Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Suzuki Jimny Swatch Irony
Last Updated: Jun 03 2018 21:11, Started by
flaviuf
, Apr 27 2017 16:14
·
0
#19
Posted 28 April 2017 - 15:51
Merci Marr, asta e si intentia mea. Doar niste AT-uri pentru situatii in care sa zic ar fi teren ud si as putea avea probleme. Nu am ganduri de off road extrem, asa ca nu vad sa ii fac modificari drastice. Doar ce tine de o mentenanta corecta.
|
#22
Posted 03 May 2017 - 14:00
S-o stãpânești sãnãtos! Când mi-am luat Clio Estate-ul m-am uitat și la Suzuki, SX4 era comparabil ca preț, Jimny un pic mai scump, dar Jimny a ieșit complet de pe listã din cauzã cã, practic, n-are portbagaj, și mi s-a pãrut ușor nepracticã din punctul ãsta de vedere. Abia dupã aia am aflat cã existã așa ceva... http://www.autocamp....on--negru-.html Cu așa ceva Jimny e ideal ca sã faci din el o mașinã modularã pe care sã o folosești, practic, și în oraș, și în ieșiri de weekend, și în concedii lungi...
|
#23
Posted 03 May 2017 - 14:57
Jimny e bun fix pentru ce l-a luat Flaviu. Iesiri scurte in natura sau mers in oras.
La concediile lungi nu cred ca e cea mai buna alegere. Nu e tocmai autobahn killer. |
#24
Posted 03 May 2017 - 16:05
@inius: multumesc pentru pont...nici nu stiam ca exista asa ceva.
@uhu10uhu: nici nu se pune problema de drumuri lungi, peste 90-100 mi se pare nesigura. Posibil insa sa devine masina de oras pentru prietena mea, daca ajungem la concluzia ca nu merita tinute 3 masini. In alta ordine de idei, am facut deocamdata schimb de uleiuri (motor, grupuri, cutie transfer) - aprox 700 RONi. Urmeza sa o las o saptamana (plec in concediu) la un mecanic specializat in Suzuki, recomandat de cumnatul meu pentru toate verificarile posibile: distributie, frane, rulmenti, grupuri etc sa vad daca trebuie intervenit undeva. A, si voi pune MRL-uri mecanice - am inteles ca cele actuale sunt vaccumatice si poti ramane fara ele cand nu te astepti...urmeaza cauciucuri all terrain si posibil un mic troliu...cam asta ar fi deocamdata. In week-end am facut o iesire in zona Sibiului si am constatat ca parca se simte mai bine in teren decat pe asfalt ...am mers pe drumuri noroioase si prin padure fara cel mai mic efort sau poticnire...nici macar nu am avut nevoie de 4x4. |
#25
Posted 16 May 2017 - 20:31
Astazi am luat masina de la un mecanic ce mi-a facut o revizie ca de masina sh...Uleiurile (motor, cutie, grupuri) le schimbasem chiar la achizitie. In mare s-au facut urmatoarele operatii:
- schimbat distributie+pompa apa - schimbat antigel - schimbat semeringuri ax came+arbore - schimbat garnitura capac - schimbat bujii (NGK) - schimbat rulmenti fata - schimbat MRL-uri cu unele manuale (AVM) In total, cam 2000 RONi, din care 1550 piesele. Am constatat ca nu se mai aprinde martorul de 4x4 la cuplarea manuala, este normal? Am inteles ca ar fi un contact care a |scapat". In viitorul apropiat mai am de instalat un CD si de rezolvat semnalizarea spate dreapta care nu functioneaza. De asemenea, am sa-i echilibrez rotile+facut unghiurile. Pe termen mediu, niste cauciucuri de genul: https://www.compari.....6s-p126380717/ Ce parere aveti? Ar fi OK? Sau ceva recomandari? A la long mai am asa: amortizoarele, probabil toba esapament si rugina sasiu (exista si va fi eliminata + tratament cu ceara) + cea existenta pe caroserie - nimic grav dar vreau sa stopez orice evolutie din stadiul incipient. Dar astea dupa ce imi fac putin poftele:) In rest, masina se comporta foarte bine, a scazut zgomotul - probabil era de la rulmenti. Am mers chiar si cu 130 (autostrada) si desi nu ma simt confortabil a fost ok. Viteza la care ma simt in siguranta e pana in 100, asa ca rar o voi depasi. De asemenea, trebuie sa ma obisnuiesc cu senzatiile din curbe si sensuri giratorii Edited by flaviuf, 16 May 2017 - 20:32. |
#26
Posted 16 May 2017 - 21:03
Supertare, s-o stapanesti sanatos si ... spor la off-road. Pe unde poti tu sa intri cu asta nu pot multe ...
|
#27
Posted 22 May 2017 - 21:46
Am facut ieri o tura pe Santa-Paltinis-Gatu Berbecului-Valea Sadului si desi drumul era partial afectat destul de tare de ploi, am dat si peste ogase si peste noroaie (moderate) masina a trecut surprinzator de usor. Am cuplat 4x4 doar de 3-4 ori unde mi s-a parut drumul mai rau, dar cred ca se descurca si fara tractiune integrala. Incepe sa imi placa la nebunie masina, m-a surprins placaut cat de usor merge pe drumurile neasfaltate. Avea dreptate cumnatu-meu cand imi spunea ca in curand la Honda pentru Jimny prin oras ).
Si inca un mare plus: am facut plinul inainte de drum si dupa 95 km (din care cam 40-45 pe terenaccidentat) mi-a fost rusine sa fac plinul din nou, estimez ca s-au dus 7-8 litri dupa cum arata acul. Attached Files |
#28
Posted 16 July 2017 - 08:40
intre timp am factut spre 3000 km, din care cam 1000 pe drumuri forestiere, exact cum mi-am dorit. Ca si impresie, masina se comporta extraordinar in teren si as spune ca decent pe sosea. Intre timp m-am mai obisnuit cu ea pe asfalt, pana la 100-110 e OK. E clar insa ca trebuie avut grija la depasire, in special cand ai camioane lungi sau autocare. Pe de alta parte, inveti sa ai mai multa rabdare si sa admiri drumurile ...sunt convins insa ca e foarte greu spre imposibil la drum lung.
Despre masina: consumul mixt e in jrul la 7-8% (teren sa zic 30-40%, combinat cu asfalt 50-60% si cu putin oras10%), ceea ce consider ca e mai mult decat ok. Ce am mai facut: am trecut RAR-ul, am inmatriculat-o si am luat un set de cauciucuri all terrain si all seazon Yokohama Geolandar G012. Din recenzii am inteles ca ofera un compromis bun si pretul a fost si el OK. A, am mai luat cort si echipament de camping si in acest week-end am facut prima iesire pe valea Avrigului - o odihna binevenita dupa munca din cursul saptamanii. Ca planuri pe termen mediu: rezolvarea ruginii (in toamna) si o suspensie OME. Cam asta ar fi...A, singurul minus real este capacitatea redusa pentru diverse bagaje. Asta e, fiind 2 persoane ne descurcam cu bancheta. Attached FilesEdited by flaviuf, 16 July 2017 - 08:41. |
|
#29
Posted 30 July 2017 - 13:18
Am inchiriat una in Grecia. Ce nu mi-a placut era zgomotul pe care il facea hardtop-ul in mers... chiar enervant, insa cred ca nu toate au problema asta.
In rest, o masina buna de wk, putin mai vitage inauntru, dar asta este un atu... ii da o personalitate aparte. |
#30
Posted 13 August 2017 - 12:43
Cred ca la toate zgomotul este mare, mai ales daca treci de 80 kmh...dar tinand cont ca se merge pe drum distante mici si ca scopul e agrementul e ok. In oras ar merge ca masi de zi de zi (daca ar avea AC), dar sa iti cam faci toate treburile cu ea nu prea merge.
|
#31
Posted 03 October 2017 - 18:11
Nu am mai scris de ceva vreme. Nu am avut nici o problema, am mai batut intre timp ceva drumuri. Intre timp am ajuns si pe portiuni la prima vedere dificile. Surpriza placuta vine din usurinta cu care treci peste ele, parca nu iti vine sa crezi cat de usor le lasi in urma. Intre timp am ajuns la concluzia ca trebuie luat un led bar bun pentru off road, deoarece luminile standard nu sunt suficiente. O surpriza placuta o reprezinta proiectoarele, care chiar te ajuta in teren accidentat la viteze mici. Consumul orice as face nu a depasit 9-10%.
Neavand multe de spus, las cateva poze sa vorbeasca in locul meu. Attached Files |
#32
Posted 03 October 2017 - 18:40
Un mare plus pentru masina. Eu as schimba jantele alea, nu arata deloc bine.
|
#33
Posted 03 October 2017 - 18:42
Jantele ara foarte bine parerea mea . Pastreaza-le si nu arunca bani pe altele .
|
|
#34
Posted 03 October 2017 - 18:46
Luand in considerare pentru ce am luat masina, jantele chiar nu reprezinta o prioritate ...
|
#35
Posted 04 January 2018 - 16:22
Fiind in concediu, am facut o mica iesire pana am dat de zapada...prin Cheile Cibinului si pe zona Gura Raului Dobra...pe anumite portiuni am mers pe zapada proaspata, s-a comportat excelent desi am impresia ca nu sunt chiar cele mai bune cauciucuri pentru zapada.
Attached Files |
#36
Posted 02 March 2018 - 21:23
Intre timp am facut cam 7000 km, estimez ca cel putin 60% pe drumuri forestiere. Am facut recent un miniconcediu prin Apuseni unde am mers 4-500 km doar pe drumuri forestiere in conditii de iarna. Nu am simtit nici cea mai mica senzatie de nesiguranta, e drept ca acolo unde nu prea am vazut pe nimeni am folosit lanturi. Nu stiu daca am procedat corect, le-am pus pe fata - m-am gandit ca motorul fiind in fata, acolo as castiga aderenta. spre surprinderea mea, s-au montat/demontat foarte usor si repede.
Zilele astea am facut si o chestie utila )...am scos un prieten impotmolit cu un Sprinter in plan cam in zapada de 15-20 cm. Sincer sa fiu nu credeam ca pot sa-l scot, dar pana la urma a mers In alta ordine de idei, masina nu a avut nici cea mai mica problema. Recomand oricui vrea o masina de distractie (fara mari pretentii de confort) acest model. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users