Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
sfat cursiera
Last Updated: Apr 15 2017 14:29, Started by
Zebulon
, Mar 26 2017 20:27
·
0
#1
Posted 26 March 2017 - 20:27
salut,peste ceva timp vreau sa imi cumpar o cursiera
ma incanta astea high end de 100 milioane,gen canondale synapse carbon 105 disk,am testat-o,dar e 120 mil,e cam scumpa intrebarea mea este cam cu ce sa incep? am acum dhs 2855,o varzaraie care deabia merge,si vreau sa progresez. Vreau NEAPARAT frane pe disc sau chiar hidraulice,fara discutie. in afara de asta,la ce ar trebui sa ma uit? sa fie neaparat groupset cat mai bun?sau sa lase nitel la groupset si sa fie si cadrul bun? cauciucuri? chestia e ca nu vreau sa cumpar o varzaraie care sa se strice dupa 1000km.Vreau sa tina mult si bine.Cam ce buget ar trebui pentru ceva entry level-mid range? eu as fi dispus sa dau 30-40 mil,dar doar pe ceva care s-ar merita. intreb de sfaturi de achizitie,nu de exemple de achizitie,dar si exemplele sunt bune.Ma intereseaza dupa ce sa ma uit mai exact,nu neaparat dupa un model anume |
#2
Posted 26 March 2017 - 20:33
Frane hidraulice pe cursiera, da, ai inceput bine...
Iar grupsetul 105 e un mare cacat. Edited by danghetau, 26 March 2017 - 20:33. |
#3
Posted 26 March 2017 - 20:54
danghetau, on 26 martie 2017 - 20:33, said:
Frane hidraulice pe cursiera, da, ai inceput bine... Iar grupsetul 105 e un mare cacat. de ce 105 e varza?e destul de scump totusi,doar nu vrei sa trec la ultegra direct sa trec de 50 milioane? |
#4
Posted 26 March 2017 - 21:15
Pai 5000 mii lei este o cursiera din aluminiu cu 105 și roti modeste.
|
#5
Posted 26 March 2017 - 21:33
Eu am avut una de vreo 6000 de euro acum 4-5 ani, Dura Ace full 7900 cand era grupsetul asta de top, greutate 6,35kg, carbon, Ridley Helium.
Nu vreau sa treci la Ultegra, asta e problema ta dar frane hidraulice la cursiera??? Neaparat? De ce? Care e nivelul tau de pregatire? |
#6
Posted 26 March 2017 - 21:53
cursierele NU au frane pe disc. De aia ai gravel bike si ciclocross.
|
#7
Posted 26 March 2017 - 21:53
La cursiere, franele pe disc sunt ultimul moft la profesionisti! Chiar si acolo, majoritatea sunt de parere ca sunt folosite de unii producatori, doar ca sa impulsioneze vanzarile de bicle scumpe. Logica discurilor exista la mtb, unde intra noroi si gunoaie intre roata si sabotii de frana, la cursiere, discurile inseamna doar greutate inutila adaugata bicicletei. De la DHS, mai bine treci usurel la un second de marca, echipat bine, invata sa mergi bine si mai tarziu investeste in mofturi, daca treci la un nivel superior plimbarii saptamanale!
|
#8
Posted 26 March 2017 - 22:13
Ma plimb aproape în fiecare zi. Deci bicicleta viitoare va capătă un grad de uzura destul de mare în 3 ani asa. Am făcut 4000km în 2 ani.
Frânele alea pe disc m-au salvat sa nu ies de pe serpentina în decor și sa aterizez pe Brașov. Deci frânele pe disc pentru mine sunt aproape obligatorii. O bicicleta fără frâne bune nu exista pentru mine. Frânele alea pe saboți nu prea sunt de încredere părerea mea |
#9
Posted 26 March 2017 - 22:14
In bugetul ala gasesti pe la "baieti" canondale si ce marci iti mai plac.
Faza e ca mai bine iti cumperi una la 3-400 lei pe care sa inveti sa mergi, nu de alta, dar sa nu fie pierderea mare cand o sa dai in masini, borduri sau santuri. |
#10
Posted 26 March 2017 - 22:58
La 5000 lei îți iei un ciclocros merida 500.
Și pentru că îți plac așa mult frânele, la bicicleta asta primești un set suplimentar de manete de frana. |
|
#11
Posted 26 March 2017 - 23:16
#12
Posted 26 March 2017 - 23:23
Zebulon, daca ti-e frica de frane, as vrea sa știu cum te vei simți când vei fi legat de pedale!
|
#14
Posted 27 March 2017 - 11:09
pe unde vei merge, sosea deschisa sau oras ?
Daca te uiti la cele cu hidraulice as cauta sa aiba si thru-axle... |
#15
Posted 27 March 2017 - 13:54
Prin București. Restul nu mai contează. Are gropi cât pentru toată România
|
|
#17
Posted 27 March 2017 - 16:00
Zebulon, on 27 martie 2017 - 11:00, said:
La ultimele comentarii nici nu știu ce sa răspund... Pentru ca nu te-ai dat pana acum cu o cursiera... ma gandesc! 1. Daca Turul Frantei se castiga pe o cursiera cu frane clasice, inseamna ca impresia ta, ca franele pe disc opresc mai bine este gresita. 2. Daca te referi la gropile din Buc, inseamna ca ai de gand sa treci prin ele, deci cursiera ta va avea rotile 8 din prima zi, cursierele nu sunt facute pentru asta! Ai primit un sfat excelent, de a te indrepta spre un ciclocros, eventual o bicla de fitness, unde pozita de pedalat nu este atat de incomoda ca la cursiera si rezistenta la abuzuri este mult mai mare. Cursiera este ceas elvetian, nu masina 4x4.. 3. Chestia cu 'legatul de pedale' nu este gluma... |
#18
Posted 27 March 2017 - 16:07
Pentru ca în turul Franței ei nu folosesc frâne bruște. Ei acolo accelerează și frânează doar în caz extrem și Pt curbe.
Nu vreau sa trec prin gropi, zic doar ca cauciucuri se 28 poate 32 la balon ar merge pentru a atenua. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users