Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfârșitul motoarelor mici + turbo
Last Updated: Jul 03 2017 17:25, Started by
Mr_nobody_
, Jun 07 2017 09:10
·
0
#1
Posted 07 June 2017 - 09:10
Odată cu introducerea testelor în lumea reală, motoarele mici + turbo vor dispărea, fiindcă consumă și poluează mai mult decât motoarele cu capacitate cilindrică mare. Scopul introducerii acestor motoare anemice a fost fentarea testelor de emisii, dar în condusul real, emisiile cresc odată cu micșorarea motorului.
https://arstechnica....harged-engines/ http://www.telegraph...ays-volkswagen/ |
#2
Posted 07 June 2017 - 09:20
Motoarele mai mari sunt ceva mai fiabile decât alea mici.
În România din păcate avem imp(l)ozite mari la motoare nu chiar aşa de mari. |
#3
Posted 07 June 2017 - 09:21
Ura!. De azi inainte doar motoare mari + turbo. Cel mai mic motor sa fie minim 500 CP.
|
#5
Posted 07 June 2017 - 09:22
Mr_nobody_, on 07 iunie 2017 - 09:10, said:
Odată cu introducerea testelor în lumea reală, motoarele mici + turbo vor dispărea, fiindcă consumă și poluează mai mult decât motoarele cu capacitate cilindrică mare. Scopul introducerii acestor motoare anemice a fost fentarea testelor de emisii, dar în condusul real, emisiile cresc odată cu micșorarea motorului. |
#6
Posted 07 June 2017 - 09:22
Nu e vorba de sfirsitul motoarelor mici ci de sfirsitul micsorarii (downsizing is over), lucru total diferit. Mai precis ca nu renteaza trecerea sub 1l la benzina si 1.6 la diesel (pentru o putere decenta).
|
#7
Posted 07 June 2017 - 09:27
#8
Posted 07 June 2017 - 09:29
Nici nu mai putea continua mult reducerea, materialele disponibile au rezistenţă finită la efort, pe măsură ce se reduce suprafaţa şi volumul camerei de ardere e tot mai dificil să realizezi răcirea şi transmisia mişcării, la aceleaşi puteri.
Era şi ridicol să vezi limuzine Passat echipate cu motoare de 0,9L în 3 cilindri, mai era puţin şi ajungeau ca Trabantul. Edited by mihaicozac, 07 June 2017 - 09:29. |
#10
Posted 07 June 2017 - 09:34
Păi nu-i ridicol, că Mondeo chiar există cu 1.0 3 cilindri.
|
|
#11
Posted 07 June 2017 - 09:37
Optimizarea performantelor la motorizarile mici inseamna si o scadere a fiabilitatii . De cate ori adaugi o piesa , un angrenaj in plus la un mecanism , creste statistic probabilitatea sa se defecteze ceva . Aceasta scadere a fiabilitatii se traduce in cresterea costurlor de mentenanta ...care in final inseamna tot consum de combustibili fosili ca tot ce facem facem cu ajutorul lor , indiferent ca transformam titei in plastic sau ardem carbune ca sa obtinem metale. intradevar , micsorarea motoarelor nu este o solutie .
Edited by JurasikMan, 07 June 2017 - 09:37. |
#12
Posted 07 June 2017 - 09:45
#14
Posted 07 June 2017 - 09:47
JurasikMan, on 07 iunie 2017 - 09:37, said: Optimizarea performantelor la motorizarile mici inseamna si o scadere a fiabilitatii . De cate ori adaugi o piesa , un angrenaj in plus la un mecanism , creste statistic probabilitatea sa se defecteze ceva . Aceasta scadere a fiabilitatii se traduce in cresterea costurlor de mentenanta ...care in final inseamna tot consum de combustibili fosili ca tot ce facem facem cu ajutorul lor , indiferent ca transformam titei in plastic sau ardem carbune ca sa obtinem metale. intradevar , micsorarea motoarelor nu este o solutie . Teoretic e adevărat ce zici tu acolo, dar nu e general valabil. 1.0-le de la Ford e cunoscut pentru fiabilitate, testat si de AutoBild in testul de andurantă pe un Focus si a fost foarte lăudat, era in top 3 la fiabilitate. Dupa 100.000km condusi in regim de "masină de firmă" nu a cedat absolut nimic mecanic. https://www.auto-bil...anta-63939.html Edited by AstroNut98, 07 June 2017 - 09:49. |
#15
Posted 07 June 2017 - 09:48
Totuşi redecerea consumurilor este reală, însă probabil nu se datorează doar creşterii performanţelor motorului ci şi îmbunătăţirii Cx, micşorării pierderilor de transmisie şi contact, sisteme start-stop.
|
|
#16
Posted 07 June 2017 - 09:51
JurasikMan, on 07 iunie 2017 - 09:37, said:
Optimizarea performantelor la motorizarile mici inseamna si o scadere a fiabilitatii . De cate ori adaugi o piesa , un angrenaj in plus la un mecanism , creste statistic probabilitatea sa se defecteze ceva . Aceasta scadere a fiabilitatii se traduce in cresterea costurlor de mentenanta ...care in final inseamna tot consum de combustibili fosili ca tot ce facem facem cu ajutorul lor , indiferent ca transformam titei in plastic sau ardem carbune ca sa obtinem metale. intradevar , micsorarea motoarelor nu este o solutie . Sunt curios cat rezista cel de 0.9 tce de pe noul Logan comparativ cu clasicul 1.4 sau 1.6 mpi(motoare care s-au dovedit a fi extrem de fiabile). Edited by missionnad, 07 June 2017 - 09:52. |
#17
Posted 07 June 2017 - 09:51
era clar ca nu este un motor de viitor. Cand ma uit la unele masini 2,0/3,0L care duc 300-400.000km cu un singur motor, si dupaia apar gandacii astia de 0,9 care duc poate jumatate din capacitatea mentionata, doar pe baza ca ar consuma mai putin, este de ras.
Singura parte proasta la motoarele cu o capacitate cilindrica ridicata este asigurarea si impozitul, in rest au doar avantaje, plus fiabilitatea ridicata. Edited by business11, 07 June 2017 - 09:52. |
#18
Posted 07 June 2017 - 09:54
La masina cu motor de 1,4 care duce 600 000-700 000 km fara sa se segmenteze motorul nu te-ai uitat?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users