Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Apa in motorina ?

- - - - -
  • Please log in to reply
68 replies to this topic

#37
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

 alexpet, on 16 iunie 2017 - 21:23, said:

m-ati spart cu lukoil-ul asta. Eu de 3 ani si ceva bag 90% numai de acolo (am card la ei) si motorina la a mea si benzina la nevasta-mea si nu am avut absolut nici o problema....ba o vreme am pus si uleiuri de la ei si au fost chiar foarte ok
Probabil la tine combustibilul e un pic mai special ! eu nu bag benzina/motorina la nimic (ca nu am la ce) insa colegii de forum nu bat campii,
uite cam ce a indexat Google de ani de zile.

#38
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 icebreacker, on 16 iunie 2017 - 20:09, said:

Ti-ai dat raspunsul singur, calitatea carburantului Lukoil. Fa plinul cu motorina buna de la Rompetrol, Omv, Mol, Petrom.....
nu este numai calitatea combustibului problema, asa patesc si eu daca merg pe rezerva, check engine, check injection etc si nu alimentez niciodata de la lukoil, in sensul de absolut niciodata.

Mai mult, de obicei bag motorina premium, aditivata.

Problema e ca pe fundul rezervorului e apa, mizerie, span metalic din pompa de injectie etc, adunate de -a lungul anilor.

Motoarele cu injectie directa sint mai sensibile... ai 2 variante:

- o lasi asa si ai grija sa nu mergi niciodata cu rezervorul la gol
- gasesti un mecanic bun (greuuuu) si iti cureti tot sistemul de alimentare, de la rezervor pana la pompa de injectie.

 bila1000, on 16 iunie 2017 - 21:00, said:

La rezervoarele pe motorina sa spala rezervorul, periodic.
nu am primit recomandarea asta de la nimeni, dar am constatat ca asa este din practica

 dan1980_25, on 16 iunie 2017 - 21:52, said:

pilitura e de la pompa de injectie. De acolo li se vor trage injectoarelor.
Doar nu crezi ca a taiat careva tabla cu flexul in tancurile de motorina de la peco.
Asa cred si eu

 slai, on 17 iunie 2017 - 00:02, said:

Nu pune nimeni apa, apa nu se amesteca cu benzina. Cum nu se amesteca cu uleiul. Daca se fac magarii, se amesteca cu produse petroliere inferioare, incat cele 2 lichide sa se amestece. Apa apare doar din condens.
sa fim seriosi... http://evz.ro/la-o-s...a-drumului.html

#39
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Lukoil->benzina->check engine aprins

S-a aprins si de la Petrom cu benzina top 99

Never again. MOL sau Rompetrol->98/Evo

E ok si aia de la OMV premium, benzina zic, dar nu prea bag OMV, nu mi plac statiile.

Edited by a3ds, 17 June 2017 - 01:35.


#40
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008
Toate benzinariile pun apa in motorina, altfel s-ar prabusi business-ul... Motoarele merg dar se simte la turatie ca ceva nu e in regula, ca masina nu trage cum trebuie.

#41
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 superior, on 16 iunie 2017 - 22:16, said:

la ce statie Lukoil lucrezi?
eram sigur ca o sa intrebe cineva tampenia asta....
Parca este topic de babe carcotase. Unii chiar nu inteleg ce se intampla cu masina lor si hop.....numai combustibilul este de vina

 stlk, on 17 iunie 2017 - 01:14, said:

Probabil la tine combustibilul e un pic mai special ! eu nu bag benzina/motorina la nimic (ca nu am la ce) insa colegii de forum nu bat campii,
uite cam ce a indexat Google de ani de zile.
pai si ce ai fi vrut sa intoarca google daca ai intrebat 'lukoil apa'? incerca si cu alte branduri. Dar vad ca mai sunt si altii care au bagat de la luk si nu au probleme. In fine. Hai sa o luam alfel ca vad ca de mitul asta urban nu vreti sa scapam.
Actuala masina o am de fix 10 ani si nu, nu este o germana si nici o mare scula (nu spun ce este ca iar o luam aiurea si ma intreaba cineva unde lucrez). Ziceam ca doar in ultimii aprox. 3 ani am alimentat majoritar de la luk (motorina), deci trecem si peste asta. O singura data am introdus un aditiv pentru curatat injectoare. In rest nimic. A sa nu uit, de doua ori am pus benzina in ea (da, tot de la luk :-), dar nici asa nu am reusit sa o stric desi am mers cu ea pana a dat in nas, am completat cu motorina si am plecat ai departe. In aproape 200000 km nu am inlocuit absolut nimic la motor sau la sistemul de alimentare/injectie si nici nu am curatat rezervorul. Cateodata am perioade de merg cu ea numai pe rosu de ma si mir ca nu se arde becul. Masina merge ca in prima zi. Doar revizii la timp, filtre bune si alimentat de la statii de firma. Ma rog, mai am un mic secret, dar cum treaba este legata de o anume firma (controversata dealtfel) ma abtin, ca dupa aia o sa lucrez in prea multe locuri. Atat.

Edited by alexpet, 17 June 2017 - 07:30.


#42
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Pai eu in 150.000 km am alimentat de vreo 2 ori de la Lukoil. Ultima data in urma cu vreo 2 luni cand am avut si surprize. E posibil sa fie de la ei problema la fel cum e posibil sa fie si o coincidenta, sa se fi adunat condens in filtru in timp. Oricum nu se aduna mult, e vorba de cativa ml dar iti face figuri. La relanti sta cum sta dar sa vezi ce frumos am dat cu spatele 30 de m ca nu am reusit sa pornesc in rampa, efectiv nu se tura deloc motorul. Pana la urma dupa 20 de secunde cu acleleratia la podea a inceput sa se tureze si am mers pana acasa cu becul aprins.Atunci mi-a venit ideea sa purjez filtrul. Dupa purjare totul a revenit la normal, becul s-a stins si de atunci am mai facut vreo 5000 de km cel putin.

#43
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

 mihaiduban, on 16 iunie 2017 - 20:07, said:

Astazi am avut parte de o "pana a prostului" mai ciudata !
Fiind intr-o oarecare criza de bani si cu ceva mai multa treaba pe cap am lasat masina sa se apropie de "rezerva" (totusi nu s-a aprins becul , dar nici mult nu mai avea ) ...
Cand am vrut sa plec de pe loc n-a mai vrut sa porneasca , am insistat un pic si a pornit , dar , mi s-a aprins "check engine " si nu tragea deloc ... Prima mea idee asta a fost : Sa ajung in peco ... Dar nu am mai ajuns S-a oprit cu mine pe drum si nu a mai vrut sa mai porneasca (intre timp a pornit si ventilatorul in treapta a 2 a si nu s-a oprit pana nu am luat borna) ...
M-am dus in peco am luat 5l de motorina la canistra si dupa ce i-am bagat a pornit relativ repede ....
Poate sa fie apa in rezervor?


Am uitat :
Masina Pejo 1,6 hdi 2013 alimentata in general doar din Omv si Mol , mai putin ultimele 2 alimentari care le am facut la Lukoil

Eu cred ca nu apa a fost cauza,ci cantitatea mica de motorina din rezervor.
Cand ai deschis busonul,n-ai sesizat un zgomot mai puternic produs de aerul care intra in rezervor?

Edited by adisz, 17 June 2017 - 09:26.


#44
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
E o posibilitate si asta. Sa fi prins o bula de aer pe circuit si sa faca nazuri pana scapa de ea.

#45
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Se intampla si prin alte tari mai civilizate: https://www.petrolpr...ted-with-water/

De amestecat, apa nu se amesteca cu benzina, o solutie ar fi sa alimentezi intr-o sticla intai si sa vezi daca se vede o separatie intre 2 lichide.

#46
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Pt cei care nu stiau teoria spune sa se schimbe si filtrul de motorina odata cu cel de aer si cel de ulei impreuna cu uleiul.
Practic insa eu recomand schimbarea filtrului de motorina toamna ca sa nu inghete apa adunata in el.
In schimb iarna se recomanda mentinerea rezevorului de motorina plin pt a nu face condens

Edited by Nytro84, 17 June 2017 - 11:04.


#47
Erwin_Rommel

Erwin_Rommel

    Titlul membrului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,499
  • Înscris: 17.04.2017

 alexpet, on 17 iunie 2017 - 07:00, said:

eram sigur ca o sa intrebe cineva tampenia asta....
Parca este topic de babe carcotase. Unii chiar nu inteleg ce se intampla cu masina lor si hop.....numai combustibilul este de vina


pai si ce ai fi vrut sa intoarca google daca ai intrebat 'lukoil apa'? incerca si cu alte branduri. Dar vad ca mai sunt si altii care au bagat de la luk si nu au probleme. In fine. Hai sa o luam alfel ca vad ca de mitul asta urban nu vreti sa scapam.
Actuala masina o am de fix 10 ani si nu, nu este o germana si nici o mare scula (nu spun ce este ca iar o luam aiurea si ma intreaba cineva unde lucrez). Ziceam ca doar in ultimii aprox. 3 ani am alimentat majoritar de la luk (motorina), deci trecem si peste asta. O singura data am introdus un aditiv pentru curatat injectoare. In rest nimic. A sa nu uit, de doua ori am pus benzina in ea (da, tot de la luk :-), dar nici asa nu am reusit sa o stric desi am mers cu ea pana a dat in nas, am completat cu motorina si am plecat ai departe. In aproape 200000 km nu am inlocuit absolut nimic la motor sau la sistemul de alimentare/injectie si nici nu am curatat rezervorul. Cateodata am perioade de merg cu ea numai pe rosu de ma si mir ca nu se arde becul. Masina merge ca in prima zi. Doar revizii la timp, filtre bune si alimentat de la statii de firma. Ma rog, mai am un mic secret, dar cum treaba este legata de o anume firma (controversata dealtfel) ma abtin, ca dupa aia o sa lucrez in prea multe locuri. Atat.
Nu mai fi avocatul rusilor... Am inteles, dupa parerea ta au comsutibil bun, doar la statia ta...dar nu le lua apararea, nu scrie texte intregi pentru ei, nu generaliza ca au combustibil bun.

#48
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Cum se elimină apa din motorină
Apa din carburanţi este una din spaimele şoferilor. Digi24 a filmat în rafinăria Petrobrazi cea mai nouă instalaţie cu care se verifică cifra octanică şi care elimină apa din benzină şi motorină. Iată cum arată laboratoarele care au grijă ca maşinile românilor să prindă viteză.
http://www.digi24.ro...motorina-744697

În acest laborator se analizează cantitatea de apă din carburanţi. Dacă pentru motorină normele europene spun că trebuie să fie de cel mult 0,02% din total, pentru benzină nu există o limită, dar poate fi de 3 ori mai mare decât la motorină”, relatează Cătălin Bălan, reporter Digi24.

Apa din carburanţi este una din marile spaime ale şoferilor: poate provoca chiar oprirea motorului. Testele din laborator se fac cu o substanţă pe bază de iod care reacţionează sub influenţa curentului electric cu moleculele de apă din carburanţii testaţi. Conţinutul de apă se determină în funcţie de cantitatea de curent folosită în reacţia chimică.

#49
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,839
  • Înscris: 14.10.2008

 rosix, on 17 iunie 2017 - 05:33, said:

Toate benzinariile pun apa in motorina, altfel s-ar prabusi business-ul... Motoarele merg dar se simte la turatie ca ceva nu e in regula, ca masina nu trage cum trebuie.
A mea trage de te baga in scaun daca duci pedala la podea, insa la relanti iti hatzane putin scaunul, in suturi usoare. Posted Image

Cu OMV motorina normala (nu Maxx Motion) pana in iarna 2016-2017 nu am patit sa nu porneasca, eh, desi scrie pe ea -26 C nu mi-a pornit la -17 C(e drept ca e aceeasi baterie din 2008 dar nu da semne de oboseala inca), prin urmare iernile care urmeaza pun Maxx de -38 C. Posted Image

#50
mihaiduban

mihaiduban

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,601
  • Înscris: 24.04.2010

 viceroy56, on 16 iunie 2017 - 21:37, said:


Si eu merg de 12 ani fara sa spal rezervorul de motorina! Renault 1,5 Dci.
La 4 ani schimb filtrul de motorina. Cu senzor de apa. Niciodata nu a avut apa. Alimentat numai de la OMV. Vara normala, iarna Maxx Motion!
La 3 rezervoare, o sticluta de aditiv de curatat injectoare.
De care aditiv ?

#51
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Eu sunt fan Liqui Moly, o companie specializata pe aditivi. Si pentru diesel si pentru benzina, e 30 de lei sticulta de 300 de ml, cam pe aici.

https://www.emag.ro/...y/pd/D9S2V3BBM/

gasesti la orice magazin de piese auto

Edited by a3ds, 17 June 2017 - 16:35.


#52
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 Erwin_Rommel, on 17 iunie 2017 - 14:54, said:

Nu mai fi avocatul rusilor... Am inteles, dupa parerea ta au comsutibil bun, doar la statia ta...dar nu le lua apararea, nu scrie texte intregi pentru ei, nu generaliza ca au combustibil bun.
am luat de la statii din toata tara, ce sa zic, acum sunt si avocatul rusilor (am promovat de la simplu angajat). Incearca sa fi logic (daca poti) si sa depasesti sabloanele. Astia (ca dealtfel orice lant) au zeci de mii de clienti pe zi. Realizezi in in cateva zile ies de pe piata?
Il astept pe urmatorul care sa spuna ca sunt ceo la astia, hai nu va jenati! pot sa inghit orice tampenie.....

Edited by alexpet, 17 June 2017 - 17:37.


#53
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Nu-s ce zeci de mii de clienti au lukoil, mie mi se pare ca spala bani.

In Craiova, sufla vantu' prin benzinariile lor.

#54
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
1. Hidrocarburile nu sunt solubile in apa. Daca bagi apa intr-un tanc de benzinarie ea sta toata pe fundul tancului si primii care vin sa alimenteze, li se umple rezervorul doar cu apa. Dar incultura este in floare in Romania, sistemul de invatamant s-a dus la dracu, nu e niciun mister ca multi cred ca se poate dilua cu apa o hidrocarbura. Incultura si ignoranta.
2. Sorbul pompei de combustibil este localizat in cel mai jos punct al rezervorului ca sa poata folosi la maxim capacitatea rezervorului. Pompa are un tur si un retur, combustibilul tras de pompa nu este consumat in totalitate de motor, surplusul se intoarce in rezervor pe retur. Combustibilul este circulat, vanturat, sau cum vreti sa ii spuneti, in mod continuu in rezervor. Deci nu asteapta pompa sa ajunga combustibilul la minim ca sa traga gunoaie sau condens din rezervor. Daca ele exista, atunci sunt trase inclusiv cu rezervorul plin ochi.
3. Apa din filtrul de motorina este strict din condens. Condens care e cu atat mai mare cu cat e mai mult aer in rezervor. De obicei ruptii in cur care merg cu becul pe rosu, in special iarna, au si cele mai multe probleme cu apa in carburant (evident, vina Lukoil, nu conteaza ca aceeasi rafinarie alimenteaza toate benzinariile din tara ).

Edited by izometric, 17 June 2017 - 18:37.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate