Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

tipuri de asigurari

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
Talkabout

Talkabout

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 20.09.2006
Cea mai ieftina, da, si te despagubeste "la fel"
Ca Euroinsu in materie de RCA. Cei mai praf

#20
vipergirl

vipergirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 27.01.2007
Am si eu o intrebare: suntem un grup de 4 adulti si 2 copii minori, am achizitionat o vacanta in august printr-o agentie de turism, plus asigurarea premium de la generali. Neprevazutul s-a intamplat, iar sotul nu mai poate pleca (si fara el nici noi). Fiecare persoana are o asigurare, dar este un singur contract pt toata excursia, pe numele meu. Intrebarea mea este: doar sotul va beneficia de asigurare, sau noi toti? Eu ce motiv sa pun? Nu plec la drum cu 2 copii minori si 2 parinti fara capul familiei? Multumesc!

Edited by vipergirl, 13 May 2017 - 16:01.


#21
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Pai daca e de trecut granita nici nu ii lasa fara tata sau procura. Ramine ca te duci singura :-)

#22
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
Ce scrie in contractul cu agentia ? Normal ar fi sa poti renunta la pachetul de servicii turistice, cu restituirea integrala a banilor sau cu plata taxelor de rezervare. In plus, asigurarea respectiva are si optiunea storno. Vorbeste intai la agentia de turism, dupa ce citesti cu atentie contractul si conditiile de renuntare la sejur.

#23
vipergirl

vipergirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 27.01.2007
Multumesc Corina. Agentia imi va restitui banii cu anumite penalizari, care in schimb vor fi acoperite de catre generali (da, avem storni). Asiguratorul acopera incidente independente de vointa noastra (clare in cazul sotului). Intrebarea mea initiala era: putem si noi justifica anularea calatoriei deoarece sotul nu mai poate pleca? Multumesc.

#24
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
Iti spun cum am facut eu. Anul trecut achitasem 50% avans pentru un sejur in Turcia. A avut loc acel puci pe 15 iulie, iar termenul maxim in care puteam sa renunt si sa-mi recuperez avansul a fost la o saptamana dupa incident. Daca il depaseam, pierdeam tot avansul. Am facut cererea de renuntare, am platit doar taxele de rezervare, erau prevazute in contract. Ba chiar mi-am recuperat banii si pe asigurari, au fost anulate din moment ce obiectul asigurarii nu mai exista. Tot la generali am avut asigurarea, tot turist premium. Ideea este ca am respectat termenii contractului cu agentia, nu ai asigurarii. Eu puteam sa renunt la sejur fara sa pierd avansul, daca o faceam cu 30 de zile inainte de plecarea in sejur. Nu trebuia sa am o justificare anume, pur si simplu acesta era unul dintre drepturile mele, ca parte in acel contract. Vezi ce scrie in contractul tau cu agentia.

#25
vipergirl

vipergirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 27.01.2007

 corinadaniela, on 14 mai 2017 - 08:00, said:

Iti spun cum am facut eu. Anul trecut achitasem 50% avans pentru un sejur in Turcia. A avut loc acel puci pe 15 iulie, iar termenul maxim in care puteam sa renunt si sa-mi recuperez avansul a fost la o saptamana dupa incident. Daca il depaseam, pierdeam tot avansul. Am facut cererea de renuntare, am platit doar taxele de rezervare, erau prevazute in contract. Ba chiar mi-am recuperat banii si pe asigurari, au fost anulate din moment ce obiectul asigurarii nu mai exista. Tot la generali am avut asigurarea, tot turist premium. Ideea este ca am respectat termenii contractului cu agentia, nu ai asigurarii. Eu puteam sa renunt la sejur fara sa pierd avansul, daca o faceam cu 30 de zile inainte de plecarea in sejur. Nu trebuia sa am o justificare anume, pur si simplu acesta era unul dintre drepturile mele, ca parte in acel contract. Vezi ce scrie in contractul tau cu agentia.


Iarta-ma Corina, dar asa nu ajungem nicaieri. Cred ca din postarea mea anterioara se intelegea clar ca am citit si stiu exact ce termeni sunt in contractul atat cu agentia, cat si cu asiguratorul. Nu pot renunta la vacanta decat cu penalizari, agentia imi va returna 80% din banii pe excursie (este achitata integral). Restul este dauna asigurata la Generali. Care Generali poate sa-mi refuze mie si celorlati participanti la excursie aceasta dauna, deoarece eu personal NU AM un motiv independent de mine sa anulez plecarea. Sotul are. Ori eu fara el nu pot merge. A mai fost cineva in situatia mea? unul dintre soti sa fi anulat excursia si celalat sa fi beneficiat de asigurarea storno? Mine ma duc cu dosarul la Generali si vreau sa ma duc cu temele pregatite, sa nu le dau motive s-o dea intoarsa. Este vorba de destul de multisori bani. Multumesc frumos.

Edited by vipergirl, 14 May 2017 - 10:21.


#26
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
scuze, am avut impresia ca ai achitat doar avansul pentru sejur, cum se procedeaza in majoritatea cazurilor.
nu stiu daca s-au pastrat conditiile de asigurare pentru polita turist premium plus de la generali, dar in cele pe care le-am avut eu in 2015 sunt paragrafe care da, iti dau dreptul tie, ca asigurat, sa beneficiezi de conditiile anularii sejurului daca sotul nu mai poate pleca, cu conditia ca motivul pentru care el nu mai poate efectua sejurul sa fie unul dintre cele enumerate in conditiile asigurarii.
scrie foarte clar de exemplu, ca imbolnavirea sotului sau a unei persoane care urma sa insoteasca asiguratul in calatorie, iti da dreptul sa anulezi sejurul si sa soliciti acordarea despagubirilor la care ai dreptul prin optiunea storno inclusa in contract.
despre imbolnavire este vorba in cazul sotului tau ? sau este un alt motiv, dar care se regaseste in lista motivelor acceptate pentru anularea sejurului ?
in plus, asigurarea, chiar daca este pe numele tau, este pentru tot pachetul de servicii turistice, fiecare dintre voi avand o polita de asigurare nominala.
abia astazi am putut verifica ce scrie in conditiile de asigurare, aveam documentul salvat pe calculatorul de la job.

#27
vipergirl

vipergirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 27.01.2007

 corinadaniela, on 15 mai 2017 - 09:44, said:

scuze, am avut impresia ca ai achitat doar avansul pentru sejur, cum se procedeaza in majoritatea cazurilor.
nu stiu daca s-au pastrat conditiile de asigurare pentru polita turist premium plus de la generali, dar in cele pe care le-am avut eu in 2015 sunt paragrafe care da, iti dau dreptul tie, ca asigurat, sa beneficiezi de conditiile anularii sejurului daca sotul nu mai poate pleca, cu conditia ca motivul pentru care el nu mai poate efectua sejurul sa fie unul dintre cele enumerate in conditiile asigurarii.
scrie foarte clar de exemplu, ca imbolnavirea sotului sau a unei persoane care urma sa insoteasca asiguratul in calatorie, iti da dreptul sa anulezi sejurul si sa soliciti acordarea despagubirilor la care ai dreptul prin optiunea storno inclusa in contract.
despre imbolnavire este vorba in cazul sotului tau ? sau este un alt motiv, dar care se regaseste in lista motivelor acceptate pentru anularea sejurului ?
in plus, asigurarea, chiar daca este pe numele tau, este pentru tot pachetul de servicii turistice, fiecare dintre voi avand o polita de asigurare nominala.
abia astazi am putut verifica ce scrie in conditiile de asigurare, aveam documentul salvat pe calculatorul de la job.


Nici eu nu am mai intrat :( Mersi tare mult de raspuns! Din fericire nu este vorba de imbolnavire, dar bineinteles ca din cauza unei chichite nici nu ne incadram la riscurile asigurate. Asa ca... mergem fara el, altfel pierdem o caruta de bani. Ne va servi de lectie pe viitor.. Mersi inca o data ca ti-ai rupt din timp sa ma lamuresti!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate