 09:32
lula_canci, on 25 iunie 2017 - 14:37, said: Poate nu e genul care sa faca plinul si pune mereu de o anumita suma fixa, 50, 100, 150, care o fi ea. Nu e nimic rau in asta! Eu de exemplu, prefer sa merg din plin in plin, nu neaparat pentru masurarea consumului, ci pentru ca, in caz de ceva, doamne fereste, stiu ca macar am benzina in masina si pot ajunge undeva urgent, chiar daca in momentul ala stau prost cu bugetul. |
#274
Posted 19 October 2017 - 19:14
@andrew1980
Ai intuit corect, nu sunt interesat de reprizele si puterea motorului. Apreciez foarte mult prezentarile lui Robert Adam pe turatii.ro dar sar mereu peste momentele cand testeaza motorul in diferite trepte de viteza. Am mers si cu alte masini mult mai puternice. Apasai acceleratia si cand te uitai la kilometraj vedeai ca ai ajuns pe nesimtite la 180 km/h. Asta pana cand te uiti pe marginea soselei si vezi pe 1-2 km nu mai putin de 15 cruci insirate (vezi pe DN1 in zona curbei largi dupa popasul Ovidiu). @DannyMC In Bucuresti nu activez Eco dar in urbea mea linistita se poate cu merge cu Eco activat fara nici cea mai mica problema. La drum lung Eco nu imi pare a realiza vreo economie reala dar in conditii de trafic lejer (asa cum a fost ieri) si fara a fi presat de un termen limita de ajungere la destinatie poate fi folosit fara a-i incurca pe ceilalti mult mai grabiti. |
#275
Posted 19 October 2017 - 20:03
@gabriel, mie personal, in Bucuresti cu Eco mi se pare ca incurc traficul! Diferenta fata de comportamentul normal al motorului este semnificativa, dar trebuie sa spun ca nici in modul normal, 0.9 TCe nu este un motor gurmand! Am facut de cateva ori traseul meu zilnic, dar la ora de maxima nebunie iar consumul nu a trecut de 8.3%! Am fost chiar impresionat, pentru ca drumul pe care il fac de obicei in 20-30 min, il fac in trafic intens in 90 minute!!
P.S. Ai prins Transbucegiul exact asa cum merita sa fie vazut! Adica liber si fara trafic! Eu la ultima vizita am cam luat teapa, pentru ca era atat de multa lume si masini incat parea ca e centrul Bucurestiului la ora de varf! Edited by DannyMC, 19 October 2017 - 20:11. |
#276
Posted 19 October 2017 - 22:56
..A si legat de Transalpina... cum ai vazut si pe Transbucegi, cu lume putina este foarte OK. Eu am fost vara in august, nu in weekend , dar in august nu prea conteaza... puhoi de lume, care mai de care nepriceput in condusul unei masini pe urcari serioase si curbe de dificultati mai serioase... Nu de putine ori am prins soferi care in urcare la curba in interior spre dreapta erau in stare sa apase frana absolut de fiecare data, facand pe cel din spatele lui sa franeze pana aproape de oprire pe o rampa in care chiar si un sofer bun cu o stare tehnica OK al ambreajului putea porni chiar anevoios...si nu unul, multi din astia, efectiv iti rupi transmisia dupa prosti din astia... poate ca eu am fost mai fara noroc, dar sincer asta a fost a doua oara cand prindeam numai din astia si imi strica tot cheful... data viitoare clar aleg ca si timp de vizitat asemenea locuri, numai si numai extravacanta. Nu imi place cand altii isi bat joc de nervii si bunurile mele din cauza nepriceperii lor...
Numai de lauda iti pot spune, ca poti sa fi asa un om calm si iti pui lucrurile asa, chiar te invidiez... Drumuri bune si toate cele bune |
#277
Posted 23 October 2017 - 20:42
#278
Posted 09 November 2017 - 12:12
gabrieln2016, on 10 septembrie 2017 - 07:07, said:
Salut Mihai si iti multumesc pentru urari. Aceleasi lucruri ti le doresc si eu. Actualizarea hartilor se face in felul urmator: - cauti pe google naviextras (in cazul tau Renault naviextras); - iti faci un cont; - din partea dreapta jos descarci in calculator si instalezi naviextras toolbox; - faci rost de o cheie USB de minim 4 GB si maxim 32 GB, formatata FAT32; - pornesti motorul masinii; - introduci cheia USB; - atingi Navigare - Optiuni - Harta Actualizari - Optiuni - Actualizare - Asteptati - apare un mesaj - Da - apare alt mesaj - OK. Prosesul dureaza cam 1 minut timp in care nu opresti motorul; - scoti cheia USB si opresti motorul; - in PC introduci cheia USB si deschizi programul instalat; - introduci username si parola folosite le deschiderea contului apoi click Login; - in Contents gasesti ceea ce este disponibil pentru masina ta. La Dacia avem hartile 2016 Q4. - din Catalog poti sa-ti cumperi si alte harti; - descarci/cumperi ce-ti trebuie, scoti stickul si te intorci la masina; - pornesti motorul, introduci stickul si mai departe parca imi aduc aminte ca sistemul te indruma cu ceea ce trebuie facut. Succes! Stima, |
#279
Posted 14 November 2017 - 20:00
Astăzi s-a scris o nouă pagină din glorioasa cronică a viteazului Sanderică.
A fost odată ca nicidată că de n-ar fi nu s-ar povesti… Intr-o frumoasă zi de noiembrie 2017 când am deschis ochii și soarele era deja de-o suliță pe cer, mi-a venit ideea sa vizitez un ținut nu prea îndepărtat dar pe unde nu mai trecusem de pe vremea lui Despot Ceașcă. Zis și făcut. Am scos mârțoaga din grajd, am țesălat-o, am dus-o până la paharnicul Petrom unde i-am dat 2 ligheane pline cu jăratic sa mănânce. Ce să vezi? S-a dat gloaba mea de două ori peste cap și s-a transformat într-un frumos bidiviu puternic căt 90 de căluți obișnuiți. M-am aplecat la urechea atot-știutorului MediaNav și i-am cerut să mă ducă în impărăția lui Slanic-Prahova Împarat. Am luat si vistiernicul cu mine și am pornit-o la drum dar nu prin urâta și plicticoasa împărăție a bogatului Ploiești Împărat ci prin frumosul ținut al Văii Buzăului, pe unde domnește Cislău-Vodă. Deoarece drumul este mai mereu plin de capcane unde nesuferitul Spân si neamurile lui te așteaptă la cotitură pe unde vrei și pe unde nu vrei pentru a te jumuli de cățiva bănuți l-am luat cu mine si pe credinciosul scutier Waze pentru a mă învața cum să mă feresc de nemilosul Spân. Nu i-am arătat lui Sanderică biciușca sau cravașa ci doar l-am îmboldit cu prea-contestatul Easy-R și neastîmpăratul a plecat la drum în trap ușor cu o jucăușă sclipire Eco în ochi. Pe unde s-a putut l-am indemnat și la galop iar credinciosul Sanderică s-a supus fără să protesteze și mai ales fără sa arate nici cea mai mică urmă de oboseală. Este drept că pe alocuri, pentru a-l ajuta, i-am stins luminița Eco din privire. Totuși, pot spune cu mâna pe inimă că deși pe drumul sinuos ne-am întâlnit și cu atelaje mai mari, mai frumoase și trase de bidivii mult mai puternici decât subunitarul meu tovarăș de drum, nu am fost deloc „lăsați de căruță” de mândrii boieri în atelajele lor sclipitoare. Ca un lucru demn de laudă și în același timp de mare mirare nu ne-am întânit decât o singură dată, la întoarcere, cu Zmeul-Zmeilor. Acesta a apărut brusc în spatele meu și pe un ton răstit și cu o sclipire furioasă in cele 4 inele întrețesute m-a provocat la luptă. Am acceptat și m-am luptat vitejește cu el preț de căteva minute bune dar, până la urma, suplinind lipsa de creier cu forța brută a reușit prin viclenie să mă dovedească. In rest toate au fost bune și frumoase. Aproape de intrarea în ținutul lui Slănic-Prahova Impărat, pe partea dreapta am văzut, cu mare mirare, un deal de culoare verzuie. Pentru că luasem cu mine și daravelele de pictat m-am oprit și l-am înfățișat pe Sanderică lângă deal. Vă trimit și vouă o copie a superbei miniaturi. In sfârșit, odata ajuns, Slănic-Prahova Impărat m-a primit cu mare ospitalitate și m-a invitat să vizitez tot ce doresc și să stau la el cât vreau eu. Din păcate, deoarece se apropie nemiloasa iarnă și toată lumea era ocupată cu pregătirile nu am putut să vizitez decât o mare încăpere subterană situată la 200 de prăjini sub pământ căreia i se spune Salina Unirea. Nu vă plictisesc cu detalii, dacă vă interesează găsiți în marele letopiseț intitulat Internet tot ce doriți. Pentru a ajunge până acolo, vistiernicul și cu mine, contra unei sume de 40 de bănuți am fost suiți într-un atelaj cu 16 locuri și care scotea un fum urât mirositor. Nu stiu cât a durat drumul printr-un tunel săpat in sare pentru că nu am mai văzut soarele decât la întoarcere cand trecuse deja binișor de crucea amiezii. Am mai pus pe pânză cateva impresii dar pe astea nu le mai arăt pentru că o să găsiți în letopisețul Internetului unele mult mai frumoase decât ale mele. In fine, nu mai sunt prea multe de spus. La plecare Slănic-Prahova Impărat mi-a urat drum bun si m-a invitat la vară cand, spune el, o sa ma pot bălăci ca un porc in nămol si dupa aceea o să intru intr-o apă plină de sare care se zice ca te ține la suprafață fără să te miști aproape deloc deși adâncimea este cu mult peste statura unui om. Cine știe ce vrăjitorie o mai fi și asta ca să facă oamenii sa vina in această frumoasă împărăție? Oricum i-am promis ca o sa-l vizitez din nou și că o sa-aduc cu mine și pe odrasla mea impreuna cu jumatatea ei. M-am întors pe același drum, am avut doar mica ciocnire cu Zmeul-Zmeilor de care am pomenit deja și când soarele mai avea puțin până să apună l-am dus pe credinciosul Sanderică înapoi la locul lui unde a rămas tare supărat că drumul a fost prea scurt și nu a apucat să consume tot jăraticul. Și pentru că veni vorba de jăratic, prietenul meu patruped a avut nevoie de 5,4 banițe la o sută de stânjeni. Ș-am încălecat pe-o șa, ș-am spus povestea așa; Ș-am incălecat pe-o căpșună, Și v-am spus oameni buni, o mare si gogonată minciună! Attached FilesEdited by gabrieln2016, 14 November 2017 - 20:03. |
#280
Posted 14 November 2017 - 20:06
Esti un mare mare narator , omule . Multumesc ca ai impartasit minunata aventura ! 10 cu steluta , sa-ti traiasca bidiviul !!!
|
|
#281
Posted 14 November 2017 - 20:17
Sa-ti traiasca armasarul omule insa potcovitu-l-ai?
Imparatul gheturilor cica ar fi pus gind rau imparatiei noastre... |
#282
Posted 14 November 2017 - 20:38
Potcoave de iarna nu i-am luat inca, momentan nu-mi ajung creitarii. Asa-mi trebuie daca mi-a trebuit bidiviu cu potcoave de 205 si prea-cinstitul negustor de la care am târguit atelajul nu a putut sa-l incalte cu CrossClimate. S-ar putea ca in lunga si intunecata iarna care ne bate la usa sa nu-l indemn la drum decât local. Asta doar daca boierul la care trebaluiesc imi lasa celalalt atelaj in continuare in grija.
|
#283
Posted 14 November 2017 - 20:48
Foarte frumos basmul Gabriel! Mi-ai inveselit seara!
|
#284
Posted 14 November 2017 - 21:12
Foarte tare. Mai asteptam noi aventuri din partea lui Sanderica.
|
#285
Posted 19 November 2017 - 18:45
Buna seara,
Astazi am avut ceva timp liber disponibil si am facut un album video cu o parte din pozele lui Sanderica. Este o premiera pentru mine si sper sa iertati micile stangacii. Urmeaza sa mai fac unul sau doua albume cu locurile pe unde am fost in vara aceasta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-1Mh02nb9YY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#286
Posted 20 December 2017 - 17:52
Felicitari de achizitie si s-o stapanesti sanatos si fara evenimente.
Am fost si eu la un pas sa cumpar una in familie, m-a desumflat dealer-ul Cobalcescu care a spus ca nu este buna cutia, ca smuceste, consum mare... mai ca era platit de concurenta sa nu vanda... cu toate ca ei in 2016 au fost singurii din capitala cu 0.9 TCe Easy-R la drive-test. Acum am in lista sa iau un Duster 1.5d Ci EDC, pur si simplu evolutia Dacia este una de bun simt si prin prisma costurilor mici de intretinere este si va fi o alternativa buna la multe masini. 0.9TCe am condus in varianta stock si varianta modificata la 115CP, pot spune ca soft-ul si modificarile chiar fac sa se simta mult mai sprintara masina si de 40.000 km de cand exista softul pe acel Logan 2013, pot spune ca nu exista anomalii in functionarea masinii. Cum este clima la frig? Auzisem de la cineva avizat, de la Renault, ca la Dacia ar avea un senzor in minus fata de Clio si ca nu este la fel de eficienta iarna si trebuie "ajutata" din setarile manuale. Modul ECO la mine face masina sa se simta lenesa, dar ajuta la un consum mai bun, optimizeaza climatizarea pentru economie. Pe modul eco nu te lasa sa ingheti sau sa te coci, cu minim de confort. In mod sport ajung si la 8%, pe cand in ECO coboara la 4.3%, desigur cu stil de condus aferent fiecarui regim. Edited by connectorxp, 20 December 2017 - 17:54. |
#287
Posted 20 December 2017 - 20:26
Multumesc pentru urari,
Easy-R nu este o transmisie lina, are intarzieri in special in treptele mici si chiar unele mici smucituri, nu se poate contesta. Totusi nu sunt mai mari decat la o manuala condusa de un sofer normal. Este totusi cu un singur ambreiaj, nu este EDC, DSG, CVT sau automata clasica. dar si pretul este de trei-patru ori mai mic. Daca ai mers cu ea o sa simti imediat diferenta cand o sa mergi cu EDC-ul, fara nicio indoiala. Am doar 5.433 km si consumul mediu este 6,8% la o viteza medie de 34,2 km/h. Extraurban este de 6% cu minima de 4,4% si maxima de 7.6%. Cele mai mici consumuri la drumuri medii le am cand merg la munte si cele mai mari pe E85. Urban media este 9,25% cu minima de 6,7% si maxima de 11,7% - 12 % dar nu este relevant datorita modului in care folosesc masina in oras. Saptamana trecuta am facut un drum la Bucuresti. A fost prima data cu aceasta masina cand am taiat Bucurestiul in doua la ora cand lumea merge la munca si consumul a fost de 10% cu doua opriri pe traseu, doar in D si cu S&S folosit practic aproape la toate opririle din trafic. Fiind "conectat" la trafic si mergand mai mult bara la bara intarzierile transmisiei nici macar nu le-am mai resimtit. Cat despre clima nu stiu ce senzori are sau nu are. Stiu doar ca pana acum a functionat impecabil. Odata cu venirea iernii o folosesc mai mult pe incalzire si dezaburire. Dezaburirea este excelenta. Incalzirea in schimb nu este prea rapida, sunt nevoie de minim 3-5 km pentru a incepe sa se simta cu adevarat. Nu este cu foarte mult superioara incalzirii normale de la 1,5 DCi-ul pe care-l conduc alternativ. Atunci cand se incalzeste cum trebuie, ajung la destinatie. Ramane de vazut sa vad la temperaturi mult mai mici cum se comporta. Cat despre costuri de intretinere, momentan nu este nimic de spus. Benzina, o mica completare cu antigel si lichid de parbriz. Cand am fost la Dacia pentru un drive test cu noul Duster am intrat si la service unde am discutat cu un cunoscut. L-am intrebat explicit ce intra in oferta celor "5 ani fara griji" si mi-a raspuns ca absolut toate reviziile din aceasta perioada sunt 100% gratuite conform "Programului de intretinere" primit la livrarea masinii. Aici se includ reviziile propriu-zise, toate consumabilele si manopera aferenta. De asemenea si tot ce e legat de Easy-R (transmisie si cutie) are 5 ani garantie. Oricum pentru toate astea am renuntat la reducerea de 600 euro asa ca sunt gratuite si nu prea. Eco l-am folosit pana acum aproape non-stop. Odata cu venirea frigului l-am dezactivat pentru ca am senzatia ca masina parca merge mai rotund la ralanti, la pornirea la rece. Succes la achizitionarea noului Duster. Te sfatuiesc totusi sa mai astepti pana vor schimba MediaNav-ul actual cum se zice ca se va intampla undeva in primavara. Edited by gabrieln2016, 20 December 2017 - 20:31. |
#288
Posted 20 December 2017 - 21:02
Voi astepta pana in vara cand bugetez masina, sper la ceva mai bun, nu este rau MediaNav, dar ceva cu Apple Car Play sau Android Auto ar fi de dorit, chiar si la un pret mai mare, sau o optiune peste Media Nav. Ai ceva chestii concrete?
Ma ia cu frisoane sa dau atatia bani in plus pe EDC, dar nici manuala nu mai pot conduce, dupa atatia ani de automate, iar la ce trafic avem, nici nu merita. Azi am facut un km in 40 de minute... multumita taximetristilor mereu nemultumiti, dar care nu ofera nimic in schimbul la ce cer. Legat de videoul cu poze, poti folosi Quick pentru a edita un material de calitate in cativa pasi simpli, fara prea multe cunostiinte tehnice. Link Google Play Store si iTunes App Store, l-am folosit cu succes la cateva montaje scurte si am ramas placut surprins de calitatea montajului. Avantajul este ca nu costa bani si nu lasa watermark-uri dubioase pe video, doar trebuie gadilat putin la setari, in functie de telefon si preferinte. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users