Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Kit casa inteligenta PNI SmartHome SM400, alarma, accesare prin internet - pareri, teste suport
Last Updated: Apr 06 2024 21:39, Started by
suport_PNI
, Apr 13 2017 10:15
·
1
#199
Posted 04 January 2019 - 13:20
Am incercat pe 3 telefoane. Cu dezinstalare si instalare pe curat.
P10 lite (android 8), Nokia 6.1 (android 9), Motorola X Style (android 8). Notificarile de dezactivare/activare alarma prin telecomanda/din aplicatie sunt primite. Notificarile de alarmare/panica la deschiderea usii nu vin sau vin doar dupa ce se deblocheaza ecranele. |
#200
Posted 07 January 2019 - 14:58
petman: aveti pentur fiecare senzor in parte setari avansate : apasati pe rotita din dreptul fiecarui senzor si aveti:
- Setati alarma - Notificari push - Sunet scurt In fuctie de necesar si setarile facute in aceste optiuni pentur fiecare senzor in aprte, veti primi sau nu notificari pe smartphone de la fiecare senzor in parte. |
#201
Posted 07 January 2019 - 15:46
Stiu sa folosesc aplicatia si senzorii. Problema apare la Android 8 si 9. Pe alte variante functioneaza corect.
|
#202
Posted 11 January 2019 - 18:22
Se pot folosi senzorii de inundatie din kit - SM425, sa comande de exemplu o vana electrica, astfel incat sa închidă robinetul central din casa in caz de inundatie? Daca da, care ar fi soluția practica ce se poate implementa? Multumesc.
Edited by maxmaia, 11 January 2019 - 18:23. |
#203
Posted 14 January 2019 - 08:26
maxmaia, on 11 ianuarie 2019 - 18:22, said:
Se pot folosi senzorii de inundatie din kit - SM425, sa comande de exemplu o vana electrica, astfel incat sa închidă robinetul central din casa in caz de inundatie? Daca da, care ar fi soluția practica ce se poate implementa? Multumesc. Mai departe trebuie sa conectati electrovana la unul din cele 2 accesorii. Edited by suport_PNI, 14 January 2019 - 08:27. |
#204
Posted 22 January 2019 - 21:36
suport_PNI, on 14 ianuarie 2019 - 08:26, said: Se poate inclusiv cu functia de conditionalitate din aplicatie: Daca senzor inundatie : ON - atunci - Priza 445 On, sau releu SM480 ON Mai departe trebuie sa conectati electrovana la unul din cele 2 accesorii. Multumesc, urmează să folosesc soluția cu priza si un electroventil inițial deschis. |
#205
Posted 24 January 2019 - 16:35
Am achizitionat si eu kitul, insa cand vreau sa initializez hubul, aplicatia imi da eroare. Telefonul este Samsung S8, Android 7.0. Mai are cineva problema asta? Scuze dac-a mai fost intrebarea, dar vreau sa fiu sigur c-am incercat toate posibilitatile inainte sa-l returnez.
|
#206
Posted 24 January 2019 - 21:54
Buna.
Am o problema cu notificarile pe Xiaomi note 6 - Android 8.1. "Merg" in schimb pe Ipad 2018 - IOS12 Am instalat si dezinstalat PNI Smart Home si Skynetlink de mai multe ori, am dat toate permisiunile posibile si degeaba. Aveti vreo solutie? Multumesc |
#208
Posted 25 January 2019 - 11:49
ok, am reusit in final sa-l initializez cu un samsung a3, iar apoi l-am adaugat in samsung s8, android 7. acuma singura problema pe care o am e ca nu pot arma sistemul, decat daca am un senzor activ (gen usa sau geam deschise). mai are cineva problema asta? mentionez ca nici din tastatura unitatii sau din telecomanda nu pot arma. mersi.
|
|
#209
Posted 25 January 2019 - 12:23
Buna ziua. De aproximativ o saptamana nu mai primesc notificarea de armare/dezarmare alarma pe nici unul din cele 3 telefoane in care am instalat aplicatia. Cred ca a aparut dupa ce am facut update la android.
Era bine ca ma anunta cand cineva ajungea acasa. Voi aveti aceeasi problema? |
#210
Posted 27 January 2019 - 16:13
Vineri, timp de 4 ore - intre 17 si 21, am prinit notificari, apoi asa cum apărut s-au întrerupt, fără sa modific nimic.
Suport_PNI - vreo sugestie? Lucrați la aplicație? Suntem câteva cazuri singulare care nu primim notificări? Mutumesc. Edited by jozsio, 27 January 2019 - 16:17. |
#211
Posted 28 January 2019 - 08:35
In general o aplicatie care functioneaza nu necesita modificari . In urma cazurilor semnalate am constatat ca:
- problemele se pare ca apar in general dupa ce Android-ul, iOS-ul primeste actualizari de software. - In acel moment schimbarile de Sistem de operare pot afecta aplicatiile instalate. - dupa aceste situatii, noi luam demersurile necesare, de a modifica aplicatia, astfel incat sa fie din nou pe placul sistemului de operare. Deci daca sistemul de operare isi face 5 modificari intr-o saptamana, exista riscul ca si producatorii de aplicatii sa fie nevoiti sa modifice aplicatiile de fiecare data. |
#212
Posted 06 February 2019 - 19:12
In 04/02/2019 am dezinstalat pni smart home si am instalat skylink net - surpriza! primesc notificari -
totusi la declansarea alarmei - nimic. android 8.1 |
#213
Posted 17 February 2019 - 13:07
Buna ziua,
Intampin si eu urmatoarea problema legata de smart hub : In urma actualizarii telefonului (sistem de operare iOS) aplicatia a incetat sa functioneze. Am incercat sa reinstalez hub-ul, iar ulterior resetarii lui aplicatia se inchide. In aplicatie nu imi apare hub-ul, nu pot sa-l adaug...in schimb daca armez/dezarmez de la tastatura hub-ului, primesc pe telefon notificarile aferente acestor activitati. Am incercat si cu un alt telefon, tot iOS, dar eroarea este aceeasi. Nu reusesc sa configurez hub-ul (totul se termina dupa ce il resetez si apas "continuati", dupa ce ledul lumineaza in culori diferite) si nici sa-l adaug, atat in app PNI Casa inteligenta cat si in app Skylink...amandoua aplicatiile avand aceleasi probleme. Va rog sa imi spuneti daca este o problema cu hub-ul sau aplicatiile nu functioneaza corespunzator? Multumesc anticipat! |
|
#214
Posted 18 February 2019 - 10:52
Cred ca ati descris deja ce s-a modificat, si care ar fi cauza disfunctionalitatilor: update de software iOS, si Android in alte cazuri.
Toate disfunctionalitatile au fost analizate de noi impreuna cu dezvoltatorul aplicatiei, si o parte au fost rezolvate deja, iar o parte sunt in curs de rezolvare. Imediat ce vor fi disponibile actualizarile, va vom anunta. |
#215
Posted 01 March 2019 - 11:41
A aparut actualizarea 2.2.9 a aplicatiei: PNI Casa Inteligenta pentru Android
- rezolva toate bug-urile ce au aparut ca urmare a actualizarilor de sisteme Android - rezolva problemele de compatibilitate cu noul Android 9 Oreo Urmeaza sa apara si pe iOS, doar ca in acest caz procedurile de verificare , testare validare Apple sunt de durata. Edited by suport_PNI, 01 March 2019 - 11:44. |
#216
Posted 12 April 2019 - 12:59
Buna ziua,
Am camera de supraveghere SM 460 pe care o controlez folosind aplicatia PNI SM 460 - nu am kit-ul deocamdata. Va rog sa ma ajutati cu raspunsul la doua intrebari: 1. Cum fac sa pot inregistra imaginea pe un server? Camera inregistreaza doar pe cardul DS. As vrea sa se inregistreze direct pe contul Digi Store sau pe un NAS. Este posibil? 2. Am pus un card de 16 GB in camera, dar inregisteaza doar 4 GB dupa care rescrie . Cum fac sa pot inregistra pe toata capacitatea cardului SD? Multumesc! Catalin |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users