Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Libra Internet Bank
Last Updated: May 07 2024 22:03, Started by
gumball3000
, May 03 2017 21:28
·
120
#6193
Posted 28 March 2024 - 13:14
Știu, un € pe lună, bani de biscuiți.
Voi ce înțelegeți din asta...!? Attached Files |
#6195
Posted 28 March 2024 - 14:33
In titlu scrie "instant". Eu acele limitări le depășesc frecvent și zdravăn. Se poate sa vrea să spună că peste acea limita nu mai garantează instantul?
|
#6196
Posted 28 March 2024 - 14:40
Acel tabel se referă la tranzacții cu cardul, nu la transferul bancar pe cont IBAN.
|
#6197
Posted 28 March 2024 - 15:47
Exact (conturile nu au eticheta Visa sau Master ), și mă întreb cum ar arata un "card to card" ne instant...
|
#6198
Posted 29 March 2024 - 01:34
Arată cum avea în trecut Orange Money, când portarea cu Libra Journey nu se realiza instant pe OM....
|
#6199
Posted 02 April 2024 - 20:22
Experienta neplacuta azi cu Libra. Am vrut sa alimentez contul de economii de la un MFM Euronet (de la sediul Vista Bank). Operatia a demarat normal, mi-a luat cashul, am primit chitanta- dar banii nu au ajuns in cont. Mesterii de la Libra m-au pus sa completez formularul de contestare a tranzactiei, mi-au dat numar de inregistrare si mi-au pus in vedere ca, citez: "Va rugam sa aveti in vedere ca solutionarea cazului de refuz la plata poate dura pana la 60 de zile, conform conditiilor contractuale".
Suspectez ca problema provine de la implementarea defectuoasa a alimentarii contului de economii- cand am alimentat contul curent nu au fost probleme. |
#6200
Posted 02 April 2024 - 20:32
Asemanator e si cu retragerea de numerar (la bancomat Euronet) - ai optiunea din "cont de economii", dar nu functioneaza (din cate imi amintesc)
|
#6201
Posted 02 April 2024 - 20:35
Inteleg ca pot retrage bani fara comision de la euronet. Si de la alea din strainatate?
|
#6202
Posted 02 April 2024 - 20:51
Doar de trei ori pe lună și 5k la o tranzacție dar aparatul nu poate scoate decât 4k o data...e cu dichis regula
Asta in țară, afară nu știu... |
|
#6203
Posted 02 April 2024 - 21:48
l_dan, on 02 aprilie 2024 - 20:22, said:
Experienta neplacuta azi cu Libra. Am vrut sa alimentez contul de economii de la un MFM Euronet (de la sediul Vista Bank). Operatia a demarat normal, mi-a luat cashul, am primit chitanta- dar banii nu au ajuns in cont. Mesterii de la Libra m-au pus sa completez formularul de contestare a tranzactiei, mi-au dat numar de inregistrare si mi-au pus in vedere ca, citez: "Va rugam sa aveti in vedere ca solutionarea cazului de refuz la plata poate dura pana la 60 de zile, conform conditiilor contractuale". Suspectez ca problema provine de la implementarea defectuoasa a alimentarii contului de economii- cand am alimentat contul curent nu au fost probleme. mstanciu, on 02 aprilie 2024 - 20:32, said:
Asemanator e si cu retragerea de numerar (la bancomat Euronet) - ai optiunea din "cont de economii", dar nu functioneaza (din cate imi amintesc) |
#6204
Posted 03 April 2024 - 06:15
Cred ca mai curnad experientele neplacute sunt corelate cu Euronet...
|
#6205
Posted 03 April 2024 - 07:56
#6206
Posted 03 April 2024 - 08:06
La bancomatele straine e de evitat in primul rand conversia valutara oferita de ATM.
Intotdeauna alegeti, retragere fara conversie valutara(No conversion) si astfel convesia din moneda cardului tau in moneda locala o va face banca ta, nu ATM-ul. |
#6207
Posted 03 April 2024 - 09:37
|
#6208
Posted 03 April 2024 - 14:13
l_dan, on 02 aprilie 2024 - 20:22, said:
Experienta neplacuta azi cu Libra. Am vrut sa alimentez contul de economii de la un MFM Euronet (de la sediul Vista Bank). Operatia a demarat normal, mi-a luat cashul, am primit chitanta- dar banii nu au ajuns in cont. Mesterii de la Libra m-au pus sa completez formularul de contestare a tranzactiei, mi-au dat numar de inregistrare si mi-au pus in vedere ca, citez: "Va rugam sa aveti in vedere ca solutionarea cazului de refuz la plata poate dura pana la 60 de zile, conform conditiilor contractuale". Suspectez ca problema provine de la implementarea defectuoasa a alimentarii contului de economii- cand am alimentat contul curent nu au fost probleme. Daca tot nu se poate transfera in/dinspre contul de economii, sa elimine optiunea din ATM. |
#6209
Posted 03 April 2024 - 14:52
Nu o pot elimina pentru ca ATM-urile Euronet deservesc vreo 8-9 banci, ca "bancomatul bancii", nu e doar pentru LibraBank.
Attached FilesEdited by wertyck, 03 April 2024 - 14:54. |
#6210
Posted 03 April 2024 - 15:09
l_dan, on 03 aprilie 2024 - 14:13, said:
Update: astazi la ora 10 aveam banii in contul de economii. Rapiditatea cu care au rezolvat problema indica faptul ca stiau de ea- si atunci de ce nu fac ceva? Daca tot nu se poate transfera in/dinspre contul de economii, sa elimine optiunea din ATM. Cred ca s-au gasit banii si i-au virat. Daca vrei sa vezi daca s-a rezolvat problema, poti sa mai faci o data schema si vezi ce iese |
Anunturi
▶ 5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users