Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea
 Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?
 Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 

Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
554 replies to this topic

#235
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View Postgabrieln2016, on 16 august 2017 - 08:43, said:

Cred ca stie toata lumea ca Dacia nu are senzori de ploaie. Iar despre partea bolduita, valabila pentru alta masina, hai sa oferim o informatie completa daca tot facem trimiterea respectiva: din ceea ce stiu eu este standard doar pe echiparile de varf si nu la toate modelele.

1. Sincer nu stiam (si nu credeam) ca Dacia nu are senzori de ploaie. In conditiile in care exista in industria auto de 20 de ani si costa cat tigarile pe 3 luni.
2. Nici vorba de asa ceva. Daca ai senzori de ploaie pe cea mai de jos echipare, automatizarea e cum am zis eu bolduit.

#236
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
OK, nu m-am exprimat corect si greseala imi apartine. Am vrut doar sa spun ca senzorii de ploaie sunt prezenti doar pe anumite modele si doar in echiparile de varf.  Daca am dat-o in bara si acum imi cer scuze anticipat.

#237
dan_mesterel

dan_mesterel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,652
  • Înscris: 06.02.2008

View Postgabrieln2016, on 16 august 2017 - 06:46, said:

@dan_mesterel

Cat timp nu intram in clasicul "Dacia versus Alte masini" si.... nu?

Departe de mine... Am Dacia Sandero model 2017, 0.9 Tce, cutie manuala, echipare Laureate.
Sa completez lichidul de răcire ma pricep, dar voiam sa pun si testerul pt ca am avut martorul multifuncțional aprins portocaliu. Am vorbit cu un inginer de la ei: cauza combustibilul sau temperatura ridicată. Eroarea se șterge cu ajutorul testerului.
Numai ca.... așa cum s-a aprins martorul s-a si stins.

Stima,

#238
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
M-am uitat special pe site la Skoda. Sunt 5 niveluri de echipare:

Active
Ambition
Style
L&K
RS

Incepand de la Ambition are senzori de ploaie in standard. Intr-adevar, la Active nu are si nici nu poti adauga.

Deci cam asta e cu nivelul de echipare de varf.

Informatii luate de pe skoda.be pentru ca Skoda Romania nu are un configurator. Te pun sa trimiti email pentru oferta.

#239
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Exista configurator functional si pe .ro
Prima masina gasita de mine cu senzori de ploaie si Light Asist este in varianta de echipate Style cu pret pornind de la 17800 euro. La nici o masina similara cu clasa Daciei nu am gasit aceasta dotare. Poate ca exista, nu tin sa te contrazic, doar ca eu nu am gasit-o. Pana la urma chiar nu are nicio importanta. Dacia nu o are si gata. Pana la urma cine vrea sa verifice a cui este informatia completa, poate verifica singur. Deja regret implicarea in aceasta mica controversa.

Edited by gabrieln2016, 16 August 2017 - 20:33.


#240
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postizometric, on 16 august 2017 - 20:06, said:

M-am uitat special pe site la Skoda. Sunt 5 niveluri de echipare:

Active
Ambition
Style
L&K
RS

Incepand de la Ambition are senzori de ploaie in standard. Intr-adevar, la Active nu are si nici nu poti adauga.

Deci cam asta e cu nivelul de echipare de varf.

Informatii luate de pe skoda.be pentru ca Skoda Romania nu are un configurator. Te pun sa trimiti email pentru oferta.
Are si-n Romania, la toate modelele dar nu le ai tu... Posted Image In plus, te rog frumos, sa nu-i stricam omului jurnalul cu versus! Aici discutam despre Dacia Sandero StepWay Prestige 0.9TCE.
https://cc.skoda.at/..._SKODA/C/models

Scuze gabriel pentru off!

Edited by _R_A_D_U, 16 August 2017 - 20:47.


#241
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
totusi comparatia trebuie facuta cu Skoda Rapid, nu cu Octavia.

#242
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Am o intrebare care nu tine de masina mea: Un Ford Fusion din 2010 cu motor pe benzina de 1,4, cum are distributia, pe lant sau curea? Masina are acum 71.000 km. Trebuie schimbata distributia?

#243
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Curea.

Si da, se schimba. Data viitoare cand nu esti sigur, cauta un kit de distributie pe orice site de piese auto pentru motorul respectiv si vezi ce contine kitul.

#244
steliangheorghiu

steliangheorghiu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 01.08.2007
Gabriel ,  daca  vrei  sa  amani  cat  mai  mult  aparitia  zdruncinaturilor renunta  la  modul  ECO . Se  pare  ca  exista o  legatura directa. In  modul  ECO  schimbarile  treptelor  se  fac  cu  o  frecventa  mai  mica  ,  la  o  turatie  redusa , si  cu  timp  de  patinare  a  ambreiajului  mai mic . Aceasta  duce la  o  autocuratare a  "ferodourilor"  discului  de  ambreiaj insuficienta care  are  drept  consecinta  cresterea  coeficientului  de  frecare  si  ambreiere  in  salturi . Apare  de  obicei  la  rece , la  prima  pornire  a  zilei  cand  ansamblul cutiei  de  viteze  nu  este  inca  incalzit prin  conductie  de  la  motor  si  nici  prin  functionare  proprie . Continui  sa  cred  ca  vina  zdruncinaturilor  in  cazul motor  0.9 / easy-r  o  poarta calitatea  neadaptata a  ansamblului  ambreiaj  la  specificul  motorului  de  0.9 (  in  primul  rand  coeficientii  de  frecare  ale  "  ferodourilor " si  caracteristicile  metalului din  placa  de  presiune ). Ramane  de  vazut  ce  o  sa  descopere  inginerii din  departamentul  tehnic  al  uzinei  Dacia.

Edited by steliangheorghiu, 22 August 2017 - 08:37.


#245
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Multumesc pentru sfat dar amanarea problemei nu inseamna si rezolvarea ei. Dupa cum bine stiti eu am ales promotia cu cei 5 ani. Din acest motiv voi cauta sa folosesc la maxim modul automat cu sau fara ECO, in functie de locatie si de trafic. Cu ce ma incalzeste daca aman problema pana la iesirea din garantie? Prefer sa folosesc modul automat (uneori cu ECO, alteori fara, la munte sigur fara) cat mai mult timp cu putinta. Daca pica in cei 5 ani am garantie, imi schimba ceea ce este de schimbat si mai ma tine poate iarasi cativa ani buni.  Daca pica dupa, asta e, platesc si gata. Putem sa-i zicem intr-un mod elegant ca fiind o taxa pe confort sau ceva mai direct, o taxa pe prostie, daca se va intampla.  Nu m-as supara mai tare daca incerc sa o protejez cat mai mult in acesti 5 ani si pica imediat dupa aceea? Pe moment incerc sa ma bucur cat mai mult de confortul oferit.
Cat despre ce o sa descopere cei de la Dacia, eu nu-mi fac iluzii. Transmisia nu este chiar asa noua, se vinde in America de Sud de prin 2014. Daca era ceva de remediat o faceau pana acum. Nu tine de siguranta (frane, directie, instalatie electrica, airbaguri etc) asa ca nu o sa fie niciun fel de chemari pentru remediere. Pentru ei problema nu exista sau defectele aparute sunt considerate ca fiind cazuri izolate pe care le rezolva doar cand mai este putin pana sa-ti cada rotile din cauza trepidatiilor (cel putin asa sustin cei care au avut probleme cu Easy-R pana acum). Pe mine insa ma intriga altceva. Daca citesti pe forumul monomarca vezi ca sunt detinatori de Easy -R care se plang de vibratii dar nu se duc la service pentru ca asteapta sa se duca altii inaintea lor sa faca safteaua. Sau, mai ciudat, sunt altii care fac reclamatii la VC ca Easy R e "stricacioasa" dar recunosc ca nu au masina, doar ce au comandat-o. Pana acum unul sustine ca a schimbat cam la 8000 si acum are 15000 fara probleme iar altul care zicea ca a schimbat complet transmisia nu mai apare sa dea informatii.
Inca o data iti multumesc pentru bunele intentii.

Edited by gabrieln2016, 22 August 2017 - 13:47.


#246
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Astazi am facut actualizarea gratuita a navigatiei. Hartile sunt acum 2016 Q4 iar sistemul a ramas tot 8.0.5.

Consumul urban este acum 8,86% iar cel extraurban 5,96%.

#247
suiemihai

suiemihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 25.02.2005
Salut Gabriel.
Felicitări pentru mașina si pentru jurnal. Sa o stăpânești sănătos si fără probleme.
Admir echilibrul in abordarea de Versus alte mărci. Nu as fi avut atâta răbdare :).
Eu am Megane 4 si vroiam sa te întreb cum ai făcut actualizarea la hărți. Bănuiesc ca softul GPS e același pe amândouă.
Mulțumesc anticipat.
Mihai.

#248
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Salut Mihai si iti multumesc pentru urari. Aceleasi lucruri ti le doresc si eu.

Actualizarea hartilor se face in felul urmator:
- cauti pe google naviextras (in cazul tau Renault naviextras);
- iti faci un cont;
- din partea dreapta jos descarci in calculator si instalezi naviextras toolbox;
- faci rost de o cheie USB de minim 4 GB si maxim 32 GB, formatata FAT32;
- pornesti motorul masinii;
- introduci cheia USB;
- atingi Navigare - Optiuni - Harta Actualizari - Optiuni - Actualizare - Asteptati - apare un mesaj - Da - apare alt mesaj - OK.  Prosesul dureaza cam 1 minut timp in care nu opresti motorul;
- scoti cheia USB si opresti motorul;
- in PC introduci cheia USB si deschizi programul instalat;
- introduci username si parola folosite le deschiderea contului apoi click Login;
- in Contents gasesti ceea ce este disponibil pentru masina ta. La Dacia avem hartile 2016 Q4.
- din Catalog poti sa-ti cumperi si alte harti;
- descarci/cumperi ce-ti trebuie, scoti stickul si te intorci la masina;
- pornesti motorul, introduci stickul si mai departe parca imi aduc aminte ca sistemul te indruma cu ceea ce trebuie facut.

Succes!

Edited by gabrieln2016, 10 September 2017 - 07:11.


#249
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Poti folosi hartile de Igo? Vad ca sunt facute de acelasi provider, diferenta ar fi la bani, cele de igo fiind gratis!

#250
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Nu nu merg de IGO

#251
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Daca tot se spune despre 0,9 TCe ca e ascutitoare, drujba, masina de tuns iarba sau pur si simplu ca este folosit pe masinile premium ca motoras pentru stergatoare eu i-am gasit o intrebuintare cat se poate de practica.

Attached Files



#252
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Posted Image))

motorul este de ascuțitoare de s class. doar că are performanțe de motor de 1.8 l + motor electric de la Toyota.....

Edited by bobalex18, 13 September 2017 - 10:15.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate