Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Sri Lanka in faliment

14 zile fara curent in UE

La multi ani @VladVladd!
 RADIO BRAILA DENS FM

Amplificator yamaha as 501 in pro...

Electrician sau Instalator sanitar?

Cate placute RAM sa adaug?
 Modul step up dc to dc legat de p...

Cost autorizație de construi...

ajutor vita de vie

Instrumentala
 Duba 4x4

Ca PFA eu platesc cu 4% mai mult ...

clickul se invarte continuu ajutor

unde preschimb franci elvetieni d...
 

Volkswagen Arteon (inlocuitor de Passat CC)

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
358 replies to this topic

#343
wolffy

wolffy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,188
  • Înscris: 25.12.2005

 HEX2FUN, on 09 iulie 2020 - 11:29, said:

Oricât de mult îmi displac mașinile asiatice, încep sa văd valoarea Toyota și Lexus. Calitatea, chiar dacă sunt urate ca porcul și au plastice de carioca la interior.
Trebuie avut grija si ce asiatice iei. Ideal ar fi sa te uiti dupa una cu tehnologie mai veche.
E posibil sa nu ajungi prea multumit cu o masina care nu-ti place si o iei doar pentru fiabilitate, mai ales daca ajunge sa-ti crape tie ceva.
Toyota e de-obicei mai fiabila ca ofera tehnologie veche iar cand lanseaza ceva nou, mai gresesc si ei ca multi altii:
  • pe noul model de Corolla au lansat un nou CVT cu o singura treapta de viteze clasica pentru a imbunatati plecarea de pe loc si au facut recall ca sa schimbe unele cutiile de viteze la primele loturi. Sursa aici
  • au lansat noul motor de 2.5l benzina aspirat atat cu injectie directa si indirecta si au facut iarasi recall la cateva zeci de mii de masini ca exista sanse sa crape blocul motor. Motor pus pe Camry, Rav4 si Lexus ES. Sursa aici.
Probabil iarasi imi iau macel in comentarii pentru "dezinformare" doar ca am mentionat Toyota si de asta am listat si sursa informatiilor.

Eu am migrat Skoda, Mazda, Honda, VW, Mazda si toate au bubele lor dar la Skoda de departe ar fi fost cea mai scumpa problema de rezolvat (consum de ulei pentru 1.8TSI pentru care cei de la reprezentanta ziceau ca e normal (1l la 3000km)). La Mazda mi-a picat compresorul A/C dupa cateva luni iar la Honda multe dar marunte (A/C nu mergea cum trebuie, zeci de greieri plus Honda care si-a lovit in imagine cu dilutia de ulei pe noul motor de 1.5t).

Personal daca ar fi sa cumpar ceva premium, acum, as lua noul Lexus IS AWD cu 3.5l V6; "noul" Lexus IS e defapt facelift la modelul curent iar motorul ala are vreo 15 ani pe piata si ar fi un sedan cu motor V6 longitudinal, AWD (dar cu bias pe RWD) destul de silentios si fara prea multi greieri.

Si mai probabil o sa-mi cada limba dupa noua Mazda6 care va avea un motor SkyActiv-X de 3 litri in 6 cilindri in linie pus longitudinal si RWD. (recunosc ca sunt biased pe Mazda dar e posibil ca acelasi motor sa ajunga si pe Toyota ca sunt in ceva parteneriat)

Edited by wolffy, 09 July 2020 - 17:50.


#344
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 12.09.2013
Voi vorbiti de piata suedeza, de cea americana, cu motoare de 3l,  3,5l...Nu ne prea intereseaza.Si mai ales preturile de acolo!

#345
wolffy

wolffy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,188
  • Înscris: 25.12.2005
Arteon e o masina globala dar ne cerem scuze.

#346
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,821
  • Înscris: 23.07.2014

 valitudor, on 08 iulie 2020 - 23:35, said:

Iar concluzia voastra este ca 508 se vinde bine, in timp ce Arteon slab. Passat probabil asa si asa...

Cine a tras concluzia ca 508 se vinde bine? De ce pui vorbe in gura altora? S-a spus ca Arteon se vinde mai slab si chiar se vinde slab, atat. Si asta tinand cont ca si 508 e scump (poti ajunge si la 60k + cu o alegere mai limitata la motorizari etc) si ca o marca frantuzeasca nu are pe piata rankingul unei marci germane.

 valitudor, on 08 iulie 2020 - 23:35, said:

Cam la fel. Putin peste 20.000 exemplare

Si atunci? In ce fel a evoluat piata Arteon daca in 2018 vinde 20k si in 2019 vinde 19k?

 valitudor, on 08 iulie 2020 - 23:35, said:

In acest timp Passat se vinde in zilele proaste de 3x mai mult decat 508, iar Arteon, "un Passat mai stilizat precum ziceati", se vinde la jumatate fata de 508, in ciuda faptului ca este si semnificativ mai scump.

Asta dovedeste doar faptul ca Arteon e pretty much inutil.

Edited by SorinGT, 10 July 2020 - 11:00.


#347
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,448
  • Înscris: 18.10.2003

 SorinGT, on 10 iulie 2020 - 10:51, said:

Asta dovedeste doar faptul ca Arteon e pretty much inutil.
Tu si HEX2FUN ati spus ca 508 se vinde mai bine, nu "bine", oarecum diferit, e drept. Insa cred ca gresit

VW vinde in Europa + China aproximativ 40.000 masini Arteon. Anul asta se adauga si piata din SUA cu modelul nou
Peugeot vinde in Europa + China 45.000 masini 508

- Arteon are concurent puternic in Passat
- Motorizarea de baza a Arteon este TFSI de 280 CP (dupa spusele VW). In SUA este unica motorizare
- Arteon costa semnificativ mai mult decat 508 (si Passat)
- VW a investit probabil +1% sau mai putin in Arteon fata de ceea ce aveau deja, in timp ce Peugeot a investit 100% sa scoata o masina mai ieftina care se vinde cel mult in acelasi numar de bucati ca Arteon.

Iar concluzia ta este ca "Asta dovedeste doar faptul ca Arteon e pretty much inutil"

Nu e adevarat, cu o investitie minora (de la Passat la Arteon), VW a reusit sa ia mai multi bani de la clienti decat reuseste Peugeot cu o investitie 100% intr-un produs nou, unic, fara concurenta

#348
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,321
  • Înscris: 15.07.2013
Valitudor, chiar dacă platforma este de Passat nu înseamnă ca este ieftin de dezvoltat. De unde ai scos 1%? Și mai ales din ce? De ce crezi ca 508 a costat mult mai mult de dezvoltat comparat cu Arteon?

Industria auto este complexa iar dezvoltarea de modele noi vine cu costuri ridicate, este mult mai greu decât îți poți închipuiți, mai ales in domeniul acesta unde se fac o grămada de certificări și teste, plus administrarea proiectului in sine.

VW nu dezvolta motoarele și transmisiile in proiecte de industrializare, le dezvolta separat (și continuu). Când fac o mașina doar aleg soluțiile mature (de aceea vezi același motoare și cutii de viteza pe toate mașinile VAG ca este ieftin).

Eu sunt curios cum ai ajuns la concluzia ca Passat concurează cu Arteon? Una e mașina de familie/flota iar alta se vrea de lux.

Cine cumpara Passat cumpara ca este ieftin și oferă calitate la prețul cerut (calitate nu fiabilitate!).

#349
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,448
  • Înscris: 18.10.2003

 HEX2FUN, on 10 iulie 2020 - 14:49, said:

Valitudor, chiar dacă platforma este de Passat nu înseamnă ca este ieftin de dezvoltat. De unde ai scos 1%? Și mai ales din ce? De ce crezi ca 508 a costat mult mai mult de dezvoltat comparat cu Arteon?
- Din burta, evident
Pentru ca Arteon este un produs de nisa desprins din platforma MQB, platforma pe care sunt construite zeci de modele. 508 este construit pe o alta platforma comuna, EMP2, insa acesta este un produs adresat maselor.
Si totusi, Arteon se vinde cam la fel cum se vinde 508, desi ese cu 30-50% mai scump. Nu cred ca VW este in pierdere cu el, altfel nu vad de ce nu l-ar fi scos...

 HEX2FUN, on 10 iulie 2020 - 14:49, said:

Eu sunt curios cum ai ajuns la concluzia ca Passat concurează cu Arteon? Una e mașina de familie/flota iar alta se vrea de lux.
Nu concureaza direct, fara discutie. Insa o parte din potentialii cumparatori de Arteon se indreapta catre un Passat mai dotat (fiind mai ieftin)
Din acest motiv spun ca Arteon nu are cum sa concureze cu 508.
De fapt, Arteon nu concureaza cu nimeni, prin clasa si pozitia wannabe cu Seria 4 si A5, insa in realitate nu este perceputa ca fiind acolo

#350
SorinGT

SorinGT

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,821
  • Înscris: 23.07.2014
Pe europeni nu-i atrage, degeaba batem apa-n piua. Se vinde slab. Altfel si mie mi se pare o masina chic, arata fain la exterior, pacat de interiorul mutat de pe Passat (nu ca interiorul de passat ar fi rau, alta e ideea). Cu nisa asta cred ca au incercat sa ciocane iar la usa clasei premium. Incercarile nu sunt inca receptionate.

Edited by SorinGT, 13 July 2020 - 11:37.


#351
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 12.09.2013
Mie chiar imi place, mai ales R line-ul.Eram aproape sa-mi dau Passat-ul si sa iau unul....

#352
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007
Cum, băi dar cum să pui numele modelului combi Shooting Brake?
Cât de penibil poate să sune asta?
Să ne așteptăm la un model mai puternic numit Arteon M Power?

https://www.volkswag...brake.html#MOFA

#353
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 20.05.2020

View Postericmario, on 24 august 2020 - 20:37, said:

Cum, băi dar cum să pui numele modelului combi Shooting Brake?
Cât de penibil poate să sune asta?
Să ne așteptăm la un model mai puternic numit Arteon M Power?

https://www.volkswag...brake.html#MOFA

Lipsa de inspiratie, nu prea puteam sa i spuna break, estate etc. Vezi domne sa fie "fancy" la nume, oricum toti o sa i zica break/combi etc, nu o sa zica cineva mi am luat arteon shooting brake. Pacat ca in afara de exterior e un Passat.

#354
Korloff

Korloff

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 25.08.2020

View Postericmario, on 24 august 2020 - 20:37, said:

Cum, băi dar cum să pui numele modelului combi Shooting Brake?
Cât de penibil poate să sune asta?
De ce sa sune penibil? E un nume traditional pentru break-urile sport, mai putin practice.

#355
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKorloff, on 25 august 2020 - 09:30, said:

De ce sa sune penibil? E un nume traditional pentru break-urile sport, mai putin practice.
Pentru că doar Mercedes folosește azi denumirea Shooting Brake. De aia.

View PostVictor24D, on 25 august 2020 - 01:40, said:

Lipsa de inspiratie, nu prea puteam sa i spuna break, estate etc. Vezi domne sa fie "fancy" la nume, oricum toti o sa i zica break/combi etc, nu o sa zica cineva mi am luat arteon shooting brake. Pacat ca in afara de exterior e un Passat.
Mașina nu arată rău deloc.
Varianta break nu am văzut-o încă pe strasse, dar nu are cum să nu arate bine.
Partea tehnică, la fel, nu are cum să nu fie bună, doar e Passat dedesubt.

Păcatul cel mare nu e nefericirea asta cu numele Shooting Break, ci faptul că la preț întră peste Audi A5 Sportback.
Dpadv îi văd un viitor similar Phaeton-ului.

Edited by ericmario, 29 August 2020 - 19:55.


#356
Korloff

Korloff

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 25.08.2020

View Postericmario, on 29 august 2020 - 19:41, said:

Pentru că Mercedes folosește denumirea Shooting Brake. De aia.
Nu e nici pe departe singurul.

https://en.wikipedia.../Shooting-brake

#357
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,331
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKorloff, on 29 august 2020 - 19:57, said:

Nu e nici pe departe singurul.

https://en.wikipedia.../Shooting-brake
Ce ai înțeles tu de acolo, că yo no hablo castellano?

#358
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 20.05.2020

View Postericmario, on 29 august 2020 - 19:54, said:

Pentru că doar Mercedes folosește azi denumirea Shooting Brake. De aia.


Mașina nu arată rău deloc.
Varianta break nu am văzut-o încă pe strasse, dar nu are cum să nu arate bine.
Partea tehnică, la fel, nu are cum să nu fie bună, doar e Passat dedesubt.

Păcatul cel mare nu e nefericirea asta cu numele Shooting Break, ci faptul că la preț întră peste Audi A5 Sportback.
Dpadv îi văd un viitor similar Phaeton-ului.

n am zis ca arata rau, am zis doar ca interioru e la fel ca la passatu obisnuit, mici brizz-brizuri sa ti fure ochii, pe exterior da, clar arata bine, desi tin minte ca stopurile pe break da a un e-class coupe ( laguna 3 ) cam asa imi dau impresia ca arata sau de fapt spre amg gt

#359
Bursul

Bursul

    alias Petrov

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 44,470
  • Înscris: 30.10.2003
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l9vkJszPYwE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate