Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum intern si extern - renault Clio Life 1.2 16V 75CP
#37
Posted 10 May 2017 - 18:14
Nytro84, on 10 mai 2017 - 17:42, said:
eu ma gndeam ca turbinele cad la diesel din cauza funinginii care se depeune pe paletii turbinei , asta daca gazele inainte sa treaca prin turbina nu sunt filtrate in prealabil de catalizator, dar parca catalizatorul e doar la evacuare.... sau turbinele cad din cauza temeraturii mari gazelor arse care lovesc si invart paletii turbinelor, la un moment dat deteriorand paletii cumva... dar explicatia cu mersul subturat la turbo cred ca e sa nu stea funinginea pe paletii turbinei, cu cat se invart mai repede nu se depune funinginea pe paletii turbinei la benzina nu vad de ce un motor turbo ar trebui sa mearga turat ca in urma arderii benzinei nu sunt atatea reziduri gen funingine ca la diesel la un benzinar 0.9tce singura chestie care suna cam ciudatel e ca e in 3 cilindri.....care in timp ma gandesc ca se pot dezechilibra si crea jocuri si zgomote la motor dupa un anumit nr mai mare de km... Edited by July02, 10 May 2017 - 18:19. |
#38
Posted 10 May 2017 - 18:32
La diesel da dar si la benzina cu turbo sunt mai multe piese in miscare deci posibilitate de defectiune mai mare decat la un motor aspirat. Nu cred ca se dezechilibreaza atata doar ca un motor in 3 cilindri nu este asa de bine echilibrat ca unul in 4 pistoane si deci va fi o idee mai zgomotos. Tu hotarasti dar na pe drumurile patriei la depasiri parca ar fi ceva mai bun un motor cu turbo
|
#39
Posted 10 May 2017 - 18:54
Nytro84, on 10 mai 2017 - 18:32, said:
La diesel da dar si la benzina cu turbo sunt mai multe piese in miscare deci posibilitate de defectiune mai mare decat la un motor aspirat. Nu cred ca se dezechilibreaza atata doar ca un motor in 3 cilindri nu este asa de bine echilibrat ca unul in 4 pistoane si deci va fi o idee mai zgomotos. Tu hotarasti dar na pe drumurile patriei la depasiri parca ar fi ceva mai bun un motor cu turbo da asea este dar nu cred ca turbina cade numai prin faptul ca se invarte fiind in miscare, gazele care o antreneaza in miscare o defecteaza interesant este daca gazele care antreneaza turbina de la un motor turbo pe benzina sunt la fel de nocive ca cele de la un motor diselel turbo care in urma arderii motorinei are si reziduri de funingine eu cred ca turarea se face ca sa nu se depuna acea funingine pe paletii turbinei, dar la benzinar nu vad de unde sa fie funingine.... poate doar temperatura ridicata a gazelor sa defecteze turbina....? Edited by July02, 10 May 2017 - 18:55. |
#40
Posted 10 May 2017 - 19:18
#41
Posted 10 May 2017 - 19:19
Stai linistit nici eu nu am auzit de turbo defect la benzinar doar la diesel
|
#42
Posted 10 May 2017 - 19:30
Nytro84, on 10 mai 2017 - 19:19, said:
Stai linistit nici eu nu am auzit de turbo defect la benzinar doar la diesel vad ca inainte Clio 4 cantarea 1087kg acum e mai usor are vreo 980kg deci cam cu 107kg ma putin , ma gandesc ce au sacrificat , cumva tabla la caroserie sau altceva...? Edited by July02, 10 May 2017 - 19:48. |
#43
Posted 10 May 2017 - 19:52
#44
Posted 10 May 2017 - 20:51
Nytro84, on 10 mai 2017 - 19:19, said:
Stai linistit nici eu nu am auzit de turbo defect la benzinar doar la diesel Viata turbinei e data de calitatea uleiului de motor si a calitatii filtrului de ulei si a filtrului de aer Filtrul de ulei de slaba calitate,lasa sa circule in circuitul de ungere particule mai mari decat cele permise, acest lucru duce la uzarea prematura a lagarelor turbinei. Filtrul de AER de slaba calitate,permite patrunderea de microparticule ce erodeaza palele turbinei. Totusi turbinele sunt angrenate de gazele de evacuare care arse incomplet , la diesel ramanand funingine adica particule care se depun pe paletele turbinei si pe ax probabil duc la deteriorarea turbinei. Cred ca mai conteaza destul de mult si calitatea motorinei, o motorina proasta in urmaarderii genereaza multe rezidurii care se depun pe palele turbinei. Edited by July02, 10 May 2017 - 21:08. |
#45
Posted 10 May 2017 - 21:07
gabrieln2016, on 10 mai 2017 - 15:54, said:
Daca vrei sa vezi la un motor 0,9 TCe, uita-te in linkul de mai jos. Nu e Clio, e Sandero, dar poate reusesti in sfarsit sa primesti raspunsuri la intrebarile tale. http://www.turatii.r...l-tce-laureate/ Ai inceput cu 1,2 aspirat, continui cu 0,9 TCe, este posibil sa urmeze 1,5 TDi. Vezi pe turatii.ro, poate primesti raspunsurile dorite. http://www.turatii.r...-tce-dynamique/ Edited by July02, 10 May 2017 - 21:18. |
#46
Posted 10 May 2017 - 21:45
Da era buna si a 6-ea la cate autostrazi avem... A 6-ea e pt autostrada si daca nu circuli pe autostrada scoti consum mai bun cu cea cu 5 viteze.
July02, on 10 mai 2017 - 19:52, said:
au niste contragreutati, am vazut la un polo mai vechii in 3 pistoane cum se zguduia motorul.... sau poate ca acela asa a facut de nou asa fusese proiectat neehilibat bine din fabrica cine stie... Contragreutatile se pun la arborele cotit parca sa fie mai bine echilibrat si sa nu zguduie asa de puternic si nici nu se pot detasa ele fiind turnate direct pe arbore |
|
#47
Posted 10 May 2017 - 21:53
#48
Posted 10 May 2017 - 21:57
Scuza-mi curiozitatea, dar care e de fapt finalitatea topicului? Care e scopul?
Pana acum vad ca a avut dreptate gabrieln2016, ai ajuns si la 1.5 dci! Edited by DannyMC, 10 May 2017 - 22:02. |
#49
Posted 10 May 2017 - 22:02
#51
Posted 10 May 2017 - 22:09
DannyMC, on 10 mai 2017 - 22:04, said:
ma intereseaza consumurile reale si nu cele declarate de producator...... oricine isi pune porblema masinii raport calitate -consum pret , deci e perfect justificat sa faci comparatii sa ajungi la un compromis bun, dar pe baze reale nu cele date in fisele producatorilor.... poate ca pentru tine nu conteaza, dar pentru mine si poate si pentru altii conteaza sa vedem cam cat consuma Clio4 cu ce are disponibil in momentul de fata, daca vrei sa aduci informatii noi te ascult cu drag, dar nu ma mai certa, ca nici eu nu vad scopul si rostul cu care ma certi, asa si cineva mai devreme zicea ca unii posteaza fara sa aduca informatii numai asa ca sa le creasca numarul de postari posibil sa aibe dreptate din pacate nu am gasit pe turatii si pentru Clio4 1.2 75CP , am gasit doar pentru ce am postat mai sus tce si dci... Edited by July02, 10 May 2017 - 22:26. |
|
#52
Posted 10 May 2017 - 23:01
#53
Posted 10 May 2017 - 23:32
#54
Posted 11 May 2017 - 07:48
http://www.auto-test...-care-le-produc
Pana acum sunt singurii care au avut curajul sa publice consumurile reale pe drumurile din Franta, cu un pasager si bagaje, cu aerul conditionat in functiune. Edited by gabrieln2016, 11 May 2017 - 07:50. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users