Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel
#1
Posted 23 March 2017 - 21:00
Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel
FCA, care este deja investigată în Marea Britanie și SUA, a precizat că a fost informată de decizia procurorilor, dar mașinile sale diesel îndeplinesc toate reglementările privind emisiile. Surse care au dorit să-și păstreze anonimatul au declarat pentru Reuters că procurorii au demarat investigația în 15 martie, după ce Direcția Generală pentru Concurență, Consum și Combaterea Fraudelor (DGCCRF) și Departamentul anti-fraudă au deferit cazul instanței. Într-o declarație a FCA se arată că "vehiculele diesel produse de companie îndeplinesc toate reglementările privind emisiile" în Italia, unde este sediul subsidiarei sale europene. Dar grupul italo-american nu făcut privind precizări privind modelele investigate în Franța. Totuși, FCA a dat asigurări că "va continua să coopereze cu autoritățile competente și este încrezătoare că problema va fi clarificată la timpul potrivit". În Marea Britanie, Guvernul testează nivelul emisiilor modelului Jeep Grand Cherokee. Luna aceasta, Ministerul Transporturilor de la Roma a anunțat că testele efectuate în Italia asupra vehiculelor diesel cu motoare Euro 5 nu au arătat încălcări ale standardelor privind emisiile sau prezența unui software care să permită mașinilor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor, dar nu și în timpul operațiunilor normale. Au fost testate 18 vehicule de la diverși producători auto, inclusiv șapte modele de la Fiat Chrysler Automobiles (FCA), reprezentând 70% din vehiculele diesel cu motoare Euro 5 care circulă în Italia. "În urma efectuării testelor, nu s-au descoperit dispozitive ilegale care să încalce reglementările din UE privind emisiile", se arată într-un comunicat al Ministerului Transporturilor din Italia. Raportul vine după ce ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, declara luna trecută că Uniunea Europeană trebuie să se asigure că mașinile Fiat Chrysler care încalcă reglementările privind poluarea sunt retrase de pe piață. "Autoritățile italiene știau de câteva luni că Fiat, în opinia experților, utilizează dispozitive ilegale. Până acum, Fiat a refuzat să participe la clarificarea problemei, prin urmare Comisia Europeană (CE) trebuie să se asigure că este organizată o rechemare pentru vehiculele Fiat", a declarat Dobrindt. Recent, FCA a recunoscut că autoritățile din SUA și din alte state investighează producătorul auto italo-american pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel. Agenția pentru Protecția Mediului din SUA (EPA) a acuzat în ianuarie FCA că din 2014 folosește un soft care a permis un nivel excesiv al emisiilor la peste 100.000 de camioane și SUV-uri cu motoare diesel. FCA a încălcat reglementările instalând și ținând secret un soft la motoarele modelelor Jeep Grand Cherokee și Dodge Ram 1500 produse în 2014, 2015 și 2016, cu motoare diesel de trei litri, asamblate și vândute în SUA. De asemenea, Agenția pentru Protecția Mediului verifică dacă dispozitivele auxiliare de control al emisiilor constituie "dispozitive de trucare a emisiilor" care sunt ilegale. Conform raportului publicat de producătorul auto italo-american, sunt afectate aproximativ 104.000 de vehicule. FCA admite că a primit ''solicitări de informații și citații'' de la unele autorități guvernamentale, inclusiv de la Departamentul american al Justiției, Autoritatea de Control a Piețelor Financiare din SUA (Securities and Exchange Commission — SEC) și Procuratură. Din ianuarie, acțiunile listate în SUA ale Fiat Chrysler au scăzut cu 1,1%, investitorii fiind îngrijorați de existența unor asemănări cu scandalul emisiilor de la Volkswagen (Dieselgate). Investigațiile vin după ce autoritățile de reglementare din SUA au acuzat Volkswagen de instalarea unor sisteme electronice speciale, pentru evitarea standardelor referitoare la poluare. În cazul FCA, softul nedeclarat care controlează emisiile a permis vehiculelor să genereze poluare excesivă, încălcând reglementările legale, susține EPA. Volkswagen, cel mai mare producător auto din lume, a fost acuzat că ar fi manipulat rezultatele testelor autorităților SUA legate de emisiile vehiculelor comercializate de grupul german prin instalarea unui software care permitea mașinilor să îndeplinească standardele referitoare la poluare în timpul testelor dar nu și în timpul operațiunilor normale. Din acest motiv nivelul poluării era mai ridicat, susține Agenția pentru Protecția Mediului din SUA. https://www.agerpres...diesel-09-36-08 Cu actuala generatie de motorizari diesel cred ca nici o marca auto nu poate indeplini normele de poluare.Sigur, cu tehnologia AddBlue se poate insa asta costa prea mult ca sa isi permita la fel de multi cumparatori sa cumpere asa ceva. Inclusiv datorita problemelor legate de aceasta posibila incalcare a normelor de poluare de catre cei de la Fiat Chrysler, avand ca rezultat pierderi importante de bani pe fondul sanctiunilor aplicate si despagubirilor, se poate ajunge la o fuziune intre acest grup auto si VAG. Edited by max_01, 23 March 2017 - 21:00. |
#2
Posted 23 March 2017 - 21:08
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:
Americanii dieselgate au inselat? Am citit de 2 zile stirea, dar nu m.am obosit sa consider ca merita mentionata. Americanii deja relaxeaza normele de poluare. E logic, daca si ei trisau. Dar VW e singurul care a avut caracterul sa recunoasca. Restul laşilor o dau la intors ca nu e asa. Respect VW pt.sinceritate. Das Deutschland. Doamne fereste! |
#4
Posted 23 March 2017 - 21:11
Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:
Dar VW e singurul care a avut caracterul sa recunoasca. Cand ajungi in spatele unui veve nu mai nimeresti butonul de recirculare Edited by alexa32, 23 March 2017 - 21:12. |
#5
Posted 23 March 2017 - 21:14
alexa32, on 23 martie 2017 - 21:11, said:
Era prea de porc sa nu recunoasca cand merg cu fumul taras dupa ele. Nu exista masina cu motor diesel cu DPF care sa scoata fum, indiferent de marca. Nu exista masina cu motor diesel fara DPF care sa nu scoata fum, indiferent de marca. Edited by Kroghy, 23 March 2017 - 21:15. |
#6
Posted 23 March 2017 - 21:24
#7
Posted 23 March 2017 - 22:01
Kroghy, on 23 martie 2017 - 21:11, said:
Sa vedem cum iese Fiat din povestea asta. VW a recunoscut si a iesit cu fruntea sus si a ajuns pe locul 1 la nivel mondial. Oare reuseste si Fiat sa-si creasca vanzarile? Nu cred ca cei de la Opel sunt mai ok cu poluarea la diesel.Fara tehnologia AddBlue nu se poate respecta norma de poluare euro 6.Poate nici 5.Motiv pentru care la autoturisme se va trece la hibride pe scara mare in loc de diesel.Cine si-a permis sa isi cumpere diesel si avea nevoie de asa ceva se va dota cu hibrid.Pana si benzinarele VAG de anul acesta vor fi dotate partial cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile vor fi dotate cu filtru de particule.Exemplul VAG va fi urmat de toti producatorii auto. Fiat isi va creste vanzarile dupa ce va fuziona cu VAG si va vinde autoturisme cu marca Fiat construite cu tehnologie mixta italo-germana.Practic Fiat va fi ca Skoda sau Seat. Torquemada-666, on 23 martie 2017 - 21:04, said:
Erau probe beton impotriva sa ca VAG sa nu isi recunoasca pacatul capital.Ar fi fost o sinucidere pentru VAG sa nu isi recunoasca vinovatia.Norocul sau a fost ca a reusit sa supravietuiasca acestei povesti urate datorita veniturilor sale consistente. O fi marca germana VAG insa in cazul diesel, germanii au dovedit ca sunt niste excroci, ca si altii. |
#8
Posted 23 March 2017 - 22:20
alexa32, on 23 martie 2017 - 21:11, said:
Era prea de porc sa nu recunoasca cand merg cu fumul taras dupa ele. Cand ajungi in spatele unui veve nu mai nimeresti butonul de recirculare max_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:
Cred ca sifonat si fuzionand cu VAG care si-a permis financiar sa iasa cu bine din aceasta urata poveste. max_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:
Erau probe beton impotriva sa ca VAG sa nu isi recunoasca pacatul capital.Ar fi fost o sinucidere pentru VAG sa nu isi recunoasca vinovatia.Norocul sau a fost ca a reusit sa supravietuiasca acestei povesti urate datorita veniturilor sale consistente. O fi marca germana VAG insa in cazul diesel, germanii au dovedit ca sunt niste excroci, ca si altii. - industria auto americana este moarta,cu orase ca Detroit care s-au scufundat in anarhie, cu cartiere intregi abandonate, unde hotii bantuie si nu mai au ce sa fure - VW castiga an de an tot mai multa cota pe piata americana, cu masini fiabile si cu consum mult redus fata de americance - VW si dieselul in general incepea sa prinda teren in america, lucru de neimaginat pt industria lor auto bazata pe benzina, practic cele mai multe benzinarii nici nu vand diesel - lumea obtinea rezultate f bune ruland cu biodiesel in masini VW diesel fara modificari sau modificari minime (furtune ceva mai rezistente la anumite coroziuni), poluand spre 0. Ceva trebuia facut. Indiferent cum ai privi lucrurile, trebuie recunoscut ca ceva trebuia facut. |
#9
Posted 23 March 2017 - 22:26
max_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:
Cine si-a permis sa isi cumpere diesel si avea nevoie de asa ceva se va dota cu hibrid.Pana si benzinarele VAG de anul acesta vor fi dotate partial cu filtru de particule iar de anul viitor toate motorizarile vor fi dotate cu filtru de particule.Exemplul VAG va fi urmat de toti producatorii auto. Sa ne gandim la un SUV american 4x4 care tracteaza o rulota de ex... hai sa punem un hibrid sa o traga... nu merge asa. Multi scriu gandindu-se la ce masina le-ar fi lor suficienta, si aici profilul tipic de utlizator probabil ca e "tanarul de 30 de ani, frumos si cu bani", familistii mai putin au timp de forumuri. Insa pt cei care se gandesc la masini mari din diferite motive, hibridele nu sint chiar cea mai buna optiune. Nici electricele, mai ales in climat cu ierni la -25 ca la noi... si cu veri de peste 40... mie pana si telefonul mi se supraincalzeste cand e pe bord la incarcat si bate un pic soarele in el. Filtrele de particule pe motoarele cu benzina sint o cerinta pt a respecta normele de poluare urmatoare, nu o alegere VAG, insa ca de obicei germanii s-au grabit sa indeplineasca normele mai devreme decat erau obligati sa o faca. Asa au facut si cu dieselul si e putin incorect ca se uita asta, dar asta e, se pare ca scandalul s-a cam incheiat. |
#10
Posted 23 March 2017 - 22:31
Lasand la o parte ura noastra impotriva anumitor marci, sa enumeram :
1) VW dovedit ca a incalcat normele de poluare la motoarele diesel. Renault, Fiat Crysler, PSA in diverse stadii ale anchetei referitoare la incalcarea acelorasi norme de poluare. 2) Japonezii si coreeni parca inca nu sunt anchetati, dar cota lor de piata la diesel in Europa este infima 3) Europa de Vest incepe sa-si piarda interesul pentru diesel ( http://www.capital.ro/efectul-dieselgate-europenii-cumpara-to-mai-putine-masini-diesel.html ) Intrebare : - Se mai merita sa produci masini diesel ? Raspunsul se afla la chinezi si indieni care inca nu au norme de poluare asemanatoare celor americane sau europene. |
|
#11
Posted 23 March 2017 - 22:36
_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:24, said:
Dovada ca Sindromul Stockholm se manifesta si atunci cand esti fentat, inselat, tepuit. Lumea a continuat sa le cumpere masinile bine mersi, cand ai de facut peste 20k km/an ai nevoie de diesel, si nu stai neaparat sa te gandesti la ursii polari, sa fim cinstiti. Toti alegem ce e mai convenabil intai, si abia apoi ce e mai putin poluant. Altfel, ar putea toata lumea sa isi ia Tesla, dar... e prea scumpa, stiu. Si chiar daca nu ar fi, cand faci multi km pe an nu poti sa iei electrica pt ca nu ai cum sa acoperi distantele alea uriase tot incarcand ore intregi... Tesla a cam renuntat la infrastructura care ar fi permis inlocuirea bateriilor in 4 minute... fortzoso, on 23 martie 2017 - 22:31, said:
Lasand la o parte ura noastra impotriva anumitor marci, sa enumeram : 1) VW dovedit ca a incalcat normele de poluare la motoarele diesel. Renault, Fiat Crysler, PSA in diverse stadii ale anchetei referitoare la incalcarea acelorasi norme de poluare. 2) Japonezii si coreeni parca inca nu sunt anchetati, dar cota lor de piata la diesel in Europa este infima 3) Europa de Vest incepe sa-si piarda interesul pentru diesel ( http://www.capital.r...ini-diesel.html ) Intrebare : - Se mai merita sa produci masini diesel ? Raspunsul se afla la chinezi si indieni care inca nu au norme de poluare asemanatoare celor americane sau europene. Insa eu tot cred ca problema era ca America trebuia sa gaseasca o cale sa opreasca invazia diesel pe piata lor, la care masinile americane nu aveau nici o sansa. Anul asta se dau 10000euro romanilor care isi iau masina electrica... te face putin sa zambesti. deci un drum Buc-Arad e vreo 12 ore, ca autostrazi nu avem, si trebuie cumva sa te descurci sa incarci... Ma intreb si cum va mai repara masina romanul ieftin la vecinul cu garaj |
#12
Posted 23 March 2017 - 22:40
unbrutus, on 23 martie 2017 - 22:31, said:
Tesla a cam renuntat la infrastructura care ar fi permis inlocuirea bateriilor in 4 minute... De ce astepti la Tesla sa deschida toate usile ? producatori "mondiali" din europa ce asteapta ? Iar o sa le-o traga americanii cum le-au tras-o si la Nokia. |
#14
Posted 23 March 2017 - 22:57
_-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:40, said:
La care sedinta ai participat si s-a decis asta ? Vad ca Renault a avut ideea senzationala sa vanda masini electrice si fara baterie, cu posibilitatea de a inchiria sau cumpara bateriile, daca benzinariile ar pune la dispozitie baterii de inchiriat gata incarcate atunci toate problemele masinii electrice au disparut. De ce astepti la Tesla sa deschida toate usile ? producatori "mondiali" din europa ce asteapta ? Iar o sa le-o traga americanii cum le-au tras-o si la Nokia. Planurile Renault le stiam de 3 ani, urmaresc evolutia masinilor electrice de mult. Nu e o decizie de ieri, stii asta sper... cam de 3 ani e lansata chestia la renault. Tesla a decis sa renunte pt ca la pilotul rulat de test a rezultat ca nu sint destui doritori pt acest serviciu, pt ca ar costa niste bani probabil, sau cine stie de ce... Apropo de tepuit, inselat... Tesla iti vinde masina aia de 60-70.000 unitati monetare, si iti dezactiveaza tehnologia fast charge, ca sa platesti extra... Deci ea exista, o ai pe masina, dar ti-o activeaza numai daca platesti. Stiu, si VW facea la fel, si ne activam singuri diferite functii ca inchiderea usilor dupa anumita viteza, deschiderea/inchiderea geamurilor/trapei din telecomanda etc... Dar credeam ca baiatu de la Tesla vrea sa salveze planeta, nu sa te sece de ultimul ban... ramane tot ca si pana acum: producem produse cu planned obsolesce si cu singurul scop sa facem bani si atat. Si apoi ii zicem omului sa scoata mai multi bani ca sa salveze el planeta... uitand ca 15 vase comerciale polueaza mai mult ca TOATE masinile de pe planeta la un loc. Deci daca ar lua Tesla niste motorase si celule si le-ar pune pe acei km patrati de suprafata vas comercial, ar obtine rezultate mai bune ca acum cand vinde un 1% din nr de masini... sau 0.001% _-AppleS-_, on 23 martie 2017 - 22:24, said:
Solutia pentru cei care sunt prinsi in spatele unei afumatori: [ https://images-cdn.9gag.com/photo/a3Bnmxv_700b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Read more: http://dailycaller.c.../#ixzz4cBWBvRrC fflloorryynn, on 23 martie 2017 - 22:54, said:
Conceptul de mașină inventat acum vreo sută și ceva de ani, și reluat de Tesla va fi unul falimentar. Pentru a nșpea oară în istorie. |
#15
Posted 23 March 2017 - 23:57
unbrutus, on 23 martie 2017 - 22:36, said: Ma tot uit prin top 10 cele mai rapide masini si nu vad nici-un Mercedes sau BMW . Ciudat ! Cel mai ciudat este ca vad numai motoare pe benzina. Si mai ciudat ! Cota de piata Mercedes in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 2,14%. Oare dieselele ajung la 0,1% ? Cota de piata BMW in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 1,79%. Oare dieselele ajung la 0,05% ? Clar, americanii trebuiau sa opreasca invazia de BMW-uri si Mercedes-uri la ei ! Apropo, ai fost vreodata prin America ? |
|
#16
Posted 24 March 2017 - 00:19
fortzoso, on 23 martie 2017 - 23:57, said: Ma tot uit prin top 10 cele mai rapide masini si nu vad nici-un Mercedes sau BMW . Ciudat ! Cel mai ciudat este ca vad numai motoare pe benzina. Si mai ciudat ! Cota de piata Mercedes in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 2,14%. Oare dieselele ajung la 0,1% ? Cota de piata BMW in SUA in 2016 (benzinare + diesel) : 1,79%. Oare dieselele ajung la 0,05% ? Clar, americanii trebuiau sa opreasca invazia de BMW-uri si Mercedes-uri la ei ! Apropo, ai fost vreodata prin America ? Am zis f clar ca dieselul permite masini puternice dar care nu opresc la benzinarie la fiecare cativa km... Vorbeam de invazia masinilor nemtesti in general, si diesel in secundar... nu m-am referit vreodata macar la invazia mercedes in SUA... in SUA oricum mercedes si bmw au o imagine excelenta, cine are asa ceva e automat bogat. |
#17
Posted 24 March 2017 - 00:25
unbrutus, on 24 martie 2017 - 00:19, said:
Vorbeam de invazia masinilor nemtesti in general, si diesel in secundar... Vrei sa-ti spun si cotele de piata in SUA al celorlalte marci nemtesti ? Sa stii ca nu te-am intrebat degeaba daca ai fost prin SUA. Ai fi aflat parerea lor despre diesele direct de la sursa Edited by fortzoso, 24 March 2017 - 00:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users