Contract RCS & RDS cablu TV +internet
Last Updated: May 12 2017 10:53, Started by
WolFire
, May 07 2017 14:24
·
0
#19
Posted 10 May 2017 - 15:42
Inca o zi, inca o poveste... Am sunat din nou la RC, iar persoana pe care am prins-o de data aceeasta a fost foarte suprinsa de numarul sesizarilor facute ) (din digicare, la telefon si la sediul lor) Mi-a spus ca e posibil sa fie lipsa niste echipamente si de asta ar intarzia cu instalarea; evident a mai facut o urgentare, dar nu imi fac sperante.
|
#20
Posted 10 May 2017 - 16:48
Încearcă un PM la: https://forum.softpe...60-digi-helper/ (DIGI_Helper) .
|
#21
Posted 10 May 2017 - 18:20
Am facut si asta saptamana trecuta. Pana acum nu s-a intamplat nimic.
|
#22
Posted 12 May 2017 - 10:53
Ieri după-masa am primit un apel pentru a mă întreba dacă sunt la adresa unde se dorește sa se facă conectarea. In aproximativ 20 de minute au sosit băieții și în jumătate de oră au făcut conectarea (stâlpul e în fața casei, mai mult a durat sa configureze acel router). I-am întrebat de ce durează atât, mi s-a spus ca au avut ba lipsa de personal, ba de echipamente fiindcă a fost un flux foarte mare de conectări și pe zona asta sunt doar doua mașini (4 persoane) care fac conectarile. Mi s-a mai spus și ca eu nu eram programat nicăieri pentru a mi se face conectarea astăzi (nu m-a sunat nimeni de la București pentru programare, m-au sunat ei direct) și că terminaseră o lucrare în zona și pe mine mă aveau pe o listă de suplimentare sau ceva de genul. Ce e cu lista respectiva, nu pot să știu.. presupun că Digi_Helper a contribuit la "înaintare" cu ultima sesizare. Una peste alta, sunt mulțumit că au venit in cele din urma. Netul merge ok, cablul tv la fel. Fibra asta optica e buna
Mulțumesc, Digi_Helper pentru ajutor! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users