Telekom refuza sa elibereze sim-uri pierdute sau demagnetizate din 7 mai pentru ca nu le functioneaza aplicatia
Last Updated: May 31 2017 14:14, Started by
CiprianCosmin
, May 25 2017 21:59
·
0
#1
Posted 25 May 2017 - 21:59
Am probleme cu 2 sim-uri, unul l-am pierdut, altul s-a demganetizat.
Am fost si astazi al reprezentanta si am fost de mai multe ori luna asta. Imi spun acelasi lucru: nu functioneaza aplicatia si nu putem elibera nici un sim prepay pierdut sau demagnetizat. Bun, intreb, dar atunci pot sa trec numarul pe abonament? Nu, pentru ca nu functioneaza aplicatia. Bine dar am clienti din contracte care trebuie sa ma sune pe numnarul asta. Am contracte cu valor de mii de euro. Ce fac? Ce doriti. Nu ne functioneaza aplicatia de aproape o luna. Va bateti joc de mine? Sunteti reali? Cum functionati legal in piata? Sigur exista niste legi ale telefoniei mobile. Raspuns: nu ne functioneaza aplicatia. Nu stim cand se va remedia. Asta am patit de cateva saptamani la reprezentanta telefom din Ikea. Practic nu-mi pot folosi doua numere de telefon care sunt pe prepay si nu pot raspunde clientilor mei care vor sa ma caute pe acel numar. Este normal si legal acest lucru? Eu nu-mi pot folosi numarul de telefon prepay pentru ca s-a demagnetizat si datorita aplicatiei nu-mi pot elibera alt sim. Pana cand? Nu se stie. Voi ce ati facut in situatia asta? Ce pot eu sa fac? Edited by CiprianCosmin, 25 May 2017 - 22:00. |
#2
Posted 25 May 2017 - 22:01
Nu exista demagnetizat la SIM, asa ca idee.
Au probleme cu aplicatiile, nasoale, o sa se rezolve candva. |
#3
Posted 25 May 2017 - 22:02
la alta reprezentanta ai fost?
greu de crezut ca telekom are reprezentanta doar in Ikea.. |
#4
Posted 25 May 2017 - 22:03
Faci o reclamatie la ANPC, inca nu au optimizat sistemele din 9 mai. Nu s-au pregatit din mers si ei, au oprit totul si migrat pe alte sisteme.
Incearca si pe Dorobanti sau Magheru, dar ma indoiesc ca te vor rezolva. |
#5
Posted 25 May 2017 - 22:11
Din 7 mai si pana acum, aveai numerele portate de mult ...
|
#6
Posted 25 May 2017 - 22:21
Angajatii din magazinul respectiv este posibil sa nu stie sa lucreze in aplicatie foarte bine. Numerele pot fi trecute pe abonament(persoana fizica) din cate stiu, aplicatia este functionala in acest sens. Da, asa este momentan nu se pot inlocui cartelele prepaid ci doar cele de abonament...
Dar ce magazin Telekom exista in Ikea ? In mall Baneasa, da sunt vreo 3 magazine T. Edited by dani1005, 25 May 2017 - 22:21. |
#8
Posted 25 May 2017 - 22:23
Portarea e solutia cea mai buna dar nu se poate, Telepom nu te lasa sa pleci din retea pentru ca e mort sistemul.
https://forum.softpe...8#entry21177441 |
#9
Posted 25 May 2017 - 22:24
Iar ca solutie, reclamatie la ANCOM direct, cu toata situatia descrisa corect.
|
#10
Posted 25 May 2017 - 22:24
|
#11
Posted 25 May 2017 - 22:25
E necesara seria sim-ului ?!
Edited by dani1005, 25 May 2017 - 22:26. |
#13
Posted 25 May 2017 - 22:37
CiprianCosmin, on 25 mai 2017 - 21:59, said:
Bine dar am clienti din contracte care trebuie sa ma sune pe numnarul asta. Am contracte cu valor de mii de euro. Ce fac? Daca telefonul ala iti producea mii de euro cum sustii nu era prepay |
#14
Posted 25 May 2017 - 22:39
E o imbecilitate sinistra ceea ce ai scris, situatia putea avea loc atat pe prepay, cat si pe postpaid (nici acolo nu-s sigur ca totul functioneaza ok). Mai mult decat atat, nu vad de ce ai plati abonament pentru niste numere pe care le pastrezi numai pentru trafic intrat. Daca nu intelegi de ce, iti explic si asta. Unii postati asa, ca sa fie bine, sa nu fie rau.
|
#15
Posted 25 May 2017 - 22:46
RealThing, on 25 mai 2017 - 22:01, said:
Nu exista demagnetizat la SIM, asa ca idee. Da n-ai cum sa faci reclamatie ca SIM-ul "s-o strâcat" sau "nu mai mere" ca te rade toata lumea in zilele noastre. Demagnetizat suna a de Star Trek si altfel scoti capu in targ dupaia. Is curios daca a existat vreodata un smart card cu memorii de tip F-RAM, ca atunci as intelege de unde a pornit tot. |
|
#16
Posted 25 May 2017 - 22:46
Daca erai la abonament doar sunai la RC si te rezolva cu nou sim activat ori din magazine ori prin curier... asta daca nu erai baiat destept sa ai blankuri deja si doar apelai RC sa activeze numarulk pe blankul avut.
Cine intradevar produce bani cu telefonul stie ce sa faca sa isi asigure numarul si continuitatea numarului... |
#17
Posted 25 May 2017 - 22:50
da, pai orice client stie ca pot aparea disfunctionalitati, isi ia vreo 3 blankuri alocate pe plaja aia de numerotatie, si le tine acolo, ca deh, poate operatorul nu mai detine asa ceva la un moment dat. Si cand sistemele sunt cap, le utilizeaza pe alea, isi ia si-o casca, eventual mai pune si niste provizii deoparte.
mai pe scurt, astea-s de semnalat la ANCOM. Mai departe se descurca ei. |
#18
Posted 25 May 2017 - 22:51
3. CARTELA PREPLATITA
3.1 Data pana la care se poate activa o Cartela preplatita este trecuta direct pe plicul cartelei respective si variaza in functie de tipul de Cartela preplatita cumparata. 3.2 Accesul la Cartela preplatita este protejat de doua coduri secrete, PIN (Numar Personal de Identificare) si PUK (Numar Personal de Deblocare) care nu vor fi dezvaluite catre terte parti si care vor fi folosite de catre Utilizator numai in conformitate cu instructiunile puse la dispozitie de Telekom Romania Mobile, in caz contrar Telekom Romania Mobile nefiind responsabila pentru eventualele daune produse. 3.3 Utilizatorul nu dobandeste niciun drept de proprietate asupra Cartelei preplatite sau asupra informatiilor pe care aceasta le contine, cu exceptia informatiilor pe care Utilizatorul le-a inregistrat pe respectiva Cartela preplatita si de care este singur raspunzator. Utilizatorul se angajeaza sa nu vanda, inchirieze, distruga sau deterioreze Cartela preplatita. 3.4 Utilizatorul va lua toate masurile necesare pentru a evita utilizarea Cartelei preplatite in mod neadecvat. Responsabilitatea atat fata de Telekom Romania Mobile cat si fata de terte persoane privind utilizarea Cartelei preplatite revine in intregime Utilizatorului. 3.5 Orice tentativa de copiere sau modificare a oricaror date de identificare tehnica ale Cartelei preplatite este interzisa, va fi sanctionata in conformitate cu legislatia in vigoare si va da dreptul Telekom Romania Mobile sa restrictioneze Serviciile preplatite imediat, fara punere in intarziere sau alte formalitati. 3.6 Utilizatorul este obligat sa informeze imediat Telekom Romania Mobile, telefonic si/sau in scris, despre pierderea, furtul sau deteriorarea Cartelei preplatite si sa solicite restrictionarea. In toate cazurile, Utilizatorul este responsabil pentru Serviciile preplatite utilizate de pe Cartela preplatita pana in momentul in care aceasta este restrictionata. In cazul in care Utilizatorul nu anunta Telekom Romania Mobile despre Cartela preplatita pierduta sau furata sau nu cere restrictionarea Cartelei preplatite, Utilizatorul va fi responsabil pentru consecintele rezultate din folosirea Cartelei preplatite pierdute sau furate. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users