Sfârșitul motoarelor mici + turbo
#37
Posted 07 June 2017 - 10:39
Mokka e SUV nu e turism plus ca motor de 1,4 turbo la vitezele respective cam pe acolo ar fi 11 litri/100 km
|
#38
Posted 07 June 2017 - 10:43
f300, on 07 iunie 2017 - 09:22, said:
Nu e vorba de sfirsitul motoarelor mici ci de sfirsitul micsorarii (downsizing is over), lucru total diferit. Mai precis ca nu renteaza trecerea sub 1l la benzina si 1.6 la diesel (pentru o putere decenta). Daca 1litru e limita, iti dai seama ce fiabilitate are motorul de 1l. Adica iti iei o masina cu motorul la limita. Te risti? missionnad, on 07 iunie 2017 - 09:51, said: Un motor turbo de drujba de 1 litru nu va avea in veci si pururi rezistenta,fiabilitatea unuia de 1.6-1.8(de aceiasi putere). Sunt curios cat rezista cel de 0.9 tce de pe noul Logan comparativ cu clasicul 1.4 sau 1.6 mpi(motoare care s-au dovedit a fi extrem de fiabile). Rezista 0.9 tce, cat timp mergi doar de 0.9tce. 90km in afara si atata. Daca te dai la el, adica sa tii ritmul, nu mai mult, e pe riscul tau. |
#39
Posted 07 June 2017 - 10:43
Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:58, said:
Tocmai de aceea trage asa bine 0,9 turbo pe un Sandero de 1 tona fata de 1,0 turbo pe o Skoda Octavia de 1600 kg |
#40
Posted 07 June 2017 - 10:44
parintele, on 07 iunie 2017 - 10:32, said:
Poate ca ar trebui sa ne uitam si la aerodinamica rablelor, nu doar la greutate, mai ales cand vorbim de viteze peste 90-100kmh. Ia uite aici aerodinamica . Sa iti zic si ce motoare au draciile astea de te muta in portbagaj cand ii bagi pedala in podea ? classe_g_homepage_produit_1000x470.jpg 192.13K 57 downloads |
#41
Posted 07 June 2017 - 10:44
Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:54, said:
La masina cu motor de 1,4 care duce 600 000-700 000 km fara sa se segmenteze motorul nu te-ai uitat? care este masina asta ? si cate motoare de genul asta exista? Eu stiu un M3 (e36) cu 650.000km cu un singur motor, folosit de politia din Germania. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/avIKzz4UTwg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by business11, 07 June 2017 - 10:46. |
#43
Posted 07 June 2017 - 10:44
#44
Posted 07 June 2017 - 10:44
Nytro84, on 07 iunie 2017 - 09:54, said:
La masina cu motor de 1,4 care duce 600 000-700 000 km fara sa se segmenteze motorul nu te-ai uitat? La un motor turbo deja de la 150.000 te bagi grav in piese. fotbal5, on 07 iunie 2017 - 10:03, said:
Din ce am observat eu aceste articole au un gram de adevar (legat de posibilitatiile tehnice de a reduce motoarele), dar articolele par a fii facute de americani pentru americanii (inca sunt multi care iubesc motoarele mari si se sperie ca incep sa dispara) ! Motoarele alea n-o sa dispara veci. Si segmentate de 10 ori si n-o sa dispara. arab, on 07 iunie 2017 - 10:13, said:
Nu vorbeam de fiabilitate, desi conteaza si ea pana la urma. Eu ma refeream la performante, randamente, puteri, cuplu, consum etc. Ce sa mai vrei de la un motor de 0,5-0,7 litri? Sa nu uit si de numarul de cilindri. Courage, on 07 iunie 2017 - 10:13, said:
Mda... Am fost la Valencia ina ceasta mica vacanta. Am avut timp de o zi inchiriat un Opel Mokka 1.4 Masina tragea acceptabil, iar elasticitatea motorului era incredibila. Ceilalti au avut un BMW seria 2 280d Dupa ~ 300 Km, majoritatea pe autostrada, cu viteze rar atingand max 150 Km/h, dar in general 120-140 Km/h am avut consum Opel benzina 11l/100 Km si consum BMW diesel 6.5l/100Km. La ei in oras e "parfum" vs situatia din Bucuresti => dpdv al economiei de carburant in ciclul real, banzina e inca departe de diesel dpdv al consumului si al puterii oferite. La venire m-a luat de la aeroport un BlackCab Skoda Octavia 1.4 turbo. Curios am intrebat de consum. Omul mi-a spus ca lucreaza mai ales noaptea, iar consumul era 11l/100Km. Despre fiabilitate, nu stiu ce sa zic, cred ca motoarele actuale au devenit extrem de fiabile, daca sunt ingrijite. Pentru o masina de 1500kg goala, aia 140cp si 200nm sunt prea putini. Si eu care credeam ca viitorul consta in motoare de 1.4 1.6 de 250cp cu 3 turbine Fiabilitatea slabuta a lor isi spune cuvantul. Marii producatori premium nu vor risca niciodata sa puna motoare mici supraalimentate pe caroserii de 1500kg. Astia mai mici au zis ori le merge ori ba. Au crezut ca dau lovitura cu cutiute supraalimentate. Ori motor mic aspirat, ori motor mare aspirat ori motor mare turbo, dar in niciun caz motor mic turbo. Vag, Ford, opel au cam riscat. Vag a iesit cam sifonat din duelul 1.2 tsi si 1.4 tsi de 160 170 200cp Edited by Claudiu998, 07 June 2017 - 10:51. |
#45
Posted 07 June 2017 - 10:46
Serafim606, on 07 iunie 2017 - 10:44, said:
Stim, stim. Iar tie iti izvoraste benzina in rezervor..... PoeOvidiu, on 07 iunie 2017 - 09:56, said:
Pai nu vad cum reduce poluarea un motor mai mic. Un litru de benzina produce aceleasi gaze indiferent in ce motor o arzi. Deci polueaza mai putin ala cu consum mai mic. |
#46
Posted 07 June 2017 - 10:49
|
#47
Posted 07 June 2017 - 10:51
#48
Posted 07 June 2017 - 10:53
utopium, on 07 iunie 2017 - 10:46, said: Pai si e vina noastra, a detinatorilor de Octavia 1.0 TSI de pe forum ca la toti ne ies consumuri de 4.x la drumuri extra-urbane? Sunt inca 2 detinatori care au pus poze cu consumurile lor, chiar mai mici decat ale mele. Adica astea mici turbo E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never. |
#49
Posted 07 June 2017 - 10:58
#50
Posted 07 June 2017 - 10:58
Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:53, said:
E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never. Atentie..9L pe autostrada la 180-200. Caroseria de 1370, 3 oameni si o poseta. Micutul tsi 1.0 cu 3 oameni scoate consum de 11% la 130...asta daca ajunge la 130 Edited by Claudiu998, 07 June 2017 - 11:01. |
#51
Posted 07 June 2017 - 10:59
Torquemada-666, on 07 iunie 2017 - 10:53, said:
E vina mea ca Seria 7, 730D, 1.9tone biturbo si 250cai aprox, full option cu piele ventilata, scot 5.7 la drum? Mers si 160/170. Sa ma chinui cu 1.0tsi??? Never. Claudiu998, on 07 iunie 2017 - 10:58, said:
Micutul tsi 1.0 cu 3 oameni scoate consum de 11% la 130. Edited by utopium, 07 June 2017 - 11:02. |
|
#52
Posted 07 June 2017 - 11:04
http://www.motoring....-makers-104241/
Utopium spunea intr.un moment scapat de sinceritate, ca 1.0 ia in oras si aprox.10l. Foarte mult. Nu prea bate cu filmele alea in care consuma infim. https://forum.softpe...8#entry20933150 Edited by Torquemada-666, 07 June 2017 - 11:13. |
#53
Posted 07 June 2017 - 11:16
Fiindca il fortezi oriunde ai merge...poate doar atunci cand dai cu spatele sa nu sune ca o drujba,
Un motor cu capacitate mare nu e fortat nici la 4000rpm. Un mormoloc deasta mic la 4000 șuieră de disperare. De aici => si consumul exagerat. |
#54
Posted 07 June 2017 - 11:26
Păi cine lua motor mic îl lua pentru taxele mici, nu pentru că ar fi eco... Dacă ar schimba politica și nu ar ține cont de cilindree ci doar de poluare atunci ar lua mulți motoare decente.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users