Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Durabilitate anvelope vara Dunlop Blueresponse
Last Updated: Nov 14 2018 21:01, Started by
missionnad
, Mar 17 2017 11:22
·
0
#1
Posted 17 March 2017 - 11:22
In martie 2015 am achizitionat 4 bucati anvelope vara Dunlop Sport Blueresponse 205 55/R16,varianta fabricata in Germania cu DOT din sept-oct 2014.
De atunci am parcurs in jur de 22-24.000 km,nu pot preciza cu exactitate pentru ca iarna le-am folosit pe cele de iarna.Le-am masurat zilele trecute adancimea profilului si mai au 5 mm[in conditiile in care noi au in jur de 8 mm,sincer nici nu stiu exact cat au] Stiu ca sunt moi,dar sa se toceasca in halul ăsta?Astept pareri in special de la cei care ati utilizat aceste anvelope mai multi kilometric,mai exact cat au rezistat pana ce au ajuns la uzura maxima acceptata 2 mm sau 1.6 mm... Deci am rulat normal,fara franari bruște(un set de placute de frână imi rezistă 60-70.000 km),presiunea exact cea recomandata in cartea masinii si verificată la 2 saptamani,in majoritatea timpului maxim 2 personae in masina. Oare acum dupa 2 ani dupa ce s-a mai invechit cauciucul,sa se toceasca mai greu? PS;inainte am avut Bridgestone Turanza,alea cred ca m-au tinut peste 70.000 km si inca mai aveau 3 mm "carne"...Stiu,erau foarte tari. |
#2
Posted 17 March 2017 - 11:32
Bridgestone Turanza sunt anvelope dure.... si foarte galagioase am avut asa pe masina.
|
#4
Posted 17 March 2017 - 11:36
Am avut si eu pe mașină blueresponse și s-au tocit repede de tot = 2 sezoane, cam 45-48k km. Acu am luat continental sa vad daca la fel le termin.
|
#5
Posted 17 March 2017 - 11:38
Profilul este clasic , dar santurile sunt prea largi. De aceea se tocesc repede. Nu sunt foarte compacte. Ruleaza mult " pe varfuri " . Nu este o problema de pilotaj , sau de greutatea masinii , sau de calitate a anvelopelor . Pur si simplu suprafata de contact cu solul este cam mica si uzura se face repede simtita .
Edited by JurasikMan, 17 March 2017 - 11:38. |
#6
Posted 17 March 2017 - 11:42
conteaza mult si greutatea masinii pe care sunt montate.
intr-un fel vor tine pe seria1 si in alt fel pe un seria 5. dar in mare cam atat tin, uzura e normala. |
#7
Posted 17 March 2017 - 11:43
Un set de anvelope tin cam 50k km, asa ca esti in parametri. Am aceleasi anvelope pe masina (si pe cealalta tot Dunlop de vara am avut), si cam 20k rulati cu ele, tot vreo 2-3 mm au disparut din peisaj. Personal sunt foarte multumit de ele.
|
#8
Posted 17 March 2017 - 12:03
Mihai_3, on 17 martie 2017 - 11:32, said:
Bridgestone Turanza sunt anvelope dure.... si foarte galagioase am avut asa pe masina. JurasikMan, on 17 martie 2017 - 11:38, said:
Profilul este clasic , dar santurile sunt prea largi. De aceea se tocesc repede. Nu sunt foarte compacte. Ruleaza mult " pe varfuri " . Nu este o problema de pilotaj , sau de greutatea masinii , sau de calitate a anvelopelor . Pur si simplu suprafata de contact cu solul este cam mica si uzura se face repede simtita . Oricum ele sunt anvelope cu rezistenta mica la înaintare,ajuta la economia de combustibil. bossake, on 17 martie 2017 - 11:42, said:
conteaza mult si greutatea masinii pe care sunt montate. intr-un fel vor tine pe seria1 si in alt fel pe un seria 5. dar in mare cam atat tin, uzura e normala. RealThing, on 17 martie 2017 - 11:43, said:
Un set de anvelope tin cam 50k km, asa ca esti in parametri. Am aceleasi anvelope pe masina (si pe cealalta tot Dunlop de vara am avut), si cam 20k rulati cu ele, tot vreo 2-3 mm au disparut din peisaj. Personal sunt foarte multumit de ele. Locuiesc si la munte,hai ca daca stateam in București sau Alexandria vara ,asfalt incins mai era cum era. |
#9
Posted 17 March 2017 - 12:10
missionnad: verifica rulementii....roata nu trebuie sa faca nici un zgomot cand este ridicata de sol si o misti axial rapid cu mana.
eu i-am schimbat pe amandoi pe fata la scurt timp dupa ce renuntat la Turanza. devenisera cam galagiosi, defapt unul din ei. I-am schimbat pe amandoi pana la urma chiar daca celalat mai "mergea" .... Edited by Mihai_3, 17 March 2017 - 12:11. |
#10
Posted 17 March 2017 - 12:38
Eu zic ca daca te-au tinut 70.000km un set de anvelope dure, unele moi sa duca 50.000 este foarte bine. Anvelopa este facuta sa se toceasca, o anvelopa care nu vrea sa se toceasca este o anvelopa slaba.
|
|
#11
Posted 17 March 2017 - 12:50
poate mergi mult pe drum de macadam.
De cateva ori pe an merg pe un drum de 10km pavat cu piatra sparta gen ca aia de pe calea ferata. |
#12
Posted 17 March 2017 - 12:55
Mihai_3, on 17 martie 2017 - 12:10, said:
missionnad: verifica rulementii....roata nu trebuie sa faca nici un zgomot cand este ridicata de sol si o misti axial rapid cu mana. eu i-am schimbat pe amandoi pe fata la scurt timp dupa ce renuntat la Turanza. devenisera cam galagiosi, defapt unul din ei. I-am schimbat pe amandoi pana la urma chiar daca celalat mai "mergea" .... Odata cu înlocuirea acestora masina a devenit silentioasa,de altfel si cand le puneam pe cele de iarna imediat se.cunostea. Mercy,dar posed noțiuni elementare de mecanica,cand imi înlocuiesc rotile de iarna/vara trag de ele,le mișc,bag levierul si verific eventualele jocuri in rotulele inferioare... |
#13
Posted 17 March 2017 - 13:21
TheWarrior, on 17 martie 2017 - 12:50, said:
poate mergi mult pe drum de macadam. De cateva ori pe an merg pe un drum de 10km pavat cu piatra sparta gen ca aia de pe calea ferata. Daca rulam pe macadam,pietris crdr ca ma prindeam si eu ce cauzeaza uzura,numai deschideam topic pe softpedia. Si ca sa-ti raspund la intrebare,rulez pe asfalt bun,preponderent intre Ploiesti si Brasov "imi fac veacu". |
#14
Posted 17 March 2017 - 13:22
@Initiator,
Confirm si eu tocirea mai rapida a unor anvelope dunlop (ce-i drept, alt model) comparativ cu multe altele; la mine cred ca e si mai accentuata treaba decat la tine. Ca o regula generala, cred ca, cu cat o anvelopa este mai performanta, cu atat se toceste mai repede in aceleasi conditii de rulaj. |
#15
Posted 17 March 2017 - 13:38
missionnad: dac aai facut verificarea aia de "joc" este perfect....
eu am banuit ca de la anvelopele turanza sipentru ca erau prea tari mi-au stricat unul din rulmenti in fine era o banuiala .... totusi am mers 60si cu acea pereche de rulmenti. |
|
#16
Posted 17 March 2017 - 15:27
closchkutza, on 17 martie 2017 - 12:38, said:
Eu zic ca daca te-au tinut 70.000km un set de anvelope dure, unele moi sa duca 50.000 este foarte bine. Anvelopa este facuta sa se toceasca, o anvelopa care nu vrea sa se toceasca este o anvelopa slaba. Mai am 2 pe care le tin pe spate (vara) si la care am pierdut de mult numarul de km. Legat de Dunlop am Sport Maxx pe fata de care am auzit la fel ca se duc repede dar nu mi s-a parut. La cealalta am niste Pirelli care imi plac f mult (le-am luat la oferta). P1 sau P7, nu mai retin exact, modelul mai ieftin/touring dintre cele 2. Fff comfortabile si silentioase, suticient de aderente si surprinzator de rezistente. Am luat un crater in care masina din fata mea a avut explozie la 2 cauciucuri fara urmari de vreun fel. Edited by underb, 17 March 2017 - 15:22. |
#17
Posted 17 March 2017 - 15:48
missionnad, on 17 martie 2017 - 11:22, said:
In martie 2015 am achizitionat 4 bucati anvelope vara Dunlop Sport Blueresponse 205 55/R16,varianta fabricata in Germania cu DOT din sept-oct 2014. De atunci am parcurs in jur de 22-24.000 km,nu pot preciza cu exactitate pentru ca iarna le-am folosit pe cele de iarna.Le-am masurat zilele trecute adancimea profilului si mai au 5 mm[in conditiile in care noi au in jur de 8 mm,sincer nici nu stiu exact cat au] Stiu ca sunt moi,dar sa se toceasca in halul ăsta?Astept pareri in special de la cei care ati utilizat aceste anvelope mai multi kilometric,mai exact cat au rezistat pana ce au ajuns la uzura maxima acceptata 2 mm sau 1.6 mm... Deci am rulat normal,fara franari bruște(un set de placute de frână imi rezistă 60-70.000 km),presiunea exact cea recomandata in cartea masinii si verificată la 2 saptamani,in majoritatea timpului maxim 2 personae in masina. Oare acum dupa 2 ani dupa ce s-a mai invechit cauciucul,sa se toceasca mai greu? PS;inainte am avut Bridgestone Turanza,alea cred ca m-au tinut peste 70.000 km si inca mai aveau 3 mm "carne"...Stiu,erau foarte tari. |
#18
Posted 17 March 2017 - 16:23
Și eu am același model de anvelope pe mașină, luate în primăvara anului trecut. Sunt excelente, reduc consumul de carburant, sunt silențioase însă se uzează mult mai repede ca alte modele.
Eu personal nu știu dacă o să le montez și anul ăsta, deși am parcurs cu ele aproximativ 35000 de kilometri. Am folosit în trecut și Dunlop SportResponse, care sunt mult mai rezistente. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users