Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#37
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016
Biodieselul e vax, sint citiva nebuni care fac asta dar ca procent nu o sa fie niciodata semnificativ. Si biodieselul polueaza asemanator, nu cred sa fie mari diferente (poate doar la sulf, care insa se poate scoate din motorina).

#38
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View PostTsunnnami, on 15 aprilie 2017 - 05:21, said:

Spui prostii, Chrysler angajeaza.

https://www.indeed.c...s,-MI-jobs.html

Dodge RAM creste volumele, Jeep Wrangler iese cu 2 modele de camion noi bazate pe platforma Wrangler, Pacifica e un succes
Se pare ca vor renunta la modelele Chrysler 200 si Dodge Dart, in rest insa merge grozav, nu mai publica prostii

Renunta la econobox-uri ce concurau cu piata SH.Diferenta e ca in SUA nu se da nimeni cu bucile de pamant cand motorul are peste 1600cc.In Europa unde oamenii sunt obisnuiti cu dictatele ,statul iti dicteaza si cat aer sa ai in motor.Eu de ce tot repet ca statul nu trebuie sa se implice in economie.Daca statul ar fi bun la economie nu ar taxa ci ar produce bani nu ar sta cu mana intinsa.

Cat despre masinile Japoneze...cam ce se vinde in SUA nu s-ar vinde bine in Europa din simplu fapt ca majoritatea sunt modele pe benzina ,modele ce au motoare mai mari de 2,000cc si cum in Europa e alergie la aerul din motor pe benzina avem o piata diferita.

#39
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Sa plateasca. Le doresc, ceea ce le doresc haterii la VW. Sa fie reciprocitate.

#40
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Chrysler și Fiat formează un joint-venture, lucru care le permite la amândouă să aibă acces pe piața celeilalte.

Detroit e pentru SUA, ceea ce e Ferentari pentru București, asta a vrut să spună.
Oricum nu mă aștept că să poți înțelege asta. Mai pe șleau spus, nivelul de trai in SUA este mai ridicat decât cel din Europa de vest, indiferent că merge sau nu industria auto, sau că scade populația în Detroit. Am stat in Belgia în gazdă la cineva care avea ambii copii plecați în SUA la lucru și spunea că nivelul de salarizare acolo este mult mai ridicat decât cel din Belgia pe joburi similare. Bine, și în SUA sunt diferențe mari de salarizare între state, dar asta e alta discuție


#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
GM tocmai a scapat si de Opel care a plecat la PSA... care sint vestile bune pt industria auto americana?

Singurele vesti bune au fost ca VW a fost incurcat intr-un scandal... atat. Asta a permis un val de anti-nemtesti, anti-europene, anti-diesel care a putut da un boost industriei auto americane bazate pe benzina si motoare f mari, consumatoare si poluatoare.

De altfel daca legislatie din US referitoare la poluare ar fi la fel ca cea europeana, toti producatorii americani ar avea probleme si mai mari si cei europeni ar prevala si mai mult.

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 06:59.


#42
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postfortzoso, on 15 aprilie 2017 - 10:03, said:

Iar în ceea ce privește mașinile, piață din Europa a fost protejată de invazia mașinilor americane de cilindree mare, prin taxele mari pe combustibil. De aia s-a și ajuns ca pe străzile din Europa să circule atâtea mașini cu abominatia aia de motor numita diesel, de care acuma guvernele se chinuie sa scape.

Nu stiu daca in toata Europa dar in Germania au avut "frici" ca vin americanii cu masini ieftine si motoare mari.Repet exemplul ,un Mustang 2.3 ecoboost in SUA este @24,000 iar in Germania 44,000 + taxe la cilindree + taxa de CO2 .Ai dreptate ,aia nu este economie /concurenta loiala si nici reciprocitate .Trebuia lasata populatia sa decida liber ce tehnologie prefera nu sa vina statul si sa decida ca cilindreea mica + dizal e ok.

#43
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postmax_01, on 15 aprilie 2017 - 18:45, said:


Si adaug eu norma de poluare si valoarea de achizitie.La impozitul anual m-as lega de norma de poluare si valoarea de achizitie a autoturismului unde ar plati cel mai mult cei cu autoturisme de lux, fara insa sa belesti pielea de pe ei.

Impozitarea corectă nu trebuie să aibă legătură cu normele de poluare pentru care există alte taxe. Ea trebuie să aibă legătură doar cu valoarea autoturismului ca la oricare alt bun care se impozitează.

#44
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 15 aprilie 2017 - 18:52, said:

Impozitarea corectă nu trebuie să aibă legătură cu normele de poluare pentru care există alte taxe. Ea trebuie să aibă legătură doar cu valoarea autoturismului ca la oricare alt bun care se impozitează.
Ba nu.
Impozitul auto trebuie sa fie unul si acelasi. Autoturism, autoutilitara, camion, etc.

Primaria nu-i Garda de Mediu si nici nu trebuie sa-i intereseze cat a costat Rolls-Royce-ul tau sau Dacia 1300 a mea.
Amandoua au 4 roti si ocupa un singur loc de parcare.

Edited by ericmario, 15 April 2017 - 19:24.


#45
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Orice om cat de cat rezonabil in gandire, indiferent ca e american sau nu, stie si admite ca industria auto americana trebuie sa treaca la reducerea cilindreei.
Motoare de 6 - 7 litri... e putin ciudat sa vorbim de ecologie si totusi sa spui ca vrei asa ceva... Posted Image Imi imaginez ca de asta ai ceva impotriva dieselul, poluarea...
Taxa pe cilindree e o taxa pe lux, ca la orice altceva, cine are bani, isi permite, de altfel.

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:26.


#46
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTsunnnami, on 15 aprilie 2017 - 12:58, said:

Vestea VW a ajutat Toyota, nu marcile americane.
Cine dorea Audi isi cumpara Audi.
Marcile americane sint oricum toate spre faliment, ai dreptate.
Insa cu siguranta a ajutat si marcile americane, si Toyota, e ridicol sa sustii ca marcile americane nu au beneficiat de lovitura data dieselului si VW

#47
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postamtct, on 15 aprilie 2017 - 18:53, said:

Este normal la tine in Republica socialista romania.In capitalism nu taxezi cilindreea.Poate explici ce legatura are cilindreea cu poluarea.2.0TDI polueaza mai mult decat motorul LS 6.2 benzina.Poate explici ce legatura are cilindreea ,statul si taxele in toata treaba asta.
Nu stiu daca e doar o gluma, cu siguranta motorul de 2.0TDI polueaza mai putin. Putem vedea si comparat cu motoare de 1.5 benzina, darmite de 6.2...

View Postericmario, on 15 aprilie 2017 - 19:22, said:

Ba nu.
Impozitul auto trebuie sa fie unul si acelasi. Autoturism, autoutilitara, camion, etc.

Primaria nu-i Garda de Mediu si nici nu trebuie sa-i intereseze cat a costat Rolls-Royce-ul tau sau Dacia 1300 a mea.
Amandoua au 4 roti si ocupa un singur loc de parcare.
Deci tu vrei acelasi impozit pe un Rolls-Royce ca si pe o Dacie? Interesant


View Postamtct, on 15 aprilie 2017 - 19:33, said:

Nu ca imi bat capul ca oricum nu platesc impozitul.Sunt dispus sa platesc de 10 ori cat la Logan...cum astia nu vor atunci nu vad nici un ban de la mine.
Autodenunt in direct... tu respecti legea numai daca e cea care iti convine tie Posted Image Tare.
Probabil nu ai venit si nu ai masina, de aia stii atatea despre masini si sustii ca CO2 nu e poluant si astfel nu platesti impozite, altfel ai plati.

Attached Files


Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:13.


#48
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postunbrutus, on 15 aprilie 2017 - 21:52, said:

Nu stiu daca e doar o gluma, cu siguranta motorul de 2.0TDI polueaza mai putin. Putem vedea si comparat cu motoare de 1.5 benzina, darmite de 6.2...

2.0TDI= 70mg/Km NOx
6.2 LS= 8mg/Km NOx

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:14.


#49
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016

View Postmax_01, on 15 aprilie 2017 - 18:51, said:

Si adaug eu norma de poluare si valoarea de achizitie.La impozitul anual m-as lega de norma de poluare si valoarea de achizitie a autoturismului unde ar plati cel mai mult cei cu autoturisme de lux, fara insa sa belesti pielea de pe ei.

Ce impact deosebit au automobilele de lux asupra celorlalti care nu e reflectat in consum? si de ce sa conteze valoarea de achizitie la o masina veche care valoreaza mult mai putin?
Impozitarea pe baza normei de poluare mie iar mi se pare aiurea: un automobil Euro 4 care sta in garaj polueaza mult mai putin decit unul Euro 6 care e condus. Dar poate fi un instrument de a descuraja importul masinilor SH vai de ele.

PS: eu as impozita automobilele de lux in Romania din alte motive: descurajarea cumpararii lor si folosirea capitalului in economie. Ca romanii isi dau toti banii pe masini de lux importate si capital romanesc sa dezvolte economia nu exista.

#50
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Industria auto americana a fost in suferinta maxima de mult timp, sau Daimler a preluat Chrysler ca mergea bine?
Si Fiat e si ea o firma in suferinta (spre faliment) si a ajuns sa preia si ea Chrysler...

Evident ca statul american a incercat sa isi protejeze ce a mai ramas... si de asta in america standardele de poluare sint altele (cu exceptia californiei).

Imi place ca spui ca nu stiu ce vorbesc eu, dar cel care vine si spune aici ca statul nu imprima directii in SUA, ca nu e tara comunista ca europa, sau ca CO2 nu polueaza, nu ti se pare ca spune tampenii Posted Image

Si inca o data, daca nu ai retinut... Detroit si-a declarat falimentul. Tot orasul.

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:27.


#51
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016

View Posttfmercedez, on 15 aprilie 2017 - 19:43, said:

In USA nici nu cred ca se vand versiuni diesel de Mercedes sau BMW.  La ei e vazuta ca masina de lux,   nu tractor  economic, la ei nici nu se vand modelele cu motoare mici de 2L. Au mai degraba de la V6 in sus.

Se "vind" in sensul ca vezi una la nu stiu timp, dar exista.
BMW are (daca o mai fi dspoinibil) 335d si MB are ceva cu Bluetc, adica am inceput sa combatem poluarea cu o vezica plina cu pipi pe care o tinem cu noi.
De asemenea se vind motoare de 2L la greu. Si BMW si MB modelul de baza incepe de la 4 cilidnri turbo, 2L si ~240CP. Ce spui tu era valabil pina nu demult, cind incepeau de la 6 cilindri (L6/V6).

#52
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016

View Postamtct, on 15 aprilie 2017 - 22:00, said:

2.0TDI= 70mg/Km NOx
6.2 LS= 8mg/Km NOx

vad ca nu ai google.


Sa nu uitam de particule, adica alea care dau cancer.
A fost o vreme cind credeam ca o doar prost informat. In mod evident este rau voitor.

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:28.


#53
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,612
  • Înscris: 15.06.2007

View Postvrajitoruldinoz, on 15 aprilie 2017 - 22:12, said:


Se "vind" in sensul ca vezi una la nu stiu timp, dar exista.
BMW are (daca o mai fi dspoinibil) 335d si MB are ceva cu Bluetc, adica am inceput sa combatem poluarea cu o vezica plina cu pipi pe care o tinem cu noi.
De asemenea se vind motoare de 2L la greu. Si BMW si MB modelul de baza incepe de la 4 cilidnri turbo, 2L si ~240CP. Ce spui tu era valabil pina nu demult, cind incepeau de la 6 cilindri (L6/V6).
Pai, na, inca n-am fost in hamerica. Ar fi pe lista insa.  Si nici nu m-am interesat demult pe forumul mb usa, unde mai toti aveau versiuni  cu terminatia 500 sau AMG.

#54
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,719
  • Înscris: 21.06.2016
Nu aleg sa ignor nimic:
1. CO2 NU ESTE poluare.
2. Noxe = NOx desi s-a exstins foloisrea probabil si la SOx. Dar in nici un caz particulele nu sint noxe.

Edited by Dany_Darke, 20 April 2017 - 07:28.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate