Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

[HELP] Cum pot combate un țepar?

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postlightpoint, on 31 mai 2017 - 16:33, said:

Tipul a zis ca o sa-i returneze banii(probabil cand poate).Atunci cand faci o intelegere verbala iti asumi si consecintele ei. Pana la urma nimeni nu este de vina ca unora le lipseste bunul-simtz economic.O educatie minima economica.Observ ca lipsa ei degenereaza in
paranoia ("aha ala are ceva personal cu mine",  "aha ala ma inseala", "e tzepar" ).

PS: comedie mare este faptul ca suma datorata nici nu poti sa-ti cumperi o sticla de vin bun :
http://www.vinmag.ro...C3n_w_wcBÂ ÂPosted Image
Nu mai bate campii aiurea, nici nu conteaza, suma, conteaza fapta... nu a zis nimeni de ceva "personal". dar tepar e foarte plauzibil... poate fi o metoda de "imprumutat" bani fara dobanda,.. te ocupi si tu de asa ceva, sau care-i problema ta?

#38
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View PostShadowBroker, on 31 mai 2017 - 16:32, said:

Asa fac aia, te tin doua saptamani pana iti dau banii inapoi? Eu am impresia ca ti-i dau imediat si cu dobana...
Numa' impresii ai, ca tot romanu'...

https://www.refund.m...t-cancellation/

Quote

If extraordinary circumstances occurred, such as a strike or general grounding of flights by authorities, the airline will be exempt from paying the refund. Additionally, if passengers are informed of the flight cancellation 14 days or more in advance, they will not be entitled to cancelled flight compensation.

https://www.ryanair....ncellations#0-1 [7 working days, da?]

Te las pe tine sa sapi mai departe sa vezi in cat timp ti-ar returna banii.

Edited by dexterash, 31 May 2017 - 16:42.


#39
lightpoint

lightpoint

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 16.02.2017

View PostShadowBroker, on 31 mai 2017 - 16:36, said:

Nu mai bate campii aiurea, nici nu conteaza, suma, conteaza fapta... nu a zis nimeni de ceva "personal". dar tepar e foarte plauzibil... poate fi o metoda de "imprumutat" bani fara dobanda,..
Problema mea este ca unii din voi reactionati de parca ar ati veni de epoca de piatra.
Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni  datorita unor evenimente exceptionale este  de 30 de zile calendaristice.Adica omul are  30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii.

Quote

te ocupi si tu de asa ceva, sau care-i problema ta?
Nu, dar nu inteleg de ce din lipsa  unei minime educatii economice,  aruncati  cu pietre in  spatele altora.

Edited by lightpoint, 31 May 2017 - 16:44.


#40
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010
În fine, de bun simt era sa mi-i returneze a 2a zi, odată ce nu se mai folosește de ei. De ce are nevoie de 2 săptămâni, banii nu sunt la el?
Să ajung la PC și va dau datele lui, să aveți de ce va feri.

Și da, o mare parte de vina o am și eu, că am încredere în oameni. De fapt, ar trebui să mă gândesc mereu in ce tara stau.

#41
tiupedix

tiupedix

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 01.04.2017
Ti-am spus in postul precedent.
Poate exista o explicatie.
Se marita soacra-sa !
Iti trimit eu 100 de lei, daca te doare atat de tare .

Edited by tiupedix, 31 May 2017 - 16:53.


#42
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010

View Posttiupedix, on 31 mai 2017 - 16:53, said:

Iti trimit eu 100 de lei, daca te doare atat de tare .
Nu mersi, eu am muncit pentru banii aia. Si nu ma bucur la paguba altuia.
Daca se marita soacra-sa, trebuia sa-mi zica mai din timp, sa-mi gasesc altceva. Sau sa-mi comunice un motiv plauzibil. Nu ca nu mai vrea sa stau acolo.

#43
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

View Postdexterash, on 31 mai 2017 - 16:28, said:

Si cand o companie aeriana, de exemplu, anuleaza un zbor cum e? E teapa? E frauda? E deja de domeniul penal?

Tu esti om serios.
Deocamdata dezbatem aceasta problema.Cand vom avea topic deschis despre companiile aeriene,vom discuta in consecinta si cunostinta de cauza.
Totusi,sa nu exageram.Nu cred ca-i cazul sa extrapolam.
Tu esti genul de om care pune baza pe cuvantul dat si parafat printr-o strangere de mana.Cel putin asta-i impresia mea despre tine.

#44
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Zii merci ca te-a sunat si anuntat macar ca nu se mai poate. Cum ar fi fost sa te fi dus acolo cu tot cu catel si purcel si sa te trezesti ca dormi afara pe pres.
Tepar era daca nu iti maim returna banii deloc (e imposibil)?

In alta ordine de idei, daca tot esti in zona, ca doar unde vroai sa stai stii, te ce nu te duci direct si personal intr-o "vizita"?

#45
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010
Individul si locatia:

Attached Files



#46
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postdexterash, on 31 mai 2017 - 16:38, said:

Numa' impresii ai, ca tot romanu'...

https://www.refund.m...t-cancellation/


https://www.ryanair....ncellations#0-1 [7 working days, da?]

Te las pe tine sa sapi mai departe sa vezi in cat timp ti-ar returna banii.
Impresii ai tu... au aia niste obligatii totusi, nu te lasa vraiste... ba iti dau si niste despagubiri, posibil de cateva ori pretul biletului...

1. RIGHT TO COMPENSATION
If you are involuntarily denied boarding or your flight is cancelled or
delayed by three or more hours
with respect to the scheduled arrival
time (provided no extraordinary circumstances occur), you are entitled
to receive the following amount from us:
 €250 in respect of all flights of 1,500km or less; or
 €400 in respect of all intra-EU flights of more than 1,500km, and
for all other flights between 1,500km and 3,500km.
If we are able to offer you re-routing on an alternative flight and the
arrival time of the re-routed flight does not exceed the scheduled
arrival time of the flight booked:
 by two hours, in respect of all flights of 1,500km or less; or
 by three hours, in respect of all intra-EU flights of more than
1,500km, and for all other flights between 1,500km and 3,500km.
The compensation set out above may be reduced by 50%. Distances
shall be measured by the great circle route method.
2. RIGHT TO REIMBURSEMENT OR RE-ROUTING
If you are denied boarding (whether voluntarily or involuntarily) or your
flight is cancelled, you are additionally entitled to choose between:
a) reimbursement pursuant to Article 8(1) of the Regulation within
seven days, by means provided for in Article 7(3), of the full cost of
the ticket at the price at which it was bought, for the part or parts
of the journey not made and for the part or parts already made if
the flight is no longer serving any purpose in relation to the
passenger’s original travel plan; or
Posted Image re-routing, under comparable transport conditions, to your final
destination at the earliest opportunity; or
c) re-routing, under comparable transport conditions, to your final
destination at a later date at your convenience, subject to
availability of seats.
If your flight is delayed by at least five hours and you elect not to travel,
you are entitled to receive reimbursement as set out in point (a) above,
together with, when relevant, a return flight to the first point of
departure, at the earliest opportunity.
3. RIGHT TO CARE
If you are involuntarily denied boarding or if your flight is cancelled or
delayed by more than 2 hours, we will offer you, free of charge:

a) meals and refreshment vouchers in reasonable relation to the
waiting time, as long as it will not further delay the departure of
the aircraft;
Posted Image two telephone calls, telex or fax messages or e-mails;
c) hotel accommodation in cases where a stay of one or more nights
becomes necessary, or where a stay additional to that intended by
you becomes necessary;
d) transport between the airport and place of accommodation (hotel
or other).
https://www.ryanair....ingdom - EN.pdf

Mare diferenta!

Si baga de seama ca la bilete ai termeni si conditii specificate...

Edited by ShadowBroker, 31 May 2017 - 17:03.


#47
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010

View Postcolombo2003, on 31 mai 2017 - 17:00, said:

In alta ordine de idei, daca tot esti in zona, ca doar unde vroai sa stai stii, te ce nu te duci direct si personal intr-o "vizita"?
Asta si fac, daca nu merge cu Politia.
Suntem 3 "negri mititei" in gasca, peste 1.90m si peste 100kg fiecare :D (glumesc)

#48
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017

View Postlightpoint, on 31 mai 2017 - 16:42, said:

Problema mea este ca unii din voi reactionati de parca ar ati veni de epoca de piatra.
Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni  datorita unor evenimente exceptionale este  de 30 de zile calendaristice.Adica omul are  30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii.
Care lege, ce evenimente exceptionale? Baga texte de lege, nu-ti da cu presupusul!

#49
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,022
  • Înscris: 07.11.2006

View Postlightpoint, on 31 mai 2017 - 16:42, said:

Exista o lege care spune ca timpul de rezilierea unei tranzactii, actiuni  datorita unor evenimente exceptionale este  de 30 de zile calendaristice.Adica omul are  30 de zile dpdv al legi sa inapoieze banii.

Te rog din suflet sa ne arati aceea lege.Concret,adica numarul ei,data aparitiei in MO,etc.,vorba aia tot tacamul.
Ca legi din astea,dupa ureche,stiu si eu o gramada.Da' n-au nici o valoare.

#50
honeymik

honeymik

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,531
  • Înscris: 18.02.2014

View PostShadowBroker, on 31 mai 2017 - 17:00, said:

Hai ca esti off-topic si nici macar tu nu ai citit ce ai postat.
Pana la urma marita macar o explicatie, e ca si cum i-am spune initiatorului: bucura-te ca mai vezi banii si nu iei si o bataie.

#51
BlueHazard

BlueHazard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,347
  • Înscris: 18.06.2010
Repet, nu e vorba de bani aici, e vorba de lipsa cuvantului.

Care de-aici imi dati o suma de bani, si vi-i returnez in 2 saptamani (daca!) fara dobanda? :lol: :lol: :lol:

#52
Memeito

Memeito

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 20.05.2017

View Postdexterash, on 31 mai 2017 - 16:28, said:

Si cand o companie aeriana, de exemplu, anuleaza un zbor cum e? E teapa? E frauda? E deja de domeniul penal?

In alte tari s-a raspandit mult conceptul de "staycation" - adica nu te mai duci in vacanta, sa cheltui bani aiurea, sa iti faci nervi, stai mai bine lejer acasa, economisesti banii si iesi pana la urma mai castigat.
In India de pilda, pentru un dolar te pui intr-un avion care nu decoleaza, stai acolo si iti imaginezi ca zbori, recomand tuturor sa incerce ceva de genul asta.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Eh4lETaT8Qg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#53
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postadisz, on 31 mai 2017 - 17:00, said:

Tu esti genul de om care pune baza pe cuvantul dat si parafat printr-o strangere de mana.Cel putin asta-i impresia mea despre tine.
In toata lumea asta exista cazuri in care X sau Y nu mai poate presta un serviciu. De la caz la caz (si de la suma la suma) poate exista si o despagubire. In rest, nimic/nici o lege nu specifica faptul ca trebuie sa prestezi un serviciu sau sa livrezi un produs, in orice conditii. Daca te afli in imposibilitatea de a presta, ce crezi ca se intampla? Te fugareste vreunu' [Politia?!] cu furca sau cum?

#54
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008

View Postdexterash, on 31 mai 2017 - 15:54, said:

I-a murit soacra, i-a cazut usa de la casa, s-a spart o teava, i-a luat foc cotetul, i-a fatat cateaua etc etc. Ce naiba, cu 100 de lei i-ai cumparat viata si vila? Sau cum?

Oaie [simbol in devenire] / romane: ce mentalitati de kkt!

A si specificat omul ca nu sta [neaparat] in banii aia, dar este vorba de principiu. Si chiar mai mult de principii daca tinem cont ca poate repeta isprava bine mersi si sa traiasca [bine] doar din tepe din astea!
Daca era sa fi patit o nepatita putea frumos sa isi ceara scuze si sa returneze banii.

Edited by BlueKing-69, 31 May 2017 - 17:11.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate