Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel
#37
Posted 15 April 2017 - 01:53
Biodieselul e vax, sint citiva nebuni care fac asta dar ca procent nu o sa fie niciodata semnificativ. Si biodieselul polueaza asemanator, nu cred sa fie mari diferente (poate doar la sulf, care insa se poate scoate din motorina).
|
#38
Posted 15 April 2017 - 06:51
Tsunnnami, on 15 aprilie 2017 - 05:21, said:
Spui prostii, Chrysler angajeaza. https://www.indeed.c...s,-MI-jobs.html Dodge RAM creste volumele, Jeep Wrangler iese cu 2 modele de camion noi bazate pe platforma Wrangler, Pacifica e un succes Se pare ca vor renunta la modelele Chrysler 200 si Dodge Dart, in rest insa merge grozav, nu mai publica prostii Renunta la econobox-uri ce concurau cu piata SH.Diferenta e ca in SUA nu se da nimeni cu bucile de pamant cand motorul are peste 1600cc.In Europa unde oamenii sunt obisnuiti cu dictatele ,statul iti dicteaza si cat aer sa ai in motor.Eu de ce tot repet ca statul nu trebuie sa se implice in economie.Daca statul ar fi bun la economie nu ar taxa ci ar produce bani nu ar sta cu mana intinsa. Cat despre masinile Japoneze...cam ce se vinde in SUA nu s-ar vinde bine in Europa din simplu fapt ca majoritatea sunt modele pe benzina ,modele ce au motoare mai mari de 2,000cc si cum in Europa e alergie la aerul din motor pe benzina avem o piata diferita. |
#40
Posted 15 April 2017 - 09:39
Chrysler și Fiat formează un joint-venture, lucru care le permite la amândouă să aibă acces pe piața celeilalte.
Detroit e pentru SUA, ceea ce e Ferentari pentru București, asta a vrut să spună. Oricum nu mă aștept că să poți înțelege asta. Mai pe șleau spus, nivelul de trai in SUA este mai ridicat decât cel din Europa de vest, indiferent că merge sau nu industria auto, sau că scade populația în Detroit. Am stat in Belgia în gazdă la cineva care avea ambii copii plecați în SUA la lucru și spunea că nivelul de salarizare acolo este mult mai ridicat decât cel din Belgia pe joburi similare. Bine, și în SUA sunt diferențe mari de salarizare între state, dar asta e alta discuție |
#41
Posted 15 April 2017 - 09:51
GM tocmai a scapat si de Opel care a plecat la PSA... care sint vestile bune pt industria auto americana?
Singurele vesti bune au fost ca VW a fost incurcat intr-un scandal... atat. Asta a permis un val de anti-nemtesti, anti-europene, anti-diesel care a putut da un boost industriei auto americane bazate pe benzina si motoare f mari, consumatoare si poluatoare. De altfel daca legislatie din US referitoare la poluare ar fi la fel ca cea europeana, toti producatorii americani ar avea probleme si mai mari si cei europeni ar prevala si mai mult. Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 06:59. |
#42
Posted 15 April 2017 - 10:14
fortzoso, on 15 aprilie 2017 - 10:03, said: Iar în ceea ce privește mașinile, piață din Europa a fost protejată de invazia mașinilor americane de cilindree mare, prin taxele mari pe combustibil. De aia s-a și ajuns ca pe străzile din Europa să circule atâtea mașini cu abominatia aia de motor numita diesel, de care acuma guvernele se chinuie sa scape. Nu stiu daca in toata Europa dar in Germania au avut "frici" ca vin americanii cu masini ieftine si motoare mari.Repet exemplul ,un Mustang 2.3 ecoboost in SUA este @24,000 iar in Germania 44,000 + taxe la cilindree + taxa de CO2 .Ai dreptate ,aia nu este economie /concurenta loiala si nici reciprocitate .Trebuia lasata populatia sa decida liber ce tehnologie prefera nu sa vina statul si sa decida ca cilindreea mica + dizal e ok. |
#43
Posted 15 April 2017 - 18:52
max_01, on 15 aprilie 2017 - 18:45, said: Si adaug eu norma de poluare si valoarea de achizitie.La impozitul anual m-as lega de norma de poluare si valoarea de achizitie a autoturismului unde ar plati cel mai mult cei cu autoturisme de lux, fara insa sa belesti pielea de pe ei. Impozitarea corectă nu trebuie să aibă legătură cu normele de poluare pentru care există alte taxe. Ea trebuie să aibă legătură doar cu valoarea autoturismului ca la oricare alt bun care se impozitează. |
#44
Posted 15 April 2017 - 19:22
fortzoso, on 15 aprilie 2017 - 18:52, said:
Impozitarea corectă nu trebuie să aibă legătură cu normele de poluare pentru care există alte taxe. Ea trebuie să aibă legătură doar cu valoarea autoturismului ca la oricare alt bun care se impozitează. Impozitul auto trebuie sa fie unul si acelasi. Autoturism, autoutilitara, camion, etc. Primaria nu-i Garda de Mediu si nici nu trebuie sa-i intereseze cat a costat Rolls-Royce-ul tau sau Dacia 1300 a mea. Amandoua au 4 roti si ocupa un singur loc de parcare. Edited by ericmario, 15 April 2017 - 19:24. |
#45
Posted 15 April 2017 - 21:36
Orice om cat de cat rezonabil in gandire, indiferent ca e american sau nu, stie si admite ca industria auto americana trebuie sa treaca la reducerea cilindreei.
Motoare de 6 - 7 litri... e putin ciudat sa vorbim de ecologie si totusi sa spui ca vrei asa ceva... Imi imaginez ca de asta ai ceva impotriva dieselul, poluarea... Taxa pe cilindree e o taxa pe lux, ca la orice altceva, cine are bani, isi permite, de altfel. Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:26. |
#46
Posted 15 April 2017 - 21:38
#47
Posted 15 April 2017 - 21:52
amtct, on 15 aprilie 2017 - 18:53, said:
Este normal la tine in Republica socialista romania.In capitalism nu taxezi cilindreea.Poate explici ce legatura are cilindreea cu poluarea.2.0TDI polueaza mai mult decat motorul LS 6.2 benzina.Poate explici ce legatura are cilindreea ,statul si taxele in toata treaba asta. ericmario, on 15 aprilie 2017 - 19:22, said:
Ba nu. Impozitul auto trebuie sa fie unul si acelasi. Autoturism, autoutilitara, camion, etc. Primaria nu-i Garda de Mediu si nici nu trebuie sa-i intereseze cat a costat Rolls-Royce-ul tau sau Dacia 1300 a mea. Amandoua au 4 roti si ocupa un singur loc de parcare. amtct, on 15 aprilie 2017 - 19:33, said:
Nu ca imi bat capul ca oricum nu platesc impozitul.Sunt dispus sa platesc de 10 ori cat la Logan...cum astia nu vor atunci nu vad nici un ban de la mine. Probabil nu ai venit si nu ai masina, de aia stii atatea despre masini si sustii ca CO2 nu e poluant si astfel nu platesti impozite, altfel ai plati. Attached FilesEdited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:13. |
#48
Posted 15 April 2017 - 22:00
#49
Posted 15 April 2017 - 22:03
max_01, on 15 aprilie 2017 - 18:51, said:
Si adaug eu norma de poluare si valoarea de achizitie.La impozitul anual m-as lega de norma de poluare si valoarea de achizitie a autoturismului unde ar plati cel mai mult cei cu autoturisme de lux, fara insa sa belesti pielea de pe ei. Ce impact deosebit au automobilele de lux asupra celorlalti care nu e reflectat in consum? si de ce sa conteze valoarea de achizitie la o masina veche care valoreaza mult mai putin? Impozitarea pe baza normei de poluare mie iar mi se pare aiurea: un automobil Euro 4 care sta in garaj polueaza mult mai putin decit unul Euro 6 care e condus. Dar poate fi un instrument de a descuraja importul masinilor SH vai de ele. PS: eu as impozita automobilele de lux in Romania din alte motive: descurajarea cumpararii lor si folosirea capitalului in economie. Ca romanii isi dau toti banii pe masini de lux importate si capital romanesc sa dezvolte economia nu exista. |
#50
Posted 15 April 2017 - 22:06
Industria auto americana a fost in suferinta maxima de mult timp, sau Daimler a preluat Chrysler ca mergea bine?
Si Fiat e si ea o firma in suferinta (spre faliment) si a ajuns sa preia si ea Chrysler... Evident ca statul american a incercat sa isi protejeze ce a mai ramas... si de asta in america standardele de poluare sint altele (cu exceptia californiei). Imi place ca spui ca nu stiu ce vorbesc eu, dar cel care vine si spune aici ca statul nu imprima directii in SUA, ca nu e tara comunista ca europa, sau ca CO2 nu polueaza, nu ti se pare ca spune tampenii Si inca o data, daca nu ai retinut... Detroit si-a declarat falimentul. Tot orasul. Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:27. |
#51
Posted 15 April 2017 - 22:12
tfmercedez, on 15 aprilie 2017 - 19:43, said: Se "vind" in sensul ca vezi una la nu stiu timp, dar exista. BMW are (daca o mai fi dspoinibil) 335d si MB are ceva cu Bluetc, adica am inceput sa combatem poluarea cu o vezica plina cu pipi pe care o tinem cu noi. De asemenea se vind motoare de 2L la greu. Si BMW si MB modelul de baza incepe de la 4 cilidnri turbo, 2L si ~240CP. Ce spui tu era valabil pina nu demult, cind incepeau de la 6 cilindri (L6/V6). |
|
#52
Posted 15 April 2017 - 22:50
#53
Posted 15 April 2017 - 23:18
vrajitoruldinoz, on 15 aprilie 2017 - 22:12, said: Se "vind" in sensul ca vezi una la nu stiu timp, dar exista. BMW are (daca o mai fi dspoinibil) 335d si MB are ceva cu Bluetc, adica am inceput sa combatem poluarea cu o vezica plina cu pipi pe care o tinem cu noi. De asemenea se vind motoare de 2L la greu. Si BMW si MB modelul de baza incepe de la 4 cilidnri turbo, 2L si ~240CP. Ce spui tu era valabil pina nu demult, cind incepeau de la 6 cilindri (L6/V6). |
#54
Posted 15 April 2017 - 23:20
Nu aleg sa ignor nimic:
1. CO2 NU ESTE poluare. 2. Noxe = NOx desi s-a exstins foloisrea probabil si la SOx. Dar in nici un caz particulele nu sint noxe. Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users