Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Timisoara - Orașul în care dacă treci pe roșu, nu ești sancționat
Last Updated: Jun 06 2017 19:57, Started by
Adm
, May 12 2017 09:09
·
0
#1
Posted 12 May 2017 - 09:09
Timisoara - Orașul în care dacă treci pe roșu, nu ești sancționat
Quote In mai puțin de două săptămâni, la Timișoara șoferii au trecut de peste 50 de mii de ori ilegal când semaforul arată culoarea roșu. Asta, în ciuda faptului că în oraş există cel mai peformant sistem din țară de monitorizare a traficului, și deși fiecare mișcare greșită a vitezomanilor e filmată, ei nu pot fi sancționați de către polițiști. Aparatura de peste 43 de milioane de lei nu eset omologată. Acest șofer trece nestingherit pe roșu într-o intersecție din Timișoara, își riscă viața și poate să lovească în orice secundă pietoni sau o altă mașină. Iar ca el sunt mii. "Mai puțin de două săptămâni, da în această perioadă pe cele 37 de sisteme de detecție a trecerii pe culoarea roșie a semafoarelor au fost înregistrate, incredibil, 50 de mii 187 de treceri pe roșu. N-au nicio teamă pentru că nimeni nu îi amendează", admite Nicolae Robu, primarul Timișoarei. "Prin proiectul care a costat peste 43 de milioane de lei au fost montate camere de supravegehre în cele mai circulate intersecții din oraș. Șoferii care trec pe roșu, deși sunt filmați nu pot fi sancționați pentru că sistemul nu e omologat" - Vlad Ungar, reporter Digi24 Timişoara. Prin proiect s-au modernizat 134 de intersecții din Timișoara- au fost montate semafoare și au fost cumpărate 230 de camere video. Ar fi trebuit să îi ajute pe polițiști să îi prindă pe şoferii care circulă ilegal, însă tot ce pot face oamenii legii este să privească imaginile. "Nu e în regulă pentru că atunci nu există nicio măsură de constrângere, ar trebui omologat." Primăria din Timișoara a cerut ajutorul MAI pentru ca imaginile și șoferii care încalcă legea să poată fi folosite, iar primarul i-a trimis o adresă ministrului. "Trecerea pe culoarea roșie a semaforului este suspendarea permisului pe o perioadă de 30 de zile, dacă sunt și pagube materiale, deci producerea unui accident cu pagube materiale sunt 60 de zile", susţine Bogdan Dănuț, instructor auto. "Nu se respectă legea și mai mult ce să vă zic." "Am plecat de acolo la roșu, am venit aici la roșu. Aia e o treabă bună. De ce? Să respecte lumea semaforul." Până la acest moment, IPJ Timiș nu a răspuns solicitării noastre privind motivul pentru care şoferii ilegalişti nu pot fi amendaţi. Cea mai mare parte a banilor pentru sistemul de trafic management, adică peste 35 de milioane de lei, au venit de la Uniunea Europeană. Digi24 Ok, inainte sa sariti cu toporul, incercati sa intelegeti ce se intampla. In 2 saptamani, cca 50 000 de soferi dintr-un oras mediu ar ramane pietoni. E aberant, chiar daca e adevarat. Practic s-ar bloca activitatea in oras, pt ca multi ar ramane fara carnet. Stim cum se circula in orasele din Romania, cum vrei sa faci stg/dreapta, dar e trecere de pietoni si abia trec maxim 2 masini sau cat de aglomerat e in general. Eu cand vad verde, accelerez; stiu, legea zice sa scazi viteza, pt ca poate vine "rosu ala rau", dar nu mai pot, zau! Traficul e groaznic, iar cand vad verde FUG spre semafor. Problema este ca in practica e nevoie de o temporizare, adica fie sa o culoare galbena de 2-3 secunde, fie sa fie ca la pietoni, un verde intermitent! Aceste camere sunt pur si simplu bani aruncati! Urmeaza sa iti dea amenda daca calci linia continua la semafor, unde cel putin in Bucuresti, e ordine in forma de gramada, dupa ce te-ai strecurat printre masinile parcate pe doua randuri. Codul rutier a fost scris cand numarul masinilor era mic/acceptabil, dar in ziua de azi infrastructura deficitara si numarul de masini face ca multe din prevederi sa fie cel putin discutabile. |
#2
Posted 12 May 2017 - 09:14
Codul rutier se schimba des, insa nu peste tot unde ar trebui, din pacate. Cu infrastructura e si aia boala grea!
Nu-i bai, face statul bani, ca asta e si scopul. Taxam tot ce misca! |
#3
Posted 12 May 2017 - 09:18
cand vad pe camere ca sunt probleme ar trebui sa trimita politisti pe teren sa dea drumu la trafic si amenzi...
arab, on 12 mai 2017 - 09:14, said:
Nu-i bai, face statul bani, ca asta e si scopul. Taxam tot ce misca! daca depui prea multe reclamatii mai primesti si amenda ca i-ai deranjat.. exemplul cel mai elocvent sediul drpciv din pipera, gard in strada fara trotuar..... https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Edited by arg, 12 May 2017 - 09:24. |
#4
Posted 12 May 2017 - 09:24
Adm, on 12 mai 2017 - 09:09, said:
In 2 saptamani, cca 50 000 de soferi dintr-un oras mediu ar ramane pietoni. E aberant, chiar daca e adevarat. Practic s-ar bloca activitatea in oras, pt ca multi ar ramane fara carnet. Codul rutier a fost scris cand numarul masinilor era mic/acceptabil, dar in ziua de azi infrastructura deficitara si numarul de masini face ca multe din prevederi sa fie cel putin discutabile. de cand legile sunt facultative pe argumentul aglomeratiei? infrastructura deficitara nu e o scuza ar fi bine daca ar ramane toti pietoni. in felul asta ar aparea job-uri de sofer super bine platit, cel care e capabil sa respecte regulile si sa tina de carnet |
#5
Posted 12 May 2017 - 09:30
Adm, on 12 mai 2017 - 09:09, said:
Codul rutier a fost scris cand numarul masinilor era mic/acceptabil, dar in ziua de azi infrastructura deficitara si numarul de masini face ca multe din prevederi sa fie cel putin discutabile. Vrei sa zici ca sa se modifice codul rutier astfel incat daca calci linia continua sa nu mai fie sanctionat? Sau sa se modifice liniile de la semafor, in loc sa fie continua sa fie discontinua. P. S. titlul e iar gresit, ca ma indoiesc ca nu se trece pe rosu si in celelalte orase. Doar ca la Timisoara aceste incalcari ale legii pot fi inregistrate video. Edited by Bursul, 12 May 2017 - 09:32. |
#6
Posted 12 May 2017 - 09:31
Adm, on 12 mai 2017 - 09:09, said:
Codul rutier a fost scris cand numarul masinilor era mic/acceptabil, dar in ziua de azi infrastructura deficitara si numarul de masini face ca multe din prevederi sa fie cel putin discutabile. juma de oras e blocat din nesimtinre, masini parcate auirea, sistem de semaforizare neoptimizat etc.... cum era cu intratul in intersectiile blocate..... |
#7
Posted 12 May 2017 - 09:38
Eu zic ca lucrurile sunt stricate si nu mai pot fi puse in aplicare la litera legii.
- Intalnesc mult prea des masini (mai ales dube) ce se tarasc, dar nu le poti depasi pt ca e linie continua cat vezi cu ochii. In spatele lor stau zeci de masini, dar nesimtitul nu ar trage pe dreapta 5 minute! - pe drumurile Europene ar trebui sa fie 70 km/h in localitati peste tot (vezi E85). Uite ca pe DN1 se poate si nu e Carmaggedon! - la intersectii esti adesea nevoit din cauza aglomeratiei sa treci linia continua, daca vrei sa te incadrezi pe o banda de stg/dreapta. Masinile parcate pana in buza intersectiei sau pe trecerea de pietoni sunt obisnuinta, nu exceptie. - lipsa semaforizarii cu buton creaza situatii aberante prin zonele de birouri, unde bizonul cu casca in urechi si privire fiza trece incolonat, unul la 3 secunde, aruncandu-se in fata naturii fara niciun instinct de conservare. |
#8
Posted 12 May 2017 - 09:45
Pai si Bucuresti cum e?
Trecutul pe rosu, nerespectarea preselectiei, depasirea pe linie continua...linia de tramvai rezervata pentru nesimtiti...sport national. Politia rutiera lipseste cu desavarsire, una din cauzele principale. Oricum daca vin nu pot sa se dea jos din Polo...la ce burti au facut. Doar n-o sa stea barosanul cu beemve...porsche..audi cu toti "saracii" la semafor. Cu niste camere fixe sau montate pe masinile de politie s-ar face bani la buget destui plus mai multa disciplina in trafic, implicit fluenta. Edited by alexa32, 12 May 2017 - 09:45. |
#9
Posted 12 May 2017 - 09:48
Părerea mea este că cei care incalcă regulile trebuie să fie sancționați.
Aglomerație sau nu, codul rutier trebuie respectat. În altă ordine de idei, sunt de acord cu Adm, ar trebui să existe o perioadă de tranziție între culoare verde și culoarea galbenă, așa cum era inainte. |
#10
Posted 12 May 2017 - 09:48
|
#11
Posted 12 May 2017 - 09:50
#12
Posted 12 May 2017 - 09:50
ammazon, on 12 mai 2017 - 09:48, said:
.... ar trebui să existe o perioadă de tranziție între culoare verde și culoarea galbenă, așa cum era inainte.... cam toate aglomeriile din bucuresti se produc din cauza masinilorcare fac stanga dreapta si asteapta la trecerea de pietoni.... Edited by arg, 12 May 2017 - 09:52. |
#13
Posted 12 May 2017 - 09:50
Trebuie doar aplicata legea si imbunatatita infrastructura, nu sa se faca exceptii de la lege. Am mai zis si in alte randuri, ca cei care se ocupa cu circulatia sunt unii din cei mai neprofesionisti si incuiati oameni. Fac proiectele proaste si nu imbunatatesc deloc infrestructura rutiera.
|
#14
Posted 12 May 2017 - 09:53
#15
Posted 12 May 2017 - 09:54
Bursul, on 12 mai 2017 - 09:50, said:
Fac proiectele proaste si nu imbunatatesc deloc infrestructura rutiera. Ion_de_la_Raion, on 12 mai 2017 - 09:53, said: Intre verdele vesel si rosul ala rau mai exista un galben morocanos. |
|
#16
Posted 12 May 2017 - 09:55
Adm, hai prin Timișoara. Eu nu mai locuiesc acolo, din fericire, dar ajung măcar o dată pe lună. Sistemul e mirific de-a dreptul. Exemple:
- Semafoare la intersecțiile mici care se comportă ca și cele de pietoni. Adică pe lumina verde, pâlpâie de 3x și se face direct roșu, fără galben. Nu toate, dar din 20 prinzi minim 4 dinastea. - Sistem radar în probe care măsoară căcat și ciori. Exemplu: ieșirea din oraș, se merge pe ambele benzi cu fix 50 la oră în zonă de 70 că-i plin de moși care încetinesc la gurile de canal, poartă cu radar, radarul arată ba 38, ba 72, ba 35... Sau la pasajul minune de la Michelangelo. Coloană cu 35, sistemul arată 58, 20, 67, 21, etc. - Semafoare adaptive, care omogenizează traficul. Adică dacă vii dinspre centru pe Take Ionescu și pe sensul celălalt e coloană și se circulă bară la bară, la fiecare 200 m o să ai roșu, mai mult decât la ceilalți, chiar dacă pe partea ta intersecția e goală. Ca-n filmele cu proști. - lucrări care anulează o parte din semafoare, dar celelalte rămân setate ca înainte. Adică dacă blochează drumul mare din zonă, pe drumurile mici ai tot 15 secunde de verde și 45 de roșu, într-o intersecție în care intri doar tu, și efectiv stai ca prostul. - Ca să traversezi orașul trebuie să treci prin minim 30-40 de semafoare. Pentru că sunt peste tot. Dacă sunt doar 50.000 și nu-și pot scoate banii odată ce bagă amenzi, să le pună pe toate să se facă roșu random, așa o să dea randament sistemul. Oricum se circulă înfiorător. Eu dacă mi-aș lua amendă de la super sistemul ăla m-aș duce personal și aș da cu spray pe camera care m-a filmat. Pentru că nu poți avea încredere într-un sistem care pare să vrea să te prindă. Edited by AlexIP, 12 May 2017 - 09:57. |
#17
Posted 12 May 2017 - 09:58
Quote (...) Prin proiect s-au modernizat 134 de intersecții din Timișoara (...) Se pot da și exemple, dar cei care au „avantajul” de a circula prin Timișoara le știu foarte bine și doar îi voi enerva dacă le aduc aminte... Din punctul meu de vedere, tîmpitul de Robu n-are decît să-și ia semafoarele și să și le bage-n cur, ar face un serviciu timișorenilor sau celor care doar trec pe acolo... P.S. Și totuși nu mă pot abține... sistemul de semafoare din zona Piața Maria - Piața Sinaia! Cînd vii dinspre Catedrală, Bd. Mihai Viteazu sau Brîncoveanu, îți rogi moartea...! Edited by crislacor, 12 May 2017 - 10:03. |
#18
Posted 12 May 2017 - 09:58
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users