Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Fiat Chrysler, investigată în Franța pentru posibile încălcări ale standardelor privind emisiile vehiculelor diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#19
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View Postunbrutus, on 23 martie 2017 - 22:26, said:

Nu e chiar asa de simplu. Nu e vorba aici doar de bani si atat. Dieselul ofera puteri uriase cu randamente excelente.
Cuplul motor la diesel este mai mare decat la un motor pe benzina insa la un motor electric, cuplul motor este mai mare fata de un diesel.In cazul Passatului cu motorizarea 1,4TSI, in sistem hibrid, partea electrica dezvolta 218 cai putere si un cuplu motor de 400Nm la un consum mediu de 1,6l benzina iar un diesel de 2.0 cu 190 cai putere si consum mediu de 4,2 l/100km, dezvolta un cuplu motor de 400Nm.Ce cuplu motor ar dezvolta atunci un hibrid de 2.0l ?Clar ca mult mai mare decat un 2.0TDI.In cazul hibridelor, benzina este folosit doar ocazional, pentru pornirea masinii si incarcarea periodica a acumulatorului electric al motorului electric.
Majoritatea SUV-urilor din SUA si Canada, 4x4, inclusiv cele folosite pentru tractarea rulotelor sunt inca de la aparitia lor si pana in prezent motorizari pe benzina.

View Postunbrutus, on 23 martie 2017 - 22:36, said:

Ciudat ca BMW si Mercedes, cu ale lor motoare diesel de sute de cai si sute de newton/m nu au fost afectati.

Anul asta se dau 10000euro romanilor care isi iau masina electrica... Posted Image te face putin sa zambesti. deci un drum Buc-Arad e vreo 12 ore, ca autostrazi nu avem, si trebuie cumva sa te descurci sa incarci...

Ma intreb si cum va mai repara masina romanul ieftin la vecinul cu garaj
In viitor, Mercedes va monta motorul diesel cu tehnologie AddBlue doar pe modelele lor cele mai scumpe datorita costurilor mari de fabricatie a motorului diesel care ridica mult pretul total de fabricatie al autoturismului.Cred ca si in cazul cumparatorilor Mercedes cu motorizare diesel, acestia se vor orienta spre hibride mai mult decat spre diesel din pragmatism.Actualul motor hibrid al celor de la Mercedes, montat si pe Clasa E,avand cilindreea de 1991, dezvolta 211 cai putere pe benzinar si 258 cai putere la motorizarea electrica, un cuplu motor la motorizarea electrica de 620Nm, viteza maxima de 250km/h la un consum mediu de 2,1 l benzina la 100de km.Majoritatea utilizatorilor nu au nevoie de mai mult.In comparatie, motorizarea diesel 350d, cu cilindreea de 2987, dezvolta tot 258 cai putere, cuplu motor de 620 Nm la un consum mediu de 5,1l la 100km si viteza maxima de 250 km/h.Datorita modernizarii hibridelor, se va ajunge la performante si mai bune asa ca de ce ti-ai mai bate capul cu diesel?
Cand hibridele vor fi majoritare, in detrimentul actualului diesel, eu zic ca vor fi si service-uri auto suficiente, asa cum sunt acum ateliere GSM sau erau in trecut de reparat TV-uri.Problema va fi costul reparatiilor pentru ca va fi cum este acum la electronice.Se va inlocui un pachet capsulat in care se afla si o anume piesa defecta.
Umila mea parere este ca dieselul la autoturisme va disparea in cativa ani si va fi inlocuit cu succes de hibride insa motorizarile 100% electrice, mai au de asteptat cel putin 15 ani de acum incolo, pana ce aceasta tehnologie aflata in faza incipienta se va dezvolta suficient pentru a oferi atunci cand vorbim de autonomie si viteza, performanta actualelor motoare cu combustie interna.
Am observat ca fanii BMW, care isi permit aceasta marca auto, doar din pasiune pentru dinamica oferita de BMW, prefera motorizarile pe benzina.

Edited by max_01, 24 March 2017 - 09:06.


#20
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Cat timp ceri emisii de bicicleta, pe motoare de tanc, primesti ceea ce ceri.

Quote

- industria auto americana este moarta,cu orase ca Detroit care s-au scufundat in anarhie, cu cartiere intregi abandonate, unde hotii bantuie si nu mai au ce sa fure
- VW castiga an de an tot mai multa cota pe piata americana, cu masini fiabile si cu consum mult redus fata de americance
- VW si dieselul in general incepea sa prinda teren in america, lucru de neimaginat pt industria lor auto bazata pe benzina, practic cele mai multe benzinarii nici nu vand diesel
- lumea obtinea rezultate f bune ruland cu biodiesel in masini VW diesel fara modificari sau modificari minime (furtune ceva mai rezistente la anumite coroziuni), poluand spre 0.
Asta e din categoria stiri false cumva? Adica pur si simplu, fiecare afrimatie este neadevarata. pe onoarea mea, este si asta un record.

#21
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View Postmax_01, on 23 martie 2017 - 22:01, said:

Fiat isi va creste vanzarile dupa ce va fuziona cu VAG si va vinde autoturisme cu marca Fiat construite cu tehnologie mixta italo-germana.Practic Fiat va fi ca Skoda sau Seat.

Si nu ar fi nici o noutate in asta.Colaborarea intre VW si FIAT  a existat la marca SEAT.
Parca sunt si ceva tratative actualiztae intre cele doua grupuri.
Infractorii intre ei se inteleg cel mai bine.

ps.
Pe VW i-au belit americanii,pe americano-italieni ii belesc francezii,pe francezi ii belesc italienii.Pana la urma este un fel de belire in familie.Familia constructorilor de masini,care banuuiesc ca au ajuns la fundul sacului in ceea ce priveste minciunile si manipularile catre client si acum au ajuns sa se toarne unii pe altii.
Cred ca avem un noroc chior cu Loganu' nost.Pe asta nu-l beleste nimeni.

#22
potae

potae

    Sorosist frumos si liber

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,429
  • Înscris: 20.08.2013

View Postmax_01, on 24 martie 2017 - 08:36, said:

Cuplul motor la diesel este mai mare decat la un motor pe benzina insa la un motor electric, cuplul motor este mai mare fata de un diesel.In cazul Passatului cu motorizarea 1,4TSI, in sistem hibrid, partea electrica dezvolta 218 cai putere si un cuplu motor de 400Nm la un consum mediu de 1,6l benzina iar un diesel de 2.0 cu 190 cai putere si consum mediu de 4,2 l/100km, dezvolta un cuplu motor de 400Nm.

Dar la cate rotatii pe minut ai 400 Nm la 1.4 TSI hibrid? 6000 cumva? :)) Nu de alta dar la diesel am la 2000 - 2500  :))

#23
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postpotae, on 24 martie 2017 - 11:13, said:



Dar la cate rotatii pe minut ai 400 Nm la 1.4 TSI hibrid? 6000 cumva? :)) Nu de alta dar la diesel am la 2000 - 2500  :))
La electric ai tot cuplul de la 0.00000000000000001 rpm .

#24
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Oare cine urmeaza ... ?!

Ma gandeam ce misto ar fi ca de maine toti producatorii de masini sa se inteleaga sa produca doar EURO 5 (vorbesc pentru Europa nu stiu normele din alte parti). Sa vedeti cum dispare instant obligativitatea EURO 6 si incep politicienii sa perie constructorii auto. Evident este utopic !

#25
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Eu am inteles ca se pregateste un EURO7 mult mai apropiat de normele americane actuale. Asta in timp ce peste ocean se pregateste o relaxare a normelor de poluare. Pacat ca se refera doar la emisiile de CO2 si nu la noxe, ca altfel scapam si noi de diesele mai usor. Le transferam peste ocean.

#26
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,361
  • Înscris: 21.06.2016
Sinteti confuzi cu cuplul, nu conteaza numarul ala, 200, 400, 800 e irelevant ca e la MOTOR nu la roata. Cuplul de la motor se inmulteste cu raportul de transmisie pina ajunge la roata.
E importanta insa curba de cuplu, adica cit de aproape de maximul de cuplu esti la turatii joase, gen 1000-2000rpm.
Sa vii cu cifre de cuplu e o idiotenie, trebuie sa vii ori cu un raport/procent, ori cu un grafic.

#27
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postmax_01, on 24 martie 2017 - 08:36, said:

Am observat ca fanii BMW, care isi permit aceasta marca auto, doar din pasiune pentru dinamica oferita de BMW, prefera motorizarile pe benzina.
Unde ai observat asta? Pe mobile.de sint de vreo 10 ori mai multe BMWuri diesel la vanzare.

View PostYOUR_GOD, on 24 martie 2017 - 08:48, said:

Cat timp ceri emisii de bicicleta, pe motoare de tanc, primesti ceea ce ceri.


Asta e din categoria stiri false cumva? Adica pur si simplu, fiecare afrimatie este neadevarata. pe onoarea mea, este si asta un record.
Care e falsa mai omule? Sint 4 afirmatii, hai sa vedem...

View PostHitmaker, on 24 martie 2017 - 10:24, said:

Tu lucrezi la Times New Roman? Citind postul asta am avut impresia ca citesc un articol de-al lor.
troll?
- https://en.wikipedia...line_of_Detroit
Chiar asa noutate e pt tine?

View Postadisz, on 24 martie 2017 - 10:56, said:


Si nu ar fi nici o noutate in asta.Colaborarea intre VW si FIAT  a existat la marca SEAT.
Parca sunt si ceva tratative actualiztae intre cele doua grupuri.
Infractorii intre ei se inteleg cel mai bine.

ps.
Pe VW i-au belit americanii,pe americano-italieni ii belesc francezii,pe francezi ii belesc italienii.Pana la urma este un fel de belire in familie.Familia constructorilor de masini,care banuuiesc ca au ajuns la fundul sacului in ceea ce priveste minciunile si manipularile catre client si acum au ajuns sa se toarne unii pe altii.
Cred ca avem un noroc chior cu Loganu' nost.Pe asta nu-l beleste nimeni.
Suzuki Vitara vine cu diesel de la Fiat din cate stiu eu. Si Suzuki sint infractori?
Stii ca si Renaul e anchetat pt manipularea emisiilor, nu? Sau Logan nu mai e Renault?

View Postfortzoso, on 24 martie 2017 - 16:59, said:

Eu am inteles ca se pregateste un EURO7 mult mai apropiat de normele americane actuale. Asta in timp ce peste ocean se pregateste o relaxare a normelor de poluare. Pacat ca se refera doar la emisiile de CO2 si nu la noxe, ca altfel scapam si noi de diesele mai usor. Le transferam peste ocean.
Dar de ce vrei sa scapi de diesel?

View PostYOUR_GOD, on 24 martie 2017 - 08:48, said:

Asta e din categoria stiri false cumva? Adica pur si simplu, fiecare afrimatie este neadevarata. pe onoarea mea, este si asta un record.
- Best Diesel Engines For Biodiesel http://www.utahbiodi...-for-biodiesel/
- VW Jetta 2010 100% pe biodiesel: Lakota R. Denton, a North Carolina-based attorney with Minick Law, sold his biodiesel-powered Volkswagen TDI after the emissions scandal quickly changed his opinion of the automaker. http://www.biodiesel...gen-tdi-scandal

#28
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu am o nedumerire legata de afirmatia asta "- VW si dieselul in general incepea sa prinda teren in america, lucru de neimaginat pt industria lor auto bazata pe benzina, practic cele mai multe benzinarii nici nu vand diesel".

Pai daca tot nu am de unde sa alimentez, atunci dupa dracu' imi mai iau diesel?!?!

#29
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postericmario, on 13 aprilie 2017 - 19:49, said:

Eu am o nedumerire legata de afirmatia asta "- VW si dieselul in general incepea sa prinda teren in america, lucru de neimaginat pt industria lor auto bazata pe benzina, practic cele mai multe benzinarii nici nu vand diesel".

Pai daca tot nu am de unde sa alimentez, atunci dupa dracu' imi mai iau diesel?!?!

http://piataauto.md/...fectate-in-SUA/

VW are dreptul sa vanda iar masini diesel in State.

#30
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 14 aprilie 2017 - 12:09, said:


VW are dreptul sa vanda iar masini diesel in State.
Stim. Si Talisman are vanzari slabe.

Keep up the good work!

#31
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,234
  • Înscris: 07.02.2017

View PostTorquemada-666, on 14 aprilie 2017 - 12:09, said:

http://piataauto.md/...fectate-in-SUA/

VW are dreptul sa vanda iar masini diesel in State.
Este normal sa fie asa cu conditia sa respecta cu adevarat norma reala de poluare care poate fi respectata doar cu tehnologia AddBlue.Asa va fi si in Europa.Respecti norma reala de poluare, fara escrocherii si ai voie sa vinzi dieseluri cate poti si vrei.

#32
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postfortzoso, on 24 martie 2017 - 16:59, said:

Eu am inteles ca se pregateste un EURO7 mult mai apropiat de normele americane actuale. Asta in timp ce peste ocean se pregateste o relaxare a normelor de poluare. Pacat ca se refera doar la emisiile de CO2 si nu la noxe, ca altfel scapam si noi de diesele mai usor. Le transferam peste ocean.

In SUA nu este usor cu NOx.Da ai dreptate CO2-ul nu e vazut ca poluant (e inodor si incolor adica nu il vezi pe cer) dar legile cu privire la emisiile NOx sunt mai drastice.Motorina este mai scumpa din cauza asta .Producatorul plateste taxa de mediu in SUA nu cumparatorul la mana a 6a deci producatorii nu prea au motiv sa isi bata capul cu motoare ce produc mai mult NOx.Fermierii isi deconteaza taxa de NOx.

Bineinteles ca ai exceptii pe diferite clase de masini.Eu ma refer la modul general.

Eu am avut un Camaro din 91 cu motor 5700cc v8 si era incadrat la Euro 2 (l-am avut dupa 2000 ,nu de noua bineinteles).Stiu ca mergeam la un prieten ce avea bolta de struguri in curte ,el avea un Passat 2002 diesel (ca tot omuPosted Image  ).Era diferenta mare in materie de fum (zic fum pentru ca il vezi) daca lasai Passat-ul sa mearga 10 minute sub bolta de vie fata de Camaro ala vechi cu motor mare....se faceau strugurii negri de la Passat-ul ala .Diferenta de cilindree era uriasa intre ele.

Edited by amtct, 14 April 2017 - 19:13.


#33
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,361
  • Înscris: 21.06.2016
De fapt impunerile asupra producatorilor auto cu privire la CO2 sint foarte severe, chiar poate nerealist de severe, desi Trump probabil o sa le mai dea inapoi daca nu le-a dat deja.
Nox si particulele de la diesel sint o problema majora pentru ca imbolnavesc in mod direct oamenii. Sint o multime de studii si cifre pe partea asta, si in Europa si in SUA. Motivul pentru care UE a inchis ochii pina acum a fost exact pentru protejarea industriei locale care se bazeaza enorm pe vinzarile de diesel.

View Postunbrutus, on 14 aprilie 2017 - 08:52, said:

ma uimesti... Detroit si-a declarat falimentul acum cativa ani... dupa ce industria auto americana a intrat in colaps

Care industrie americana a intrat in colpas ma, ca tot ii dai cu timpenia asta?
Ford are market cap de 40 de miliarde, GM de 50, Tesla de 50. Chrysler dracu stie ca acum e parte din Fiat. 150  emiliade in industrie auto e echivalent cu colapsul in capul tau?



Quote

Asta si era ideea, dieselul incepea sa prinda o cota de piata...

Dieselul e pe cale sa fie restrictionat si in europa si tu visezi cote de piata? Se vind o mina de masini cu motoare diesel. Serios, nici 0.1%.

#34
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postvrajitoruldinoz, on 14 aprilie 2017 - 20:13, said:

De fapt impunerile asupra producatorilor auto cu privire la CO2 sint foarte severe, chiar poate nerealist de severe, desi Trump probabil o sa le mai dea inapoi daca nu le-a dat deja.
Nox si particulele de la diesel sint o problema majora pentru ca imbolnavesc in mod direct oamenii. Sint o multime de studii si cifre pe partea asta, si in Europa si in SUA. Motivul pentru care UE a inchis ochii pina acum a fost exact pentru protejarea industriei locale care se bazeaza enorm pe vinzarile de diesel.
Ok, ok. Am totusi 2 intrebari:
1. Atunci cum se face ca USa produce de 2 ori mult NOx per cap de locuitor decat Germania, desi nu au diesel ca masini personale?
2. Din moment ce au un nivel de NOx atat de ridicat, nu este oare din cauza faptului ca medium si heavy duty trucks au alte norme de emisii de NOx, iar cetateanul de rand isi cumpara foarte usor aceste camioane, la care nu mai respecta aceleasi reguli?
Nu cumva regulile astea la light duty au fost puse sa se fereasca de masinile europene?
Nah, au fost 3 intrebari, nu doua

Edited by valitudor, 14 April 2017 - 20:27.


#35
amtct

amtct

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 05.03.2009

View Postvalitudor, on 14 aprilie 2017 - 20:26, said:

Ok, ok. Am totusi 2 intrebari:
1. Atunci cum se face ca USa produce de 2 ori mult NOx per cap de locuitor decat Germania, desi nu au diesel ca masini personale?
2. Din moment ce au un nivel de NOx atat de ridicat, nu este oare din cauza faptului ca medium si heavy duty trucks au alte norme de emisii de NOx, iar cetateanul de rand isi cumpara foarte usor aceste camioane, la care nu mai respecta aceleasi reguli?
Nu cumva regulile astea la light duty au fost puse sa se fereasca de masinile europene?
Nah, au fost 3 intrebari, nu doua


1.Productia de energie electrica.Vezi ca masinile (fie ele si diesel) nu sunt principalul poluator pe Terra.NOx nu are efect de sera cat are efect de poluare locala.Nu este chiar asa nociv daca il arzi in desert.Este foarte nociv daca reusesti sa faci cerul negru in Manhattan.Conteaza foarte mult si unde este produs.

2.Acele camioane nu sunt asa populare raportat la numarul total de masini.Daca scoti capul pe geam si vezi afara Dacii asta nu inseamna ca Dacia este cea mai vanduta masina.Eu am fost in SUA si am condus in mai multe state (ba chiar si in sud) ,nu prea am vazut Ford F150 ,in schimb am vazut o gramada de masini pe benzina vechi.Era unu cu un Buick Riviera de prin 70 ...masina era folosita ca masina personala ,o folosea zilnic.

3 (ca bonus) .Daca te intrebi daca aerul e mai curat in SUA decat in Romania...greu de spus.E mai curat cand te uiti pe cer ,dar e dificil de spus.Ce pot sa iti spun 100% sigur e ca daca mergi pe jos nu iti distrugi pantofii.In Bucuresti am mers 30 de minute pe jos si pantofii imi erau gri de la praf.Nu stiu cum fac aia dar nu au praf in orase cat e in Bucuresti sau Constanta.Problema in Romania nu e nici dieselul nici benzina ci praful.

#36
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,361
  • Înscris: 21.06.2016

View Postvalitudor, on 14 aprilie 2017 - 20:26, said:

Ok, ok. Am totusi 2 intrebari:
1. Atunci cum se face ca USa produce de 2 ori mult NOx per cap de locuitor decat Germania, desi nu au diesel ca masini personale?
2. Din moment ce au un nivel de NOx atat de ridicat, nu este oare din cauza faptului ca medium si heavy duty trucks au alte norme de emisii de NOx, iar cetateanul de rand isi cumpara foarte usor aceste camioane, la care nu mai respecta aceleasi reguli?
Nu cumva regulile astea la light duty au fost puse sa se fereasca de masinile europene?
Nah, au fost 3 intrebari, nu doua

La diesel nu NOx e problema de baza pentru sanatate, ci emisiile de particle. La densitatea din America nu conteaza aceleasi emsiii mai mari de Nox ca in Germania ca ele sint impratsiate pe un teritoriu mult mai mare.
Treaba e foarte simpla: pentru trafic comercial/companii etc nu sint aceleasi reguli, cu justificarea ca asa se scad costurile si incurajeaza companiile. Nu insemna ca e corect sau moral, e produsul unui lobby si al mentalitatii americane care favorizeaza mereu companiile si initiativa privata, dar n-are nici o treaba cu protectia fara de companii auto europene care nu ar conta oricum.

Masinile europene nu au fost niciodata vreo amenintare pe piata americana indiferent de motor. Singurii cu ceva sanse au fost nemtii (restul au dat pe rind chix, ca au incercat si francezii si italienii), iar singura companie cu sanse de volum a fost VW, ca ailalti sint premium. VW insa s-a impuscat singur in picior, au de multa vreme reputatie slaba la fiabilitate si costuri de intretinere.
Nu uita ca companiile americane produc/produceau o multime de masini diesel, pentru alte piete. E mult mai usor sa lupte cu europenii care sint foarte nepotriviti pentru piata americana decit cu japonezii care i-au mincat cu fulgi cu tot.

Edited by vrajitoruldinoz, 15 April 2017 - 00:31.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate