Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Land Cruiser J200 V8 TDI
Last Updated: Mar 26 2023 16:22, Started by
mufasa
, Feb 20 2017 21:41
·
0
#73
Posted 03 May 2017 - 21:09
Da, cel mai slab si ieftin produs de pe piata. Se vede si într-o poza un ins cu acest tub.
Daca o bagi prin pietre o sa plece imediat de pe caroserie. |
#74
Posted 03 May 2017 - 21:16
Problema in sine nu este calitatea buna sau rea a carmazului cu care s-a dat . Daca s-a curatat temeinic pe dedesupt inante sa spoiasca este OK. Daca nu au curatat si au dat peste rugina ....este o problema mai mare decat daca ramanea la vedere . Rugina are prostul obicei sa lucreze mai harnic daca o acoperi cu ceva .
|
#75
Posted 04 May 2017 - 10:01
Nu-i mai faceti omului inima rea.
La ce bascule de tanc are masina nu cred sa treaca rugina prin metal in urmatorii 10 ani. Iar caroseria e oricum izolata din fabrica. Si sasiul. |
#76
Posted 05 May 2017 - 13:11
Greu cu tarisoara noastra in materie de a gasi exact ce-ti trebuie. Si as zice cu batranul continent in general.
Dar dupa sapaturi adanci si tenace am reusit sa gasesc si am comandat : - 5 buc. jante aliaj 8Jx17. Daca va vine sa credeti, cu exceptia celor originale Toyota pentru care nu am vrut sa-mi vand un rinichi si a celor China la care am zis ca mai bine nu (poate totusi or fi bune, habar n-am), la un singur producator european am gasit dimensiunea OEM (WSP Italia). - 5 buc. gume S/T Maxx 285/70/17. Si dupa astea am sapat tot netul pana le-am gasit. Deci vine un rand de roti de 33", mai mari cu vreo 4 cm => garda mai mare cu 2 cm ! |
#77
Posted 22 May 2017 - 12:36
Asta iarna cu gumele de iarna nu-mi venea sa-i dau mai mult de 160 pe autostrada, o simteam nesigura, eram inconfortabil sa-i dau mai mult.
Astazi insa cu gume de vara (Continental noi) am mers pana la 200 si inca era OK, nu ma deranja viteza. Consum la 110 7,5%, la 140 12%, la 160 14%. Viteza pe bord (real mai mica cam cu 4-5km/h), iar consumul pe CB mers pe cruise cate 30-40 km. |
#78
Posted 22 May 2017 - 16:11
#79
Posted 22 May 2017 - 18:40
#80
Posted 02 September 2017 - 12:50
Am sarit de sfertu' de milion de km fara probleme mjore.
In ultimul timp doar 2 : - A cedat una din baterii, cea principala, care ar fi responsabila de pornire (am inteles ca nu se ajuta intre ele, suny independente). A trebuit sa o schimb la Toyota (900 lei) ca-i mai ciudata, cica are polii inversi. Cealalta secundara, care ar fi responsabila pentru diversi consumatori, a fost schimbata de fostul propietar si este normala, actualmente Varta. - Am schimbat priza electrica pentru tractare, cea veche avea niste contacte intrerupte si era cam oxidata. Tot la Toyota, ca-i dedicata, 1.500 lei. In rest totul bine. Maine ii schimb parbrizul (la AGER) pe casco ca deja are 2 ciupituri bune si ii pun gumele AT s-o pregatesc de actiune. |
#81
Posted 02 September 2017 - 19:27
flaviuf, on 22 mai 2017 - 16:11, said:
Impresionant saltul consumului de la 110 la 140 ! Ce inseamna aerodinamica Ca sa dublezi viteza, de la 90 la 180, consumul se tripleaza. |
#82
Posted 02 September 2017 - 21:46
da, la mașina asta cam totul e dedicat. 10.000 de km în 6 luni - ai folosit vaporu”
|
|
#83
Posted 02 September 2017 - 23:46
mufasa, on 02 septembrie 2017 - 12:50, said:
Am sarit de sfertu' de milion de km fara probleme mjore. Majoritatea masinilor aduse din Germania au acel sfert de milion trecut de mult asa ca nu e nimic deosebit. Sfertul de milion de km il face si Loganul, problema e cum il face. Nu ma intelege gresit, nu e nici o comparatie cu Logan dar sfertul de milion e foarte putin pt. o masina buna si nu e nimic de lauda. Edited by Kroghy, 02 September 2017 - 23:56. |
#84
Posted 03 September 2017 - 11:04
bobalex18, on 02 septembrie 2017 - 21:46, said:
da, la mașina asta cam totul e dedicat. 10.000 de km în 6 luni - ai folosit vaporu” Kroghy, on 02 septembrie 2017 - 23:46, said:
Bine ca nu te-ai raportat la miliard. Majoritatea masinilor aduse din Germania au acel sfert de milion trecut de mult asa ca nu e nimic deosebit. Sfertul de milion de km il face si Loganul, problema e cum il face. Nu ma intelege gresit, nu e nici o comparatie cu Logan dar sfertul de milion e foarte putin pt. o masina buna si nu e nimic de lauda. Si mi-a placut cum suna, altfel motorul in general trebuie sa duca milionul. Oricum, probabil ca la 15K/an cat fac, cu mine n-o sa-l vada. |
#85
Posted 10 September 2017 - 19:56
mufasa, on 02 septembrie 2017 - 12:50, said: - A cedat una din baterii, cea principala, care ar fi responsabila de pornire (am inteles ca nu se ajuta intre ele, suny independente). A trebuit sa o schimb la Toyota (900 lei) ca-i mai ciudata, cica are polii inversi. Multe japoneze, au bateriile cu bornele inversate, adica daca tii partea apropiata a bornelor de tine + este pe stinga. La europene acolo este -. Cablul de este atit de scurt incit daca o pui invers nu o poti lega deci una normala nu o poti pune intoarsa. Am patit`o la un Terrano 2 si a trebuit sa prelungesc un cablu, la ala parca cel de +. Producatorii mari de baterii au toti baterii normale si inversata. In rest s`o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea. Asta precum si celelalte 4X4 sint masini, restul doar automobile. Grig |
#86
Posted 11 October 2017 - 12:30
Saptamana trecuta la 255K km tancul a cerut placute + discuri pe spate si am profitat de ocazie fiind in service si am bagat si revizia anuala, chiar daca era anticipata cu 1 luna. Total 5000 RON.
Edited by mufasa, 11 October 2017 - 12:30. |
#87
Posted 11 October 2017 - 14:55
mufasa, ce a implicat revizia? Doar schimb ulei si filre plus discuri si placate spate au costat 5000?
|
|
#88
Posted 11 October 2017 - 16:06
#89
Posted 11 October 2017 - 17:37
Scump. Greutatea si puterea mare inseamna costuri mari la sistemul de franare. Din doua reparatii dinastea depasesti valoarea masinii unor colegi de forum.
Edited by Kroghy, 11 October 2017 - 17:38. |
#90
Posted 11 October 2017 - 23:11
Kroghy, on 11 octombrie 2017 - 17:37, said:
Scump. Greutatea si puterea mare inseamna costuri mari la sistemul de franare. Din doua reparatii dinastea depasesti valoarea masinii unor colegi de forum. Am spus intotdeauna ca in primul rand trebuie avut in vedere costurile de intretinere ale unei masini la momentul achizitiei acesteia si apoi costul masinii in sine (indiferent ca-i noua sau Sh), deoarece intretinerea este direct proportionala cu valoarea masinii de noua. Aviz amatorilor care iau A6 sau 5er cu 5-10K eur si o pun repede pe butuci ca n-o pot intretine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users