Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
358 replies to this topic

#127
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Deci noi aici vorbim de vânzările arteon și tu vorbești de vânzările platformei pe care sunt făcute X mașini. Pe alt topic spuneai ca superb este sub Passat acum le bagi în aceasi oala.
Nu poți sa observi ca ai credibilitate 0 aici?

#128
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postvanitty, on 22 decembrie 2017 - 07:52, said:

ce treaba are platforma tehnica cu cifrele seci care arata ca arteonul e un esec la vanzari? :))) Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
Cum ce treaba? Nu stiai ca matematica lui Kroghy e relativa si ca le aduna si le scade dupa cum ii vine bine?

Dupa logica asta daca numeri cate masini cu o anume platforma s-au vandut, si Talisman e un succes major.

Si el si Torquemada sunt campioni la umor involuntar.

Edited by tatalor51, 22 December 2017 - 08:33.


#129
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View Posttatalor51, on 17 decembrie 2017 - 12:30, said:

Din nou, nu cred ca intelegi ce citesti sau cum se diferentiaza masinile din punct de vedere premium/non-premium.

Audi A4 au aceleasi, cutii de viteze, si majoritatea componentelor/tehnologiei comune cu VW Passat. Asta nu inseamna ca sunt din aceeasi clasa. Una e premium una nu e.
Oh, da, esti un geniu, intelegi tu ceva ce nu inteleg eu... dar iata ca incep si eu sa ma dumiresc(inspirat fiind de intelepciunea ta):

Sa revenim la Passat vs. Arteon:

Passat:
[ https://i.imgur.com/FZ2ExR3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/hsW2vwh.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Passat:
[ https://i.imgur.com/fIpgjqg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/4Ip0xgI.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daaaa! Clar! Se poate vedea cu ochiul liber incepand cu pedalele si covorasele! Ba si elementele decorative! Diferenta uriasa! Una premium, una nu! Tehnologia superioara de masina premimium isi face simtita prezenta: Arteon beneficiaza si de niste butonase in plus pe volan, ba chiar si de inchidere centralizata pe portiera! Doar un "incult" ar putea sugera ca exista vreo asemanare semnificativa intre cele doua! Posted Image zPosted Image

Da hey, stati ca mai avem:

Passat:
[ https://i.imgur.com/q0wN6mU.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/2Gj0l4u.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dupa cum puteti observa, masina premium are o portiune metalica in culoarea caroseriei imediat spre radiator(ca si cum ar fi o bucata de capota). De mare efect, doar pentru cunoscatori! De asemenea, mecanismul de prindere a capotei este altul, mai mult ca sigur superior, premium.

Doar "incultii si habanistii" totali ar putea sugera ca e vorba de cam aceeasi masina, doar cu ceva diferente estetice! Posted Image Posted Image .. zise mandea...

Edited by Geth, 24 December 2017 - 12:49.


#130
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf.
Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat.
Passat are si versiuni cu dotari mai modeste in timp ce Arteon are in versiunea de baza dotari de la modelele superioare din gama Passat.

Practic VW are doua produse in clasa medie si gama premium
VW Arteon este un produs premium bazat pe platforma cu motor transversal si suspensie McPherson mai ieftina folosita de Polo-Golf-Passat.
Audi A4 este un produs premium bazat pe platforma cu motor longitudinal si suspensie multi-link de varf folosita de A4-A6-A8.

Daca mai adunam si Passat si Superb, VW domina clasa medie la toate capitolele.

Edited by Kroghy, 24 December 2017 - 12:57.


#131
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostKroghy, on 24 decembrie 2017 - 12:54, said:

Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf.
Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat.
Passat are si versiuni cu dotari mai modeste in timp ce Arteon are in versiunea de baza dotari de la modelele superioare din gama Passat.

Stii care e problema? Lumea se da de ceasul mortii, are palpitatii pentru ca scandalul, nu a scazut vanzarile. Ba din contra, au crescut.

#132
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View Postvanitty, on 22 decembrie 2017 - 00:16, said:

vanzarile pe noiembrie. 1879 bucati. Esec total, pana si alfa romeo giulia se vinde mai bine ca esecul alora de la VW Posted Image Ca sa nu mai zic de Volvo s60



[ https://pbs.twimg.com/media/DRgfpMNX0AAF_oK.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ce-mi place cum va contraziceti singuri!... :)

Observi ca Arteon e pus aici in aceeasi categorie cu Passat?

Realizezi cam ce ai scos in evidenta cu topuri astea? :) Deci VW ia un Passat, ii daca cateva ciocane si ii schimba denumirea in Arteon, ii mareste pretul de pornire binisor, dar acesta depaseste 508 si sufla in ceafa Talismanului?

Realizezi ca Arteonul(un Passat mai smecher) e al doilea model al marcii VW in aceasta clasa(Passat avand de departe cele mai mari vanzari), iar Talisman, 508, Giulia, S60 sunt SINGURELE masini ale respectivilor producatori in clasa medie - cu vanzari abismale?

Dar ce se intampla cu frantuzoaicele? Au ajuns sa fie concurate de japoneze? In Europa? :naughty: Asa ceva cred ca era cam de neinchipuit acu vreo 10-15 ani. ^_^

#133
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Talisman la 2 ani si ceva de la lansare, are vanzari dezastru. Celelalte la fel, au scaderi grave la vanzari.

Passat e acolo unde va ramane si in viitor.

Edited by Torquemada-666, 24 December 2017 - 13:40.


#134
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Arteon are pret de pornire 35 mii euro. Hai sa nu-l comparam cu ieftineli ca Talisman care se vindea cu 16 mii prin programul rabla.

#135
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View PostGeth, on 24 decembrie 2017 - 12:47, said:


Oh, da, esti un geniu, intelegi tu ceva ce nu inteleg eu... dar iata ca incep si eu sa ma dumiresc(inspirat fiind de intelepciunea ta):

Sa revenim la Passat vs. Arteon:

Passat:
[ https://i.imgur.com/FZ2ExR3.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/hsW2vwh.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Passat:
[ https://i.imgur.com/fIpgjqg.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/4Ip0xgI.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daaaa! Clar! Se poate vedea cu ochiul liber incepand cu pedalele si covorasele! Ba si elementele decorative! Diferenta uriasa! Una premium, una nu! Tehnologia superioara de masina premimium isi face simtita prezenta: Arteon beneficiaza si de niste butonase in plus pe volan, ba chiar si de inchidere centralizata pe portiera! Doar un "incult" ar putea sugera ca exista vreo asemanare semnificativa intre cele doua! Posted Image zPosted Image

Da hey, stati ca mai avem:

Passat:
[ https://i.imgur.com/q0wN6mU.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Arteon:
[ https://i.imgur.com/2Gj0l4u.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dupa cum puteti observa, masina premium are o portiune metalica in culoarea caroseriei imediat spre radiator(ca si cum ar fi o bucata de capota). De mare efect, doar pentru cunoscatori! De asemenea, mecanismul de prindere a capotei este altul, mai mult ca sigur superior, premium.

Doar "incultii si habanistii" totali ar putea sugera ca e vorba de cam aceeasi masina, doar cu ceva diferente estetice! Posted Image Posted Image .. zise mandea...

Din nou, nu cred ca intelegi diferenta. Dar continua, esti amuzant.

#136
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009

View PostGeth, on 24 decembrie 2017 - 13:30, said:

Ce-mi place cum va contraziceti singuri!... Posted Image

Observi ca Arteon e pus aici in aceeasi categorie cu Passat?

Realizezi cam ce ai scos in evidenta cu topuri astea? Posted Image Deci VW ia un Passat, ii daca cateva ciocane si ii schimba denumirea in Arteon, ii mareste pretul de pornire binisor, dar acesta depaseste 508 si sufla in ceafa Talismanului?

Realizezi ca Arteonul(un Passat mai smecher) e al doilea model al marcii VW in aceasta clasa(Passat avand de departe cele mai mari vanzari), iar Talisman, 508, Giulia, S60 sunt SINGURELE masini ale respectivilor producatori in clasa medie - cu vanzari abismale?

Dar ce se intampla cu frantuzoaicele? Au ajuns sa fie concurate de japoneze? In Europa? Posted Image Asa ceva cred ca era cam de neinchipuit acu vreo 10-15 ani. Posted Image
ce treaba au vanzaril de passat cu arteon? Eu vad doar o teapa data de vw care nu prinde la public. Adica vinzi acelasi passat cu un design putin diferit pe dinafara si zici ca e produs premium. NIci nu e de mirare ca arteonul in sine e un esec la vanzari

#137
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View PostKroghy, on 22 decembrie 2017 - 07:07, said:

O sa inghete iadul cand o sa vanda italienii si suedezii impreuna cat vinde VW singur. Stii sa aduni? Cat vinde VW in total?
Wow.. ai gandit-o mult din prisma convenabila tie.. dar aici se vorbea de arteon nu de toata gama  vag. Se comparau modele nu corporatii. Dar de ce sa te abtii de la o aroganta gratuita?

View PostMicroEdge, on 22 decembrie 2017 - 08:19, said:

Deci noi aici vorbim de vânzările arteon Č™i tu vorbeČ™ti de vânzările platformei pe care sunt făcute X maČ™ini. Pe alt topic spuneai ca superb este sub Passat acum le bagi în aceasi oala.
Nu poți sa observi ca ai credibilitate 0 aici?
El trebuie sa-si alimenteze cu ceva arogantele, nu conteaza cu ce. Le tot intoarce ca la ploiesti, numa sa iasa convenabil pentru el. Betie de cuvinte, palavrageala fara continut.

View Postvanitty, on 24 decembrie 2017 - 14:23, said:

ce treaba au vanzaril de passat cu arteon? Eu vad doar o teapa data de vw care nu prinde la public. Adica vinzi acelasi passat cu un design putin diferit pe dinafara si zici ca e produs premium. NIci nu e de mirare ca arteonul in sine e un esec la vanzari
Corect.. bine ca nu se mai fabrica masina "premium" Lupo,  care era muult peste orice "up!" sau citigo..  ca doar era vw nu rahat de skoda.. era "premium".
Asta e politica vw sa faca un miliard de combinatii din aceleasi piese, si apoi sa se si laude cu asta,  vorba aia, din cacat bici si sa pocneasca.

Edited by tfmercedez, 24 December 2017 - 14:36.


#138
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017
LOL

View Postvanitty, on 24 decembrie 2017 - 14:23, said:

ce treaba au vanzaril de Passat cu arteon? Eu vad doar o teapa data de VW care nu prinde la public. Adica vinzi acelasi passat cu un design putin diferit pe dinafara si zici ca e produs premium. NIci nu e de mirare ca arteonul in sine e un esec la vanzari
LOL! Cum ce treaba are? Tu nu pricepi ca atunci cand se vinde un Arteon se vinde un Passat in proportie de vreo 90-95%? Adica e un plus de vanzari pentru vreo 90% din componentele unui Passat. Costul de creere a Arteonului e mic, caci dupa cum ati putut vedea e tot un Passat dar cu alt design. Si culmea, vinde mai bine cu acest passat modificat decat producatori care au un model unic in aceasta clasa.

Strategia asta e folosita de multi altii, caci costurile de creere a unei masini cu un design nitel diferit de una deja existenta, dar aproape identica dpdv tehnic cu respectiva, e mic. CLS suplimenteaza vanzarile de E-class, caci e acelasi in foarte mare proportie. X6 suplimenteaza vanzarile de X5 fiindca tehnic e aproape aceesi masina. Evident ca acestea nu se vor vinde in cifre similare cu modelele de baza, dar tot aduc profit caci costul pentru a aduce un design diferit e mic.

View Posttfmercedez, on 24 decembrie 2017 - 14:35, said:

Asta e politica vw sa faca un miliard de combinatii din aceleasi piese, si apoi sa se si laude cu asta,
Si-apoi sa le vanda! Aia-i toata smecheria! ;)

#139
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Kroghy nu spuneai tu ca Skoda Superb nu se compara cu Passat? Deoarece superb este un low cost? Acum le pui împreună?

#140
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKroghy, on 24 decembrie 2017 - 12:54, said:

1.Eu zic ca e aceeasi masina, doar cu alta denumire si dotari minime de varf.
Din acest motiv vanzarile trebuie cumulate cu Passat.

2.VW Arteon este un produs premium bazat pe platforma cu motor transversal si suspensie McPherson mai ieftina folosita de Polo-Golf-Passat.
1.Normal, cand ai vazut vanzarile, despre care spuneai ca sigur vor fi furtunoase, acum o dai la intors si ar trebui cumulate cu Passat.
Pai de ce nu i-au lasat numele Passat CC?

2.Brusc exista masina premium cu motor transversal? Ca pana acum ne-ai facut capul calendar cu masina ta cu motor longitudinal...

Dar mai bine reciteste postul #10, sa vezi ce zicea un mare cunoscator in domeniu.

Edited by ericmario, 24 December 2017 - 16:11.


#141
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009

View PostGeth, on 24 decembrie 2017 - 14:57, said:

LOL
LOL! Cum ce treaba are? Tu nu pricepi ca atunci cand se vinde un Arteon se vinde un Passat in proportie de vreo 90-95%? Adica e un plus de vanzari pentru vreo 90% din componentele unui Passat. Costul de creere a Arteonului e mic, caci dupa cum ati putut vedea e tot un Passat dar cu alt design. Si culmea, vinde mai bine cu acest passat modificat decat producatori care au un model unic in aceasta clasa.

Strategia asta e folosita de multi altii, caci costurile de creere a unei masini cu un design nitel diferit de una deja existenta, dar aproape identica dpdv tehnic cu respectiva, e mic. CLS suplimenteaza vanzarile de E-class, caci e acelasi in foarte mare proportie. X6 suplimenteaza vanzarile de X5 fiindca tehnic e aproape aceesi masina. Evident ca acestea nu se vor vinde in cifre similare cu modelele de baza, dar tot aduc profit caci costul pentru a aduce un design diferit e mic.


Si-apoi sa le vanda! Aia-i toata smecheria! Posted Image
pe mine nu ma intereseaza passatul ci arteon-ul care cica e produs premium. Si se vinde extrem de prost. Ca daca e sa-l consideram premium pe arteon , inseamna ca Volvo s60 si alfa romeo giulia se vand mai bine ca arteonul. Oricum ar fi arteonul e un esec la vanzari

#142
Geth

Geth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 17.11.2017

View Postvanitty, on 24 decembrie 2017 - 16:42, said:

pe mine nu ma intereseaza passatul ci arteon-ul care cica e produs premium. Si se vinde extrem de prost. Ca daca e sa-l consideram premium pe arteon , inseamna ca Volvo s60 si alfa romeo giulia se vand mai bine ca arteonul. Oricum ar fi arteonul e un esec la vanzari
Sa stii ca VW(si multi alti producatori) se bazeaza pe naivitatea astora ca tine, care vad in chestii ca arteon o "cu totul alta masina". E o chestiune strict de marketing.

Sa va exemplific cu o analogie;

Sa zicem ca produci un telefon, sa zicem "telefonul X" pe care il vinzi in 100.000 de bucati anual la pretul de 1000 de ron bucata, cu un profit de 300 de ron per bucata(cost 700).

Vanzarile raman fixe orice ai face cu acest telefon.

Insa, cuiva din firma ii vine o idee: conform studiilor de piata cutare procent ar dori acelasi telefon dar cu o carcasa mai aratoasa, din material mai scump. Carcasa te va costa 100 de ron.. Zis si facut, faci comenzi pentru carcasele noi, bagi partea tehnica 100% identica in noua carcasa, dar redenumesti telefonul in "telefonul Y" iar datorita carcasei smechere ai sa-i pui pretul de 1200 de ron. Costuri 800 de ron, profit 400 de ron per bucata. Ai vanzari doar o fractiune din "telefonul X", sa zicem 10.000 de bucati pe an.

Ce ai facut in final? Ai marit vanzarea partii tehnice a telefonului cu 10.000 de bucati, iar profitul per unitate, in ciuda faptului ca noul telefon e ceva mai scump de produs datorita carcasei mai scumpe, e mai mare(fiindca are un pret de vanzare mai mare). E doar profit curat in plus.

Telefonul X e Passat, telefonul Y e Arteon(sau oricare dintre CLS, X6, GLE Coupe, A5 Sportback, A7 samd).

Fix despre asta e vorba. Posted Image

S60 si Giulia nu-s doar niste "carcase" diferite ale altor masini, ci modele de baza.

Edited by Geth, 24 December 2017 - 17:52.


#143
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,578
  • Înscris: 05.11.2009
pai nu eu zic ca arteonul e premium ci voi sustinatorii arteonului :)))) si daca e sa luam ca model separat (ceea ce si este) arteonul e un esec la vanzari. oricat ar incerca unii sa spuna altceva.

#144
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Deci. Arteon este inlocuitorul lui CC, care vindea vreo 1500/2000 lunar. Cam pe aici vinde ai Arteon, deci nu poate gi numit esec.

Talisman concureaza direct Passat.ul, fiind supranumit "Passat.ul din Paris". Passat vinde 16.000-20.000 masini lunar. Talisman, cam 2000/2500. Asta se numeste esec catastrofal. Mai ales ca au dezvoltat su cheltuit enorm pt.un model nou. Arteon mai destept in vanzari, foloseste aceeasi platforma buna, pt.care nu a mai cheltuit bani, ca pe una noua.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate