Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 10, 1.5l VTEC turbo, CVT
Last Updated: Oct 04 2019 18:14, Started by
tatalor51
, Jun 14 2017 21:45
·
0
#973
Posted 20 July 2019 - 14:23
Si mie mi se pare foarte exagerat scenariul cu furat masina. Adica de ce si-ar bate cineva capul sa fure o masina atat de obscura in Europa? Care costa doar 20.000 Euro.
|
#975
Posted 20 July 2019 - 14:33
#977
Posted 20 July 2019 - 16:32
Tu acum ii faci “reclama” sa nu vina sa ti-o salte?
Vorba aia, e plin netu’ de masini ca a ta, gasesti la fiecare colt de strada cate una..) |
#978
Posted 25 July 2019 - 22:15
tatalor51, on 11 iulie 2017 - 09:17, said: Astazi in parcare: Legi, on 20 iulie 2019 - 14:27, said: 20.000? Nu face mai mult de cateva mii, sub 10! Edited by PSC, 25 July 2019 - 22:14. |
#979
Posted 14 August 2019 - 07:15
De curiozitate m-am uitat in manualul Civic 5D updatat pentru 2019 cu GPF, pentru ca cel de la Sedan nu e updatat pentru GPF, si specificatia uleiului de motor recomandat e modificata din ACEA A3/B3 in C2. Eu am GPF dar manualul fiind din 2017 mi se cere A3/B3, cand defapt ar trebui C2. Oricum merg la reprezentanta si sper ca ce baga ei e ok, dar ca idee, bine de stiut.
Edited by BBR91, 14 August 2019 - 07:20. |
#980
Posted 25 September 2019 - 22:17
Salutare am si eu doua Honda in familie ambele 1.5 T manuale , am o curiozitate , daca intru in meniu gen settings-vehicle-maintenance nu pot vedea cata viata mai are uleiul ci imi arata doar cate zile mai am pina la urmatoarea revizie ; exista cumva vreo smecherie sa schimb chestia asta ca sa mi arate cata viata mai are uleiul ???
Multumesc... |
#981
Posted 25 September 2019 - 22:27
Este acelasi lucru insa exprimat in alta unitate de masura (zile vs km).
|
#982
Posted 25 September 2019 - 23:25
Multumesc , pe Ytb vad foarte multe filmulete cu posesori de Honda care le arata clar OIL LIFE , d-asta intreb , mi se parea mult mai ok sa mi arate cat la suta din viata uleiului a ramas...
Am crezut ca e chestie facuta de cei de la Reprezentanta sa ti arate zilele pentru ca mie in cartea masinii imi arata clar pasii pe care trebuie sa i fac dar totusi nu mi apare OIL LIFE, curios... |
|
#983
Posted 26 September 2019 - 07:13
Vezi ca in cartea masinii ai prezentat atat sistemul in zile cat si cel in km. Da, la predarea masinii, ca parte a setarii initiale inainte de predare reprezentanta alege care distem va fi folosit. Daca se seteaza cel in zile nu se mai poate revenibla cel in km. Cum ziceam insa, ambele exprima acelasi lucru, cel in zile ajustand numarul de zile ramase functie de oil life si de cat mergi pe zi.
|
#984
Posted 26 September 2019 - 09:27
Pacat ca nu exista o solutie pentru revenire , in fine , multumesc inca o data pentru raspuns...
In octombrie trebuie sa i fac revizia , masina e in garantie si trebuie sa ma duc la ei , oamenii d acolo folosesc doar ulei 0w20 sau exista posibilitatea sa poti pune si ceva mai gros gen 0w30? |
#985
Posted 26 September 2019 - 12:22
Aveti idee exista magazine in Europa pentru piese aftermarket gen intercooler , admisie etc , am gasit de la PRL dar ma costa transportul plus taxele foarte mult !?
Multumesc... |
#986
Posted 26 September 2019 - 22:53
TSI11, on 26 septembrie 2019 - 09:27, said:
Pacat ca nu exista o solutie pentru revenire , in fine , multumesc inca o data pentru raspuns... In octombrie trebuie sa i fac revizia , masina e in garantie si trebuie sa ma duc la ei , oamenii d acolo folosesc doar ulei 0w20 sau exista posibilitatea sa poti pune si ceva mai gros gen 0w30? TSI11, on 26 septembrie 2019 - 12:22, said:
Aveti idee exista magazine in Europa pentru piese aftermarket gen intercooler , admisie etc , am gasit de la PRL dar ma costa transportul plus taxele foarte mult !? Multumesc... Edited by closchkutza, 26 September 2019 - 22:53. |
#987
Posted 26 September 2019 - 23:11
Daca te uiti pe forumurile de afara o sa vezi ca foarte multi sunt contra acestei vascozitati.
' "0w-20 oil is formulated to improve fuel economy." Nothing more and nothing less! It is not formulated to improve engine protection, but improve economy. The higher the engine economy, the lower the quality of oil film on engine parts and worse protection. In fact, anything xw30 are economy oils as well, but protect the engine better than 0w-20... 0w-20 will be perfectly fine if you want to use this car as economy driver - no redlining, no high rpm and shifting gears in "green" markers as dashboard says.' Eu am doua Honda 1.5 T in familie una a mers vara cu 5w30 iar alta cu uleiul Honda 0w20 , cea care a mers cu 5w30 nu a consumat in 6 mii de km deloc ulei iar la cealalta a trebuit sa completez uleiul devenind ca apa. Masinile sunt ca noi una are 7 mii de km , cealalta 10 mii...pot trage niste concluzii... Vreau sa fac un stage 2 la una din ele pe viitor , o sa mai caut firme din Europa , deocamdata n-am gasit... |
|
#988
Posted 26 September 2019 - 23:33
De mult nu mai iau forumurile ca si sursa a adevarului absolut in detrimentul fabricantului care garanteaza acele motoare. Plus de asta, ma crucesc de ceea ce citesc pe forumurile din US, multe posturi frizeaza logica elementara. Cat despre consumul de ulei:
- lipsa sa nu este garantia ca uleiul respectiv protejeaza motorul. Pe logica asta, baga in el 10w60..sigur nu-l va consuma, o vreme cel putin.. - este normal ca un motor turbo sa piste ceva ulei, functie de cum este exploatat; de asta ai avertizare de nivel scazut, daca nu era considerat normal nu se deranjau sa puna senzor in baie. Postul de mai sus ma lasa rece in conditiile in care fabricantul isi permite sa bage uleiul ala in motorul Type R-ului si sa-i dea garantie 5 ani. Altfel, a mea in 10.000 km a piscat 150ml de ulei..perfect decent si normal as zice. Uleiul nu mi se pare mai “apa” decat era cand a fost bagat in motor sau decat este in recipient. Aditional, un ulei mai subtire este mai stabil dpdv vascozitate decat unul mai vascos si..pe masura ce un ulei se uzeaza, de obicei vascozitatea creste putin, nu scade. Edited by closchkutza, 26 September 2019 - 23:43. |
#989
Posted 27 September 2019 - 08:36
asta cu vascozitatea e pentru a ne da noua totusi,muritorilor de rand, niste specificatii, pentru ca asta e ultimul lucru care conteaza in compozitia unui ulei de motor, ce primeaza sunt indici de forfecare la temperaturi inalte, depuneri de cenusa, detergentii dintr-un ulei, la temperatura de ~110 C la cat sta un ulei cand este fierbinte, poti pune si ceara ca tot apa se face !
|
#990
Posted 27 September 2019 - 08:37
Nici eu nu-as merge pe 0w20, defapt si eu in civic pun 5w30. ow20 are hths undeva la 2.6, ceea ce ofera protectie la uzura foarte slaba fata de 5w30 care are unda la 3.2 sau 5w40 care sare de 3.4.
Se gasesc pe net destul deste. Asta un tabel cu rezultate pe diferite tipuri de uleiuri https://docs.google....pgg/edit#gid=0. 0w20 este perfect daca mergi la drum lung,intins...atunci da. Dar daca mergi in oras, gen bucuresti nu ti ofera nici o protectie motorului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users