Suzuki Jimny Swatch Irony
Last Updated: Jun 03 2018 21:11, Started by
flaviuf
, Apr 27 2017 16:14
·
0
#1
Posted 27 April 2017 - 16:14
Ca urmare a piticului pus pe creier, conform caruia am decis sa iau o masinuta de week-end pentru excursii pe drumuri forestiere (sa fie criza varstei mijlocii? ) am deschis un topic in urma caruia am ajuns la concluzia ca vreau ori Vitara ori Jimny. Initial ma gandeam ca ma incadrez pana in 2000 Euro, ulterior m-am gandit ca pana dau 2000 sunt dispus sa maresc putin bugetul daca gasesc ceva bun. Si s-a ivit ocazia, la putin peste 3000. Un Jimny din 2002, editie limitata, cu doar 59700km. Pe scurt: vazut pe net, verificat sumar dar live de un amic a doua zi, facut drum la Valcea seara, verificat impreuna cu un tip foarte experimentat in Suzuki, placut, inteles cu proprietarul. A doua zi rezolvat numere provizorii, platit si venit cu el acasa. Impreuna cu omul care se pricepea, am inclinat sa credem ca are km reali, interiorul se prezinta intr-un mare fel, motorul suna perfect, sunt doar mici puncte de rugina pe care le voi remedia spre iarna. Proprietarul, un baiat extraordinar, sincer si de caracter. Iti face placere sa vezi ca mai exista si astfel de oameni.
Astazi am lasat masina la service pentru a schimba toate consumabilele (uleiuri si fitre la motor, cutie, grupuri) urmand ca peste 2 saptamani (fiind plecat in concediu) sa schimb si distributia. Vreau sa fiu eu linistit. Scurte concluzii dupa 2-3 zile: imi place la nebunie. S-a comportat decent pe Valea Oltului, poti merge linistit cu 80-100 kmh, din ce am vazut motorul+cutia sunt elastice - la 60 poti merge cu a 5a fara sa chinui motorul. singurul lucru cu care a trebuit sa ma obisnuiesc a fost abordarea curbelor - obisnuit cu senzatia de cart de pe Civic, a fost ceva complet diferit. Seara am facut o tura scurta pe Santa (drum forestier spre Paltinis) si am fost foarte incantat de tinuta de drum, in ciuda cauciucurilor care sunt de asfalt (cam de vara). Nici macar nu a trebuit sa cuplet 4x4, decat de curiozitate. Cred ca e exact ceea ce cautam, acum urmeaza documentarea pentru a vedea ce ii mai fac . Este a treia japoneza in familie (Civic, Yaris), sunt sigur ca nu ma va dezamagi. Ma bucur ca ii place foarte mult prietenei mele, desi asta inseamna ca voi sta si in dreapta . Va tin la curent cu ce voi face pe viitor. Attached FilesEdited by flaviuf, 27 April 2017 - 16:15. |
#2
Posted 27 April 2017 - 16:25
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Arata foarte bine masina chiar imi place, iar despre acoperis in ce stare se afla? Dupa 15 ani nu este deteriorat?
|
#3
Posted 27 April 2017 - 16:26
Superba masina, serie limitata. Pozele sunt cu starea actuala ?
|
#4
Posted 27 April 2017 - 16:28
Sa o stapanesti sanatos. Verific-o bine. Astea decapotabile sunt facute in Spania, nu in Japonia. Au probleme cu rugina (depinde si cum a fost tinuta masina).
Jimny este o super masina care iti ofera multe satisfactii. |
#5
Posted 27 April 2017 - 16:32
business11, on 27 aprilie 2017 - 16:25, said:
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Arata foarte bine masina chiar imi place, iar despre acoperis in ce stare se afla? Dupa 15 ani nu este deteriorat? overseas, on 27 aprilie 2017 - 16:26, said:
Superba masina, serie limitata. Pozele sunt cu starea actuala ? serginho74, on 27 aprilie 2017 - 16:28, said:
Sa o stapanesti sanatos. Verific-o bine. Astea decapotabile sunt facute in Spania, nu in Japonia. Au probleme cu rugina (depinde si cum a fost tinuta masina). Jimny este o super masina care iti ofera multe satisfactii. Edited by flaviuf, 27 April 2017 - 16:33. |
#6
Posted 27 April 2017 - 16:49
#7
Posted 27 April 2017 - 17:14
Da, nu arata rau, sa o stapanesti sanatos. Insa sper ca ai verificat cu atentie sasiul de rugina, da ? Si cand spun atentie ma refer la dat cu surubelnita in el. Nu de alta dar stiu pe cineva ce a cumparat o Vitara foarte frumoasa la exterior, tot asa de prin 2002, iar cand a ridicat-o pe rampa sasiul era vopsit si chituit cu silicon in locurile in care avea gauri de rugina, deci cu ochiul nu se observa nimic, si nici cu mana. La Suzuki asta este moartea lor, rugina la sasiu. In rest, daca e la caroserie, nu e asa mare problema, important este sasiul. Iar daca sasiul are doar urme superficiale de rugina, niste pete acolo, nu e sfarsitul lumii, important este sa nu aiba gauri facute de rugina ce sa-i compromita rezistenta. Bine ca si gaurile astea se mai pot rezolva prin sudare, unele, dar e mai greu.
Edited by TheEverlastingShadow, 27 April 2017 - 17:31. |
#8
Posted 27 April 2017 - 17:18
Asa cum am spus in celalalt topic si aici iti urez multi ani si km fara probleme ! Faina " jucaria " , te invidiez
|
#9
Posted 27 April 2017 - 17:56
TheEverlastingShadow, on 27 aprilie 2017 - 17:14, said:
Da, nu arata rau, sa o stapanesti sanatos. Insa sper ca ai verificat cu atentie sasiul de rugina, da ? Si cand spun atentie ma refer la dat cu surubelnita in el. Nu de alta dar stiu pe cineva ce a cumparat o Vitara foarte frumoasa la exterior, tot asa de prin 2002, iar cand a ridicat-o pe rampa sasiul era vopsit si chituit cu silicon in locurile in care avea gauri de rugina, deci cu ochiul nu se observa nimic, si nici cu mana. La Suzuki asta este moartea lor, rugina la sasiu. In rest, daca e la caroserie, nu e asa mare problema, important este sasiul. Iar daca sasiul are doar urme superficiale de rugina, niste pete acolo, nu e sfarsitul lumii, important este sa nu aiba gauri facute de rugina ce sa-i compromita rezistenta. Bine ca si gaurile astea se mai pot rezolva prin sudare, unele, dar e mai greu. Baxon, on 27 aprilie 2017 - 17:18, said:
Asa cum am spus in celalalt topic si aici iti urez multi ani si km fara probleme ! Faina " jucaria " , te invidiez |
#10
Posted 27 April 2017 - 20:16
Să o stăpâniți sănătos , motorul de 1.3 , benzina, are distributia pe lant asa ca nu vad de ce trebuie schimbata.
PS.bujiile trebuie schimbate la 90.000 km . Edited by rocaddy, 27 April 2017 - 20:20. |
|
#11
Posted 27 April 2017 - 21:20
rocaddy, on 27 aprilie 2017 - 20:16, said:
Să o stăpâniți sănătos , motorul de 1.3 , benzina, are distributia pe lant asa ca nu vad de ce trebuie schimbata. PS.bujiile trebuie schimbate la 90.000 km . |
#12
Posted 27 April 2017 - 21:29
Ignisul nostru are ,cred,acelasi motor 1328cmc,93 CP,2006,distributia pe lant .Km nu-i spun ca-s rusinos de puțini.
|
#13
Posted 27 April 2017 - 22:29
Asta imi place cel mai mult la masinile japoneze: sunt subevaluate, iar sansele sa dai peste un chilipir sunt infinit mai mari comparativ cu masinile nemtesti. Felicitari! Te-ai ales cu o masina ieftina, foarte fiabila si aproape noua. Ce altceva ti-ai putea dori de la un sh de 3000 de euro?!
|
#14
Posted 27 April 2017 - 23:37
LauCalin, on 27 aprilie 2017 - 22:29, said:
Asta imi place cel mai mult la masinile japoneze: sunt subevaluate, iar sansele sa dai peste un chilipir sunt infinit mai mari comparativ cu masinile nemtesti. Felicitari! Te-ai ales cu o masina ieftina, foarte fiabila si aproape noua. Ce altceva ti-ai putea dori de la un sh de 3000 de euro?! da, astea japoneze merg 4000 pe an, le e rusine la nemti sa circule mult cu ele, astfel gasesti masini de 20 de ani cu maxim 100 mii km. Abia au rodajul facut. Daca ii pui at uri, un suspension lift ceva iron man au pret bun.Evita bodylift, ca o sa ii dereglezi de tot stabilitatea. Si schimba zemurile in cutia de transfer. |
#15
Posted 28 April 2017 - 06:52
Mi se pare mie sau bara fata nu este aliniată cu caroseria?
|
|
#16
Posted 28 April 2017 - 09:01
LauCalin, on 27 aprilie 2017 - 22:29, said:
Asta imi place cel mai mult la masinile japoneze: sunt subevaluate, iar sansele sa dai peste un chilipir sunt infinit mai mari comparativ cu masinile nemtesti. Felicitari! Te-ai ales cu o masina ieftina, foarte fiabila si aproape noua. Ce altceva ti-ai putea dori de la un sh de 3000 de euro?! Subevaluate? Am cochetat si eu cu Jimny o perioada, ma si mir ca proprietarul a gasit una atat de ingrijita si cu atatea dotari la 3000 si un pic. Chiar, cat a fost pretul exact? Tot ce gaseam eu in suma asta era cu volan pe dreapta sau an vechi e.g. 1998. Jimny chiar e una din masinile care tine la pret. Japonezele in general tin la pret (orice altceva decat Colt, Yaris sau Aygo). Nu ma intelege gresit, nu vreau sa spun ca ar fi supraevaluate (cum e un VW Bora de exemplu - an 2001-2002 aprox 3000 de euro cu ceva dotari). Pentru proprietar, felicitari pentru achizitie! Te-ai interesat cam cat ar ajunge un hardtop? Are AC? |
#17
Posted 28 April 2017 - 12:14
Nu are AC dar cred ca ma descurc si fara. Sincer nici eu nu am vazut Jimny sub 3000 euro, decat ff rar. Inclusiv in DE. Factura era pe 2700, anul trecut - import Luxemburg. Sincer, cred ca am avut mare noroc, dar recunosc ca am si cautat ceva. N-am observat chestia cu bara, dar nu cred sa fie nimic grav, cel cu care am verificat-o mi-a spus ca e foarte buna linia. Din ce am observat, exista o plafonare in jos la preturi la anumite modele, chiar indiferent de an/stare. Jimny, Vitara, Samurai de ex. Pretul exact: 3150, dar doar schimburile imediate ma vor costa in jur de 4-500 euro. Dar mai bine sa stau linistit.
|
#18
Posted 28 April 2017 - 15:38
Am spus si pe celalat topic: Faina machineta !
Este masina perfecta pentru iesiri in natura, pe zone de off-road usor. Eu unul nu m-as complica sa o modific pentru off-road "adevarat". Asta doar daca nu te prinde micorbul ... Altfel, cu niste AT-uri bune, nu ar trebui sa ai probleme pe orice drum ai intra cu ea. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri la maxim de ea ! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users