Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 

Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel


FCA, care este deja investigată în Marea Britanie și SUA, a precizat că a fost informată de decizia procurorilor, dar mașinile sale diesel îndeplinesc toate reglementările privind emisiile.
Surse care au dorit să-și păstreze anonimatul au declarat pentru Reuters că procurorii au demarat investigația în 15 martie, după ce Direcția Generală pentru Concurență, Consum și Combaterea Fraudelor (DGCCRF) și Departamentul anti-fraudă au deferit cazul instanței.
Într-o declarație a FCA se arată că "vehiculele diesel produse de companie îndeplinesc toate reglementările privind emisiile" în Italia, unde este sediul subsidiarei sale europene. Dar grupul italo-american nu făcut privind precizări privind modelele investigate în Franța. Totuși, FCA a dat asigurări că "va continua să coopereze cu autoritățile competente și este încrezătoare că problema va fi clarificată la timpul potrivit".
În Marea Britanie, Guvernul testează nivelul emisiilor modelului Jeep Grand Cherokee.
Luna aceasta, Ministerul Transporturilor de la Roma a anunțat că testele efectuate în Italia asupra vehiculelor diesel cu motoare Euro 5 nu au arătat încălcări ale standardelor privind emisiile sau prezența unui software care să permită mașinilor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu și în timpul operațiunilor normale.
Au fost testate 18 vehicule de la diverși producători auto, inclusiv șapte modele de la Fiat Chrysler Automobiles (FCA), reprezentând 70% din vehiculele diesel cu motoare Euro 5 care circulă în Italia.
"În urma efectuării testelor, nu s-au descoperit dispozitive ilegale care să încalce reglementările din UE privind emisiile", se arată într-un comunicat al Ministerului Transporturilor din Italia.
Raportul vine după ce ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, declara luna trecută că Uniunea Europeană trebuie să se asigure că mașinile Fiat Chrysler care încalcă reglementările privind poluarea sunt retrase de pe piață.
"Autoritățile italiene știau de câteva luni că Fiat, în opinia experților, utilizează dispozitive ilegale. Până acum, Fiat a refuzat să participe la clarificarea problemei, prin urmare Comisia Europeană (CE) trebuie să se asigure că este organizată o rechemare pentru vehiculele Fiat", a declarat Dobrindt.
Recent, FCA a recunoscut că autoritățile din SUA și din alte state investighează producătorul auto italo-american pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel.
Agenția pentru Protecția Mediului din SUA (EPA) a acuzat în ianuarie FCA că din 2014 folosește un soft care a permis un nivel excesiv al emisiilor la peste 100.000 de camioane și SUV-uri cu motoare diesel. FCA a încălcat reglementările instalând și ținând secret un soft la motoarele modelelor Jeep Grand Cherokee și Dodge Ram 1500 produse în 2014, 2015 și 2016, cu motoare diesel de trei litri, asamblate și vândute în SUA. De asemenea, Agenția pentru Protecția Mediului verifică dacă dispozitivele auxiliare de control al emisiilor constituie "dispozitive de trucare a emisiilor" care sunt ilegale.
Conform raportului publicat de producătorul auto italo-american, sunt afectate aproximativ 104.000 de vehicule. FCA admite că a primit ''solicitări de informații și citații'' de la unele autorități guvernamentale, inclusiv de la Departamentul american al Justiției, Autoritatea de Control a Piețelor Financiare din SUA (Securities and Exchange Commission — SEC) și Procuratură.
Din ianuarie, acțiunile listate în SUA ale Fiat Chrysler au scăzut cu 1,1%, investitorii fiind îngrijorați de existența unor asemănări cu scandalul emisiilor de la Volkswagen (Dieselgate).
Investigațiile vin după ce autoritățile de reglementare din SUA au acuzat Volkswagen de instalarea unor sisteme electronice speciale, pentru evitarea standardelor referitoare la poluare. În cazul FCA, softul nedeclarat care controlează emisiile a permis vehiculelor să genereze poluare excesivă, încălcând reglementările legale, susține EPA.
Volkswagen, cel mai mare producător auto din lume, a fost acuzat că ar fi manipulat rezultatele testelor autorităților SUA legate de emisiile vehiculelor comercializate de grupul german prin instalarea unui software care permitea mașinilor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor dar nu și în timpul operațiunilor normale. Din acest motiv nivelul poluării era mai ridicat, susține Agenția pentru Protecția Mediului din SUA.
https://www.agerpres...diesel-09-36-08

Cu actuala generatie de motorizari diesel cred ca nici o marca auto nu poate indeplini normele de poluare.Sigur, cu tehnologia AddBlue se poate insa asta costa prea mult ca sa isi permita la fel de multi cumparatori sa cumpere asa ceva.
Inclusiv datorita problemelor legate de aceasta posibila incalcare a normelor de poluare de catre cei de la Fiat Chrysler, avand ca rezultat pierderi importante de bani pe fondul sanctiunilor aplicate si despagubirilor, se poate ajunge la o fuziune intre acest grup auto si VAG.

Edited by max_01, 23 March 2017 - 21:00.


#2
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,876
  • Înscris: 05.10.2014

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:

Americanii dieselgate au inselat? Am citit de 2 zile stirea, dar nu m.am obosit sa consider ca merita mentionata.

Americanii deja relaxeaza normele de poluare. E logic, daca si ei trisau.

Dar VW e singurul care a avut caracterul sa recunoasca. Restul laşilor o dau la intors ca nu e asa.

Respect VW pt.sinceritate. Das Deutschland.

Doamne fereste!

#3
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Sa vedem cum iese Fiat din povestea asta.
VW a recunoscut si a iesit cu fruntea sus si a ajuns pe locul 1 la nivel mondial.
Oare reuseste si Fiat sa-si creasca vanzarile?

Edited by Kroghy, 23 March 2017 - 21:12.


#4
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:

Dar VW e singurul care a avut caracterul sa recunoasca.
Era prea de porc sa nu recunoasca  cand merg cu fumul taras dupa ele.

Cand ajungi in spatele unui veve nu mai nimeresti butonul de recirculare Posted Image

Edited by alexa32, 23 March 2017 - 21:12.


#5
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Postalexa32, on 23 martie 2017 - 21:11, said:

Era prea de porc sa nu recunoasca  cand merg cu fumul taras dupa ele.
De porc e sa lansezi acuzatii fara sa te pricepi.
Nu exista masina cu motor diesel cu DPF care sa scoata fum, indiferent de marca.
Nu exista masina cu motor diesel fara DPF care sa nu scoata fum, indiferent de marca.

Edited by Kroghy, 23 March 2017 - 21:15.


#6
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006

View PostKroghy, on 23 martie 2017 - 21:14, said:

De porc e sa lansezi acuzatii fara sa te pricepi.

Ma pricep si eu...doar un pic Posted Image

Doar ca nu sunt fanboy...

DPF asa ca sa fie...pentru cine intreaba. SCR care merge doar la teste...

Edited by alexa32, 23 March 2017 - 21:29.


#7
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostKroghy, on 23 martie 2017 - 21:11, said:

Sa vedem cum iese Fiat din povestea asta.
VW a recunoscut si a iesit cu fruntea sus si a ajuns pe locul 1 la nivel mondial.
Oare reuseste si Fiat sa-si creasca vanzarile?
Cred ca sifonat si fuzionand cu VAG care si-a permis financiar sa iasa cu bine din aceasta urata poveste.
Nu cred ca cei de la Opel sunt mai ok cu poluarea la diesel.Fara tehnologia AddBlue nu se poate respecta norma de poluare euro 6.Poate nici 5.Motiv pentru care la autoturisme se va trece la hibride pe scara mare in loc de diesel.Cine si-a permis sa isi cumpere diesel si avea nevoie de asa ceva se va dota cu hibrid.Pana si benzinarele VAG de anul acesta vor fi dotate partial cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile vor fi dotate cu filtru de particule.Exemplul VAG va fi urmat de toti producatorii auto.
Fiat isi va creste vanzarile dupa ce va fuziona cu VAG si va vinde autoturisme cu marca Fiat construite cu tehnologie mixta italo-germana.Practic Fiat va fi ca Skoda sau Seat.

View PostTorquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:


Dar VW e singurul care a avut caracterul sa recunoasca. Restul laşilor o dau la intors ca nu e asa.

Erau probe beton impotriva sa ca VAG sa nu isi recunoasca pacatul capital.Ar fi fost o sinucidere pentru VAG sa nu isi recunoasca vinovatia.Norocul sau a fost ca a reusit sa supravietuiasca acestei povesti urate datorita veniturilor sale consistente.
O fi marca germana VAG insa in cazul diesel, germanii au dovedit ca sunt niste excroci, ca si altii.

#8
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postalexa32, on 23 martie 2017 - 21:11, said:

Era prea de porc sa nu recunoasca  cand merg cu fumul taras dupa ele.

Cand ajungi in spatele unui veve nu mai nimeresti butonul de recirculare Posted Image
Aiurea, merg zilnic in spatele unor VW, Skoda, Seat, Mitsubishi, Audi si alte marci care au aceleasi motoare VW si nu mi s-a intamplat sa caut butonul de recirculare mai mult ca la orice alta marca cu motorizare Diesel, adica cam deloc, nu imi amintesc sa fi simtit nevoia de recirculare decat prin spatele unor camioane vechi.

View Postmax_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:

Cred ca sifonat si fuzionand cu VAG care si-a permis financiar sa iasa cu bine din aceasta urata poveste.
Fiat e falimentar de multi ani de zile, nu se pune problema de fuziune, mai degraba vor fi cumparati.

View Postmax_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:

Erau probe beton impotriva sa ca VAG sa nu isi recunoasca pacatul capital.Ar fi fost o sinucidere pentru VAG sa nu isi recunoasca vinovatia.Norocul sau a fost ca a reusit sa supravietuiasca acestei povesti urate datorita veniturilor sale consistente.
O fi marca germana VAG insa in cazul diesel, germanii au dovedit ca sunt niste excroci, ca si altii.
Unii spun si ca a fost un pic de facatura americana, daca tii cont ca:
- industria auto americana este moarta,cu orase ca Detroit care s-au scufundat in anarhie, cu cartiere intregi abandonate, unde hotii bantuie si nu mai au ce sa fure
- VW castiga an de an tot mai multa cota pe piata americana, cu masini fiabile si cu consum mult redus fata de americance
- VW si dieselul in general incepea sa prinda teren in america, lucru de neimaginat pt industria lor auto bazata pe benzina, practic cele mai multe benzinarii nici nu vand diesel
- lumea obtinea rezultate f bune ruland cu biodiesel in masini VW diesel fara modificari sau modificari minime (furtune ceva mai rezistente la anumite coroziuni), poluand spre 0.

Ceva trebuia facut. Indiferent cum ai privi lucrurile, trebuie recunoscut ca ceva trebuia facut.

#9
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmax_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:

Cine si-a permis sa isi cumpere diesel si avea nevoie de asa ceva se va dota cu hibrid.Pana si benzinarele VAG de anul acesta vor fi dotate partial cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile vor fi dotate cu filtru de particule.Exemplul VAG va fi urmat de toti producatorii auto.
Nu e chiar asa de simplu. Nu e vorba aici doar de bani si atat. Dieselul ofera puteri uriase cu randamente excelente.
Sa ne gandim la un SUV american 4x4 care tracteaza o rulota de ex... hai sa punem un hibrid sa o traga... nu merge asa.
Multi scriu gandindu-se la ce masina le-ar fi lor suficienta, si aici profilul tipic de utlizator probabil ca e "tanarul de 30 de ani, frumos si cu bani", familistii mai putin au timp de forumuri.
Insa pt cei care se gandesc la masini mari din diferite motive, hibridele nu sint chiar cea mai buna optiune.
Nici electricele, mai ales in climat cu ierni la -25 ca la noi... si cu veri de peste 40... mie pana si telefonul mi se supraincalzeste cand e pe bord la incarcat si bate un pic soarele in el.

Filtrele de particule pe motoarele cu benzina sint o cerinta pt a respecta normele de poluare urmatoare, nu o alegere VAG, insa ca de obicei germanii s-au grabit sa indeplineasca normele mai devreme decat erau obligati sa o faca. Asa au facut si cu dieselul si e putin incorect ca se uita asta, dar asta e, se pare ca scandalul s-a cam incheiat.

#10
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Lasand la o parte ura noastra impotriva anumitor marci, sa enumeram :

1) VW dovedit ca a incalcat normele de poluare la motoarele diesel. Renault, Fiat Crysler, PSA in diverse stadii ale anchetei referitoare la incalcarea acelorasi norme de poluare.
2) Japonezii si coreeni parca inca nu sunt anchetati, dar cota lor de piata la diesel in Europa este infima
3) Europa de Vest incepe sa-si piarda interesul pentru diesel ( http://www.capital.ro/efectul-dieselgate-europenii-cumpara-to-mai-putine-masini-diesel.html )

Intrebare :

- Se mai merita sa produci masini diesel ?

Raspunsul se afla la chinezi si indieni care inca nu au norme de poluare asemanatoare celor americane sau europene.

#11
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:24, said:

Dovada ca Sindromul Stockholm se manifesta si atunci cand esti fentat, inselat, tepuit.
Zi-mi un produs/producator care nu isi tepuieste clientii in ziua de azi, prin marketing mincinos, prin reclame mincinoase cu scris mic, cu termeni inselatori ca "garantie pe viata" ca sa afli apoi ca e vorba de viata pe care o considera ei etc etc

Lumea a continuat sa le cumpere masinile bine mersi, cand ai de facut peste 20k km/an ai nevoie de diesel, si nu stai neaparat sa te gandesti la ursii polari, sa fim cinstiti.
Toti alegem ce e mai convenabil intai, si abia apoi ce e mai putin poluant.
Altfel, ar putea toata lumea sa isi ia Tesla, dar... e prea scumpa, stiu.
Si chiar daca nu ar fi, cand faci multi km pe an nu poti sa iei electrica pt ca nu ai cum sa acoperi distantele alea uriase tot incarcand ore intregi...
Tesla a cam renuntat la infrastructura care ar fi permis inlocuirea bateriilor in 4 minute...

View Postfortzoso, on 23 martie 2017 - 22:31, said:

Lasand la o parte ura noastra impotriva anumitor marci, sa enumeram :

1) VW dovedit ca a incalcat normele de poluare la motoarele diesel. Renault, Fiat Crysler, PSA in diverse stadii ale anchetei referitoare la incalcarea acelorasi norme de poluare.
2) Japonezii si coreeni parca inca nu sunt anchetati, dar cota lor de piata la diesel in Europa este infima
3) Europa de Vest incepe sa-si piarda interesul pentru diesel ( http://www.capital.r...ini-diesel.html )

Intrebare :

- Se mai merita sa produci masini diesel ?

Raspunsul se afla la chinezi si indieni care inca nu au norme de poluare asemanatoare celor americane sau europene.
Ciudat ca BMW si Mercedes, cu ale lor motoare diesel de sute de cai si sute de newton/m nu au fost afectati.
Insa eu tot cred ca problema era ca America trebuia sa gaseasca o cale sa opreasca invazia diesel pe piata lor, la care masinile americane nu aveau nici o sansa.

Anul asta se dau 10000euro romanilor care isi iau masina electrica... :) te face putin sa zambesti. deci un drum Buc-Arad e vreo 12 ore, ca autostrazi nu avem, si trebuie cumva sa te descurci sa incarci...

Ma intreb si cum va mai repara masina romanul ieftin la vecinul cu garaj

#12
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postunbrutus, on 23 martie 2017 - 22:31, said:

Tesla a cam renuntat la infrastructura care ar fi permis inlocuirea bateriilor in 4 minute...
La care sedinta ai participat si s-a decis asta ? Vad ca Renault a avut ideea senzationala sa vanda masini electrice si fara baterie, cu posibilitatea de a inchiria sau cumpara bateriile, daca benzinariile ar pune la dispozitie baterii de inchiriat gata incarcate atunci toate problemele masinii electrice au disparut.
De ce astepti la Tesla sa deschida toate usile ? producatori "mondiali" din europa ce asteapta ? Iar o sa le-o traga americanii cum le-au tras-o si la Nokia.

#13
fflloorryynn

fflloorryynn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 388
  • Înscris: 28.12.2008

View Post_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:24, said:

Solutia pentru cei care sunt prinsi in spatele unei afumatori:
Conceptul de mașină inventat acum vreo sută și ceva de ani, și reluat de Tesla va fi unul falimentar. Pentru a nșpea oară în istorie.

#14
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Post_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:40, said:

La care sedinta ai participat si s-a decis asta ? Vad ca Renault a avut ideea senzationala sa vanda masini electrice si fara baterie, cu posibilitatea de a inchiria sau cumpara bateriile, daca benzinariile ar pune la dispozitie baterii de inchiriat gata incarcate atunci toate problemele masinii electrice au disparut.
De ce astepti la Tesla sa deschida toate usile ? producatori "mondiali" din europa ce asteapta ? Iar o sa le-o traga americanii cum le-au tras-o si la Nokia.
Lasa si tu tonul agresiv... discutam civilizat.
Planurile Renault le stiam de 3 ani, urmaresc evolutia masinilor electrice de mult. Nu e o decizie de ieri, stii asta sper... cam de 3 ani e lansata chestia la renault.
Tesla a decis sa renunte pt ca la pilotul rulat de test a rezultat ca nu sint destui doritori pt acest serviciu, pt ca ar costa niste bani probabil, sau cine stie de ce...

Apropo de tepuit, inselat... Tesla iti vinde masina aia de 60-70.000 unitati monetare, si iti dezactiveaza tehnologia fast charge, ca sa platesti extra... Deci ea exista, o ai pe masina, dar ti-o activeaza numai daca platesti.
Stiu, si VW facea la fel, si ne activam singuri diferite functii ca inchiderea usilor dupa anumita viteza, deschiderea/inchiderea geamurilor/trapei din telecomanda etc...

Dar credeam ca baiatu de la Tesla vrea sa salveze planeta, nu sa te sece de ultimul ban... ramane tot ca si pana acum: producem produse cu planned obsolesce si cu singurul scop sa facem bani si atat.
Si apoi ii zicem omului sa scoata mai multi bani ca sa salveze el planeta... uitand ca 15 vase comerciale polueaza mai mult ca TOATE masinile de pe planeta la un loc.

Deci daca ar lua Tesla niste motorase si celule si le-ar pune pe acei km patrati de suprafata vas comercial, ar obtine rezultate mai bune ca acum cand vinde un 1% din nr de masini... sau 0.001%

View Post_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:24, said:

Solutia pentru cei care sunt prinsi in spatele unei afumatori:
[ https://images-cdn.9gag.com/photo/a3Bnmxv_700b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Tesla ‘Supercharger’ Station Powered By Diesel Generators [VIDEO:]

Read more: http://dailycaller.c.../#ixzz4cBWBvRrC

View Postfflloorryynn, on 23 martie 2017 - 22:54, said:

Conceptul de mașină inventat acum vreo sută și ceva de ani, și reluat de Tesla va fi unul falimentar. Pentru a nșpea oară în istorie.
daca intre timp se imbogateste si el, asta e...

#15
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postunbrutus, on 23 martie 2017 - 22:36, said:



Ciudat ca BMW si Mercedes, cu ale lor motoare diesel de sute de cai si sute de newton/m nu au fost afectati.
Insa eu tot cred ca problema era ca America trebuia sa gaseasca o cale sa opreasca invazia diesel pe piata lor, la care masinile americane nu aveau nici o sansa.



Ma tot uit prin top 10 cele mai rapide masini si nu vad nici-un Mercedes sau BMW . Ciudat !
Cel mai ciudat este ca vad numai motoare pe benzina. Si mai ciudat !
Cota de piata Mercedes in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 2,14%. Oare dieselele ajung la 0,1% ?
Cota de piata BMW in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 1,79%. Oare dieselele ajung la 0,05% ?

Clar, americanii trebuiau sa opreasca invazia de BMW-uri si Mercedes-uri la ei !
Apropo, ai fost vreodata prin America ?

#16
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postfortzoso, on 23 martie 2017 - 23:57, said:


Ma tot uit prin top 10 cele mai rapide masini si nu vad nici-un Mercedes sau BMW . Ciudat !
Cel mai ciudat este ca vad numai motoare pe benzina. Si mai ciudat !
Cota de piata Mercedes in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 2,14%. Oare dieselele ajung la 0,1% ?
Cota de piata BMW in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 1,79%. Oare dieselele ajung la 0,05% ?

Clar, americanii trebuiau sa opreasca invazia de BMW-uri si Mercedes-uri la ei !
Apropo, ai fost vreodata prin America ?
Hai sa nu o dam in benzinare v diesel, care e mai rapida... e o discutie veche si inutila. https://www.carwow.c...est-diesel-cars
Am zis f clar ca dieselul permite masini puternice dar care nu opresc la benzinarie la fiecare cativa km...

Vorbeam de invazia masinilor nemtesti in general, si diesel in secundar... nu m-am referit vreodata macar la invazia mercedes in SUA... in SUA oricum mercedes si bmw au o imagine excelenta, cine are asa ceva e automat bogat.

#17
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postunbrutus, on 24 martie 2017 - 00:19, said:

Vorbeam de invazia masinilor nemtesti in general, si diesel in secundar...

Vrei sa-ti spun si cotele de piata in SUA al celorlalte marci nemtesti ?
Sa stii ca nu te-am intrebat degeaba daca ai fost prin SUA. Ai fi aflat parerea lor despre diesele direct de la sursa

Edited by fortzoso, 24 March 2017 - 00:26.


#18
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Incetati cu atacurile la persoana!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate