Land Cruiser J200 V8 TDI
Last Updated: Mar 26 2023 16:22, Started by
mufasa
, Feb 20 2017 21:41
·
0
#55
Posted 28 February 2017 - 21:31
bolo, on 28 februarie 2017 - 14:34, said:
Scump model...aproape cat o anvelopa de camion cu care parcurgi 250.000 km...sau cat am dat eu pe un set de roti de iarna cu tot cu jante de aliah originale de q5 pe 17 Ieri mi se pusese pata pe un RAM 5.7+gpl dar pana am iesit de la servici se vanduse,era foarte bun la pret... Inainte de asta m-a bantuit RAMul si F150 care imi plac maxim. Americance prin toti porii. Eram aproape hotarat pe una din ele, dar am zis ca-i prea mult. dar cine stie ce-mi rezerva viitorul Am citit mult despre ele, se pare ca over all F150 este putin superior. M-am urcat in unul fabricatie 2016 ... premium si accesorizat este putin spus. Si maaaare. BTW, pentru cine nu stie, F150 este CEA MAI VANDUTA MASINA DE ANI BUNI IN US !!! In competie intra si Corolla si Focus si ... toate. Edited by mufasa, 28 February 2017 - 21:31. |
#56
Posted 01 March 2017 - 09:40
Si eu plang dupa un Power Wagon Cummins ...da alea sase norocoase se incapataneaza sa ma ocoleasca .
|
#57
Posted 01 March 2017 - 11:57
Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum.
Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ... |
#58
Posted 01 March 2017 - 13:17
#59
Posted 01 March 2017 - 13:31
mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:
Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum. Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ... Toate motoarele Toyota au ralantiul cat mai jos posibil in functie de conditii exterioare si valoarea acestuia difera in functie de aceste conditii / solicitari. |
#60
Posted 01 March 2017 - 19:48
mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:
Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum. Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ... |
#61
Posted 01 March 2017 - 21:24
mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:
Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum. Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ... |
#62
Posted 08 March 2017 - 17:32
closchkutza, on 01 martie 2017 - 13:31, said:
AC-ul pornit (clima pe auto)? Daca da, de asta joaca. Toate motoarele Toyota au ralantiul cat mai jos posibil in functie de conditii exterioare si valoarea acestuia difera in functie de aceste conditii / solicitari. De la AC se trage, cu el oprit sta cuminte la 500. |
#63
Posted 01 May 2017 - 11:18
Acu' 2 saptamani am bagat-o la spalat temeinic cu presiune pe dedesubt in vederea aplicarii unei protectii generale. Am urcat-o pe rampa si am fost surprins sa constat ca o masina atat de scumpa dupa numai 6 ierni (ce-i drept la C-ta) este atat de rosie pe dedesubt. Nimic mancat, dar rosie peste tot. In acest sens confirm mitul ca Toyota este varza la protectie antirugina.
A doua zi, in bord vreo 5 becuri aprinse (pe galben), fara sa simt vreun simptom in functionare. O duc la reprezentanta pentru constatare si verdictul este ca senzorul dreapta fata de la ABS este rupt. Din jet de apa !?!? Asta e, o iau de buna, schimbat senzor + cablajul aferent + diagnoze + manopera = 2500 lei + TVA. Peste vreo saptamana o bag la tratament, curatat tot, acoperire, ceara in usi si praguri, etc. (stie cel ce o face mai bine, merg pe mana lui). |
#64
Posted 01 May 2017 - 17:20
Rosie pe sasiul separat/subansambluri ale trenului de rulare sau pe caroserie? Intreb pentru ca si la mine basculele, elemente de suspensie, etc, sunt cam ruginite (sunt fieratanii groase, pana ajung alea sa cedeze..) insa caroseria nu are punct de rugina, asta dupa 8 ierni.
Edited by closchkutza, 01 May 2017 - 17:23. |
|
#65
Posted 01 May 2017 - 18:59
closchkutza, on 01 mai 2017 - 17:20, said:
Rosie pe sasiul separat/subansambluri ale trenului de rulare sau pe caroserie? Intreb pentru ca si la mine basculele, elemente de suspensie, etc, sunt cam ruginite (sunt fieratanii groase, pana ajung alea sa cedeze..) insa caroseria nu are punct de rugina, asta dupa 8 ierni. Functional nu-i nimic, dar impresia artistica m-a deceptionat. Edited by mufasa, 01 May 2017 - 19:00. |
#66
Posted 01 May 2017 - 21:29
Nu stiu despre sasiul separat insa elementele de tren rulare nu sunt protejate anticoroziv, doar vopsite in negru. Caroseria in schimb este si destul de bine as zice eu.
Edited by closchkutza, 01 May 2017 - 21:30. |
#67
Posted 02 May 2017 - 15:15
Astazi am luat-o, cam asa arata lucrarea.
IMG_5181.JPG 202.1K 176 downloads IMG_5183.JPG 254.84K 168 downloads IMG_5195.JPG 236.96K 167 downloads |
#68
Posted 02 May 2017 - 15:48
Roata de rezerva nu au scos-o sa dea si pe acolo?
Ce au facut mai exact? Au dat cu smoala sau grund? Si cat a costat distractia? (daca nu e confidential) Multumesc! |
#69
Posted 02 May 2017 - 16:20
uhu10uhu, on 02 mai 2017 - 15:48, said:
Roata de rezerva nu au scos-o sa dea si pe acolo? Ce au facut mai exact? Au dat cu smoala sau grund? Si cat a costat distractia? (daca nu e confidential) Multumesc! Ce retin, este ca la urmatorul tratament (peste 1 sau 2 ani) sa mentionez inainte de lucrare s-o dea jos. Au curatat rugina, au dat cu un grund special si apoi cu ceara. 1200 lei. |
|
#70
Posted 02 May 2017 - 18:37
Si chestia neagra ce e, grund sau ceara? Ca nu pare nici una nici alta...
Au dat direct peste bucsi / articulatii / furtune, etc? Ca mie asa imi pare.. Treaba aia neagra este ideala ca sa ascuzi (temporar) orice rugina.. Vrei sa mai pun intrebari? S-ar putea sa te enervezi.. Edited by closchkutza, 02 May 2017 - 18:40. |
#71
Posted 03 May 2017 - 06:38
closchkutza, on 02 mai 2017 - 18:37, said:
Si chestia neagra ce e, grund sau ceara? Ca nu pare nici una nici alta... Au dat direct peste bucsi / articulatii / furtune, etc? Ca mie asa imi pare.. Treaba aia neagra este ideala ca sa ascuzi (temporar) orice rugina.. Vrei sa mai pun intrebari? S-ar putea sa te enervezi.. Nu-mi fac probleme, pe de o parte a costat doar cat un detailing, pe de alta parte nu era mancata de rugina ca sa necesite treba serioasa. Am un as in maneca, pe care nu vi l-am spus. Serviceul unde am facut lucrarea este gard in gard cu locul unde am jobul si ma cunosc cu patronul care are o Land Cruiser 120 careia ii face acelasi tratament anual. Asa zice el si pana la proba contrarie il cred. Ca sa nu ma enervez . |
#72
Posted 03 May 2017 - 19:07
Am aflat ce s-a folosit :
http://vopsea-auto-m...norizant_sprint Buna sau nebuna asta am acum sub masina. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users