Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Consum intern si extern - renault Clio Life 1.2 16V 75CP
#19
Posted 10 May 2017 - 11:56
Nytro84, on 10 mai 2017 - 11:34, said:
discutam aici despre Clio Life 1.2 16V 75CP si apropo niciodata pe motorul de 1.4 de la Logan nu a fost pusa o cutie care sa aibe 2500ture la 100KM/h, pe motorul de 1.4 a fost pusa o cutie cu rapoarte scurte care la viteza de100km/h avea 3000turatii pe minut cine are masina Clio Life 1.2 16V 75CP va rog sa-mi spuna: - la 100kM/h in cate ture este in treapa a-5a? dan1980_25, on 10 mai 2017 - 08:06, said:
Anul trecut am batut tara cu un Clio 4 nou, 1,2 la 75 cp cu 4 persoane la bord. Consumul la pompa a iesit 5.5 cu aer conditionat doar extern, cu mici incursiuni prin Tg Jiu si alte orase mai mici pe anumite trasee+ transalpina. Masina s-a condus lejer, cu accelerari line, nu s-a trecut de 3000 rot/min, nu s-a bruscat nimic. adica ce sa inteleg ca nu a-ti depasit 100KM/h? la 100km/h cate turatii avea motorul , stiti precis sa-mi spuneti ? Edited by July02, 10 May 2017 - 12:20. |
#20
Posted 10 May 2017 - 12:26
la 100 km/h in tr.4 ai 4000 rot/min
la 100 km/h in tr. 5 ai 3000 rot/min...poate 2800. Masina era noua, avea 50 de kilometri la bord iar fericitul proprietar dorea sa o menajeze vreo 5000 km. Deci am evitat depasirea turatiei de 3000. Asa ca viteza maxima atinsa s-a situat in jur de 100 km/h....poate ceva mai mult. Edited by dan1980_25, 10 May 2017 - 12:29. |
#21
Posted 10 May 2017 - 12:34
#22
Posted 10 May 2017 - 13:02
nu mai tin minte exact. Dar cred ca 3000, in proportie de 80%.Nu prea inteleg ce importanta are...
Edited by dan1980_25, 10 May 2017 - 13:07. |
#23
Posted 10 May 2017 - 13:40
July02, on 10 mai 2017 - 12:34, said:
dar nu stiti sigur daca in treapta a 5-a aveati 3000 rot/min sau 2800rot/min as vrea sa stiu sigur P.S. Consumul in oras depinde mai mult de perioada din zi in care circuli preponderent si de talpa, decat de masina/motor. Edited by DannyMC, 10 May 2017 - 13:41. |
#24
Posted 10 May 2017 - 14:09
DannyMC, on 10 mai 2017 - 13:40, said:
1.2 16v are 3000 rpm la 100km/h in tr. 5. La 130 are aprox. 4000 rpm. P.S. Consumul in oras depinde mai mult de perioada din zi in care circuli preponderent si de talpa, decat de masina/motor. eu pe orash cred ca se poate obtine un 7-8 daca mergi cu 50 la ora in treapta a 4-a unde nu sunt abuteiaje si unde traficul permite ce greutate are oare Clio estate ?am gasit undeva ca are 980kg asta o fi masa ei? este in 3 sau in 4 clindri motorul de 1.2 de 75CP ? Edited by July02, 10 May 2017 - 14:23. |
#25
Posted 10 May 2017 - 14:43
Deci pe tine te intereseaza consumul dar nu stii daca 1,2 16 valve e in 3 sau 4 pistoane. Bravo
|
#26
Posted 10 May 2017 - 14:50
Nytro84, on 10 mai 2017 - 14:43, said:
Deci pe tine te intereseaza consumul dar nu stii daca 1,2 16 valve e in 3 sau 4 pistoane. Bravo nu gaseam pe site, dar am gasit insfarsit are 4 cilindiri , acum stiu sigur la greutate scrie Sarcina utila 505 , nu stiu ce vrea sa spuna..... probabil se refera ca 500kg poate fi incarcata Edited by July02, 10 May 2017 - 14:57. |
#27
Posted 10 May 2017 - 15:17
in 3 cilindri vad ca este motorul tce de 0.9litri
dar cine stie si motorul tce de 0.9litri cate turatii are la 100Km/h ? Edited by July02, 10 May 2017 - 15:22. |
#29
Posted 10 May 2017 - 15:39
#31
Posted 10 May 2017 - 15:54
Daca vrei sa vezi la un motor 0,9 TCe, uita-te in linkul de mai jos. Nu e Clio, e Sandero, dar poate reusesti in sfarsit sa primesti raspunsuri la intrebarile tale.
http://www.turatii.r...l-tce-laureate/ Ai inceput cu 1,2 aspirat, continui cu 0,9 TCe, este posibil sa urmeze 1,5 TDi. Vezi pe turatii.ro, poate primesti raspunsurile dorite. Edited by gabrieln2016, 10 May 2017 - 15:56. |
#32
Posted 10 May 2017 - 16:39
#34
Posted 10 May 2017 - 17:03
Nu mai bine ne spui cati km faci intr-un an cu masina? Daca faci sub 15 000 km si preponderent urban cu multe opriri si porniri cumperi benzina. Peste 15 000 km si 70 % in afara orasului cumperi 1,5 dci
Edited by Nytro84, 10 May 2017 - 17:04. |
#35
Posted 10 May 2017 - 17:09
Nytro84, on 10 mai 2017 - 17:03, said:
Nu mai bine ne spui cati km faci intr-un an cu masina? Daca faci sub 15 000 km si preponderent urban cu multe opriri si porniri cumperi benzina. Peste 15 000 km si 70 % in afara orasului cumperi 1,5 dci deasta toti taximetristii au benzina ca fac multe opriri si porniri? sa inteleg ca diselul e sensibil la pornisi si opriri repetate ? la oras nu se preteaza dieselul ? Edited by July02, 10 May 2017 - 17:28. |
#36
Posted 10 May 2017 - 17:42
Orice motor cu turbo nu neaparat diesel mai nou si tce are turbina are mai multe piese in miscare. Mai multe piese in miscare egal risc de defectiune mai mare decat un motor aspirat cred ca inca se mai produc masini diesel aspirate fara turbo. Plus de asta taximetristii din moment ce nu investesc ei nici un leu in reparatia masinii ca doar e a patronului tind sa mearga subturat sa scoata consum mic deci primul care va ceda va fi turbina care la Logan sare de 2 500 de lei una turceasca. Motoarele indestructuctibile sunt cele aspirate plus ca pretul la achizitie e mai ieftin la benzina. Si de obicei taximetristii folosesc intalatii GPL care e mai ieftin ca si cost pe km decat motorina.
Daca faci 50% urban si 50% extraurban eu zic sa iti cumperi cel cu motor de 1,2 aspirat si daca faci peste 15 000 km anual poti monta ulterior o instalatie gpl. Edited by Nytro84, 10 May 2017 - 17:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users