Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Contract RCS & RDS cablu TV +internet

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014
Va salut. Vreau sa va prezint următoarea situație, să îmi spuneți dacă ați întâmpinat o astfel de problema sau din auzite măcar cum se poate remedia. Am încheiat pe data de 24.03 un contract pentru serviciile de de internet și TV in Ramnicu Vâlcea, la o casa situată intr-o comuna la 5km de oraș. Mi s-a spus ca se va face conectarea in decurs de 10 zile lucrătoare, o sa primesc un apel când mă vor programa, bun. Fac o sesizare pentru urgentarea conectării in urma unui articol citit pe net cu o problema când cineva a așteptat 3 luni de zile pentru conectare. Fac urgentarea respectiva, la interval de o săptămâna de la data semnării contractului. Mi se spune ca se escaladează situația, momentan ca sunt pe lista de așteptare, reprezint o prioritate pentru ei, bla bla. Nimic. La sfârșitul următoarei săptămâni (trecând termenul precizat de către angajatul cu care am încheiat contractul) am mai făcut o sesizare, am primit același răspuns. Următoarea săptămâna după două zile mai fac o sesizare, mi se spune ca nu mi se poate da un răspuns exact, sunt pe o lista de așteptare, vă sunăm noi. Trec pe la sediul lor și le explic problema "faceți cât mai des sesizări, o să vina cu siguranța" . Trece săptămâna respectiva eu mai făcând doua sesizări cu același răspuns. Efectiv nici nu mai știu exact numărul sesizărilor făcute, dar la un moment dat am precizat ca dacă nu o sa urgenteze situația eu o sa părăsesc localitatea deoarece sunt la facultate și voi renunța la contract. Tipa respectiva de la call center ce credeți ca face? Îmi suspenda contractul :) . Aștept un interval de doua-trei zile după care sun iar, răspuns nou: contractul dvs. arată ca este închis, ați renunțat la instalare.   ..nici nu am știut cum sa reactionez. După n sesizări, le-a fost mult mai ușor sa închidă contractul decât sa urgenteze sa facă ceva pentru a putea beneficia de servicii. Am întrebat dacă se poate redeschide contractul, răspuns: stați sa escaladez situația (15 minute pe așteptare) am semnalat un mail către superiori și bla bla. Trec câteva zile, sun iar. De data asta altă doamnă/domnișoara îmi efectuează aceeași procedură... (15 minute pe așteptare bla bla) ca sa aflu ca sesizările sau ce fac ei se închid AUTOMAT din sistem și ca pur și simplu nu au cu ce să mă ajute :))) . Am întrebat eu ce pot face in situația de față și mi s-a răspuns cu lejeritate: nimic momentan, dvs. reveniti cu un apel peste doua zile sa vedem dacă s-a reactivat contractul. Bun, revin peste doua zile. De data asta cel mai nesimțit angajat call center ever "DOMNE, N-AUZI CA SE ÎNCHID AUTOMAT DIN SISTEM? N-AM CE SĂ ÎȚI FAC!" , am întrebat cine este vinovat pentru situația asta? Bineînțeles, nu mi s-a dat un răspuns concret. Merg cu contractul din nou la sediul și îmi face același contract, alta data: 21. 04. (am precizat ca sunt de-acord sa se deschidă alt contract dacă se poate face instalarea sigur in 10 zile lucrătoare) . Mi s-a spus lejer ca nu va dura atât, zilele următoare o sa primesc un apel pentru programare, ea deja a făcut o urgentare pe mail și sa mai fac și eu una telefonică "ca sa fie mai bine" . Bun, plec de acolo și nu am reușit sa intru in legătura cu niciun operator (linie ocupată) . A doua zi spun ca vreau o urgentare pentru o conectare la servicii la contractul cu numărul.. nu apuc sa termin ca mi se raspunde ca nu se pot face urgentări :))) . Și de atunci la interval de 2-3 zile mai sun odată, mai primesc câte o escaladare a situației și o promisiune ca or sa mă contacteze in cel mai scurt timp.
E cam bătaie de joc. Având in vedere ca in zona majoritatea beneficiază de serviciile lor, conectarea au făcut-o rapid, in alte zone mai îndepărtate de oraș decât locuința mea.. care credeți ca este problema și ce as putea face? Mulțumesc.

Edited by WolFire, 07 May 2017 - 14:29.


#2
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
PM la Digi_Helper,https://forum.softpedia.com/user/859760-digi-helper/

Edited by Nimcid25, 07 May 2017 - 14:38.


#3
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,075
  • Înscris: 10.07.2013
Un mesaj in PM lui Digi_Helper si te va ajuta sa rezolvi problema!Posted Image

#4
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,848
  • Înscris: 24.04.2013
@WolFire: Intai citesti la clauzele specifice serviciului de televiziune prin cablu anexate la contract unde punctul 1.1 zice ‘Termenul de instalare si punere in functiune a serviciului este de 90 de zile de la semnarea contractului’. Din pacate asta e (indiferent ce iti zice un consultant sau altul), mai ales ca spui ca adresa de instalare nu e tocmai una simpla (casa, inafara orasului, nu apartament de bloc pe o scara deja cablata). Apoi astepti, ca operativitatea la instalari si stocul de echipamente nu sunt tocma’ punctele forte ale RDS; sunt variatii mari de la caz la caz, uneori se rezolva imediat alteori astepi si iar astepti.

#5
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014
Și de ce se minte? Eu nu mă pricep la astea, m-am dus sa închei un contract ca sa beneficiez de niște servicii.. nu sa mă pună pe o lista de așteptare de 10 ori și sa mă duc sa semnez același contract din nou. Dacă un operator sau altcineva imi spunea "termenul de instalare este de X zile" era alta treaba. Dar nu mi se pare normal cum procedează...

#6
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,999
  • Înscris: 09.08.2005
De teamă că dacă îți zice că vin peste trei luni le spui pa și te duci la concurență.
Acu' pe bune - trei luni? Sînt așa de îngropați în lucrări că e nevoie de atît timp pentru o conectare?

#7
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
Au inchis contractul cand le-ai cerut sa-l inchida?

Ce nemernici...

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 WolFire, on 07 mai 2017 - 14:24, said:

care credeți ca este problema și ce as putea face?
Nu e nici o problemă, fac asta pentru că își permit. Dacă pentru tine sunt atât de buni încât a meritat să aștepți o lună și jumate, atunci poți aștepta și mai mult.

#9
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,795
  • Înscris: 01.10.2004
Nu inteleg de unde atata graba.

Fiind o comuna la ceva km de oras, probabil ca au un anumit ritm in a iesi din Rm. Valcea, functie si de numarul de lucratori de care dispun. Nu mai spun ca aceeasi care instaleaza fac si service pe teren, functie de ce deranjamente au la retea, deci la clienti aflati deja in plata.
Ai semnat un contract, ca sa citez un alt user, cu un termen maxim de instalare de 90 zile, asta este. Iar termenul de 10 zile comunicat verbal este unul standard, conteaza cel scris. Eu am cerut in Bucuresti o conectare in 28.11.2016 si au venit in 16.12. Adica mai mult de alea 10 zile. Ca ceri apoi devansare... ti-ar conveni sa iti zica venim maine dar costa suplimentar 110 lei deplasarea? Cred ca nu. Asa ca cei care raspund la telefon nu fac decat sa transmita la tehnic solicitarea ta. Iar daca ai deja nenumarate sesizari in 2 luni (dupa cum ai scris) din pozitia de viitor client, probabil ca ai o bulina rosie in dasfasuratorul lor si le au retineri in a a-ti spune realitatea - vin cand pot. Cat despre discutiile cu operarorii, nu mai fi atat de sigur ca din cele spuse de tine la telefon nu a rezultat, cumva, ca renunti la cererea de conectare. Ai inregistrarea convorbirilor?

Au cei de la RCS bubele lor, printre care si superficialitatea unor tineri din call-center (aflati la primul lor job), dar si unii clienti au placerea de a da cate 2-3 telefoane sau e-mail-uri pe zi pe aceeasi problema. :(

Banuiesc ca este singurul furnizor de cablu din localitate, altfel erai de mult la UPC sau cine stie ce operator din zona.

Asa ca rabdare si tutun... sau femei... sau ce vrei tu.

#10
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014

 alexa32, on 07 mai 2017 - 15:29, said:

Au inchis contractul cand le-ai cerut sa-l inchida?

Ce nemernici...

"dar la un moment dat am precizat ca dacă nu o sa urgenteze situația eu o sa părăsesc localitatea deoarece sunt la facultate și voi renunța la contract"   -  asta dupa doua saptamani si ceva, daca nu trei.
Adevarul e ca eu pentru asta am semnat acel contract. Sa stau trei saptamani aiurea cu speranta ca NU o sa vina nimeni sa ma conecteze, ca apoi eu ulterior sa sun, sa il inchid si sa ma duc sa fac din nou un contract identic, nu? E o reala placere. Mi se pare normal dupa aproape trei saptamani sa le spun ca daca nu o sa ma conecteze in timp util, O SA RENUNT la servicii. Nu am spus nicaieri "da, in momentul asta vreau sa renunt la contract" . Deci nu e vina mea ca operatoarea respectiva nu a fost capabila sa efectueze o cerere de urgentare (daca exista o astfel de cerere, habar n-am. Tot de la ei am auzit de asa ceva) . Drept urmare toate apelurile fiind inregistrate, ei cand au escaladat situatia pentru a 101 oara si i-am intrebat "a cui este vina?" deoarece eu nu am fost fizic in sediul respectiv pentru a anula contractul si nici telefonic nu am spus ca vreau sa renunt ACUM la el, mi s-a spus ca "da, s-a inteles gresit, intr-adevar, dar cererea respectiva de anulare deja a fost introdusa in sistem si bla bla" pe scurt mi s-a spus ca nu se mai poate face nimic si ca trebuie sa semnez alt contract.

 MembruAnonim, on 07 mai 2017 - 15:35, said:

Nu e nici o problemă, fac asta pentru că își permit. Dacă pentru tine sunt atât de buni încât a meritat să aștepți o lună și jumate, atunci poți aștepta și mai mult.
De unde sa visez ca se va ajunge in situatia asta? Ca utilizator, presupun, nu stiu.. pe mine ma intereseaza serviciul respectiv, da? Bun. Merg la sediul respectiv, aleg o oferta convenabila pentru mine, semnez un contract si gata. Aici se incheie sarcina mea de utilizator. Mi se pare perfect normal ca ei fiind o firma mare si serioasa sa isi respecte clientii si sa onoreze contractele in timp util, fara minciuni si alte chestii de cacao care nu isi au rostul. In mod normal, unde am gresit eu ca utilizator? Probabil doar ca am ales direct serviciile de la ei stiind ca majoritatea din zona au de la ei, dar asta nu scuza cu nimic situatia in sine.


claudiu1, da, bun. Te-am inteles. Da, eram de-acord sa platesc 100-150 de lei daca ei aduceau in discutie si optiunea asta si veneau in timp util. Pentru ca omului trebuie sa ii prezinti toate variantele, parerea mea. Nu il minti "sunteti prioritatea noastra, escalatam situatia, rezolvam" , cand semnez al doilea contract, la fel "nici nu dureaza 10 zile lucratoare, va asigur!" . Pai ce sunt astea daca nu minciuni? Am facut sesizarile fiindca tot de catre ei mi s-a spus ca "este bine sa faceti si telefonic sesizari pentru a urgenta instalarea" . Si viitor client nu sunt. Cum spuneam, la alta locuinta (+3 abonamente mobile) la distanta mai mare cu inca 1,5km pe langa cei 5 au venit in a doua saptamana (dupa 6 zile lucratoare) si e de precizat ca locuinta nu era la strada si asa mai departe. Pe cand asta e la strada, aproape toti sunt conectati la ei. Da, si convorbirile inregistrate si numerele de inregistrare ale sesizarilor si degeaba. Normal ca sunt clienti care dau telefoane de 2 ori pe zi daca li se spune de la sediu "sunati ca este mai bine, va fac cei de acolo o sesizare de urgentare" si bla bla.

Edited by WolFire, 07 May 2017 - 16:59.


#11
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,290
  • Înscris: 12.08.2006
La mine in contract termenul de instalare e de 90 zile cu posibilitate de prelungire.
Cred ca si in contractele noi e la fel.

#12
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005
La digi e o harababura totala.Nu stie stinga ce face dreapta.Acum un an vine un agent de teren la mine  :
-nu vreti contract de internet si cablu la RCS?
-ba da dar stiu ca zona nu e acoperita (sau oprit la 1km de mine cu reteaua)
-stati sa sun la birou
suna la birou si aia ai confirma ca nu pot furniza internet doar cablu
-bun si ala spun eu
facem contractul dupa cateva zile ma suna o duduie ca nu le convine sa vina doar pentru o persoana .o informez ca mai sant 3 persoane pe strada mea care ar vrea cablu.
-ok va sunam noi in cateva zile
au trecut vre-0 365 de zile ce spuneti mai astept sau reziliez contractul ?Ma consider norocos ca macar nu am primit facturi in perioada asta.

#13
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014
gymy, mare dreptate ai cu privire la harababura. Și eu am auzit pe cineva ca i-au venit la o cabana de vacanța unde nici măcar curent nu are dar voiau sa îi instaleze cablu tv +internet :))) fără sa depună vreo cerere sau ceva. Și eu stau sa mă rog de ei de atâta timp... mi se pare aiurea.

#14
gymy

gymy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,997
  • Înscris: 29.11.2005
E pacat cu mentalitatea lor.Ar putea avea un raport mult mai bun cu clientii si automat un numar mai mare de clienti.
Problema e ca agentii din teren sant interesati doar de numarul de contracte .Echipele de instalare fac si munca la extinderea retelei si interventii si sant cam putini.Mai e si aroganta celor care au ramas in sistem dupa ce au fost cumparate vechile retele.

#15
ad1m

ad1m

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 10.03.2014
@WolFire In aceeasi situatie sunt si eu numai ca sunt la limita orasului Rm. Valcea, nu la cativa km. Am vrut sa mut serviciile de la apartament la casa si mi-au spus ca nu se poate... ca trebuie sa reziliez la apartament si sa fac un contract nou la casa. A sunat un pic dubios(riscam sa raman fara orice serviciu), dar am facut cum au spus. Problema e ca, a trecut o luna, si dubiosenia s-a intamplat! Am ramas fara orice serviciu. La bloc a fost reziliat, implicit nu mai functioneaza, iar la casa nu s-a facut instalarea desi persoana care mi-a facut contractul, mi-a promis ca nu se va intampla sa raman amish (aka fara servicii digitale), ca in mod sigur pana la data de 1 mai se va face instalarea. Daca stiam, nu il reziliam la bloc, dar am primit asigurari ca nu e nevoie sa imi fac griji, ca e destul timp, ca intr-o luna sigur se face instalarea.

PS: Am facut sesizari (telefonic si din digicare), am dat PM lui Digi_Helper, am fost in POP sa intreb, degeaba; aceeasi placa: se urgenteaza, escaladeaza, sunteti in atentia noastra, este si interesul nostru.. etc si nu se intampla nimic.

#16
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014
Credeam că sunt singurul intr-o astfel de situație...
Și pana la urma, nu se poate rezolva? Ieri când am fost sa plătesc factura pentru mobil era tot tipa cu care am încheiat contractul pentru tv +internet. M-a recunoscut și m-a întrebat, dacă a fost făcută instalarea? I-am explicat nemulțumirea mea.. și mi-a zis ca mai face ea o sesizare ca bla bla. Am așteptat, m-am gândit ca totuși poate o sa îmi zică ceva concret, dar n-a fost așa: "gata, eu am făcut sesizarea. Am rezolvat, o sa va sunam in cel mai scurt timp. O zi buna va doresc :)"

#17
ad1m

ad1m

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 10.03.2014
Nu stiu ce sa zic. M-am saturat de sesizari si urgentari. Am facut peste tot, dar nu se intampla nimic. Digi-ul vrea sa ne invete semnificatia zicalei: "Cu rabdarea, treci si marea". Mai astept si eu un pic, dar daca nu se intampla nimic, renunt la contract si o sa ma mut la alt operator.
Cel mai aiurea e ca nu pot sa ofere un termen. Nu m-ar fi deranjat sa imi spuna... vezi ca venim la instalare peste 2 luni, 3 luni... un an.... Putem sa imi fac si eu un plan, ma organizam cumva... dar cu: "Urmeaza sa va contactam noi" nu e treaba deloc serioasa.

#18
WolFire

WolFire

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 08.11.2014
Exact.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate