Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Consum intern si extern - renault Clio Life 1.2 16V 75CP
Last Updated: May 12 2017 05:52, Started by
July02
, May 10 2017 02:35
·
0
#55
Posted 11 May 2017 - 08:17
O discutie despre consum in conditii reale , de la posesori https://www.reno.ro/...ai-t283472.html
Consumul numai in anumite situati este cel din carte , in Bucuresti este plus 50% . |
#56
Posted 11 May 2017 - 10:37
La Clio4 Motoarele turbo pe benzina au Inercooler si Turbina cu geometrie variabila?
|
#57
Posted 11 May 2017 - 11:14
Temperatura în cilindru într-un motor pe benzină este semnificativ mai mare decât un motor diesel.Ma intreb in timp temperatura ridicata va afecta paletii turbinei de la motorul pe benzina,paletii turbinei sunt din plastic..?
|
#58
Posted 11 May 2017 - 11:36
July02, on 11 mai 2017 - 10:37, said:
La Clio4 Motoarele turbo pe benzina au Inercooler si Turbina cu geometrie variabila? Edited by July02, 11 May 2017 - 11:37. |
#59
Posted 11 May 2017 - 12:59
motorul Energy e cumva motorul dotat in plus cu sistemul Stop & Start ?
|
#60
Posted 11 May 2017 - 13:34
Doresti foarte multe informatii tehnice pe care le gasesti pe site-ul producatorului, poti da o fuga la reprezentanta si sa ceri sa-ti deschida capota, sa faci un drive test sau sa intri pe forumul monomarca . Aici poate avem 1-2 colegi ce sa posede asa ceva dar ar fi subiectiv, acolo se discuta numai despre aceste motoare .
|
#61
Posted 11 May 2017 - 13:56
stie cineva radioul asta connect R&Go de pe Clio ce brand e, ca e clar ca cei de la reprezentata nu stiu......, sau daca se poate inlocui? ca e pus pe o planseta de bord subtirica....
stiu ca la Ford fiesta au sony...... eventual sistemul media nav se poate abgrada ulterior...?inlocuindu-se radioul cu display-ul acela ? ldpe, on 11 mai 2017 - 13:34, said:
sa-ti deschida capota sa vezi ce ca motorul nu e ca la daciile acelea vechi e acoperit nu vezi nimic...., iar multi din cei de la reprezentata sunt slab pregatiti stiu doar asa cateva informatiii nici de cutie daca ceri informatii nu prea stiu, totusi imi pare ca la Ford Fiesta au treprele mai lungi sau o treapta in plus... cu siguranta am verificat si siteul producatorului....., dar sunt unele semne de intrebare si unii mai stiu cate ceva si aici, intr-adevar nu toti putini.... Edited by July02, 11 May 2017 - 14:14. |
#62
Posted 11 May 2017 - 15:12
#63
Posted 11 May 2017 - 18:04
#64
Posted 11 May 2017 - 18:27
|
#65
Posted 11 May 2017 - 18:40
July02, on 11 mai 2017 - 18:04, said:
ma gandeam eu ca pun ieftinituri , doar nu sunt prosti sa puna ceva calitiv ca ar costa in plus Turbina cu geometrie variabila a dat multe batai de cap altor posesori de marci nemtesti in special si in mod sigur nu ai vrea sa pierzi timpul pe la reprezentanta din cauza ca masina nu trage si sa-ti spuna ca garantia nu acopera si turbina pt ca tu fiind zgarcit te plimbi in a sasea la 1500 turatii Edited by Nytro84, 11 May 2017 - 18:43. |
#66
Posted 11 May 2017 - 18:51
Nytro84, on 11 mai 2017 - 18:40, said:
Tocmai ei se gandesc si la buzunarul tau si nu folosesc decat tehnologie care si-a dovedit fiabilitatea in timp Turbina cu geometrie variabila a dat multe batai de cap altor posesori de marci nemtesti in special si in mod sigur nu ai vrea sa pierzi timpul pe la reprezentanta din cauza ca masina nu trage si sa-ti spuna ca garantia nu acopera si turbina pt ca tu fiind zgarcit te plimbi in a sasea la 1500 turatii nu vorbim de turbinele cu geometrie care au aparut prima data au evoluat f mult.., si au componente in plus care le asigura o fiabilitate inplus fata de turbinele clasice... daca e sa se defecteze intai cade turbina cu geometrie fixa , asa ca nu cred ca s-au gandit ei la buzunarul tau ci s-au gandit cum sa devina consumabile...., sa mai castige si ei pe partea de service..., iti dau masina ieftin dupa care recupereaza ei pe partea de service cam asta e politica la unii producatori din nefericire.... mai mult o turbina cu geometrie variabila permite fata de una cu geometrie fixa sa te plimbi si la turatii mai joase decat cea fixa, pe cand turbina cu geometrie fixa nu permite, si atunci e destul de clar ca cea cu geometrie fixa va cadea prima Edited by July02, 11 May 2017 - 18:59. |
#69
Posted 11 May 2017 - 22:08
0,9 tce are geometrie fixa , la benzinare stiu ca Porche 911 are variabila - benzinare , repet sa nu iasa razboi ...
|
|
#71
Posted 12 May 2017 - 05:52
Toate mărcile de volum(frantuzesti, nemtesti,americane,asiatice) au la motoarele pe benzina turbine cu geometrie fixa. Mai cititi si voi oameni buni si dupa aruncati cu noroi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users