Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Consum intern si extern - renault Clio Life 1.2 16V 75CP
Last Updated: May 12 2017 05:52, Started by
July02
, May 10 2017 02:35
·
0
#1
Posted 10 May 2017 - 02:35
salutare,
Renault Clio Life 1.2 16V 75CP - Consum in oras: ce consum are in oras daca mergi in treapta a 4-a in general ? Consum in afara orasului: dar in afara orasului consumul care este? ce fel de cutie are cu trepte lungi sau scurte?, la 100kM/h in cate ture este in treapa a-5a? la varianta de baza include si aerul conditionat in dotarea standard? Multumesc Edited by July02, 10 May 2017 - 02:37. |
#2
Posted 10 May 2017 - 06:39
Cam 50% in plus fata de ce da cartea https://www.reno.ro/...ai-t283472.html
Motor bleg la peste 15 sec. suta , un tce este mai fericita alegere . |
#3
Posted 10 May 2017 - 06:39
cum sa mergi cu a patra in oras? dumneata trebuie sa fii cu ochii pe turometru, nu pe vitezometru. adica, motorul sa stea intre 2500 si 3500 rpm, ca sa faca autocuratirea bujiilor;
|
#4
Posted 10 May 2017 - 06:41
"cum sa mergi cu a patra in oras?"
Mai pui si gaz si o ti la 800 rpm ca si motoarele de camion ... |
#5
Posted 10 May 2017 - 06:54
Orice benzinar de 1.2-1.6 se invarte in jurul consumului de 6/100 in exterior si pe la 10-11 in localitate. Aiaa la care le consuma 5 si 7 merg in exterior cu 70-80 km/h iar in localitate e facut consumul in ceva orasele mici de provincie prin care trece o masina la jumatate de ora si care au un giratoriu si nici un semafor.
Si eu merg cu a4-a in localitate , la 50-55 km/h. Ia uite ca de 10 ani inca nu behaie Daewoo si merge bine. E adevarat ca macar o data pe saptamana ia o limitare la 6500 de rot/min, dar aia e alta treaba Asa ca nu cred ca behaie nici Renault-ul de 1.2 daca merge cu a 4-a in localitate. Edited by PoeOvidiu, 10 May 2017 - 06:57. |
#7
Posted 10 May 2017 - 07:58
#8
Posted 10 May 2017 - 08:04
Nytro84, on 10 mai 2017 - 07:49, said:
La Logan 1,2 in oras 6,7 litri si extern oradea budapesta si retur cu aer conditionat doar la dus sub 5 litri as putea spune ca e motorul ideal pt oras Nu te zgarci pune niste bujii cu varf de iridiu sa fie mai sprintena Edited by PoeOvidiu, 10 May 2017 - 08:07. |
#9
Posted 10 May 2017 - 08:04
Unii isi dau cu parerea doar ca sa aiba nr mare de posturi fara sa fi incercat asa ceva pe masina proprie
Am spus orasul Oradea chiar 6,3 cu mare grija acuma nu comparam Oradea cu Floresti-b-dul muncii-apahida la ore de varf cred ca doar bucurestiul va intrece. Oradea-Budapesta si retur viteza maxima 95 km/h ca aia s-au civilizat si au bagat radare Edited by Nytro84, 10 May 2017 - 08:08. |
#10
Posted 10 May 2017 - 08:06
Nytro84, on 10 mai 2017 - 08:04, said:
Unii isi dau cu parerea doar ca sa aiba nr mare de posturi fara sa fi incercat asa ceva pe masina proprie Avantajul e ca le schimbi rar, in rest caii putere sunt tot aia. Anul trecut am batut tara cu un Clio 4 nou, 1,2 la 75 cp cu 4 persoane la bord. Consumul la pompa a iesit 5.5 cu aer conditionat doar extern, cu mici incursiuni prin Tg Jiu si alte orase mai mici pe anumite trasee+ transalpina. Masina s-a condus lejer, cu accelerari line, nu s-a trecut de 3000 rot/min, nu s-a bruscat nimic. Edited by dan1980_25, 10 May 2017 - 08:12. |
|
#13
Posted 10 May 2017 - 08:21
Poate ca-i vina soferului nu a bujiei
De 2 saptamani am dat jos cele de iridiu si am pus cele originale Beru cu 2 electrozi concluzia: nu-mi mai cumpar bujii obisnuite doar cu varf de iridiu Edited by Nytro84, 10 May 2017 - 08:45. |
#14
Posted 10 May 2017 - 09:02
#15
Posted 10 May 2017 - 09:06
La Logan peste 2000 de ture se aprinde in bord un beculet verde care te indeamna sa conduci eco si sa schimbi viteza
Oricum atentia e distributiva si in fata si in oglinzi si la turometru mai degraba la turometru si apoi inveti ce viteza ai in functia de turatie Edited by Nytro84, 10 May 2017 - 09:08. |
|
#16
Posted 10 May 2017 - 09:42
dan1980_25, on 10 mai 2017 - 08:06, said:
am incercat eu iridium. Iti spun sigur ca masina trage la fel. Avantajul e ca le schimbi rar, in rest caii putere sunt tot aia. Anul trecut am batut tara cu un Clio 4 nou, 1,2 la 75 cp cu 4 persoane la bord. Consumul la pompa a iesit 5.5 cu aer conditionat doar extern, cu mici incursiuni prin Tg Jiu si alte orase mai mici pe anumite trasee+ transalpina. Masina s-a condus lejer, cu accelerari line, nu s-a trecut de 3000 rot/min, nu s-a bruscat nimic. Edited by sonnydellmarco, 10 May 2017 - 09:42. |
#17
Posted 10 May 2017 - 11:29
cine are masina va rog sa-mi spuna la Clio Life 1.2 16V 75CP: - la 100kM/h in cate ture este in treapa a-5a?
Edited by July02, 10 May 2017 - 11:50. |
#18
Posted 10 May 2017 - 11:34
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users