Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Solutii pentru traiul in Bucuresti?
#37
Posted 14 March 2017 - 12:39
Jammalan-the-Prophet, on 14 martie 2017 - 12:32, said: Probabil ca in Bucuresti si sanse mai mari sa gasesti personal calificat pentru conducerea firmei (nu pentru caratul de pet-uri) decat la Caracal... Tu ce zici? |
#38
Posted 14 March 2017 - 12:39
korn, on 14 martie 2017 - 12:28, said:
Ne poti spune cata experienta ai in lucratul de acasa si in ce domeniu lucrezi? Daca ai pe langa tine, nevasta, familie, copii? Ahahaha, inteleg unde bati: ca pentru multi mersul la servici e de fapt o vacanta zilnica, scapi de nevasta, copii, soacra, ce oi mai avea pe acasa. Pe de alta parte sint convins ca sint mult mai multi care chiar isi doresc sa fie acasa cu familia si care ar aprecia timpul in plus (care poate sa fie de ordinul orelor ZILNIC, luind in calcul drumurile, pregatirile de drum, pauza de masa, etc). Chiar daca trebuie sa cada de acord ca exista si timpul in care lucrezi si in care nu trebuie sa te deranjeze decit exact inainte sa sune la 112. |
#39
Posted 14 March 2017 - 12:41
ccf_cristi, on 14 martie 2017 - 12:37, said:
Ai si tu dreptate...Probabil, 75% din bucuresteni nici nu sunt veniti din provincie... Daca ai te gand sa transformi discutia intr-o lupta Bucuresti provincie te poti opri de pe acum. Daca nu, poti sa vi cu cifre care sa iti sustina afirmatia. In momentul in care o sa gaseasca Oracle 4000 de angajati calificati la Urziceni probabil o sa se mute acolo dar pana atunci idiotii prefera sa stea in capitala cu costuri mai mari. Ce idioti, cum de nu le-a traznit prin cap ideea asta? Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 March 2017 - 12:42. |
#40
Posted 14 March 2017 - 12:44
Să se mai dărâme din blocuri, cam singura soluție (pe bune)
Pe lângă eficiența energetică de evul mediu pe care o au, nu au locuri de parcare și mai arată și ca dracu. În Moscova se dărâmă la blocuri de se rupe, s-au prins rusnacii că nu există altă soluție. Am auzit că și în Germania s-o mai dărâmat. |
#41
Posted 14 March 2017 - 12:46
Fiindca am ramas mult in urma fata de alte tari mai cu apa calda, ne confera si un fel de avantaj: nu suntem pionieri in descoperirea de solutii pentru aglomeratia din oras.
Asa ca hai sa ne uitam ce-au facut altii mai la vest (sau chiar est) si facem si noi, nu? De exemplu: - O solutie foarte simpla ar fi introducerea de autobuze pentru scolari / liceeni (ca alea galbene de le vedem in filmele de la americani). Parca citisem ceva de genul si in lista de bune intentii a moldovencei, sper chiar sa se implementeze. Nu cred ca e imposibil sa achizitionezi vreo 300 de autobuze, angajezi cate 2 oameni pentru fiecare autobus, faci un pic de logistica si desenezi niste trasee pe unde sunt scolile si pe unde locuiesc copii, gandita un pic eu zic ca se poate. Efectul benefic este foarte mare: in loc sa ai dimineata in traffic 30 de masini fiecare cu cate un copil, nu e mai bine sa ai un autobuz cu 30 de copii? Desigur, mai exista si o alta problema: mama bucuresteanca sufera de sindromul "aoleu, dar vai, copilul meu!" (cu accent grau pe "copilul"), asa ca il imbraca bine, ii da sa manance cu lingurita si la 7 ani, ii face tema, il ia in brate, il suie in masina si il duce la scoala aia buna din capatul celalalt al orasului (ca scoala de langa casa unde locuieste nu e buna si dam spaguta si facem mutatie sa-l inscriem pe puisor la scoala de peste cativa km distanta). Desigur ca ala micu' nu se poate deplasa singur cu mijloace de transport in comun, asa ca il duce mami cu masina tot bucurestiul in fiecare dimineata. Daca ar avea autobuzul, poate poate ar fi tentata sa mearga cu el pana la statia de autobuz, sa astepte de manuta in statie, il urca in autobuz, stie ca e in siguranta si ca ajunge la scoala si inapoi. Ea se duce la serviciu si gata. Alta solutie (dupa parerea mea) ar fi o construirea unei magistrare de metroul circulara (cam ca la rusi in moscova) care sa uneasca toate capetele de metrou (ca un fel de centura). In momentul de fata, toti din Militari, Sudului, Berceni, Dristor, Pantelimon, care lucreaza in centru sau in partea de nord trebuie sa traverseze centrul orasului (preponderent statiile Unirii si Victoriei, de aici toata agolmeratia). DACA, se va face magistrala de la Drumul Taberei, se vor adauga si acesti louitori inghesuielii de la metrou din aceste doua statii. In cazul in care am avea o magistrala circulara, atunci s-ar prelua traficul din centru. De exemplu, cei care stau in Pantelimon si lucreaza in Pipera, s-ar duce la serviciu pe magistrala de centrua si nu s-ar mai duce prin Victoriei sa schimbe metroul. La fel si pentru cei din Militari, asa s-ar descongestiona centrul. Edited by un_dac, 14 March 2017 - 12:46. |
#42
Posted 14 March 2017 - 12:48
Jammalan-the-Prophet, on 14 martie 2017 - 12:12, said: Impozitul a fost conceput initial sa fie o parte din valoare. Un x% din valoarea masinii ar trebui aplicat. Restul de norme inventate, inclusiv cea propusa de tine sunt .... scuze da asta e realitatea..... tampenii. Quote Diferenta de greutate intre niste masini nu are legatura cu poluarea, deloc. Quote Impozitarea masinilor suplimentar nu va aduce nimic bun. |
#43
Posted 14 March 2017 - 12:49
Adm, on 14 martie 2017 - 12:00, said:
Vazute de mine: 1. In Budapesta nu vezi dube sau camionete; aprovizionarea se face seara/naoptea/dimineata. 2. In Germania gunoiul se ridica noaptea 3. In Japonia toate lucrarile de mentenanta se fac noaptea, fara zgomot/draci/strigate. Budapesta ca și înghesuială nu esteu n așa da, a fost oribil când am fost. Și în Budapesta sunt foarte multe scootere. |
#44
Posted 14 March 2017 - 12:49
Velaxa, on 14 martie 2017 - 12:44, said:
Să se mai dărâme din blocuri, cam singura soluție (pe bune) Pe lângă eficiența energetică de evul mediu pe care o au, nu au locuri de parcare și mai arată și ca dracu. În Moscova se dărâmă la blocuri de se rupe, s-au prins rusnacii că nu există altă soluție. Am auzit că și în Germania s-o mai dărâmat. |
#45
Posted 14 March 2017 - 12:50
#46
Posted 14 March 2017 - 12:52
Adm, on 14 martie 2017 - 11:39, said:
In 80% din timp caram minim jumatate de masina degeaba, iar locul ocupat cu parcarea este pur si simplu irosit!
In Bucuresti nu se va putea schimba nimic pentru ca: 1. Orasul e dezastruos de prost construit. Solutia: demolarea totala si reconstruirea corecta. Poate se milostiveste vreun cutremur sa rezolve problema. 2. Masurile alea de fluidizare a traficului (masinile de marfa sa circule numai noaptea, reparatiile noaptea, semafoarele sincronizate, transport public decent, etc, etc.) nu vor rezolva nimic pentru ca niste conditii de trafic decent in Bucuresti vor impulsiona multi bucuresteni sa isi cumpere masini personale si sa circule cu ele, deci soselele si parcarile tot supraaglomerate vor fi. Sa nu uitam ca Romania si Bucuresti se afla la coada UE si chiar Europei la numarul de masini pe cap de locuitor si printre cei care n-au masini sunt multi care nu si-au luat tocmai din cauza traficului haotic. Exista o solutie: va mutati. Eu am refuzat multe oferte tentante dar care imi cereau mutarea in Bucuresti tocmai din cauza faptului ca Bucuresti=haos si tig@nie. L.E.: LOL, forumul imi "corecteaza" automat tig@nie in rromie. Ce o mai fi insemnand si cuvantul ala numai voi stiti. Edited by Friskey, 14 March 2017 - 12:57. |
|
#47
Posted 14 March 2017 - 12:53
un_dac, on 14 martie 2017 - 12:46, said:
In cazul in care am avea o magistrala circulara, atunci s-ar prelua traficul din centru. De exemplu, cei care stau in Pantelimon si lucreaza in Pipera, s-ar duce la serviciu pe magistrala de centrua si nu s-ar mai duce prin Victoriei sa schimbe metroul. La fel si pentru cei din Militari, asa s-ar descongestiona centrul. Edited by Esticul, 14 March 2017 - 12:55. |
#48
Posted 14 March 2017 - 13:00
Velaxa, on 14 martie 2017 - 12:44, said:
Să se mai dărâme din blocuri, cam singura soluție (pe bune) sa traiiiiti, sa traiti tovarase nicolae ceausescu, nu stiam ca ati inviat .. pau daca darimam blocuri, de ce sa nu darimam si cladiri muult mai vechi, cam ca alea de pe la 1920 - 1930, ca si alea sunt cu, citez "eficiența energetică de evul mediu pe care o au, nu au locuri de parcare și mai arată și ca dracu" |
#49
Posted 14 March 2017 - 13:03
Quote Transportul in comun nu e o solutie reala, pentru ca implica investitii imense, pe termen lung, iar la noi asta implica generatii. Ca investitii ar implica sa cumperi cateva sute de autobuze si sa faci banda dedicata. Deci nu fenomenal de scump. Ce alte solutii sa existe, sa facem masinile sa zboare? Oricum, asta cu banda dedicata e pe termen scurt-mediu. Ar trebui facute asa:
Bretele - 3 benzi. Ce idee (aici au mai multe): [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Sww5R-uPTb0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu poti sa duci tot traficul ce trece Bucurestiul prin centru, ca se aglomereaza, inevitabil. Cand vrei sa ajungi din sud de la Brancoveanu sau Piata Sudului spre Aviatoriulor sau Piata Presei, sa ai doua asemenea bretele. Asta inseamna invariabil ca trebuie sa treci (cativa kilometri) ori pe dedesubt, ori pe deasupra, printr-o zona mai libera. Si ganditi-va ca Bucurestiul (si de fapt si alte orase sunt totusi la inceputul dezvoltarii), oamenii nu au foarte multe masini etc. Era sa uit: bretelele sa fie dublate, pe o parte, de o linie de transport rapid, in genul lui 41. Si pentru ca bretelele vor trece prin zone mai putin dense, ar trebui facuta legatura cu niste microbuze intre aceste statii de metrou usor si cartier. O zona foarte buna pt asa ceva e traseul str. Liniei din Drumul Taberei, care are latimea, e parasit, nu inteleg de ce nu se face nimic. Oricum, se soct fabricile in afara Bucurestiului si nu cred ca au ramas multe fabrici viabile pe acolo. Edited by aaaa4567, 14 March 2017 - 13:11. |
#50
Posted 14 March 2017 - 13:08
r_murphy, on 14 martie 2017 - 13:00, said:
sa traiiiiti, sa traiti tovarase nicolae ceausescu, nu stiam ca ati inviat .. pau daca darimam blocuri, de ce sa nu darimam si cladiri muult mai vechi, cam ca alea de pe la 1920 - 1930, ca si alea sunt cu, citez "eficiența energetică de evul mediu pe care o au, nu au locuri de parcare și mai arată și ca dracu" Gresit. Ceausescu insemana sa darami si sa construiesti ca cizmarul adica sa arunci acolo cladiri dupa cum ti se taie tie sau consoartei master doctor architect D-aia si am ajuns in halul in care suntem in Bucuresti. Solutia e Haussmann: https://en.wikipedia... 450px-Avenue_de_l'Opéra.jpg 38.09K 55 downloads Oribil nu? Curate monstruozitati: https://www.google.r...!8i6656!6m1!1e1 Edited by Jammalan-the-Prophet, 14 March 2017 - 13:11. |
#51
Posted 14 March 2017 - 13:15
Friskey, on 14 martie 2017 - 12:52, said: In Bucuresti nu se va putea schimba nimic pentru ca: 1. Orasul e dezastruos de prost construit. Solutia: demolarea totala si reconstruirea corecta. Poate se milostiveste vreun cutremur sa rezolve problema. 2. Masurile alea de fluidizare a traficului (masinile de marfa sa circule numai noaptea, reparatiile noaptea, semafoarele sincronizate, transport public decent, etc, etc.) nu vor rezolva nimic pentru ca niste conditii de trafic decent in Bucuresti vor impulsiona multi bucuresteni sa isi cumpere masini personale si sa circule cu ele, deci soselele si parcarile tot supraaglomerate vor fi. Sa nu uitam ca Romania si Bucuresti se afla la coada UE si chiar Europei la numarul de masini pe cap de locuitor si printre cei care n-au masini sunt multi care nu si-au luat tocmai din cauza traficului haotic. Exista o solutie: va mutati. Eu am refuzat multe oferte tentante dar care imi cereau mutarea in Bucuresti tocmai din cauza faptului ca Bucuresti=haos si tig@nie. L.E.: LOL, forumul imi "corecteaza" automat tig@nie in rromie. Ce o mai fi insemnand si cuvantul ala numai voi stiti. De mutat - am facut-o deja. Mai circul prin Bucuresti ocazional. Transportul fiind prima cauza. Iar faptul ca stiu oarsul si cunosc zone pe unde se putea face ceva si nu se misca un deget, imi arata ca nu lipsa de spatiu, ci alte cauze sunt de vina. |
|
#52
Posted 14 March 2017 - 13:21
Adm, on 14 martie 2017 - 11:39, said:
Credeti ca Primaria si Guvernul vor misca un deget pentru a aplica macar o parte din masurile identificate mai sus? D-na Firea, cioc-cioc? cioc-cioc firea a pus afise de multe luni cu nus-ce plan de restructurare a traficului pune-l si tu in paralel sa vedem cat ai copiat (sau nu) |
#53
Posted 14 March 2017 - 13:24
Un oraș trebuie să se oprească la maximum 200 000 locuitori. O constelație de astfel de orașe trebuie să aibă orașele suficient de depărtate pentru ca două orașe sau mai multe să nu fie considerate unul singur.
aaaa4567, on 14 martie 2017 - 13:15, said:
Exact. Multi si-ar mai lua masini, in aparenta sunt multe. De fapt, multi vor migra in Bucuresti, ganditi-va ca suntem o tara cu populatie rurala. Edited by Esticul, 14 March 2017 - 13:23. |
#54
Posted 14 March 2017 - 13:28
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users