Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)
#91
Posted 15 December 2017 - 21:50
#92
Posted 15 December 2017 - 21:53
Cu permisiunea dvs ma retrag din discutie,mirat la randul meu la ce prostii scriu unii pe aici.Mare masina Arteon-ul asta...Kroghy,cenzureaza-ti putin limbajul omule,ok?Ca nu suntem la scoala aici sa-mi dai tu note pe ce pretinzi ca stii tu mai bine.
|
#94
Posted 15 December 2017 - 21:59
#95
Posted 16 December 2017 - 07:04
C-Class vinde 16.000 pe luna. 1.500 pe luna inseamna vanzari bune pentru clasa aia daca traiesti intr-o realitate paralela.
Dupa acelasi criterii si Talisman are vanzari bune In alta ordine de idei, vad ca pentru unii nu e suficient sa posteze tampenii. Trebuie sa fie si aroganti si agresivi, pe langa ignoranti. Curios cum de obicei merg impreuna caracteristicile astea. |
#96
Posted 16 December 2017 - 11:14
Kroghy, on 15 decembrie 2017 - 20:35, said:
Ai uitat cuvantul magic, premium! Arteon nu e facut pt. vanzari mari, pentru asta exista Audi A4 si A5. Arteon este facut pentru imagine. A ajuns Audi sa faca masini de volum, iar VW face masini de imagine/nisa? S-a intors lumea cu fundul in sus sau aberezi tu cu gratie? |
#97
Posted 17 December 2017 - 03:45
tatalor51, on 16 decembrie 2017 - 07:04, said:
C-Class vinde 16.000 pe luna. 1.500 pe luna inseamna vanzari bune pentru clasa aia daca traiesti intr-o realitate paralela. Dupa acelasi criterii si Talisman are vanzari bune In alta ordine de idei, vad ca pentru unii nu e suficient sa posteze tampenii. Trebuie sa fie si aroganti si agresivi, pe langa ignoranti. Curios cum de obicei merg impreuna caracteristicile astea. dantt, on 15 decembrie 2017 - 21:53, said:
Cu permisiunea dvs ma retrag din discutie,mirat la randul meu la ce prostii scriu unii pe aici.Mare masina Arteon-ul asta...Kroghy,cenzureaza-ti putin limbajul omule,ok?Ca nu suntem la scoala aici sa-mi dai tu note pe ce pretinzi ca stii tu mai bine. Arteon e noua denumire a fostului Passat CC. In esenta e un tot un Passat dar cu design mai sportiv, mai interesant pentru unii clienti dispusi sa plateasca in plus pentru asta, asa cum sunt Mercedes CLS ca alternativa la clasa E, sau BMW X6 ca alternativa la X5 - si alea se vand in cifre mult mai mici fata de modelele de baza. E o aberatie sa compari Arteon cu A4(sa zicem ca ar merge cu A5 Sportback), sau cu C-Class(la clasa asta mercedes nu are un model special, asa cum are CLS pt. clasa E) ericmario, on 16 decembrie 2017 - 11:14, said: De multa vreme, unele modele. Vezi Phaeton, vezi Touareg(asta nu e chiar nisa, dar nu e la volum de A4), vezi Passat W8. Mai erau pe teava niste chestii, precum W12 Nardo, dar au realizat ca s-ar putea sa nu prinda la cocalarime modele super scumpe, care vrea in primul rand branduri/sigle - Phaeton a fost considerat un experiment suficient al momentului(si care a esuat datorita prostiei cocalarimii, caci meritele tehnice erau uriase - taranul obosit nu stia decat ca "seamana cu passat", fara sa stie ce-i masina aia de fapt - desi cam aceeasi prostime saliva la maxim dupa Continental GT/Flying Spur- un Phaeton in proportie de vreo 80%).Edited by Geth, 17 December 2017 - 03:47. |
#98
Posted 17 December 2017 - 06:14
Geth, on 17 decembrie 2017 - 03:45, said: E o aberatie sa compari Arteon cu A4(sa zicem ca ar merge cu A5 Sportback), sau cu C-Class(la clasa asta Mercedes nu are un model special, asa cum are CLS pt. clasa E) Cearta-te cu http://carsalesbase....dsized-segment/ sau cu majoritatea review-urilor care il pun in clasa respectiva. Sau putem sa facem o clasa speciala numai si numai pentru el, unde sa concureze singur la vanzari. Ca sa iasa sigur pe locul 1, 'in clasa lui'. Edited by tatalor51, 17 December 2017 - 06:14. |
#99
Posted 17 December 2017 - 06:50
tatalor51, on 17 decembrie 2017 - 06:14, said:
Cearta-te cu http://carsalesbase....dsized-segment/ sau cu majoritatea review-urilor care il pun in clasa respectiva. Sau putem sa facem o clasa speciala numai si numai pentru el, unde sa concureze singur la vanzari. Ca sa iasa sigur pe locul 1, 'in clasa lui'. Observ ca sunteti pusi pe intepaturi si trolleala anti-VW... Edited by Geth, 17 December 2017 - 06:51. |
#100
Posted 17 December 2017 - 10:35
vanitty, on 15 decembrie 2017 - 19:55, said: vanzarile la arteon pe ultimile 3 luni. Is curios ce parere au unii colegi despre succesul acestei masini? E sau nu un esec? http://carsalesbase....kswagen-arteon/ Practic toate masinile pe la 40000 de euro pret de baza. Inca nu am observat nici un arteon in trafic, dar nici unul. In schimb mustang, e ceva banal deja. Singurul lucru fain la arteonu' ala ar fi usile fara rame. Atît. In rest, cu nimic nu se remarca din gloata VW. Ba, cu faruri de Renault Megane..cu liniile alea transversale frontale Kroghy, on 15 decembrie 2017 - 20:52, said: Imagine premium, pentru cei cu gusturi rafinate. Arteon e o versiune premium a Passat-ului care se vinde ca painea calda fiind cel mai vandut model la clasa sa. Arteon nu urmareste vanzari mari, pentru asta este Passat, Arteon urmareste imaginea, stilul, spuma, crema. E greu de explicat ce inseamna premium celor care nu inteleg rafinamentul. Phateon cumparau arabii pentru nevestele lor, ca sa nu le dea pe mana un BMW sau Mercedes.. ba le mai si trimiteau la wolfsburg sa se joace cu surubelnita, sa o asambleze singure in cladirea aia "fancy". Ia zi cu ce se plimba Merkel in germania? Cu vw sau cu "tripleta"? Auzi acolo.. gisturi rafinate, PREMIUM.. la Vaslui si matrafoxul e pentru cunoscatori. Edited by tfmercedez, 17 December 2017 - 10:47. |
|
#101
Posted 17 December 2017 - 10:43
Geth, on 17 decembrie 2017 - 06:50, said: Lumea pune chestii random acolo. Important e sa intelegi despre ce vorbesti si ce citesti. Dpdv tehnic Arteon nu e altceva decat un Passat cu alt design, la fel cum Mercedes CLS este un E-class cu alt design(si pe ala unii il pun in mod gresit in clasa de lux, alaturi de S, seria 7 & co.) Observ ca sunteti pusi pe intepaturi si trolleala anti-VW... Da, si mie mi se pare important sa intelegi ce citesti. VW Arteon e incadrat de toata lumea, inclusiv VW, in gama premium medium size car. Preturile sunt deasemenea la nivelul clasei respective. A, ca e facut pe platforma MQB si ca are parti in comun cu Passatul? Aici intervine partea aia de care pomeneai, trebuie sa intelegi ce citesti Macar urmeaza-ti propriile sfaturi. |
#102
Posted 17 December 2017 - 11:40
tatalor51, on 17 decembrie 2017 - 10:43, said:
Da, si mie mi se pare important sa intelegi ce citesti. VW Arteon e incadrat de toata lumea, inclusiv VW, in gama premium medium size car. Preturile sunt deasemenea la nivelul clasei respective. A, ca e facut pe platforma MQB si ca are parti in comun cu Passatul? Aici intervine partea aia de care pomeneai, trebuie sa intelegi ce citesti Macar urmeaza-ti propriile sfaturi. Nu doar ca platforma e aceeasi, dar motoarele sunt aceleasi, suspensiile sunt aceleasi, cutiile de viteze sunt aceleasi, interiorul e acelasi. Vorbim de aceeasi masina in proportie de peste 90%. Ca diferenta dintre A4 si A5 Sportback. |
#103
Posted 17 December 2017 - 11:44
Geth, on 17 decembrie 2017 - 11:40, said:
Pai tocmai ca tu nu intelegi nimic din ce citesti. Balariile cu "premium" sau non-premium sunt cacaturi de marketing pentru cei care nu se pricep la masini. Nu doar ca platforma e aceeasi, dar motoarele sunt aceleasi, suspensiile sunt aceleasi, cutiile de viteze sunt aceleasi, interiorul e acelasi. Vorbim de aceeasi masina in proportie de peste 90%. Ca diferenta dintre A4 si A5 Sportback. |
#104
Posted 17 December 2017 - 12:15
tatalor51, on 17 decembrie 2017 - 10:43, said: Da, si mie mi se pare important sa intelegi ce citesti. VW Arteon e incadrat de toata lumea, inclusiv VW, in gama premium medium size car. Preturile sunt deasemenea la nivelul clasei respective. A, ca e facut pe platforma MQB si ca are parti in comun cu Passatul? Aici intervine partea aia de care pomeneai, trebuie sa intelegi ce citesti Macar urmeaza-ti propriile sfaturi. Daca au fost smecheri si au dezvoltat o platforma modulara, e clar ca apar hateri invidiosi. https://en.m.wikiped...up_MQB_platform Poti sa citesti. |
#105
Posted 17 December 2017 - 12:30
Geth, on 17 decembrie 2017 - 11:40, said: Pai tocmai ca tu nu intelegi nimic din ce citesti. Balariile cu "premium" sau non-premium sunt cacaturi de marketing pentru cei care nu se pricep la masini. Nu doar ca platforma e aceeasi, dar motoarele sunt aceleasi, suspensiile sunt aceleasi, cutiile de viteze sunt aceleasi, interiorul e acelasi. Vorbim de aceeasi masina in proportie de peste 90%. Ca diferenta dintre A4 si A5 Sportback. Audi A4 au aceleasi, cutii de viteze, si majoritatea componentelor/tehnologiei comune cu VW Passat. Asta nu inseamna ca sunt din aceeasi clasa. Una e premium una nu e. Torquemada-666, on 17 decembrie 2017 - 12:15, said: Daca au fost smecheri si au dezvoltat o platforma modulara, e clar ca apar hateri invidiosi. https://en.m.wikiped...up_MQB_platform Poti sa citesti. Ceea ce spui n-are nicio legatura cu ceea ce am spus eu, desi m-ai citat. Credeam ca ai probleme cu intelegerea textelor in engleza, dar eu vorbeam in romana. Edited by tatalor51, 17 December 2017 - 12:32. |
|
#106
Posted 17 December 2017 - 14:08
Mai analizeaza. Oricum nuu mor caii cand vor cainii. Chiar caii prospera.
Edited by Torquemada-666, 17 December 2017 - 14:10. |
#107
Posted 17 December 2017 - 15:24
Torquemada-666, on 17 decembrie 2017 - 12:15, said: Daca au fost smecheri si au dezvoltat o platforma modulara, e clar ca apar hateri invidiosi. https://en.m.wikiped...up_MQB_platform Poti sa citesti. "Volkswagen spent roughly $60bn[1] developing this new platform and cars built upon it. The platform underpins a wide range of cars from the supermini class to the full size SUV class". 60 de miliarde de dolari pentru mqb , pai la ultimele estimari nu valora VW atata cu totul. Prin principiul de fabricatie mqb orice fabrica va putea produce orice model al grupului daca este necesar. Asta ar insemna ca daca se presupune ca este o greva la una dintre fabrici, care produce Audi a3 de e emplu, care sunt mai scumpe decat alte modele, atunci o alta fabrica seat sau skoda poate prelua imediat productia de audi a3, care ar genera incasari mai bune decat vanzarile de skoda sa seat. . Screenshot_2017-12-17-15-22-57.png 58.78K 12 downloads Edited by tfmercedez, 17 December 2017 - 15:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users