Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sandero Stepway2 Prestige 0,9 90 Easy-R
Last Updated: Jun 12 2021 19:57, Started by
gabrieln2016
, Jun 18 2017 11:47
·
0
#235
Posted 16 August 2017 - 19:25
gabrieln2016, on 16 august 2017 - 08:43, said:
Cred ca stie toata lumea ca Dacia nu are senzori de ploaie. Iar despre partea bolduita, valabila pentru alta masina, hai sa oferim o informatie completa daca tot facem trimiterea respectiva: din ceea ce stiu eu este standard doar pe echiparile de varf si nu la toate modelele. 1. Sincer nu stiam (si nu credeam) ca Dacia nu are senzori de ploaie. In conditiile in care exista in industria auto de 20 de ani si costa cat tigarile pe 3 luni. 2. Nici vorba de asa ceva. Daca ai senzori de ploaie pe cea mai de jos echipare, automatizarea e cum am zis eu bolduit. |
#236
Posted 16 August 2017 - 19:46
OK, nu m-am exprimat corect si greseala imi apartine. Am vrut doar sa spun ca senzorii de ploaie sunt prezenti doar pe anumite modele si doar in echiparile de varf. Daca am dat-o in bara si acum imi cer scuze anticipat.
|
#237
Posted 16 August 2017 - 19:58
gabrieln2016, on 16 august 2017 - 06:46, said: @dan_mesterel Cat timp nu intram in clasicul "Dacia versus Alte masini" si.... nu? Departe de mine... Am Dacia Sandero model 2017, 0.9 Tce, cutie manuala, echipare Laureate. Sa completez lichidul de răcire ma pricep, dar voiam sa pun si testerul pt ca am avut martorul multifuncțional aprins portocaliu. Am vorbit cu un inginer de la ei: cauza combustibilul sau temperatura ridicată. Eroarea se șterge cu ajutorul testerului. Numai ca.... așa cum s-a aprins martorul s-a si stins. Stima, |
#238
Posted 16 August 2017 - 20:06
M-am uitat special pe site la Skoda. Sunt 5 niveluri de echipare:
Active Ambition Style L&K RS Incepand de la Ambition are senzori de ploaie in standard. Intr-adevar, la Active nu are si nici nu poti adauga. Deci cam asta e cu nivelul de echipare de varf. Informatii luate de pe skoda.be pentru ca Skoda Romania nu are un configurator. Te pun sa trimiti email pentru oferta. |
#239
Posted 16 August 2017 - 20:23
Exista configurator functional si pe .ro
Prima masina gasita de mine cu senzori de ploaie si Light Asist este in varianta de echipate Style cu pret pornind de la 17800 euro. La nici o masina similara cu clasa Daciei nu am gasit aceasta dotare. Poate ca exista, nu tin sa te contrazic, doar ca eu nu am gasit-o. Pana la urma chiar nu are nicio importanta. Dacia nu o are si gata. Pana la urma cine vrea sa verifice a cui este informatia completa, poate verifica singur. Deja regret implicarea in aceasta mica controversa. Edited by gabrieln2016, 16 August 2017 - 20:33. |
#240
Posted 16 August 2017 - 20:46
izometric, on 16 august 2017 - 20:06, said:
M-am uitat special pe site la Skoda. Sunt 5 niveluri de echipare: Active Ambition Style L&K RS Incepand de la Ambition are senzori de ploaie in standard. Intr-adevar, la Active nu are si nici nu poti adauga. Deci cam asta e cu nivelul de echipare de varf. Informatii luate de pe skoda.be pentru ca Skoda Romania nu are un configurator. Te pun sa trimiti email pentru oferta. https://cc.skoda.at/..._SKODA/C/models Scuze gabriel pentru off! Edited by _R_A_D_U, 16 August 2017 - 20:47. |
#241
Posted 18 August 2017 - 00:19
totusi comparatia trebuie facuta cu Skoda Rapid, nu cu Octavia.
|
#243
Posted 18 August 2017 - 18:36
Curea.
Si da, se schimba. Data viitoare cand nu esti sigur, cauta un kit de distributie pe orice site de piese auto pentru motorul respectiv si vezi ce contine kitul. |
#244
Posted 22 August 2017 - 08:26
Gabriel , daca vrei sa amani cat mai mult aparitia zdruncinaturilor renunta la modul ECO . Se pare ca exista o legatura directa. In modul ECO schimbarile treptelor se fac cu o frecventa mai mica , la o turatie redusa , si cu timp de patinare a ambreiajului mai mic . Aceasta duce la o autocuratare a "ferodourilor" discului de ambreiaj insuficienta care are drept consecinta cresterea coeficientului de frecare si ambreiere in salturi . Apare de obicei la rece , la prima pornire a zilei cand ansamblul cutiei de viteze nu este inca incalzit prin conductie de la motor si nici prin functionare proprie . Continui sa cred ca vina zdruncinaturilor in cazul motor 0.9 / easy-r o poarta calitatea neadaptata a ansamblului ambreiaj la specificul motorului de 0.9 ( in primul rand coeficientii de frecare ale " ferodourilor " si caracteristicile metalului din placa de presiune ). Ramane de vazut ce o sa descopere inginerii din departamentul tehnic al uzinei Dacia.
Edited by steliangheorghiu, 22 August 2017 - 08:37. |
|
#245
Posted 22 August 2017 - 13:32
Multumesc pentru sfat dar amanarea problemei nu inseamna si rezolvarea ei. Dupa cum bine stiti eu am ales promotia cu cei 5 ani. Din acest motiv voi cauta sa folosesc la maxim modul automat cu sau fara ECO, in functie de locatie si de trafic. Cu ce ma incalzeste daca aman problema pana la iesirea din garantie? Prefer sa folosesc modul automat (uneori cu ECO, alteori fara, la munte sigur fara) cat mai mult timp cu putinta. Daca pica in cei 5 ani am garantie, imi schimba ceea ce este de schimbat si mai ma tine poate iarasi cativa ani buni. Daca pica dupa, asta e, platesc si gata. Putem sa-i zicem intr-un mod elegant ca fiind o taxa pe confort sau ceva mai direct, o taxa pe prostie, daca se va intampla. Nu m-as supara mai tare daca incerc sa o protejez cat mai mult in acesti 5 ani si pica imediat dupa aceea? Pe moment incerc sa ma bucur cat mai mult de confortul oferit.
Cat despre ce o sa descopere cei de la Dacia, eu nu-mi fac iluzii. Transmisia nu este chiar asa noua, se vinde in America de Sud de prin 2014. Daca era ceva de remediat o faceau pana acum. Nu tine de siguranta (frane, directie, instalatie electrica, airbaguri etc) asa ca nu o sa fie niciun fel de chemari pentru remediere. Pentru ei problema nu exista sau defectele aparute sunt considerate ca fiind cazuri izolate pe care le rezolva doar cand mai este putin pana sa-ti cada rotile din cauza trepidatiilor (cel putin asa sustin cei care au avut probleme cu Easy-R pana acum). Pe mine insa ma intriga altceva. Daca citesti pe forumul monomarca vezi ca sunt detinatori de Easy -R care se plang de vibratii dar nu se duc la service pentru ca asteapta sa se duca altii inaintea lor sa faca safteaua. Sau, mai ciudat, sunt altii care fac reclamatii la VC ca Easy R e "stricacioasa" dar recunosc ca nu au masina, doar ce au comandat-o. Pana acum unul sustine ca a schimbat cam la 8000 si acum are 15000 fara probleme iar altul care zicea ca a schimbat complet transmisia nu mai apare sa dea informatii. Inca o data iti multumesc pentru bunele intentii. Edited by gabrieln2016, 22 August 2017 - 13:47. |
#246
Posted 25 August 2017 - 12:48
Astazi am facut actualizarea gratuita a navigatiei. Hartile sunt acum 2016 Q4 iar sistemul a ramas tot 8.0.5.
Consumul urban este acum 8,86% iar cel extraurban 5,96%. |
#247
Posted 09 September 2017 - 08:07
Salut Gabriel.
Felicitări pentru mașina si pentru jurnal. Sa o stăpânești sănătos si fără probleme. Admir echilibrul in abordarea de Versus alte mărci. Nu as fi avut atâta răbdare . Eu am Megane 4 si vroiam sa te întreb cum ai făcut actualizarea la hărți. Bănuiesc ca softul GPS e același pe amândouă. Mulțumesc anticipat. Mihai. |
#248
Posted 10 September 2017 - 07:07
Salut Mihai si iti multumesc pentru urari. Aceleasi lucruri ti le doresc si eu.
Actualizarea hartilor se face in felul urmator: - cauti pe google naviextras (in cazul tau Renault naviextras); - iti faci un cont; - din partea dreapta jos descarci in calculator si instalezi naviextras toolbox; - faci rost de o cheie USB de minim 4 GB si maxim 32 GB, formatata FAT32; - pornesti motorul masinii; - introduci cheia USB; - atingi Navigare - Optiuni - Harta Actualizari - Optiuni - Actualizare - Asteptati - apare un mesaj - Da - apare alt mesaj - OK. Prosesul dureaza cam 1 minut timp in care nu opresti motorul; - scoti cheia USB si opresti motorul; - in PC introduci cheia USB si deschizi programul instalat; - introduci username si parola folosite le deschiderea contului apoi click Login; - in Contents gasesti ceea ce este disponibil pentru masina ta. La Dacia avem hartile 2016 Q4. - din Catalog poti sa-ti cumperi si alte harti; - descarci/cumperi ce-ti trebuie, scoti stickul si te intorci la masina; - pornesti motorul, introduci stickul si mai departe parca imi aduc aminte ca sistemul te indruma cu ceea ce trebuie facut. Succes! Edited by gabrieln2016, 10 September 2017 - 07:11. |
#249
Posted 10 September 2017 - 07:16
Poti folosi hartile de Igo? Vad ca sunt facute de acelasi provider, diferenta ar fi la bani, cele de igo fiind gratis!
|
|
#251
Posted 13 September 2017 - 09:51
Daca tot se spune despre 0,9 TCe ca e ascutitoare, drujba, masina de tuns iarba sau pur si simplu ca este folosit pe masinile premium ca motoras pentru stergatoare eu i-am gasit o intrebuintare cat se poate de practica.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users