Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)
#128
Posted 22 December 2017 - 08:32
vanitty, on 22 decembrie 2017 - 07:52, said:
ce treaba are platforma tehnica cu cifrele seci care arata ca arteonul e un esec la vanzari? )) Dupa logica asta daca numeri cate masini cu o anume platforma s-au vandut, si Talisman e un succes major. Si el si Torquemada sunt campioni la umor involuntar. Edited by tatalor51, 22 December 2017 - 08:33. |
#129
Posted 24 December 2017 - 12:47
tatalor51, on 17 decembrie 2017 - 12:30, said:
Oh, da, esti un geniu, intelegi tu ceva ce nu inteleg eu... dar iata ca incep si eu sa ma dumiresc(inspirat fiind de intelepciunea ta): Sa revenim la Passat vs. Arteon: Passat: [ https://i.imgur.com/FZ2ExR3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/hsW2vwh.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Passat: [ https://i.imgur.com/fIpgjqg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/4Ip0xgI.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daaaa! Clar! Se poate vedea cu ochiul liber incepand cu pedalele si covorasele! Ba si elementele decorative! Diferenta uriasa! Una premium, una nu! Tehnologia superioara de masina premimium isi face simtita prezenta: Arteon beneficiaza si de niste butonase in plus pe volan, ba chiar si de inchidere centralizata pe portiera! Doar un "incult" ar putea sugera ca exista vreo asemanare semnificativa intre cele doua! z Da hey, stati ca mai avem: Passat: [ https://i.imgur.com/q0wN6mU.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/2Gj0l4u.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa cum puteti observa, masina premium are o portiune metalica in culoarea caroseriei imediat spre radiator(ca si cum ar fi o bucata de capota). De mare efect, doar pentru cunoscatori! De asemenea, mecanismul de prindere a capotei este altul, mai mult ca sigur superior, premium. Doar "incultii si habanistii" totali ar putea sugera ca e vorba de cam aceeasi masina, doar cu ceva diferente estetice! .. zise mandea... Edited by Geth, 24 December 2017 - 12:49. |
#130
Posted 24 December 2017 - 12:54
Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf.
Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat. Passat are si versiuni cu dotari mai modeste in timp ce Arteon are in versiunea de baza dotari de la modelele superioare din gama Passat. Practic VW are doua produse in clasa medie si gama premium VW Arteon este un produs premium bazat pe platforma cu motor transversal si suspensie McPherson mai ieftina folosita de Polo-Golf-Passat. Audi A4 este un produs premium bazat pe platforma cu motor longitudinal si suspensie multi-link de varf folosita de A4-A6-A8. Daca mai adunam si Passat si Superb, VW domina clasa medie la toate capitolele. Edited by Kroghy, 24 December 2017 - 12:57. |
#131
Posted 24 December 2017 - 12:59
Kroghy, on 24 decembrie 2017 - 12:54, said:
Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf. Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat. Passat are si versiuni cu dotari mai modeste in timp ce Arteon are in versiunea de baza dotari de la modelele superioare din gama Passat. Stii care e problema? Lumea se da de ceasul mortii, are palpitatii pentru ca scandalul, nu a scazut vanzarile. Ba din contra, au crescut. |
#132
Posted 24 December 2017 - 13:30
vanitty, on 22 decembrie 2017 - 00:16, said:
vanzarile pe noiembrie. 1879 bucati. Esec total, pana si alfa romeo giulia se vinde mai bine ca esecul alora de la VW Ca sa nu mai zic de Volvo s60 [ https://pbs.twimg.com/media/DRgfpMNX0AAF_oK.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Observi ca Arteon e pus aici in aceeasi categorie cu Passat? Realizezi cam ce ai scos in evidenta cu topuri astea? Deci VW ia un Passat, ii daca cateva ciocane si ii schimba denumirea in Arteon, ii mareste pretul de pornire binisor, dar acesta depaseste 508 si sufla in ceafa Talismanului? Realizezi ca Arteonul(un Passat mai smecher) e al doilea model al marcii VW in aceasta clasa(Passat avand de departe cele mai mari vanzari), iar Talisman, 508, Giulia, S60 sunt SINGURELE masini ale respectivilor producatori in clasa medie - cu vanzari abismale? Dar ce se intampla cu frantuzoaicele? Au ajuns sa fie concurate de japoneze? In Europa? Asa ceva cred ca era cam de neinchipuit acu vreo 10-15 ani. |
#133
Posted 24 December 2017 - 13:40
Talisman la 2 ani si ceva de la lansare, are vanzari dezastru. Celelalte la fel, au scaderi grave la vanzari.
Passat e acolo unde va ramane si in viitor. Edited by Torquemada-666, 24 December 2017 - 13:40. |
#135
Posted 24 December 2017 - 13:47
Geth, on 24 decembrie 2017 - 12:47, said: Oh, da, esti un geniu, intelegi tu ceva ce nu inteleg eu... dar iata ca incep si eu sa ma dumiresc(inspirat fiind de intelepciunea ta): Sa revenim la Passat vs. Arteon: Passat: [ https://i.imgur.com/FZ2ExR3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/hsW2vwh.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Passat: [ https://i.imgur.com/fIpgjqg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/4Ip0xgI.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daaaa! Clar! Se poate vedea cu ochiul liber incepand cu pedalele si covorasele! Ba si elementele decorative! Diferenta uriasa! Una premium, una nu! Tehnologia superioara de masina premimium isi face simtita prezenta: Arteon beneficiaza si de niste butonase in plus pe volan, ba chiar si de inchidere centralizata pe portiera! Doar un "incult" ar putea sugera ca exista vreo asemanare semnificativa intre cele doua! z Da hey, stati ca mai avem: Passat: [ https://i.imgur.com/q0wN6mU.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Arteon: [ https://i.imgur.com/2Gj0l4u.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa cum puteti observa, masina premium are o portiune metalica in culoarea caroseriei imediat spre radiator(ca si cum ar fi o bucata de capota). De mare efect, doar pentru cunoscatori! De asemenea, mecanismul de prindere a capotei este altul, mai mult ca sigur superior, premium. Doar "incultii si habanistii" totali ar putea sugera ca e vorba de cam aceeasi masina, doar cu ceva diferente estetice! .. zise mandea... Din nou, nu cred ca intelegi diferenta. Dar continua, esti amuzant. |
#136
Posted 24 December 2017 - 14:23
Geth, on 24 decembrie 2017 - 13:30, said:
Ce-mi place cum va contraziceti singuri!... Observi ca Arteon e pus aici in aceeasi categorie cu Passat? Realizezi cam ce ai scos in evidenta cu topuri astea? Deci VW ia un Passat, ii daca cateva ciocane si ii schimba denumirea in Arteon, ii mareste pretul de pornire binisor, dar acesta depaseste 508 si sufla in ceafa Talismanului? Realizezi ca Arteonul(un Passat mai smecher) e al doilea model al marcii VW in aceasta clasa(Passat avand de departe cele mai mari vanzari), iar Talisman, 508, Giulia, S60 sunt SINGURELE masini ale respectivilor producatori in clasa medie - cu vanzari abismale? Dar ce se intampla cu frantuzoaicele? Au ajuns sa fie concurate de japoneze? In Europa? Asa ceva cred ca era cam de neinchipuit acu vreo 10-15 ani. |
|
#137
Posted 24 December 2017 - 14:35
Kroghy, on 22 decembrie 2017 - 07:07, said: O sa inghete iadul cand o sa vanda italienii si suedezii impreuna cat vinde VW singur. Stii sa aduni? Cat vinde VW in total? MicroEdge, on 22 decembrie 2017 - 08:19, said: Deci noi aici vorbim de vânzările arteon Č™i tu vorbeČ™ti de vânzările platformei pe care sunt făcute X maČ™ini. Pe alt topic spuneai ca superb este sub Passat acum le bagi în aceasi oala. Nu poČ›i sa observi ca ai credibilitate 0 aici? vanitty, on 24 decembrie 2017 - 14:23, said:
ce treaba au vanzaril de passat cu arteon? Eu vad doar o teapa data de vw care nu prinde la public. Adica vinzi acelasi passat cu un design putin diferit pe dinafara si zici ca e produs premium. NIci nu e de mirare ca arteonul in sine e un esec la vanzari Asta e politica vw sa faca un miliard de combinatii din aceleasi piese, si apoi sa se si laude cu asta, vorba aia, din cacat bici si sa pocneasca. Edited by tfmercedez, 24 December 2017 - 14:36. |
#138
Posted 24 December 2017 - 14:57
LOL
vanitty, on 24 decembrie 2017 - 14:23, said:
LOL! Cum ce treaba are? Tu nu pricepi ca atunci cand se vinde un Arteon se vinde un Passat in proportie de vreo 90-95%? Adica e un plus de vanzari pentru vreo 90% din componentele unui Passat. Costul de creere a Arteonului e mic, caci dupa cum ati putut vedea e tot un Passat dar cu alt design. Si culmea, vinde mai bine cu acest passat modificat decat producatori care au un model unic in aceasta clasa. Strategia asta e folosita de multi altii, caci costurile de creere a unei masini cu un design nitel diferit de una deja existenta, dar aproape identica dpdv tehnic cu respectiva, e mic. CLS suplimenteaza vanzarile de E-class, caci e acelasi in foarte mare proportie. X6 suplimenteaza vanzarile de X5 fiindca tehnic e aproape aceesi masina. Evident ca acestea nu se vor vinde in cifre similare cu modelele de baza, dar tot aduc profit caci costul pentru a aduce un design diferit e mic. tfmercedez, on 24 decembrie 2017 - 14:35, said:
Asta e politica vw sa faca un miliard de combinatii din aceleasi piese, si apoi sa se si laude cu asta, |
#139
Posted 24 December 2017 - 15:00
Kroghy nu spuneai tu ca Skoda Superb nu se compara cu Passat? Deoarece superb este un low cost? Acum le pui împreună?
|
#140
Posted 24 December 2017 - 16:03
Kroghy, on 24 decembrie 2017 - 12:54, said:
1.Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf. Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat. 2.VW Arteon este un produs premium bazat pe platforma cu motor transversal si suspensie McPherson mai ieftina folosita de Polo-Golf-Passat. Pai de ce nu i-au lasat numele Passat CC? 2.Brusc exista masina premium cu motor transversal? Ca pana acum ne-ai facut capul calendar cu masina ta cu motor longitudinal... Dar mai bine reciteste postul #10, sa vezi ce zicea un mare cunoscator in domeniu. Edited by ericmario, 24 December 2017 - 16:11. |
#141
Posted 24 December 2017 - 16:42
Geth, on 24 decembrie 2017 - 14:57, said:
LOL LOL! Cum ce treaba are? Tu nu pricepi ca atunci cand se vinde un Arteon se vinde un Passat in proportie de vreo 90-95%? Adica e un plus de vanzari pentru vreo 90% din componentele unui Passat. Costul de creere a Arteonului e mic, caci dupa cum ati putut vedea e tot un Passat dar cu alt design. Si culmea, vinde mai bine cu acest passat modificat decat producatori care au un model unic in aceasta clasa. Strategia asta e folosita de multi altii, caci costurile de creere a unei masini cu un design nitel diferit de una deja existenta, dar aproape identica dpdv tehnic cu respectiva, e mic. CLS suplimenteaza vanzarile de E-class, caci e acelasi in foarte mare proportie. X6 suplimenteaza vanzarile de X5 fiindca tehnic e aproape aceesi masina. Evident ca acestea nu se vor vinde in cifre similare cu modelele de baza, dar tot aduc profit caci costul pentru a aduce un design diferit e mic. Si-apoi sa le vanda! Aia-i toata smecheria! |
|
#142
Posted 24 December 2017 - 17:50
vanitty, on 24 decembrie 2017 - 16:42, said:
pe mine nu ma intereseaza passatul ci arteon-ul care cica e produs premium. Si se vinde extrem de prost. Ca daca e sa-l consideram premium pe arteon , inseamna ca Volvo s60 si alfa romeo giulia se vand mai bine ca arteonul. Oricum ar fi arteonul e un esec la vanzari Sa va exemplific cu o analogie; Sa zicem ca produci un telefon, sa zicem "telefonul X" pe care il vinzi in 100.000 de bucati anual la pretul de 1000 de ron bucata, cu un profit de 300 de ron per bucata(cost 700). Vanzarile raman fixe orice ai face cu acest telefon. Insa, cuiva din firma ii vine o idee: conform studiilor de piata cutare procent ar dori acelasi telefon dar cu o carcasa mai aratoasa, din material mai scump. Carcasa te va costa 100 de ron.. Zis si facut, faci comenzi pentru carcasele noi, bagi partea tehnica 100% identica in noua carcasa, dar redenumesti telefonul in "telefonul Y" iar datorita carcasei smechere ai sa-i pui pretul de 1200 de ron. Costuri 800 de ron, profit 400 de ron per bucata. Ai vanzari doar o fractiune din "telefonul X", sa zicem 10.000 de bucati pe an. Ce ai facut in final? Ai marit vanzarea partii tehnice a telefonului cu 10.000 de bucati, iar profitul per unitate, in ciuda faptului ca noul telefon e ceva mai scump de produs datorita carcasei mai scumpe, e mai mare(fiindca are un pret de vanzare mai mare). E doar profit curat in plus. Telefonul X e Passat, telefonul Y e Arteon(sau oricare dintre CLS, X6, GLE Coupe, A5 Sportback, A7 samd). Fix despre asta e vorba. S60 si Giulia nu-s doar niste "carcase" diferite ale altor masini, ci modele de baza. Edited by Geth, 24 December 2017 - 17:52. |
#143
Posted 24 December 2017 - 17:51
pai nu eu zic ca arteonul e premium ci voi sustinatorii arteonului ))) si daca e sa luam ca model separat (ceea ce si este) arteonul e un esec la vanzari. oricat ar incerca unii sa spuna altceva.
|
#144
Posted 24 December 2017 - 17:51
Deci. Arteon este inlocuitorul lui CC, care vindea vreo 1500/2000 lunar. Cam pe aici vinde ai Arteon, deci nu poate gi numit esec.
Talisman concureaza direct Passat.ul, fiind supranumit "Passat.ul din Paris". Passat vinde 16.000-20.000 masini lunar. Talisman, cam 2000/2500. Asta se numeste esec catastrofal. Mai ales ca au dezvoltat su cheltuit enorm pt.un model nou. Arteon mai destept in vanzari, foloseste aceeasi platforma buna, pt.care nu a mai cheltuit bani, ca pe una noua. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users