Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Telekom refuza sa elibereze sim-uri pierdute sau demagnetizate din 7 mai pentru ca nu le functioneaza aplicatia
Last Updated: May 31 2017 14:14, Started by
CiprianCosmin
, May 25 2017 21:59
·
0
#19
Posted 25 May 2017 - 23:04
RealThing, on 25 mai 2017 - 22:50, said:
da, pai orice client stie ca pot aparea disfunctionalitati, isi ia vreo 3 blankuri alocate pe plaja aia de numerotatie, si le tine acolo, ca deh, poate operatorul nu mai detine asa ceva la un moment dat. Cine face bani cu telefonul, da, e precaut... cine nu, ramane cu prepay si plange pe forum ca nu aveau cum sa ii ofere prepay nou cu acelasi numar |
#20
Posted 25 May 2017 - 23:05
RealThing, on 25 mai 2017 - 22:01, said:
Au probleme cu aplicatiile, nasoale, o sa se rezolve candva. |
#21
Posted 25 May 2017 - 23:08
Asta e razbunarea managerilor ce au primit preavizul sau stiu ca il vor primi
|
#22
Posted 25 May 2017 - 23:10
#23
Posted 25 May 2017 - 23:11
Nu e opinie, e fapt, ca am trecut prin asta.
Mai studiaza tu. |
#24
Posted 25 May 2017 - 23:12
adrian_r5, on 25 mai 2017 - 23:05, said:
Cred ca incep sa le rezolve - concedierile din Telekom Romania: Aproximativ 200 de functii de conducere vor fi eliminate N-are legatura una cu alta, au facut un deployment de rahat, si cu asta defileaza acum, pana rezolva bug-urile. |
#25
Posted 25 May 2017 - 23:18
Si ca idee, reprezentantii de vanzari se feresc sa faca inlocuiri de sim-uri nepersonalizate in general pentru ca o mare parte din utilizatori nu cunosc toate datele si daca sunt gresite nu se activeaza noua cartela iar apoi incepe scandalul prin magazine. In alta ordine de idei magazinele nu au pe stoc multe sim-uri blank de inlocuit pre-paid, intotdeauna vor avea prioritate cei de la post-paid !
Trebuie sa stiti urmatoarele: - Motiv Schimbare - Nume Client Nume/Prenume/CNP - Extraoptiuni Active - Credit disponibil - Numere apelate frecvent Edited by dani1005, 25 May 2017 - 23:21. |
#26
Posted 26 May 2017 - 07:29
Au probleme cu aplicatia de peste 1 luna in schimb elibereaza ei internetul si aduc in "premiera" in Romania 5G-ul )). Vai de capul lor, cred ca din toate companiile mobile sunt cei mai varza atat pe partea de servicii cat si de semnal. Un unchi de-al meu trebuia pana pe data de 10 a fiecarei luni sa primeasca factura... a primit-o tocmai pe 25 (ieri) si surpriza are scadenta peste 3 zile cu toate ca ei mancau rahat ca fiecare factura are scandenta prelungita cu 10 zile. Factura este tiparita pe 23, primita pe 25 si scadenta in 28. Aveti grija la "timpitii" astia si verificati bine chitanta primita sa n-aveti surprize neplacute la factura de luna viitoare sa apareti cu datorii
Edited by bogdan181180, 26 May 2017 - 07:33. |
#27
Posted 26 May 2017 - 07:46
#29
Posted 26 May 2017 - 08:34
Telekomul este deja decedat. Nu cred ca mai rezista 12 luni pe piata.
Am fost si eu la ei. Numai si numaii probleme am avut. Nu a fost scutit nici un serviciu de la ei. Netul, tv.-ul, fixul care era obligatoriu sa-l am... |
#30
Posted 26 May 2017 - 09:21
CiprianCosmin, on 25 mai 2017 - 21:59, said:
Am probleme cu 2 sim-uri, unul l-am pierdut, altul s-a demganetizat. Am fost si astazi al reprezentanta si am fost de mai multe ori luna asta. Imi spun acelasi lucru: nu functioneaza aplicatia si nu putem elibera nici un sim prepay pierdut sau demagnetizat. Bun, intreb, dar atunci pot sa trec numarul pe abonament? Nu, pentru ca nu functioneaza aplicatia. Bine dar am clienti din contracte care trebuie sa ma sune pe numnarul asta. Am contracte cu valor de mii de euro. Ce fac? Ce doriti. Nu ne functioneaza aplicatia de aproape o luna. Va bateti joc de mine? Sunteti reali? Cum functionati legal in piata? Sigur exista niste legi ale telefoniei mobile. Raspuns: nu ne functioneaza aplicatia. Nu stim cand se va remedia. Asta am patit de cateva saptamani la reprezentanta telefom din Ikea. Practic nu-mi pot folosi doua numere de telefon care sunt pe prepay si nu pot raspunde clientilor mei care vor sa ma caute pe acel numar. Este normal si legal acest lucru? Eu nu-mi pot folosi numarul de telefon prepay pentru ca s-a demagnetizat si datorita aplicatiei nu-mi pot elibera alt sim. Pana cand? Nu se stie. Voi ce ati facut in situatia asta? Ce pot eu sa fac? samebo, on 25 mai 2017 - 23:04, said:
Blankurile nu sunt alocate cu numar, tocmai asta e scopul bankului, sa fie alocat orice numar pe el Cine face bani cu telefonul, da, e precaut... cine nu, ramane cu prepay si plange pe forum ca nu aveau cum sa ii ofere prepay nou cu acelasi numar |
#31
Posted 26 May 2017 - 09:28
Eu am blank-uri neactivate... probabil sunt client VIP si pentru noi astia VIP se fac exceptii
|
#32
Posted 26 May 2017 - 09:30
#35
Posted 26 May 2017 - 13:48
[ https://vinotinto.files.wordpress.com/2014/02/champagne-blanc-de-blancs-mumm-de-cramant-800x604.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#36
Posted 26 May 2017 - 18:57
samebo, on 25 mai 2017 - 22:46, said: Daca erai la abonament doar sunai la RC si te rezolva cu nou sim activat ori din magazine ori prin curier... asta daca nu erai baiat destept sa ai blankuri deja si doar apelai RC sa activeze numarulk pe blankul avut. Cine intradevar produce bani cu telefonul stie ce sa faca sa isi asigure numarul si continuitatea numarului... La momentul asta tlk.ul e la pamant. De dat sfaturi din burta suntem buni dar avem probleme cand dam de cruda realitate. Suna tu in rc si sa stai o ora si sa nu se rezolve nimic. Pe viitor rog celor care habar nu au de situatiile " din teren" sa se abtina de la sfaturi pro. Asta daca esti baiat destept. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users