Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
[HELP] Cum pot combate un țepar?
#37
Posted 31 May 2017 - 16:36
lightpoint, on 31 mai 2017 - 16:33, said:
Tipul a zis ca o sa-i returneze banii(probabil cand poate).Atunci cand faci o intelegere verbala iti asumi si consecintele ei. Pana la urma nimeni nu este de vina ca unora le lipseste bunul-simtz economic.O educatie minima economica.Observ ca lipsa ei degenereaza in paranoia ("aha ala are ceva personal cu mine", "aha ala ma inseala", "e tzepar" ). PS: comedie mare este faptul ca suma datorata nici nu poti sa-ti cumperi o sticla de vin bun : http://www.vinmag.ro...C3n_w_wcBÂ Â |
#38
Posted 31 May 2017 - 16:38
ShadowBroker, on 31 mai 2017 - 16:32, said:
Asa fac aia, te tin doua saptamani pana iti dau banii inapoi? Eu am impresia ca ti-i dau imediat si cu dobana... https://www.refund.m...t-cancellation/ Quote
If extraordinary circumstances occurred, such as a strike or general grounding of flights by authorities, the airline will be exempt from paying the refund. Additionally, if passengers are informed of the flight cancellation 14 days or more in advance, they will not be entitled to cancelled flight compensation. https://www.ryanair....ncellations#0-1 [7 working days, da?] Te las pe tine sa sapi mai departe sa vezi in cat timp ti-ar returna banii. Edited by dexterash, 31 May 2017 - 16:42. |
#39
Posted 31 May 2017 - 16:42
ShadowBroker, on 31 mai 2017 - 16:36, said:
Nu mai bate campii aiurea, nici nu conteaza, suma, conteaza fapta... nu a zis nimeni de ceva "personal". dar tepar e foarte plauzibil... poate fi o metoda de "imprumutat" bani fara dobanda,.. Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni datorita unor evenimente exceptionale este de 30 de zile calendaristice.Adica omul are 30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii. Quote
te ocupi si tu de asa ceva, sau care-i problema ta? Edited by lightpoint, 31 May 2017 - 16:44. |
#40
Posted 31 May 2017 - 16:52
În fine, de bun simt era sa mi-i returneze a 2a zi, odatã ce nu se mai folosește de ei. De ce are nevoie de 2 sãptãmâni, banii nu sunt la el?
Sã ajung la PC și va dau datele lui, sã aveți de ce va feri. Și da, o mare parte de vina o am și eu, cã am încredere în oameni. De fapt, ar trebui sã mã gândesc mereu in ce tara stau. |
#41
Posted 31 May 2017 - 16:53
Ti-am spus in postul precedent.
Poate exista o explicatie. Se marita soacra-sa ! Iti trimit eu 100 de lei, daca te doare atat de tare . Edited by tiupedix, 31 May 2017 - 16:53. |
#42
Posted 31 May 2017 - 16:59
tiupedix, on 31 mai 2017 - 16:53, said:
Iti trimit eu 100 de lei, daca te doare atat de tare . Daca se marita soacra-sa, trebuia sa-mi zica mai din timp, sa-mi gasesc altceva. Sau sa-mi comunice un motiv plauzibil. Nu ca nu mai vrea sa stau acolo. |
#43
Posted 31 May 2017 - 17:00
dexterash, on 31 mai 2017 - 16:28, said:
Si cand o companie aeriana, de exemplu, anuleaza un zbor cum e? E teapa? E frauda? E deja de domeniul penal? Tu esti om serios. Deocamdata dezbatem aceasta problema.Cand vom avea topic deschis despre companiile aeriene,vom discuta in consecinta si cunostinta de cauza. Totusi,sa nu exageram.Nu cred ca-i cazul sa extrapolam. Tu esti genul de om care pune baza pe cuvantul dat si parafat printr-o strangere de mana.Cel putin asta-i impresia mea despre tine. |
#44
Posted 31 May 2017 - 17:00
Zii merci ca te-a sunat si anuntat macar ca nu se mai poate. Cum ar fi fost sa te fi dus acolo cu tot cu catel si purcel si sa te trezesti ca dormi afara pe pres.
Tepar era daca nu iti maim returna banii deloc (e imposibil)? In alta ordine de idei, daca tot esti in zona, ca doar unde vroai sa stai stii, te ce nu te duci direct si personal intr-o "vizita"? |
#46
Posted 31 May 2017 - 17:00
dexterash, on 31 mai 2017 - 16:38, said:
Numa' impresii ai, ca tot romanu'... https://www.refund.m...t-cancellation/ https://www.ryanair....ncellations#0-1 [7 working days, da?] Te las pe tine sa sapi mai departe sa vezi in cat timp ti-ar returna banii. 1. RIGHT TO COMPENSATION If you are involuntarily denied boarding or your flight is cancelled or delayed by three or more hours with respect to the scheduled arrival time (provided no extraordinary circumstances occur), you are entitled to receive the following amount from us: €250 in respect of all flights of 1,500km or less; or €400 in respect of all intra-EU flights of more than 1,500km, and for all other flights between 1,500km and 3,500km. If we are able to offer you re-routing on an alternative flight and the arrival time of the re-routed flight does not exceed the scheduled arrival time of the flight booked: by two hours, in respect of all flights of 1,500km or less; or by three hours, in respect of all intra-EU flights of more than 1,500km, and for all other flights between 1,500km and 3,500km. The compensation set out above may be reduced by 50%. Distances shall be measured by the great circle route method. 2. RIGHT TO REIMBURSEMENT OR RE-ROUTING If you are denied boarding (whether voluntarily or involuntarily) or your flight is cancelled, you are additionally entitled to choose between: a) reimbursement pursuant to Article 8(1) of the Regulation within seven days, by means provided for in Article 7(3), of the full cost of the ticket at the price at which it was bought, for the part or parts of the journey not made and for the part or parts already made if the flight is no longer serving any purpose in relation to the passenger’s original travel plan; or re-routing, under comparable transport conditions, to your final destination at the earliest opportunity; or c) re-routing, under comparable transport conditions, to your final destination at a later date at your convenience, subject to availability of seats. If your flight is delayed by at least five hours and you elect not to travel, you are entitled to receive reimbursement as set out in point (a) above, together with, when relevant, a return flight to the first point of departure, at the earliest opportunity. 3. RIGHT TO CARE If you are involuntarily denied boarding or if your flight is cancelled or delayed by more than 2 hours, we will offer you, free of charge: a) meals and refreshment vouchers in reasonable relation to the waiting time, as long as it will not further delay the departure of the aircraft; two telephone calls, telex or fax messages or e-mails; c) hotel accommodation in cases where a stay of one or more nights becomes necessary, or where a stay additional to that intended by you becomes necessary; d) transport between the airport and place of accommodation (hotel or other). https://www.ryanair....ingdom - EN.pdf Mare diferenta! Si baga de seama ca la bilete ai termeni si conditii specificate... Edited by ShadowBroker, 31 May 2017 - 17:03. |
|
#47
Posted 31 May 2017 - 17:01
#48
Posted 31 May 2017 - 17:02
lightpoint, on 31 mai 2017 - 16:42, said:
Problema mea este ca unii din voi reactionati de parca ar ati veni de epoca de piatra. Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni datorita unor evenimente exceptionale este de 30 de zile calendaristice.Adica omul are 30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii. |
#49
Posted 31 May 2017 - 17:03
lightpoint, on 31 mai 2017 - 16:42, said:
Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni datorita unor evenimente exceptionale este de 30 de zile calendaristice.Adica omul are 30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii. Te rog din suflet sa ne arati aceea lege.Concret,adica numarul ei,data aparitiei in MO,etc.,vorba aia tot tacamul. Ca legi din astea,dupa ureche,stiu si eu o gramada.Da' n-au nici o valoare. |
#50
Posted 31 May 2017 - 17:04
#51
Posted 31 May 2017 - 17:06
Repet, nu e vorba de bani aici, e vorba de lipsa cuvantului.
Care de-aici imi dati o suma de bani, si vi-i returnez in 2 saptamani (daca!) fara dobanda? |
|
#52
Posted 31 May 2017 - 17:06
dexterash, on 31 mai 2017 - 16:28, said:
Si cand o companie aeriana, de exemplu, anuleaza un zbor cum e? E teapa? E frauda? E deja de domeniul penal? In alte tari s-a raspandit mult conceptul de "staycation" - adica nu te mai duci in vacanta, sa cheltui bani aiurea, sa iti faci nervi, stai mai bine lejer acasa, economisesti banii si iesi pana la urma mai castigat. In India de pilda, pentru un dolar te pui intr-un avion care nu decoleaza, stai acolo si iti imaginezi ca zbori, recomand tuturor sa incerce ceva de genul asta. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Eh4lETaT8Qg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#53
Posted 31 May 2017 - 17:07
adisz, on 31 mai 2017 - 17:00, said:
Tu esti genul de om care pune baza pe cuvantul dat si parafat printr-o strangere de mana.Cel putin asta-i impresia mea despre tine. |
#54
Posted 31 May 2017 - 17:10
dexterash, on 31 mai 2017 - 15:54, said:
I-a murit soacra, i-a cazut usa de la casa, s-a spart o teava, i-a luat foc cotetul, i-a fatat cateaua etc etc. Ce naiba, cu 100 de lei i-ai cumparat viata si vila? Sau cum? Oaie [simbol in devenire] / romane: ce mentalitati de kkt! A si specificat omul ca nu sta [neaparat] in banii aia, dar este vorba de principiu. Si chiar mai mult de principii daca tinem cont ca poate repeta isprava bine mersi si sa traiasca [bine] doar din tepe din astea! Daca era sa fi patit o nepatita putea frumos sa isi ceara scuze si sa returneze banii. Edited by BlueKing-69, 31 May 2017 - 17:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users