Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...

Retragere bani din cont inainte d...
 Plata cu cardul si bacsisul

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 

Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT

* * * * - 5 votes
  • Please log in to reply
1012 replies to this topic

#973
BBR91

BBR91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 25.04.2018
Si mie mi se pare foarte exagerat scenariul cu furat masina. Adica de ce si-ar bate cineva capul sa fure o masina atat de obscura in Europa? Care costa doar 20.000 Euro.

#974
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
20.000?
Nu face mai mult de cateva mii, sub 10!

#975
BBR91

BBR91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 25.04.2018

 Legi, on 20 iulie 2019 - 14:27, said:

20.000?
Nu face mai mult de cateva mii, sub 10!
20.000 noua Posted Image . Ideea e ca nu este o tinta atractiva.

#976
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Asta spuneam si eu!

#977
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Tu acum ii faci “reclama” sa nu vina sa ti-o salte?
Vorba aia, e plin netu’ de masini ca a ta, gasesti la fiecare colt de strada cate una..:))

#978
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,715
  • Înscris: 08.10.2015

 tatalor51, on 11 iulie 2017 - 09:17, said:

Astazi in parcare:
Asta e poză de copertă pentru un articol/topic de versus! Amândouă arată mai bine decât în showroom-uri.

 Legi, on 20 iulie 2019 - 14:27, said:

20.000?
Nu face mai mult de cateva mii, sub 10!
Ca referinţă, Nissan Primera P12 avea preţul de 11.000 euro la poarta fabricii, însă 15.850 în showroom...

Edited by PSC, 25 July 2019 - 22:14.


#979
BBR91

BBR91

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 25.04.2018
De curiozitate m-am uitat in manualul Civic 5D updatat pentru 2019 cu GPF, pentru ca cel de la Sedan nu e updatat pentru GPF, si specificatia uleiului de motor recomandat e modificata din ACEA A3/B3 in C2. Eu am GPF dar manualul fiind din 2017 mi se cere A3/B3, cand defapt ar trebui C2. Oricum merg la reprezentanta si sper ca ce baga ei e ok, dar ca idee, bine de stiut.

Edited by BBR91, 14 August 2019 - 07:20.


#980
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Salutare am si eu doua Honda in familie ambele 1.5 T manuale , am o curiozitate , daca intru in meniu gen settings-vehicle-maintenance nu pot vedea cata viata mai are uleiul ci imi arata doar cate zile mai am pina la urmatoarea revizie ; exista cumva vreo smecherie sa schimb chestia asta ca sa mi arate cata viata mai are uleiul ???

Multumesc...

#981
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Este acelasi lucru insa exprimat in alta unitate de masura (zile vs km).

#982
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Multumesc , pe Ytb vad foarte multe filmulete cu posesori de Honda care le arata clar OIL LIFE , d-asta intreb , mi se parea mult mai ok sa mi arate cat la suta din viata uleiului a ramas...
Am crezut ca e chestie facuta de cei de la Reprezentanta sa ti arate zilele pentru ca mie in cartea masinii imi arata clar pasii pe care trebuie sa i fac dar totusi nu mi apare OIL LIFE, curios...

#983
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
Vezi ca in cartea masinii ai prezentat atat sistemul in zile cat si cel in km. Da, la predarea masinii, ca parte a setarii initiale inainte de predare reprezentanta alege care distem va fi folosit. Daca se seteaza cel in zile nu se mai poate revenibla cel in km. Cum ziceam insa, ambele exprima acelasi lucru, cel in zile ajustand numarul de zile ramase functie de oil life si de cat mergi pe zi.

#984
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Pacat ca nu exista o solutie pentru revenire , in fine , multumesc inca o data pentru raspuns...
In octombrie trebuie sa i fac revizia , masina e in garantie si trebuie sa ma duc la ei , oamenii d acolo folosesc doar ulei 0w20 sau exista posibilitatea sa poti pune si ceva mai gros gen 0w30?

#985
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Aveti idee exista magazine in Europa pentru piese aftermarket gen intercooler , admisie etc , am gasit de la PRL dar ma costa transportul plus taxele foarte mult !?

Multumesc...

#986
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006

 TSI11, on 26 septembrie 2019 - 09:27, said:

Pacat ca nu exista o solutie pentru revenire , in fine , multumesc inca o data pentru raspuns...
In octombrie trebuie sa i fac revizia , masina e in garantie si trebuie sa ma duc la ei , oamenii d acolo folosesc doar ulei 0w20 sau exista posibilitatea sa poti pune si ceva mai gros gen 0w30?
De ce crezi ca are nevoie de ceva mai gros? De cand mai gros e mai bun?

 TSI11, on 26 septembrie 2019 - 12:22, said:

Aveti idee exista magazine in Europa pentru piese aftermarket gen intercooler , admisie etc , am gasit de la PRL dar ma costa transportul plus taxele foarte mult !?

Multumesc...
Intercooler-ul stock este ok atat timp cat motorul este stock, nu ai de ce sa iei altul. Altfel tot de la fabricanti poti afla, sunt unii care au distribuitori locali in europa, astfel ca nu mai platesti transportul din US.

Edited by closchkutza, 26 September 2019 - 22:53.


#987
TSI11

TSI11

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 23.07.2017
Daca te uiti pe forumurile de afara o sa vezi ca foarte multi sunt contra acestei vascozitati.

' "0w-20 oil is formulated to improve fuel economy." Nothing more and nothing less! It is not formulated to improve engine protection, but improve economy. The higher the engine economy, the lower the quality of oil film on engine parts and worse protection. In fact, anything xw30 are economy oils as well, but protect the engine better than 0w-20...

0w-20 will be perfectly fine if you want to use this car as economy driver - no redlining, no high rpm and shifting gears in "green" markers as dashboard says.'

Eu am doua Honda 1.5 T in familie una a mers vara cu 5w30 iar alta cu uleiul Honda 0w20 , cea care a mers cu 5w30 nu a consumat in 6 mii de km deloc ulei iar la cealalta a trebuit sa completez
uleiul devenind ca apa.
Masinile sunt ca noi una are 7 mii de km , cealalta 10 mii...pot trage niste concluzii...

Vreau sa fac un stage 2 la una din ele pe viitor , o sa mai caut firme din Europa , deocamdata n-am gasit...

#988
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,443
  • Înscris: 08.12.2006
De mult nu mai iau forumurile ca si sursa a adevarului absolut in detrimentul fabricantului care garanteaza acele motoare. Plus de asta, ma crucesc de ceea ce citesc pe forumurile din US, multe posturi frizeaza logica elementara. Cat despre consumul de ulei:
- lipsa sa nu este garantia ca uleiul respectiv protejeaza motorul. Pe logica asta, baga in el 10w60..sigur nu-l va consuma, o vreme cel putin..
- este normal ca un motor turbo sa piste ceva ulei, functie de cum este exploatat; de asta ai avertizare de nivel scazut, daca nu era considerat normal nu se deranjau sa puna senzor in baie.
Postul de mai sus ma lasa rece in conditiile in care fabricantul isi permite sa bage uleiul ala in motorul Type R-ului si sa-i dea garantie 5 ani. Altfel, a mea in 10.000 km a piscat 150ml de ulei..perfect decent si normal as zice. Uleiul nu mi se pare mai “apa” decat era cand a fost bagat in motor sau decat este in recipient. Aditional, un ulei mai subtire este mai stabil dpdv vascozitate decat unul mai vascos si..pe masura ce un ulei se uzeaza, de obicei vascozitatea creste putin, nu scade.

Edited by closchkutza, 26 September 2019 - 23:43.


#989
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
asta cu vascozitatea e pentru a ne da noua totusi,muritorilor de rand, niste specificatii, pentru ca asta e ultimul lucru care conteaza in compozitia unui ulei de motor, ce primeaza sunt indici de forfecare la temperaturi inalte, depuneri de cenusa, detergentii dintr-un ulei, la temperatura de ~110 C la cat sta un ulei cand este fierbinte, poti pune si ceara ca tot apa se face !

#990
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,690
  • Înscris: 03.03.2007
Nici eu nu-as merge pe 0w20, defapt si eu in civic pun 5w30.  ow20 are hths undeva la 2.6, ceea ce ofera protectie la uzura foarte slaba fata de 5w30 care are unda la 3.2 sau 5w40 care sare de 3.4.

Se gasesc pe net destul deste. Asta un tabel cu rezultate pe diferite tipuri de uleiuri
https://docs.google....pgg/edit#gid=0.

0w20 este perfect daca mergi la drum lung,intins...atunci da. Dar daca mergi in oras, gen bucuresti nu ti ofera nici o protectie motorului.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate