Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Păreri Range Rover Evoque

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Riverine

Riverine

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.04.2017
De ceva timp mă gândesc să-mi schimb mașina și chiar îmi place Range Rover Evoque, voi ce păreri aveți despre această mașină? Mie îmi place cel mai mult că e destul de spațioasă pentru o familie de 3 (încă unul pe drum) și mai ieftină decât originalul Range Rover.

Edited by Riverine, 12 April 2017 - 18:47.


#2
Redount2k9

Redount2k9

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 374
  • Înscris: 13.07.2010
Cand si-a cumparat taica-miu masina, oscila intre Evoque si Q5. L-a ales pe cel din urma, dar detalii nu as putea sa iti dau. Totusi e o masina buna Rover-ul.

#3
41ex

41ex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,989
  • Înscris: 22.01.2013
e singurul suv care arata cat de cat ok, ala cu acoperis panormaic. dar daca nu mergi des pe camp/ulite/paduri e cam manelistic sa te dai cu suv prin oras si chiar pe drumurile asfaltate.

#4
on64

on64

    DEGEABA, RAMAN O LEGENDA!!!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,760
  • Înscris: 17.03.2012
lasa ca la ce drumuri avem, mai ales dupa ce vine iarna, nu strica sa ai o masina cu garda de sol mai inalta

#5
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
E o masina de doamne, are o prietena si am avut ocazia sa o conduc des.

Are doua motorizari diesel 150 si 190 CP EUR5. Cutiile automate au fost cu 6 si 9 trepte.
Motorizarile noi, EUR6 sunt de 150 si 180CP, cutie automata cu 9 trepte.

Motoarele sufera de lag turbo enervant la turatii mici, de oras, iar cutia cu 9 rapoarte nu pare a fi un avantaj in oras.

La interior masina e mica, adica nu e chiar family car, mai ales ca portbagajul e liliputan.
Consumul lasa de dorit si cilindreea de 2.2l e cam mare pt ce ofera.

Daca iei tractiune fata sau 4x4, in viata de zi cu zi nu e nicio diferenta.
Masina cu 4x4 e in 98% din timp tractiune fata si iti arata asta grafic pe bord. Nu e 4x4 permanent.

Service doar la Tiriac cu preturi usturatoare . la manopera si aberante la piesele de schimb.

Iti recomand Jaguar F-Pace. E semnificativ mai incapator.

#6
Riverine

Riverine

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.04.2017

 Adm, on 12 aprilie 2017 - 19:20, said:


Iti recomand Jaguar F-Pace. E semnificativ mai incapator.
Mersi de recomandare! Mă uit acum și fac o configurare online să văd cam pe unde mă ajunge.

#7
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Sincer, nu as lua, gasesti variante mai bune la ac. buget. Fata de concurenta are mai multe puncte slabe.

-In primul rand spatiul, este exagerat de mic pt un suv, in fata este foarte ok, in spate pur si simplu prea mic, ai mai putin spatiu decat intr-un golf. Portbagaul este de toata jena, am plecat 4 pers. la Vinea, cu minimul de bagaje, daca lu dus am avut ceva bagaje in spate, la intoarcere aveam pungi si in fata.
-motorul este pur si simplu anemic (2.0 150cp, 9 trepte), cei 380Nm efectiv nu se simt, are lag. Vechiul x3 manual, cu 2.0 143cp trage mai bine; noul x3 cu 2.0 184cp automat,8 trepte, este considerabil mai rapid si mai economic. Nu am mai condus de mult diesel pe care sa il simt ca plafoneaza dupa 3500rpm, sa nu mai zic ca la 4200rpm limiteaza (mai toate dieselurile moderene merg spre 5000rpm, unele peste). In ciuda faptului ca are 9 trepte (140km/h la 1900-200rpm), motorul consuma mult (8.2 la dus -8.6 intors), X3-ul in ac. conditii de trafic consuma cu aproape 1L mai putin. Nici la rafinament nu sta prea bine, mai ales la rece.
-autonomia este exagerat de mica, in regim de autostrada, mers 130-140km/h si scurte reprize, nu poti parcurge nici macar 500km caci se aprinde becul.
-Ansamblul motor / cutie efectiv nu te ajuta in depasiri, faci kickdown, retrogradeaza, apoi arunca motorul la peste 3000rpm, insa la 3500rpm plafoneaza iar la 4200 limiteaza.
-cutie cam lenta chiar si pe sport.
-franele, tipic Range Rover, adica dau senzatia de nesiguranta, se simte ca un camion care vine peste tine (oricum mult mai bune decat la new RRS).
-directia este mult prea moale la viteze mari, tipic Range Rover.
-navigatia se misca greoi.
-se simte lata pe sosea, lucru nu tocmai placut in parcari subterane sau trafic.
-mici probleme de fiabilitate desi masina nu a ajuns la 20k km, nfl-ul cica era si mai problematic, tipic Range Rover.
-anvelope all season.
-pret revizie, peste 2100ron prima revizie.
-nu se poate configura cu suspensie reglabila si nici cu faruri full led.
-trapa panoramica este fixa, perdeluta nu poate izola ca un material solid, vara este teroare. ma rog ac. problema este si la Q5, dar macar la acesta din urma trapa se poate deschide.

+materialele, mult mai bune decat X3, Q5 comparabil cu GLC.
+confort suspensie, ceva mai bun decat X3 dar sub GLC chiar si sub vechiul GLK.
+confort scaunele fata
+antifonare
+stabilitate
+sistem de tractiune
+lumina faruri
+parbriz cu degivrare
+forma, ma rog aici este discutabil.

In momentul de fata GLC este cea mai buna alegere sau asteapta new Q5.

Edited by ionutMembruAnonimut, 12 April 2017 - 20:08.


#8
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

 Adm, on 12 aprilie 2017 - 19:20, said:

E o masina de doamne, are o prietena si am avut ocazia sa o conduc des.

Are doua motorizari diesel 150 si 190 CP EUR5. Cutiile automate au fost cu 6 si 9 trepte.
Motorizarile noi, EUR6 sunt de 150 si 180CP, cutie automata cu 9 trepte.

Motoarele sufera de lag turbo enervant la turatii mici, de oras, iar cutia cu 9 rapoarte nu pare a fi un avantaj in oras.

La interior masina e mica, adica nu e chiar family car, mai ales ca portbagajul e liliputan.
Consumul lasa de dorit si cilindreea de 2.2l e cam mare pt ce ofera.

Daca iei tractiune fata sau 4x4, in viata de zi cu zi nu e nicio diferenta.
Masina cu 4x4 e in 98% din timp tractiune fata si iti arata asta grafic pe bord. Nu e 4x4 permanent.

Service doar la Tiriac cu preturi usturatoare . la manopera si aberante la piesele de schimb.

Iti recomand Jaguar F-Pace. E semnificativ mai incapator.

Am unul in curte de putin sub 3 ani (iulie 2014), acum a sarit de 100.000 km. 190 CP, cutie automata in 9 trepte.

Masina s-a comportat admirabil in timp, mult mai bine decat RRS-ul care a precedat-o.

Consumul este ok, insa este folosita in extraurban in 90% din timp. Nu stiu sa spun in oras, m-am dat putin cu ea prin Bucuresti.

Spre deosebire de ce spun Adm si ionut mai sus, mie cutia imi lasa impresia de surprinzator de vivace, si masina in general este fasneata. Probabil se simte si motorul de 190 CP (am mers si cu cel de 150 CP, si pe Evoque, si pe Freelander, si diferenta este mare, incredibila).

Tinand cont ca masina este utilizata in zone rurale / la drum lung, si a prins vreo 3 ierni cu perioade interesante, AWD-ul si-a facut treaba cu succes pana acum.

Locurile din fata sunt destul de generoase (totusi scaunele puteau fi putin mai largi), iar eu stau in spate (rar :peacefingers:) comod la 1.85 / 100 kg, nu ating nici cu genunchii, nici deasupra. Ajuta destul de mult si configuratia, cu bancheta din spate un pic coborata.

Marele dezavantaj este portbagajul, care este ... minor, ca sa fiu bland.

Reviziile sunt ... de Range Rover, insa suficient de rare (24k).

Nu am bagat pana acum bani in afara de revizii si gume. Ma rog, asigurari etc.

In rest, apropo de posturile de mai sus:
- franele sunt ok (Range Rover like, fara senzatia din RRS insa :peacefingers:)
- directia este extrem de asistata (iarasi Range Rover like - nu mi-a placut niciodata)
- sistemul media este destul de lent, si cu o rezolutie neplacuta (iarasi ... )
- masinuta este destul de agila, nu am avut probleme de strecurat / parcat (dar este ceva mai mica decat Mk2-ul pe care il conduc zilnic, asa ca aici poate sunt subiectiv)
- anvelopele All Season (ceva Pirelli Scorpio parca) au tinut cu succes 80.000+. Nu au creat probleme.
- asa cum spuneam mai sus, nu a avut probleme tehnice pana acum
- cu restul plusurilor din postul lui Ionut sunt de acord.

Nu mai stiu acu', mai intreaba punctual daca este cazul.

#9
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 Tyby, on 12 aprilie 2017 - 20:16, said:


Am unul in curte de putin sub 3 ani (iulie 2014), acum a sarit de 100.000 km. 190 CP, cutie automata in 9 trepte.


Esti sigur ca este cel cu 9 trepte ?

 Tyby, on 12 aprilie 2017 - 20:16, said:


Locurile din fata sunt destul de generoase (totusi scaunele puteau fi putin mai largi), iar eu stau in spate (rar Posted Image) comod la 1.85 / 100 kg, nu ating nici cu genunchii, nici deasupra. Ajuta destul de mult si configuratia, cu bancheta din spate un pic coborata.


Eu sunt ceva mai mic, 1.79m si 80kg, am stat ingrozitor in spate, din fericire am stat f putin.

#10
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014
mi-a placut de cand am vazut prima data masina,
astept si bugetul sa mi-o permit :D

#11
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

 ionut_ionut, on 12 aprilie 2017 - 20:29, said:

Esti sigur ca este cel cu 9 trepte ?

Trebuie sa raspund?! :w00t:

#12
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu stiam ca s-a pus si pe nfl cutia cu 9 trepte.

#13
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,041
  • Înscris: 26.04.2007
Riverine: a doua varianta aleasa de tine care este ?

#14
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001

 ionut_ionut, on 12 aprilie 2017 - 20:47, said:

Nu stiam ca s-a pus si pe nfl cutia cu 9 trepte.

Vorbeam despre Evoque. Nu despre asta este topicul?!

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Am crezut ca s-a pus doar pe facelift, adica doar pe vers. de 150 si 180cp, 2000cm.

#16
Khaled

Khaled

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 26.11.2007
Sa las si eu 2-3 pareri, ce nu mi-a placut la RRE meu, sper sa ajute cu ceva ( exemplarul meu are 3 ani jumate in campul muncii ) :
- nu se sfieste la consum, urban in Constanta arde 10-11 litri de motorina ( diesel 2,2 , 150 de cai, cutie auto Aisin in 6 trepte, integrala permanenta) .
- turbolag prezent, noroc cu update-ul de soft ce a inceput sa se faca de-un an incoace. Binenteles ca service-ul tacea malc si nu pomenea de el, noroc cu colegii de forum din UK ce au pomenit de update-ul asta, gratuit. Nu a facut minuni, dar a mai ameliorat situatia...
-au pus un bec chior in portbagaj, de fiecare data cand scotocesc noaptea prin portbagaj le urez de "bine" proiectantilor. Probabil ca la generatia urmatoarea se vor elimina bubele ( nu multe, dupa parerea mea) actualei generatii.
Nu zic de plusuri, ca as parea subiectiv. Daca as putea alege din nou, tot RRE as lua, dar pe echiparea Dynamic. Drive test-ul este sfant....si sa ai parte de masina buna, indiferent de ce vei alege...

#17
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
@khed - nu e intregrala permanenta!

Da pe ecran la 4x4i si iti arata transferul la roti.

La pornirea de pe loc cupleaza 30% spatele, apoi merge 100% pe fata, pana apar probleme de aderenta.


Quote

Completely new optional feature is the new Land Rover Active Driveline on demand four-wheel drive system, which is manufactured by GKN Driveline. The Active Driveline system works by disconnecting all of the major all wheel drive components from the gearbox, rather than at the central coupling. The system also features torque vectoring to direct power to individual wheels. GKN Driveline also supplies the all-wheel drive system for the Standard Driveline thus replacing the Haldex system

Quote

The Solution: Active Driveline
Jaguar Land Rover and UK based automotive components manufacturer GKN Driveline have been working together since 2009 to improve drivetrain efficiency in the Range Rover Evoque.
This collaboration has led to the introduction of features like e-Diff technology, to shuffle power between the rear wheels, and what JLR calls Torque Vectoring by Braking, which distributes power between all four wheels to limit understeer. But the innovation that has really grabbed the headlines is the ‘Active Driveline’, described by JLR as the world’s first ‘on demand’ four-wheel drive system.

This feature, that was made available in the 2014 edition, enables the car to automatically switch to front-wheel drive (2WD) when on stable ground. This automatic switch helps in lowering fuel consumption by up to 11.4 percent and reduces CO2 emissions by up to 9.5 percent. Thereafter, whenever the systems detect that the four-wheel drive is needed, such as when the car hits a speed above 180 km/h, or encounters harsh terrain, the Active Driveline automatically makes the switch within 300 milliseconds.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Tp7VFQWZkV8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asadar, ca optiuni timeline pt versiunea 4WD
- cutie automata 6 trepte + sistem Haldex
- cutie automata 9 trepte + haldex
- cutie automata 9 trepte + Active Driveline din Februarie 2014. Initial doar pe varianta superioara Benzina.

Quote

According to Land Rover’s Senior Manager for Driveline Engineering, Steve Mullane, Active Driveline promises to cut parasitic losses by as much as 75 per cent in a typical drive cycle.
In even better news however, the system is also more capable in off-road situations than the Haldex-based system fitted to the current Range Rover Evoque, and delivers ‘torque biasing’ dynamic properties to overcome understeer or oversteer.

Cine e interesat sa afle optiunile oficiale ale unei masini ()Jaguar sau land Rover), face cont aici:
https://topix.landro.../user/loginForm

E nevoie de seria de sasiu (VIN); cu ea afli tot despre optiunile initiale ale masinii.

#18
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Khaled, poti da ceva info despre update-ul de soft de mai sus, te rog? Nici mie nu mi-au spus nimic, evident!

Multumesc.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate