Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Consum intern si extern - renault Clio Life 1.2 16V 75CP

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#55
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
O discutie despre consum in conditii reale , de la posesori https://www.reno.ro/...ai-t283472.html
Consumul numai in anumite situati este cel din carte , in Bucuresti este plus 50% .

#56
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010
La Clio4 Motoarele turbo pe benzina au Inercooler si Turbina cu geometrie variabila?

#57
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010
Temperatura în cilindru într-un motor pe benzină este semnificativ mai mare decât un motor diesel.Ma intreb in timp temperatura ridicata va afecta paletii turbinei de la motorul pe benzina,paletii turbinei sunt din plastic..?

#58
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010

 July02, on 11 mai 2017 - 10:37, said:

La Clio4 Motoarele turbo pe benzina au Inercooler si Turbina cu geometrie variabila?
Turbina cu geometrie variabila e in miscare tot timpul,si cuplul vine de cand pornesti nu peste anumite turatii...., din aceasta cauza intreb daca Turbina e cu geometrie variabila la motorul pe benzina sau chiar si cel pe motoria disesel

Edited by July02, 11 May 2017 - 11:37.


#59
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010
motorul Energy  e cumva motorul dotat in plus cu sistemul Stop & Start ?

#60
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
Doresti foarte multe informatii tehnice pe care le gasesti pe site-ul producatorului, poti da o fuga la reprezentanta si sa ceri sa-ti deschida capota, sa faci un drive test sau sa intri pe forumul monomarca . Aici poate avem 1-2 colegi ce sa posede asa ceva dar ar fi subiectiv, acolo se discuta numai despre aceste motoare .

#61
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010
stie cineva radioul asta connect R&Go de pe Clio ce brand e, ca e clar ca cei de la reprezentata nu stiu......, sau daca se poate inlocui? ca e pus pe o planseta de bord subtirica....
stiu ca la Ford fiesta au sony......

eventual sistemul media nav se poate abgrada ulterior...?inlocuindu-se radioul cu display-ul acela ?

 ldpe, on 11 mai 2017 - 13:34, said:

sa-ti deschida capota sa vezi ce ca motorul nu e ca la daciile acelea vechi  e acoperit nu vezi nimic...., iar multi din cei de la reprezentata sunt slab pregatiti stiu doar asa cateva informatiii
nici de cutie daca ceri informatii nu prea stiu, totusi imi pare ca la Ford Fiesta au treprele mai lungi sau o treapta in plus...
cu siguranta am verificat si siteul producatorului....., dar sunt unele semne de intrebare si unii mai stiu cate ceva si aici, intr-adevar nu toti putini....

Edited by July02, 11 May 2017 - 14:14.


#62
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016

 July02, on 11 mai 2017 - 10:37, said:

La Clio4 Motoarele turbo pe benzina au Inercooler si Turbina cu geometrie variabila?
Turbina este cu geometrie fixa ca la majoritatea producatorilor

#63
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010

 MicroEdge, on 11 mai 2017 - 15:12, said:

Turbina este cu geometrie fixa ca la majoritatea producatorilor
ma gandeam eu ca pun ieftinituri , doar nu sunt prosti sa puna ceva calitiv ca ar costa in plus

#64
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010
la impact lateral are 8 puncte , dar vad ca si VW golf tot cam asa  are..., vazusem la un Opel astra H scria impact lateral 16 puncte...., nu stiu cum le calculeaza..poate ca aduna punctele Side impact car + Side impact pole cumva...de le da 16pnct ?

Edited by July02, 11 May 2017 - 18:45.


#65
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016

 July02, on 11 mai 2017 - 18:04, said:

ma gandeam eu ca pun ieftinituri , doar nu sunt prosti sa puna ceva calitiv ca ar costa in plus
Tocmai ei se gandesc si la buzunarul tau si nu folosesc decat tehnologie care si-a dovedit fiabilitatea in timp
Turbina cu geometrie variabila a dat multe batai de cap altor posesori de marci nemtesti in special si in mod sigur nu ai vrea sa pierzi timpul pe la reprezentanta din cauza ca masina nu trage si sa-ti spuna ca garantia nu acopera si turbina pt ca tu fiind zgarcit te plimbi in a sasea la 1500 turatii

Edited by Nytro84, 11 May 2017 - 18:43.


#66
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010

 Nytro84, on 11 mai 2017 - 18:40, said:

Tocmai ei se gandesc si la buzunarul tau si nu folosesc decat tehnologie care si-a dovedit fiabilitatea in timp
Turbina cu geometrie variabila a dat multe batai de cap altor posesori de marci nemtesti in special si in mod sigur nu ai vrea sa pierzi timpul pe la reprezentanta din cauza ca masina nu trage si sa-ti spuna ca garantia nu acopera si turbina pt ca tu fiind zgarcit te plimbi in a sasea la 1500 turatii
eu stiu ca turbina cu geometrie variabila e mult mai fiabila, si sansele sa se strice o turbina cu geometrie fixa sunt mult mai mari si asta din modul cum e construita unele au si angrenaj electric...,
nu vorbim de turbinele cu geometrie care au aparut prima data au evoluat f mult.., si au componente in plus care le asigura o fiabilitate inplus fata de turbinele clasice...
daca e sa se defecteze intai cade turbina cu geometrie fixa , asa ca nu cred ca s-au gandit ei la buzunarul tau ci s-au gandit cum sa devina consumabile...., sa mai castige si ei pe partea de service...,
iti dau masina ieftin dupa care recupereaza ei pe partea de service cam asta e politica la unii producatori din nefericire....

mai mult o turbina cu geometrie variabila permite fata de una cu geometrie fixa sa te plimbi si la turatii mai joase decat cea fixa, pe cand turbina cu geometrie fixa nu permite, si atunci e destul de clar ca cea cu geometrie fixa va cadea prima

Edited by July02, 11 May 2017 - 18:59.


#67
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
Geometrie variabila are Clio. Cine dracu mai pune azi geometrie fixa pe masini. Voi ganditi inainte sa scrieti ceva?

#68
July02

July02

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,666
  • Înscris: 19.11.2010

 dan1980_25, on 11 mai 2017 - 18:57, said:

Geometrie variabila are Clio. Cine dracu mai pune azi geometrie fixa pe masini. Voi ganditi inainte sa scrieti ceva?
are geometrie variabila Clio4 la motoarele pe benzina sau la motoarele pe motorina diesel ?

#69
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,578
  • Înscris: 08.03.2017
0,9 tce are geometrie fixa , la benzinare stiu ca Porche 911 are variabila - benzinare , repet sa nu iasa razboi ...

#70
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,266
  • Înscris: 06.07.2007
benzina- geometrie fixa
diesel- variabila

#71
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
Toate mărcile de volum(frantuzesti, nemtesti,americane,asiatice) au la motoarele pe benzina turbine cu geometrie fixa. Mai cititi si voi oameni buni si dupa aruncati cu noroi.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate