Apa in motorina ?
Last Updated: Jun 22 2017 14:50, Started by
mihaiduban
, Jun 16 2017 20:05
·
0
#55
Posted 17 June 2017 - 21:55
izometric, on 17 iunie 2017 - 18:34, said:
(evident, vina Lukoil, nu conteaza ca aceeasi rafinarie alimenteaza toate benzinariile din tara ). |
#56
Posted 17 June 2017 - 21:56
pentru ăia de-o dau cu luku...
luaţi frate 1l în sticlă şi ţineţi-l cît vreţi nu va avea picătură de apă pe fund... în fond s-a explicat mai sus ca pentru trepanaţi de ce... din experienţă proprie, fac mai mulţi km cu motorina lor de ce...? probabil pompele lor măsoară ruseşte... balşoi litr' Edited by sarac.lipit, 17 June 2017 - 21:58. |
#57
Posted 17 June 2017 - 22:05
eu de obicei bag benzina de la Petrom sau Rompetrol. Am bagat de 2 ori in acest an de la Lukoil, din graba, fiind mai aproape de locuinta mea. Am observat ca masina consuma mai putin. Explicatia nu o cunosc. Nici incredere nu am prea mare in Luk, de aceea nu bag de obicei de acolo. Nu am patit sa nu mearga bine masina sau alte probleme. Dar parca Petrom imi inspira mai multa incredere deocamdata.
|
#58
Posted 17 June 2017 - 23:08
Din 2002 până în luna martie am băgat numai benzina de la LUKOIL și a fost cea mai bună. La mașina actuală, diesel am băgat motorină din același considerent. Din noiembrie până în luna aprilie anul acesta, mergea foarte bine până când am alimentat 20 litri și a devenit extrem de zgomotoasă. Se transformase în râșniță. Am băgat de la Rompetrol și și-a revenit. Nu am mai avut curajul să bag de la ei. Acum două săptămâni am băgat de la un Petrom și aceleași simptome. Am băgat de la Rompetrol și iar i-a trecut. Deci au calitatea fluctuantă.
|
#59
Posted 18 June 2017 - 12:06
mihaiduban, on 17 iunie 2017 - 16:11, said:
De care aditiv ? Nu ca as fi simtit nevoia, dar la pretul unui pachet de tigari, ma risc! Dupa 12 ani, peste 100 K Km parcursi fara sa umblu niciodata la partea de alimenatre(rezervor, pompa, injectoare), nu am avut problme de pornire decat cand a murit acumulatorul. Da, stiu, Renault, in general, este considerat o masina mediocra sau sub. Mie imi este PERFECTA! Experienta mea o impartasesc, nu comentez "pataniile" altora cu diverse probleme. Nici Porsche, Mercedes, Bugatti... nu sunt scutite de surprize. Si la cati bani costa... |
#60
Posted 18 June 2017 - 15:40
alexpet, on 17 iunie 2017 - 17:33, said:
am luat de la statii din toata tara, ce sa zic, acum sunt si avocatul rusilor (am promovat de la simplu angajat). Incearca sa fi logic (daca poti) si sa depasesti sabloanele. Astia (ca dealtfel orice lant) au zeci de mii de clienti pe zi. Realizezi in in cateva zile ies de pe piata? Il astept pe urmatorul care sa spuna ca sunt ceo la astia, hai nu va jenati! pot sa inghit orice tampenie..... Poate e o coincidenta in cercul meu de cunoscuti... cine stie izometric, on 17 iunie 2017 - 18:34, said:
1. Hidrocarburile nu sunt solubile in apa. Daca bagi apa intr-un tanc de benzinarie ea sta toata pe fundul tancului si primii care vin sa alimenteze, li se umple rezervorul doar cu apa. Dar incultura este in floare in Romania, sistemul de invatamant s-a dus la dracu, nu e niciun mister ca multi cred ca se poate dilua cu apa o hidrocarbura. Incultura si ignoranta. 2. Sorbul pompei de combustibil este localizat in cel mai jos punct al rezervorului ca sa poata folosi la maxim capacitatea rezervorului. Pompa are un tur si un retur, combustibilul tras de pompa nu este consumat in totalitate de motor, surplusul se intoarce in rezervor pe retur. Combustibilul este circulat, vanturat, sau cum vreti sa ii spuneti, in mod continuu in rezervor. Deci nu asteapta pompa sa ajunga combustibilul la minim ca sa traga gunoaie sau condens din rezervor. Daca ele exista, atunci sunt trase inclusiv cu rezervorul plin ochi. 3. Apa din filtrul de motorina este strict din condens. Condens care e cu atat mai mare cu cat e mai mult aer in rezervor. De obicei ruptii in cur care merg cu becul pe rosu, in special iarna, au si cele mai multe probleme cu apa in carburant (evident, vina Lukoil, nu conteaza ca aceeasi rafinarie alimenteaza toate benzinariile din tara ). https://forum.softpe...6#entry21286781 Si aici https://forum.softpe...6#entry21287921 sarac.lipit, on 17 iunie 2017 - 21:56, said:
pentru ăia de-o dau cu luku... luaţi frate 1l în sticlă şi ţineţi-l cît vreţi nu va avea picătură de apă pe fund... în fond s-a explicat mai sus ca pentru trepanaţi de ce... din experienţă proprie, fac mai mulţi km cu motorina lor de ce...? probabil pompele lor măsoară ruseşte... balşoi litr' http://evz.ro/la-o-s...a-drumului.html |
#61
Posted 18 June 2017 - 16:59
unbrutus, on 18 iunie 2017 - 15:40, said:
pare ca mai degraba incultura se vede la tine, nu la romani in general, s-a explicat clar ce si cum si aici: https://forum.softpe...6#entry21286781 Si aici https://forum.softpe...6#entry21287921 Cum e vorba aia? Fereasca dumnezeu. Ultima oara in ce tabara te aflai? Cu pamantul plat sau rotund? Edited by izometric, 18 June 2017 - 17:00. |
#62
Posted 18 June 2017 - 17:09
izometric, on 18 iunie 2017 - 16:59, said:
Cum e vorba aia? Fereasca dumnezeu. Ultima oara in ce tabara te aflai? Cu pamantul plat sau rotund? |
#63
Posted 18 June 2017 - 17:17
Exact cum spuneam. Daca e apa in tancul de combustibil al benzinariei, primii care baga, li se umple rezervorul cu apa. Pentru ca hidrocarburile nu sunt solubile in apa.
Daca cineva a varat apa in tancul benzinariei, sigur-sigur a fost un idiot care a crezut ca hidrocarburile se dilueaza cu apa. Edited by izometric, 18 June 2017 - 17:19. |
#64
Posted 18 June 2017 - 18:47
Nu bagă nimeni apă. Carburantul conține apa provenită din condensul format în mijloacele de transport, în tancurile de depozitare etc. Aceasta apa se decantează în tancurile benzinariilor. Când ajunge la un anumit nivel trebuie purjate sa se elimine acea apa. Problema e ca la unele stații nu purjează nimeni și ajunge apa la nivelul sorbului pompei.
Edited by PoeOvidiu, 18 June 2017 - 18:48. |
|
#65
Posted 18 June 2017 - 21:47
viceroy56, on 18 iunie 2017 - 12:06, said:
De la Cora, 14-16 lei sticluta! Nu ca as fi simtit nevoia, dar la pretul unui pachet de tigari, ma risc! Dupa 12 ani, peste 100 K Km parcursi fara sa umblu niciodata la partea de alimenatre(rezervor, pompa, injectoare), nu am avut problme de pornire decat cand a murit acumulatorul. Da, stiu, Renault, in general, este considerat o masina mediocra sau sub. Mie imi este PERFECTA! Experienta mea o impartasesc, nu comentez "pataniile" altora cu diverse probleme. Nici Porsche, Mercedes, Bugatti... nu sunt scutite de surprize. Si la cati bani costa... Poate cumva sa faca rau aditivul asta ? |
#66
Posted 19 June 2017 - 20:21
La mine s-a vazut o oarecare imbunatatire. Poate fi si autosugestie. Mi se pare ca merge mai rotund la relanti, parca o idee mai sprintara la demaraj.
Clar nu e cu nimic mai rau decat fara aditiv. Si am pus de vreo 3 ori pana acum. O data la 2 rezervoare. Dupa cum am zis: un pachet de tigari la 60 litri motorina, circa 1000 Km parcursi, nu mi se pare o pierdere importanta, chiar daca nu face nimic. |
#67
Posted 20 June 2017 - 12:32
#68
Posted 20 June 2017 - 19:05
E ca atunci cand esti obez si nu faci sport ca sa nu eliberezi toate toxinele inmagazinate in grasime.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users