Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Sfârșitul motoarelor mici + turbo

- - - - -
  • Please log in to reply
604 replies to this topic

#37
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Mokka e SUV nu e turism plus ca motor de 1,4 turbo la vitezele respective cam pe acolo ar fi 11 litri/100 km

#38
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 f300, on 07 iunie 2017 - 09:22, said:

Nu e vorba de sfirsitul motoarelor mici ci de sfirsitul micsorarii (downsizing is over), lucru total diferit. Mai precis ca nu renteaza trecerea sub 1l la benzina si 1.6 la diesel (pentru o putere decenta).

Daca 1litru e limita, iti dai seama ce fiabilitate are motorul de 1l. Adica iti iei o masina cu motorul la limita. Te risti?

 missionnad, on 07 iunie 2017 - 09:51, said:


Un motor turbo de drujba de 1 litru nu va avea in veci si pururi rezistenta,fiabilitatea unuia de 1.6-1.8(de aceiasi putere).
Sunt curios cat rezista cel de 0.9 tce de pe noul Logan comparativ cu clasicul 1.4 sau 1.6 mpi(motoare care s-au dovedit a fi extrem de fiabile).

Rezista 0.9 tce, cat timp mergi doar de 0.9tce. 90km in afara si atata. Daca te dai la el, adica sa tii ritmul, nu mai mult, e pe riscul tau.

#39
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

 Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:58, said:

Tocmai de aceea trage asa bine 0,9 turbo pe un Sandero de 1 tona fata de 1,0 turbo pe o Skoda Octavia de 1600 kg
Octavia are 1225 de kg, iar 1.0 TSI de pe Octavia trage mai bine decat 0.9 TCe pe Sandero (le-am condus pe amandoua, pe prima o detin). De unde le scoti?

#40
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

 parintele, on 07 iunie 2017 - 10:32, said:

Poate ca ar trebui sa ne uitam si la aerodinamica rablelor, nu doar la greutate, mai ales cand vorbim de viteze peste 90-100kmh.

Ia uite aici aerodinamica Posted Image .
Sa iti zic si ce motoare au draciile astea de te muta in portbagaj cand ii bagi pedala in podea Posted Image?

Attached File  classe_g_homepage_produit_1000x470.jpg   192.13K   57 downloads

#41
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,800
  • Înscris: 13.07.2011

 Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:54, said:

La masina cu motor de 1,4 care duce 600 000-700 000 km fara sa se segmenteze motorul nu te-ai uitat?

care este masina asta ? si cate motoare de genul asta exista? Eu stiu un M3 (e36) cu 650.000km cu un singur motor, folosit de politia din Germania.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/avIKzz4UTwg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by business11, 07 June 2017 - 10:46.


#42
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,702
  • Înscris: 25.11.2014

 utopium, on 07 iunie 2017 - 10:43, said:

Octavia are 1225 de kg, iar 1.0 TSI de pe Octavia trage mai bine decat 0.9 TCe pe Sandero (le-am condus pe amandoua, pe prima o detin). De unde le scoti?

Stim, stim. Iar tie iti izvoraste benzina in rezervor.....

#43
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

 Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:38, said:

Sa cuteasca si @utopium acest thread. El avea alte pareri de zeificare a motorului de pipeta.
Motoarele termice sunt pe cale de disparitie deja ... voi visati la motoare mari, alea nu se mai intorc niciodata, sunt ultimii ani ale lor ...

#44
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:54, said:

La masina cu motor de 1,4 care duce 600 000-700 000 km fara sa se segmenteze motorul nu te-ai uitat?
Alea sunt doar motoare simple. Pentru un mpi sau aspirat cu injectie directa, intretinut este foarte foarte posibil sa ajungi la nr ala de km.
La un motor turbo deja de la 150.000 te bagi grav in piese.

 fotbal5, on 07 iunie 2017 - 10:03, said:

Din ce am observat eu aceste articole au un gram de adevar (legat de posibilitatiile tehnice de a reduce motoarele), dar articolele par a fii facute de americani pentru americanii (inca sunt multi care iubesc motoarele mari si se sperie ca incep sa dispara) !
In america se incurajeaza consumul de combustibil. Sa aduca vreunu un motor de 5.7 chevrolet in Europa...il papa la bani pana la ultimul centimetru.
Motoarele alea n-o sa dispara veci. Si segmentate de 10 ori si n-o sa dispara.

 arab, on 07 iunie 2017 - 10:13, said:

Nu vorbeam de fiabilitate, desi conteaza si ea pana la urma. Eu ma refeream la performante, randamente, puteri, cuplu, consum etc. Ce sa  mai vrei de la un motor de 0,5-0,7 litri? Sa nu uit si de numarul de cilindri.
Adevarat. Si cutia de lapte are capacitate mai mare. Motor deala as pune pe un yaris.

 Courage, on 07 iunie 2017 - 10:13, said:

Mda...

Am fost la Valencia ina ceasta mica vacanta.
Am avut timp de o zi inchiriat un Opel Mokka 1.4

Masina tragea acceptabil, iar elasticitatea motorului era incredibila.
Ceilalti au avut un BMW seria 2 280d

Dupa ~ 300 Km, majoritatea pe autostrada, cu viteze rar atingand max 150 Km/h, dar in general 120-140 Km/h am avut consum Opel benzina 11l/100 Km si consum BMW diesel 6.5l/100Km.

La ei in oras e "parfum" vs situatia din Bucuresti => dpdv al economiei de carburant in ciclul real, banzina e inca departe de diesel dpdv al consumului si al puterii oferite.

La venire m-a luat de la aeroport un BlackCab Skoda Octavia 1.4 turbo. Curios am intrebat de consum. Omul mi-a spus ca lucreaza mai ales noaptea, iar consumul era 11l/100Km.

Despre fiabilitate, nu stiu ce sa zic, cred ca motoarele actuale au devenit extrem de fiabile, daca sunt ingrijite.
Mare consumul pentru moka. La la 190/h pe care ii prinde cu greu ajungi la 20L/100k. Abia la 190!
Pentru o masina de 1500kg goala, aia 140cp si 200nm sunt prea putini.


Si eu care credeam ca viitorul consta in motoare de 1.4 1.6 de 250cp cu 3 turbinePosted Image
Fiabilitatea slabuta a lor isi spune cuvantul. Marii producatori premium nu vor risca niciodata sa puna motoare mici supraalimentate pe caroserii de 1500kg. Astia mai mici au zis ori le merge ori ba. Au crezut ca dau lovitura cu cutiute supraalimentate. Ori motor mic aspirat, ori motor mare aspirat ori motor mare turbo, dar in niciun caz motor mic turbo.
Vag, Ford, opel au cam riscat. Vag a iesit cam sifonat din duelul 1.2 tsi si 1.4 tsi de 160 170 200cp

Edited by Claudiu998, 07 June 2017 - 10:51.


#45
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

 Serafim606, on 07 iunie 2017 - 10:44, said:

Stim, stim. Iar tie iti izvoraste benzina in rezervor.....
Pai si e vina noastra, a detinatorilor de Octavia 1.0 TSI de pe forum ca la toti ne ies consumuri de 4.x la drumuri extra-urbane? Sunt inca 2 detinatori care au pus poze cu consumurile lor, chiar mai mici decat ale mele.

 PoeOvidiu, on 07 iunie 2017 - 09:56, said:

Pai nu vad cum reduce poluarea un motor mai mic. Un litru de benzina produce aceleasi gaze indiferent in ce motor o arzi. Deci polueaza mai putin ala cu consum mai mic.
Adica astea mici turbo :)

#46
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 utopium, on 07 iunie 2017 - 10:44, said:


Motoarele termice sunt pe cale de disparitie deja ... voi visati la motoare mari, alea nu se mai intorc niciodata, sunt ultimii ani ale lor ...

Nu visez la 3l sau peste. Dar nici la 1l. Pe la 1.8-2l sunt ok motoarele.

#47
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

 Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:49, said:

Nu visez la 3l sau peste. Dar nici la 1l. Pe la 1.8-2l sunt ok motoarele.
Poti sa visezi la ce vrei tu ... de-acum vine vremea electricelor, probabil cu cativa ani de hibride + motoare mici :)

#48
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 utopium, on 07 iunie 2017 - 10:46, said:


Pai si e vina noastra, a detinatorilor de Octavia 1.0 TSI de pe forum ca la toti ne ies consumuri de 4.x la drumuri extra-urbane? Sunt inca 2 detinatori care au pus poze cu consumurile lor, chiar mai mici decat ale mele.


Adica astea mici turbo :)

E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never.

#49
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 Ion_de_la_Raion, on 07 iunie 2017 - 09:27, said:


Iti dai seama ca odata cu capacitatea cilindrica creste si puterea.
Daaaa, ai dreptate! Honda cu motor de 1,0 l are 129 de CP, iar VW golf de 1,4 l are 55 de CP!

#50
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016

 Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:53, said:

E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never.
Si eu scot consumuri bune pe un 2.0 aspirat, motor pe care romanu nu da 2 bani, fiindca consuma mult..cica
Atentie..9L pe autostrada la 180-200. Caroseria de 1370, 3 oameni si o poseta.
Micutul tsi 1.0 cu 3 oameni scoate consum de 11% la 130...asta daca ajunge la 130Posted Image

Edited by Claudiu998, 07 June 2017 - 11:01.


#51
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

 Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:53, said:

E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never.
E irelevant, compari diesel cu benzina Posted Image Comparatia e intre doua masini pe benzina, turbo mica sau aspirata mare, de cam aceeasi marime/clasa/greutate, iar turbo castiga si la consum si la reprize in cele mai multe cazuri. Restul sunt povesti.

 Claudiu998, on 07 iunie 2017 - 10:58, said:

Micutul tsi 1.0 cu 3 oameni scoate consum de 11% la 130.
Da, 11 impartit la 2, adica mai precis 5.4 la 130 Posted Image Acu' spune-ne tu cat consuma 2.0-ul tau aspirat la 130 :)

Edited by utopium, 07 June 2017 - 11:02.


#52
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://www.motoring....-makers-104241/

Utopium spunea intr.un moment scapat de sinceritate, ca 1.0 ia in oras si aprox.10l. Foarte mult. Nu prea bate cu filmele alea in care consuma infim.

https://forum.softpe...8#entry20933150

Edited by Torquemada-666, 07 June 2017 - 11:13.


#53
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
Fiindca il fortezi oriunde ai merge...poate doar atunci cand dai cu spatele sa nu sune ca o drujba,
Un motor cu capacitate mare nu e fortat nici la 4000rpm. Un mormoloc deasta mic la 4000 șuieră de disperare. De aici => si consumul exagerat.

#54
Ludar

Ludar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 13.04.2016
Păi cine lua motor mic îl lua pentru taxele mici, nu pentru că ar fi eco... Dacă ar schimba politica și nu ar ține cont de cilindree ci doar de poluare atunci ar lua mulți motoare decente.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate