Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Kit casa inteligenta PNI SmartHome SM400, alarma, accesare prin internet - pareri, teste suport

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#181
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013

View Postoptical, on 14 noiembrie 2018 - 17:48, said:

Ma intereseaza daca acest sistem smart home include si comunicatie GSM pentru partea de alarma. Parca asa am inteles din comentarii dar vreau sa fiu sigur deoarece in descrierea produsului nu am gasit asa ceva.
In caz contrar va rog sa-mi sugerati un sistem alarma ce include comunicatie WIFI si GSM si care poate fi upgradat si cu camera IP.  Poate  PNI G800?...dar am vazut ca nu prea sunt senzori pentru el.
TKS

   Asa cum ati constatat din consultarea specificatiilor tehnice, Sistemul PNI SmartHome 400 este echipat doar cu placa de retea, si transmite toat einformatiile doar prin internet.
   PNI PG800 este inca in faza de inceput pe piata , si asa cum ati observat, nu are optiune de supraveghere.
   Daca doriti supraveghere va recomandam sa achizitionati separat un sistem de supraveghere dedicat, care face cel mai bine acest lucru: supravegheaza si inregistreaza.
   Unele sisteme SmartHome au optiune de adaugare/vizualizare camere, dar nu vor cuprinde din pacate toate functiile unui sistem de supraveghere ( din motive de costuri, rentabilitate, si succes pe piata).

#182
omuletu77

omuletu77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.06.2009
Cum se reseteaza parola unui hub?

A trebuit sa reinstalez aplicatia pe telefon, fiindca nu mai primeam notificari. Dupa reinstalare primesc notificari, insa nu imi pot accesa hub-ul, am uitat parola. In aplicatie exista Setup Wizard > Add internet Hub >Forget Hub Password, dar imi da aceeasi eroarea cum ca exista un hub cu acelasi nume sau ID. Alta varianta exista?

Multumesc

#183
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Mda, al meu hub nu mai trimite alarmele pe telefon.
Daca dezactivez/activez sistemul de pe telefon vine mesaj de informare. Daca dezactivez de la telecomanda vine mesajul doar daca sunt in aplicatie pe telefon altfel nu. La fel, alarmele nu intra pe telefon. Notificarile sunt activate dar ... nu stiu ce are.

#184
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013

View Postomuletu77, on 29 noiembrie 2018 - 08:19, said:

Cum se reseteaza parola unui hub?

A trebuit sa reinstalez aplicatia pe telefon, fiindca nu mai primeam notificari. Dupa reinstalare primesc notificari, insa nu imi pot accesa hub-ul, am uitat parola. In aplicatie exista Setup Wizard > Add internet Hub >Forget Hub Password, dar imi da aceeasi eroarea cum ca exista un hub cu acelasi nume sau ID. Alta varianta exista?

Multumesc
Se reinstaleaza hub-ul de la zero. Informatiile de logare se salveaza separat, special pentru astfel de situatii.

View Postpetman, on 29 noiembrie 2018 - 08:47, said:

Mda, al meu hub nu mai trimite alarmele pe telefon.
Daca dezactivez/activez sistemul de pe telefon vine mesaj de informare. Daca dezactivez de la telecomanda vine mesajul doar daca sunt in aplicatie pe telefon altfel nu. La fel, alarmele nu intra pe telefon. Notificarile sunt activate dar ... nu stiu ce are.

Verificati permisiunile din Smartphone pentru aceasta aplicatie.   Este posibil ca anumite update-uri de Android / iOS sa afecteze permisiunile de afisare notificari ale aplicatiilor instalate.

#185
omuletu77

omuletu77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.06.2009

View Postsuport_PNI, on 29 noiembrie 2018 - 09:38, said:

Se reinstaleaza hub-ul de la zero. Informatiile de logare se salveaza separat, special pentru astfel de situatii.


Multumesc

Am incercat sa-mi reinstalez hub-ul de la zero, insa imi da un mesaj de eroare ca ID-ul hub-ului exista deja. Ar trebui sa-mi fac alt cont in aplicatie, iar acolo sa reinstalez hub-ul? Practic, eu m-am logat in aplicatie, imi vad hub-ul, primesc notificari pe telefon, insa nu il pot accesa fiindca am uitat parola. Am incercat toate variantele din Setup Wizard > Add internet hub > Initialize a new hub / Add un existing hub / Forget hub password : primesc aceeasi eroare ca ID-ul sau numele hub-ului exista.

Imi amintesc bine, parola unuui hub poate contine doar cifrele 1, 2, 3 si 4 sau toate caracterele alfanumerice?

Inca o data, multumesc pentru suport Posted Image

#186
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
Primul pas este sa stergeti hub-ul din aplicatie. Reinstalarea hub-ului presupune si resetarea hub-ului conform instructiunilor din manual.
Resetarea hub-ului sterge parola de la hub, si puteti seta alta fara probleme.  
Atentie contul si parola pentru aplicatie sunt diferite de id-ul si parola de hub.
Conturile de intrare in aplicatie pot ramane la fel fara probleme.

#187
omuletu77

omuletu77

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 05.06.2009

View Postsuport_PNI, on 29 noiembrie 2018 - 14:34, said:

Primul pas este sa stergeti hub-ul din aplicatie. Reinstalarea hub-ului presupune si resetarea hub-ului conform instructiunilor din manual.
Resetarea hub-ului sterge parola de la hub, si puteti seta alta fara probleme.  
Atentie contul si parola pentru aplicatie sunt diferite de id-ul si parola de hub.
Conturile de intrare in aplicatie pot ramane la fel fara probleme.

Da, dupa stergerea hub-ului din aplicatie a mers, fara nicio problema reinstalarea lui.

De retinut ca parola unui hub are minim 8 caractere si poate contine doar cifrele 1, 2, 3 si 4.

Pentru cine are probleme cu notificarile pe telefon (android) recomand instalarea aplicatiei SkylinkNet pentru a testa hub-ul. Este foarte simplu, se folosesc aceleasi date de logare. Apoi se poate reinstala aplicatia PNI Casa Inteligenta.

#188
legix

legix

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 30.01.2005

View Postomuletu77, on 29 noiembrie 2018 - 22:30, said:


Da, dupa stergerea hub-ului din aplicatie a mers, fara nicio problema reinstalarea lui.

De retinut ca parola unui hub are minim 8 caractere si poate contine doar cifrele 1, 2, 3 si 4.

Pentru cine are probleme cu notificarile pe telefon (android) recomand instalarea aplicatiei SkylinkNet pentru a testa hub-ul. Este foarte simplu, se folosesc aceleasi date de logare. Apoi se poate reinstala aplicatia PNI Casa Inteligenta.


Salut,

care e diferenta intre PNI Casa Inteligenta si Skylink Net? E vreo problema daca pe telefonul meu las app Sky si pe alt telefon las app PNI, ambele conectate la acelasi cont?

#189
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
legix:  Dispozitivele poti fi utilizate cu ambele aplicatii fara probleme. Sunt 2 variante hardware si sfotware ce utilizeaza aceeasi platforma si structura de baza.

#190
petrisor11

petrisor11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.05.2017
de ce trebuie sa auzim de la un user ca exista si alte softuri mai optimizate decat cel pus la dispozitie de firma pni? App. pentru cine are o camera pni 631W vedeti ca softul lor este praf, daca vreti ceva bun luati CamHi , functioneaza perfect. Am investit peste 2.000 lei in chinezisme vandute de pni care au un raport performanta/pret de toata jena. Cand investiti mai cititi si pe forum , nu faceti ca mine . Eu am vazut un video pe Youtube prezentat de Buhnici care este platit sa prezinte frumos produsul si am luat teapa. O zi buna.

#191
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
petrisor11 : Din pacate nu sunteti informat corect. Nu avem nici o problema cu aplicatiile alternative, si chiar le recomandam, acolo unde este cazul si functioneaza mult mai bine. .
                   Unde o aplicatie functioneaza mai bine decat alta, asa cum e in cazul camerei 631W, recomandam clientilor de mai bine de 6 luni utilizarea cu aplicatia CamHi.

                   Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre pe aceasta cale.

#192
petrisor11

petrisor11

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 10.05.2017
@suport_PNI desi am achizitionat camera pni 631w de cca. doua luni, mie nu mi-a recomandat nimeni folosirea altei aplicatii decat cea care se gaseste pe site-ul oficial al pni. De ce nu modificati pe site aplicatia? ok. Dar in legatura cu sistemul pni sm 400 si camera pni sm 460 ce puteti spune? Nici aici aplicatia gasita pe site-ul oficial pni nu functioneaza la parametri normali ca alte aplicatii chinezesti care sunt optimizate de adevaratii producatori ai sistemelor pe care voi le redenumiti pni. NU RECOMAND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE MARCA PNI. CINE DORESTE O EXPERIENTA NEPLACUTA II POT VINDE EU LA JUMATATE PRET DOUA CAMERE DE SUPRAVEGHERE SI DOUA SISTEME DE ALARMARE UNUL CU CONECTIUNE GSM SI UNUL PRIN INTERNET, TOATE IN GARANTIE SI LA JUMATATE PRET ACHIZITIE.

#193
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
Pe pagina produsului 631W la software-ul de mobil utilizat este prezentat si software-ul CamHi . Daca ne-ati fi contactat in orice mod, v-am fi transmis aplicatia alternativa .
https://www.mo.ro/ca...ot-microsd.html

In momentul cand vom decide ca aplicatia initiala nu mai este utila, o vom elimina din documentatie complet. Pana atunci aveti solutia la indemana care functioneaza fara nici o problema.

Va rog sa nu dezinformati: Nu exista nici o problema cu aplicatia  PNI SmartHome in acest moment.
Daca cititi cu mai multa atentie si in urma, nudoar pe ultima pagina, o sa vedeti ca au fost probleme de instalare/configurare incorecta, care s-au rezolvat prin resetarea sistemului, si reconfigurarea lui corecta.
Daca au fost bug-uri , ca la orice software, acestea au fost rezolvate prin update de software.

Atat timp cat exista o problema si apare o solutie reparatorie, nu inteleg de unde se naste inversunarea dumneavoastra. Sa inteleg ca ati denuntat si renuntat la Sistemele de operare Android, sau Windows sau Linux pt. ca au bug-uri si probleme si update-uri regulate ce le rezolva total sau partial ?

Daca aveti o problema cu aplicatiile, ne puteti contacta aici pe forum, sau pe mail, sau in privat cu problema respectiva detaliata. Verificam, testam si venim cu rezolvarea potrivita, oricare ar fi ea.  

PS: Momentan aveti doar 4 postari pe aceasta ultima pagina, si nici una in care sa descrieti o problema reala.
Asa ca astept la obiect , detaliat problemele intalnite ! ! !

Edited by suport_PNI, 19 December 2018 - 17:43.


#194
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Aplicația nu trimie notificari push in caz de alarma pe Android 8 si 9. Daca este cineva interesat de un sistem functional la un pret foarte bun sa ma caute pe PM ca nu mai am ce face cu el.

#195
mishucar

mishucar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2006

View Postsuport_PNI, on 16 noiembrie 2017 - 15:11, said:

Sirena wireless este singura dedicata si compatibila cu acest sistem.

Alternative ar fi, daca stau sa ma gandesc: puteti folosi functia "IF........Then"   sa comandati un releu la care sa legati o sirena universala. Ceva de genul: If Main unit Alarm  then activate relay. ( Daca unitatea centrala intra in alarma, determina activarea releului 5 ).

Buna ziua,

Va rog sa imi spuneti ce fel de releu ar trebui sa achizitionez pentru a conecta sistemul la o sirena universala de exterior si cum folosesc functia if..then pentru a activa aceasta sirena.
In meniu softului, daca selectezi la if panica, la then nu ai decat varianta panica si nu sa iti activeze un releu sau o priza.

#196
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013
Buna ziua,

   Aveti cumparata o priza sau un releu de deschidere usa garaj? Eu am testat cu echipamentele noastre si este posibila declansarea unui releu la alarma.

Marcel

#197
mishucar

mishucar

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.11.2006

View Postsuport_PNI, on 03 ianuarie 2019 - 13:27, said:

Buna ziua,

   Aveti cumparata o priza sau un releu de deschidere usa garaj? Eu am testat cu echipamentele noastre si este posibila declansarea unui releu la alarma.

Marcel

Buna ziua,

Da, am o priza inteligenta PNI SmartHome SM440.

#198
suport_PNI

suport_PNI

    Active Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 1,827
  • Înscris: 21.01.2013

View Postpetman, on 27 decembrie 2018 - 08:31, said:

Aplicația nu trimie notificari push in caz de alarma pe Android 8 si 9. Daca este cineva interesat de un sistem functional la un pret foarte bun sa ma caute pe PM ca nu mai am ce face cu el.

Am testat cele mentionate de dumneavoastra, si nu am identificat nici o problema pe Android 8 si 9 , cu aplicatia PNI SmartHome instalata proaspat .
Daca totusi intampinati probleme de acest gen cu afisarea notificarilor, este posibil ca Update-turile de securitate ale telefonului, sa fi afectat afisarea notificarilor pentru mai multe aplicatii. ( exista bug-uri din pacate cauzate de aceasta viteza cu care se schimba tehnologia, aplicatiile, softurile, etc).
Solutia este sa dezinstalati si sa reinstalati aplicatia PNI SmartHome.  AStfel se reseteaza toate setarile legate de afisarea notificarilor, si nu veti mai avea probleme.
PS: Am patit acest lucru personal pe un huawei p10 Lite, cu aplicatia instalata de aproape 2 ani. Notificarile aplicatiei PNI SmartHome s-au oprit, dupa un update al sistemului de operare Android. Dezinstalarea si reinstalarea aplicatiei a rezolvat problema.

View Postmishucar, on 03 ianuarie 2019 - 13:43, said:

Buna ziua,

Da, am o priza inteligenta PNI SmartHome SM440.
Am reusit cu succes crearea unei conditii if Then cu o priza: IF  - Main Unit - Panica / atunci /  Priza electrocasnice  sau iluminat.
Sugestie: incercati adaugarea prizei si ca iluminat, si ca electrocasnice. Mie imi apar ambele tipuri in fereastra de cauzalitate ( cea cu lampa, si cea cu sigla power).

Edited by suport_PNI, 04 January 2019 - 11:32.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate