"Net folosești, Net primești" - o noua inselatorie Vodafone
Last Updated: Jan 03 2018 21:16, Started by
Oxigen1234
, May 08 2017 10:05
·
0
#37
Posted 09 May 2017 - 09:45
@samebo - Va rog sa dovediti afirmatia, eu nu gasesc nimic pe site.
Si e vorba de doua promotii diferite, cu nume diferite si regulamente diferite de functionare. Daca doar modificau regulamentul nu schimbau numele promotiei. Oxigen1234, on 09 mai 2017 - 09:38, said: 3. S-a anuntat undeva inchiderea promotiei "Vorbesti, net primesti"? Da, atat prin SMS cat si pe siteul oficial. Edited by Oxigen1234, 09 May 2017 - 09:50. |
#38
Posted 09 May 2017 - 09:55
Prin acte aditionale poti modifica si numele promotiei... dar nu ai de unde sa stii tu asta, ca nu stii ce se intampla in spatele lucrurilor,
Insisti degeaba, ca nu mai invie nimeni mortul pentru tine ca te oftici tu ca nu mai ai valabilitate extra si 10Gb de net lunar (5GB la fiecare 2 saptamani) folosibil cu 0 euro. Edited by samebo, 09 May 2017 - 10:00. |
#39
Posted 09 May 2017 - 09:58
OK, eu am pregatit reclamatia la ANPC, mai astept cateva ore sa vad daca Vodafone raspunde la email, apoi sa se ocupe cei de meserie.
Campaniile promotionale ca si soldarile si altele au reguli clare si stricte, nu sunt "pomana". Valabilitatea am cumparat-o cu 10 Euro + TVA pentru un an. Daca Vodafone era corect - vedeam ca nu mai am trafic disponibil si cu 2 euro cumparam optiunea de 200 MB internet, asa am primit numai 10 MB de banii astia. Ce voi trimite: Reclam inscrierea mea automata in noua campanie promotionala "Net folosesti, net primesti" Eram inscris cu numarul xxx in promotia "Vorbesti, net primesti", diferita, cu alt nume si cu un mod de functionare, total diferit. Vodafone m-a trecut automat la alta campanie promotionala, "Net folosesti, net primesti", fara sa ma inscriu in aceasta si fara acordul meu. Ca urmare pachetul de date raporatat ca disponibil pe telefon (*123) si online (myvodafone) nu a mai putut fi folosit. Am fost indus in eroare, neexistand acolo informatia ca acest pachet de 470 MB care figura ca disponibil NU putea fi folosit. Ca urmare traficul de date a fost taxat cu 0,2 Euro/MB +TVA, consumand fara sa stiu (raportarea in cost control se face pana in 48 de ore) tot creditul Consider ca aceasta suma a fost incasata prin inselatorie si informare falsa a clientului. Multumesc Edited by Oxigen1234, 09 May 2017 - 10:13. |
#40
Posted 09 May 2017 - 10:00
LunaCrystal, on 09 mai 2017 - 08:40, said:
1 si 2 da. 3 nu. Vezi tu cum o mai merge Digi in Constanta cand vin turistii, mai ales in zilele cand nu prea e de plaja. Mai complicat oricum e la Digi decat la Vodafone. Macar la Vodafone poti porta oricand nu iti mai convine, e cartela nu abonament. Si in plus ai sms-uri incluse inclusiv nationale, ai tot traficul disponibil si pe 3G, etc. fiecare retea cu avantaje si dezavantaje. Are si DIGI cartele prepay, pentru cei ce doresc, dar nu vad de ce sa ma deplasez mereu sa caut sa platesc pentru a-mi incarca cartela. Asa platesc intr-un singur loc toate TV, NET, Mobil, etc si mai primesc si bonusuri. Vara trecuta a fost full de turisti si nu a influentat cu nimic reteaua. si pe autostrada A2 Constanta- Bucuresti am avut telefonul in bord si a mers tot drumul pe youtube, cu foarte mici si nesemnificative intreruperi. fiica-mea se uita la anime. |
#41
Posted 09 May 2017 - 10:14
Oxigen1234, on 09 mai 2017 - 09:58, said:
OK, eu am pregatit reclamatia la ANPC, mai astept cateva ore sa vad daca Vodafone raspunde la email, apoi sa se ocupe cei de meserie. Campaniile promotionale ca si soldarile si altele au reguli clare si stricte, nu sunt "pomana". Ce voi trimite: Reclam inscrierea mea automata in noua campanie promotionala "Net folosesti, net primesti" Eram inscris cu numarul xxx in promotia "Vorbesti, net primesti", diferita, cu alt nume si cu un mod de functionare, total diferit. Vodafone m-a trecut automat la alta campanie promotionala, "Net folosesti, net primesti", fara sa ma inscriu in aceasta si fara acordul meu. Ca urmare pachetul de date raporatat ca disponibil pe telefon (*123) si online (myvodafone) nu a mai putut fi folosit. Am fost indus in eroare, neexistand acolo informatia ca acest pachet de 470 MB care figura ca disponibil NU putea fi folosit. Ca urmare traficul de date a fost taxat cu 0,2 Euro/MB +TVA, consumand fara sa stiu (raportarea in cost control se face pana in 48 de ore) tot creditul Consider ca aceasta suma a fost incasata prin inselatorie si informare falsa a clientului. Multumesc Pe partea asta sunt acoperiti 100%, deci trimiti degeaba. La partea cu costul aditional probabil ca daca ai fi raportat la relatii clienti ai fi obtinut rambursarea creditului ca o solutie speciala pentru tine care nu ai vrut sa citesti SMS-urile primite de la Vodafone si regulamentul de pe site in care scrie clar cum poate fi folosit bonusul. Dar daca tu vrei sa pierzi timpul cu ANPC si sa nu vorbesti direct cu ei... treaba ta. |
#42
Posted 09 May 2017 - 10:23
Am vorbit ieri cu ei la telefon de 2 ori, am asteptat cam 20 minute de fiecare data - prima data o tipa (Liliana, imi pare rau ca nu am notat numele) a refuzat sa-mi raspunda daca a fost anuntat undeva ca promotia "Vorbesti, net primesti " a fost terminata si mi-a inchis telefonul in nas, si-a aratat educatia.
Am sunat iar si a doua persoana a raspuns ca ei nu stiu, datele sunt pe site, ca sa astept sa se proceseze datele din cost control, ca desi in cont apare pachetul de date ca disponibil nu poate fi folosit si ca au taxat traficul la 0.2 Euro/MB Ce sa mai raportez si cui? Am scris si la helper, e offline. Edited by Oxigen1234, 09 May 2017 - 10:27. |
#44
Posted 09 May 2017 - 10:37
Eu zic ca vodafone face bine ce face
Mai taie din ca...tzi... |
#45
Posted 09 May 2017 - 10:40
Oxigen1234, on 09 mai 2017 - 10:23, said:
Am vorbit ieri cu ei la telefon de 2 ori, am asteptat cam 20 minute de fiecare data - prima data o tipa (Liliana, imi pare rau ca nu am notat numele) a refuzat sa-mi raspunda daca a fost anuntat undeva ca promotia "Vorbesti, net primesti " a fost terminata si mi-a inchis telefonul in nas, si-a aratat educatia. Am sunat iar si a doua persoana a raspuns ca ei nu stiu, datele sunt pe site, ca sa astept sa se proceseze datele din cost control, ca desi in cont apare pachetul de date ca disponibil nu poate fi folosit si ca au taxat traficul la 0.2 Euro/MB Ce sa mai raportez si cui? Am scris si la helper, e offline. Tu in loc sa iti urmaresti interesul imediat ai inceput sa te rastesti cu aberatii despre NET PRIMESTI. Helperul raspunde mai greu, nu e nimic instant, nu esti client VIP, nici la aia nu e instant. In plus primeste mesaje de la sute de oameni zilnic probabil si trebuie sa comunice si cu alti colegi de la alte departamente pentru a da un raspuns. Apropo, sper ca I-ai scris helperului de costul suplimentar, nu de aberatiile cu NET PRIMESTI, ca la alea ii lasi no comment, de jena |
#46
Posted 09 May 2017 - 10:47
daca se considera ca a fi inscris automat intr-o promotie fara sa te inscrii singur e o aberatie...
De unde stii ca nu am vorbit frumos si calm? Eram in birou open-space, intre 50 de colegi Interesul meu imediat nu este legat de cei cativa euro disparuti. Dar asa ORICAND poate sa dispara ORICE suma. Asa ca interesul meu e sa fim informati corect, transparent si previzibil. E ok sa fii taxat pentru un serviciu de 20 de ori mai mult? Si aici ma refer la costul pachetelor de date, nu la promotii. Edited by Oxigen1234, 09 May 2017 - 10:49. |
|
#48
Posted 09 May 2017 - 10:52
in Vorbesti-net primesti eram inscris de 2 ani
in Net folosesti - net platesti nu m-am inscris Edited by Oxigen1234, 09 May 2017 - 10:54. |
#49
Posted 09 May 2017 - 10:54
Si in astia 2 ani cand s-a modificat de cel putin 3 ori regulamentul prin aceeasi metoda de ce nu ai fost atat de vocal?
|
#50
Posted 09 May 2017 - 10:57
Ar fi corecți în momentul când nu mai ai MB să nu intre în credit.
Așa e și cu minutele.. Ramai fară ele sau nu s-a reactivat optiunea ești taxat cu 18ct/min... Dacă suni internațional e mai ieftin.. Au rămas cu tarifele de acum 10 ani. |
#51
Posted 09 May 2017 - 11:01
Cum vine asta... sa te restrictioneze pe banii tai?
Aia mai lipsea, ca atunci cand ai credit pe cartela sa nu poti da un SMS, un apel sau intra pe net decat daca activezi o optiune sau ceri voie la RC sa te deblocheze... la ce va e gandul cand veniti cu ideile astea "geniale" Edited by samebo, 09 May 2017 - 11:03. |
|
#52
Posted 09 May 2017 - 11:09
Eu ma refer la internet sa fi restricționat sau sa ai alt APN valabil dacă vrei net fără MB incluși.
La minute-sms spuneam doar ca au rămas la tarifele de acum 10 ani cu 0,2€ minutul în rețea. |
#53
Posted 09 May 2017 - 11:11
samebo, on 09 mai 2017 - 11:01, said: Cum vine asta... sa te restrictioneze pe banii tai? Aia mai lipsea, ca atunci cand ai credit pe cartela sa nu poti da un SMS, un apel sau intra pe net decat daca activezi o optiune sau ceri voie la RC sa te deblocheze... la ce va e gandul cand veniti cu ideile astea "geniale" |
#54
Posted 09 May 2017 - 11:13
Sau asa cum te anuntă robotul "convorbirea va fi întreruptă creditul a ajuns la zero"
La tarifele lor ar putea spune robotul "atentie nu ai optiune activa" dacă vei continua si nu vei închide, să fi taxat. Edited by mike77, 09 May 2017 - 11:17. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users