Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Sfârșitul motoarelor mici + turbo

- - - - -
  • Please log in to reply
604 replies to this topic

#595
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Chiar daca nu ma citezi, stim amadoi despre cine-i vorba. Stai linistit, de regula iti citesc posturile si fara sa ma citezi... Posted Image
Eu pot fi de acord si cu cei care spun ca nu e bine sa mergi subturat si cu cei care spun ca n-are nimic sa mergi subturat. Depinde ce intelege fiecare prin mersul subturat.
Spre exemplu, sunt 100% convins ca figo1988 nu intelege prin mersul subturat mersul la 1200 rpm in sarcina mica (gen rulat pe drum drept in treapta a 6-a cu 70 km/h cu un diesel cu un cuplu semnificativ), ci ar putea intelege prin mersul subturat accelerarea la deal in treapta a 6-a de la 1200 rpm.
La primul caz si eu sunt de parere ca nu e nicio problema, in al doilea caz nu mai sunt de aceeasi parere.
"subturarea" asta tine de turatie si sarcina, nu numai de turatie

Edited by valitudor, 02 July 2017 - 21:31.


#596
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017
Daca tot ati adus in discutie acest aspect, ce inseamna pentru un turbo mic benzinar mersul subturat, intre 1500-2000 rpm, acolo unde majoritatea inca nu au turbina pusa la treaba? Daca la aspirat nu am sesizat vreo problema sunt curios in timp ce impact are acest stil de mers asupra unui motor mic turbo pe benzina!

#597
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Tocmai a explicat tudorel cu un post deasupra ta.

#598
hummin

hummin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 163
  • Înscris: 25.06.2017

View Postericmario, on 02 iulie 2017 - 22:52, said:

Tocmai a explicat tudorel cu un post deasupra ta.

Ce usor e sa facem misto...
Tudorel,cum ii zici tu, iti da lecții si la 3 dimineata despre masini si motoare . Si nu numai tie.
Dar,de, e mai usoara treaba sa ne hlizim si sa ne contrazicem aiurea si sa facem mistocareala.


#599
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,364
  • Înscris: 10.09.2014

View Postericmario, on 02 iulie 2017 - 18:41, said:

Sunt curios cate motoare vor face standardul de max 95 g/km daca testarea se va face in conditii reale. Posted Image
Asta cu emisiile de dioxid de carbon mi se pare cea mai puțin nocivă. Să rezolve căcaturile cu NOX și particulele care sunt direct răspunzătoare de boli pulmonare și alte de genul și mai vorbim. CO2 e gaz de seră (nu toxic) și studiile arată că ar determina încălzirea globală alături de alți factori.

#600
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostLeopardSurd, on 03 iulie 2017 - 00:25, said:


Asta cu emisiile de dioxid de carbon mi se pare cea mai puțin nocivă. Să rezolve căcaturile cu NOX și particulele care sunt direct răspunzătoare de boli pulmonare și alte de genul și mai vorbim. CO2 e gaz de seră (nu toxic) și studiile arată că ar determina încălzirea globală alături de alți factori.

Ai caldurile catastrofale din lume, din aceasta vara? CO2 este de vina. Acuma ca acesta provine in mai mare parte si de la fabrici, uzine, vapoate si maaini, e alta discutie.

#601
Mr_nobody_

Mr_nobody_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,000
  • Înscris: 03.02.2017

View Posthummin, on 02 iulie 2017 - 23:07, said:

Ce usor e sa facem misto...
Dacă la motoarele aspirate e rău să le subturezi, la cele turbo e groaznic. Prin subturare mă refer la călcarea accelerației până la fund până în 1500 RPM.

Offtopic: nick-ul tău are treabă cu Chetter Hummin?

View PostTorquemada-666, on 03 iulie 2017 - 07:16, said:

Ai caldurile catastrofale din lume, din aceasta vara? CO2 este de vina. Acuma ca acesta provine in mai mare parte si de la fabrici, uzine, vapoate si maaini, e alta discutie.
Cât contribuie mașinile? Îți zic eu, foarte puțin.

#602
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,661
  • Înscris: 04.01.2017

View Postericmario, on 02 iulie 2017 - 22:52, said:

Tocmai a explicat tudorel cu un post deasupra ta.
El vorbea de diesel, eu de benzina! La aspirat nu am probleme dupa 170k km si mersul a fost mereu in plaja 1500-2000 cu scapari inspre 1200, de asta sunt curios de ce se intampla cu turbatele in acelasi regim de mers. Desi inca mai gasesc aspirate pe piata, studiez si optiunea turbinei pe sticlele de lapte!

#603
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu se intampla nimic. La cutiile automate in mod uzual se merge in plaja 1200-1500 rot/min si nu au nimic.

#604
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postvalitudor, on 02 iulie 2017 - 21:31, said:

Chiar daca nu ma citezi, stim amadoi despre cine-i vorba. Stai linistit, de regula iti citesc posturile si fara sa ma citezi... Posted Image
Eu pot fi de acord si cu cei care spun ca nu e bine sa mergi subturat si cu cei care spun ca n-are nimic sa mergi subturat. Depinde ce intelege fiecare prin mersul subturat.
Spre exemplu, sunt 100% convins ca figo1988 nu intelege prin mersul subturat mersul la 1200 rpm in sarcina mica (gen rulat pe drum drept in treapta a 6-a cu 70 km/h cu un diesel cu un cuplu semnificativ), ci ar putea intelege prin mersul subturat accelerarea la deal in treapta a 6-a de la 1200 rpm.
La primul caz si eu sunt de parere ca nu e nicio problema, in al doilea caz nu mai sunt de aceeasi parere.
"subturarea" asta tine de turatie si sarcina, nu numai de turatie

Bingo! :) DSG-ul meu tine turatia la 1200-1500 la mers constant si retrogradeaza doar cand accelerezi brutal.

#605
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,364
  • Înscris: 10.09.2014

View PostTorquemada-666, on 03 iulie 2017 - 07:16, said:



Ai caldurile catastrofale din lume, din aceasta vara? CO2 este de vina. Acuma ca acesta provine in mai mare parte si de la fabrici, uzine, vapoate si maaini, e alta discutie.
Prea puțin de la automobile, deși e mediatizată sursa asta. Ar trebui să pună frâna sursele din industrie nu să preseze consumatorul comun.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate