Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 

Land Cruiser J200 V8 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
143 replies to this topic

#55
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 bolo, on 28 februarie 2017 - 14:34, said:

Scump model...aproape cat o anvelopa de camion cu care parcurgi 250.000 km...sau cat am dat eu pe un set de roti de iarna cu tot cu jante de aliah originale de q5 pe 17 Posted Image
Ieri mi se pusese pata pe un RAM 5.7+gpl dar pana am iesit de la servici se vanduse,era foarte bun la pret...
Din cauza asta am spus mereu ca pretul de achizitie al unei masini conteaza mai putin decat cheltuielile de intretinere. Din ce stiu eu Continental si Michelin sunt cele mai scumpe si daca am avut ghinion ca astea sa le aiba pe ea ...
Inainte de asta m-a bantuit RAMul si F150 care imi plac maxim. Americance prin toti porii. Eram aproape hotarat pe una din ele, dar am zis ca-i prea mult. dar cine stie ce-mi rezerva viitorul Posted Image Am citit mult despre ele, se pare ca over all F150 este putin superior. M-am urcat in unul fabricatie 2016 ... premium si accesorizat este putin spus. Si maaaare.
BTW, pentru cine nu stie, F150 este CEA MAI VANDUTA MASINA DE ANI BUNI IN US !!! In competie intra si Corolla si Focus si ... toate.

Edited by mufasa, 28 February 2017 - 21:31.


#56
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Si eu plang dupa un Power Wagon Cummins ...da alea sase norocoase se incapataneaza sa ma ocoleasca . Posted Image

#57
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum.
Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ...

#58
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Idem si la yaris 1,33 benzina,manuala.Cica Toyota tine relanti foarte jos din motive de norme de poluare, turatia se regleaza in functie de benzina, temperatura motorului, AC, consumatori electrici, etc

#59
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006

 mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:

Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum.
Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ...
AC-ul pornit (clima pe auto)? Daca da, de asta joaca.
Toate motoarele Toyota au ralantiul cat mai jos posibil in functie de conditii exterioare si valoarea acestuia difera in functie de aceste conditii / solicitari.

#60
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002

 mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:

Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum.
Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ...
Si Touaregul mai face cand si cand asa cand apesi frana. Asa este la toate automatele.

#61
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 mufasa, on 01 martie 2017 - 11:57, said:

Am constatat un fenomen foarte interesant, nu l-am mai intalnit pana acum.
Cand stau pe loc cu motorul pornit, turatia de relanti sta vreo 20 sec. la 500, dupa care urca vreo 8 sec. la 700, apoi scade din nou la 500, ... si se joaca tot asa. Asta pe Drive si cu frana calcata. Daca este in Parking turatiile sunt 600 cu 700. Oare sa mai opreasca din cilindri pentru a limita consumul ?! Habar n-am dar avand in vedere ca ECU e mai destept ca mine ...
Chiar daca s-ar opri cilindri, turatia nu cred ca ar trebui sa scada. Eu am pe Lexus motorul 3UZ de la Toyota, v8 4.3  benzina, turatia sta fixa la relanti pe P sau N, cand o bag in D scade un pic 100 rpm circa. Dar in rest e constanta. Poate ar trebui sa faci o verificare sau macar sa pui niste intrebari ca sa confirmi daca e normal sau nu.

#62
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 closchkutza, on 01 martie 2017 - 13:31, said:

AC-ul pornit (clima pe auto)? Daca da, de asta joaca.
Toate motoarele Toyota au ralantiul cat mai jos posibil in functie de conditii exterioare si valoarea acestuia difera in functie de aceste conditii / solicitari.
Ca de obicei, cine stie ... stie !
De la AC se trage, cu el oprit sta cuminte la 500.

#63
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Acu' 2 saptamani am bagat-o la spalat temeinic cu presiune pe dedesubt in vederea aplicarii unei protectii generale. Am urcat-o pe rampa si am fost surprins sa constat ca o masina atat de scumpa dupa numai 6 ierni (ce-i drept la C-ta) este atat de rosie pe dedesubt. Nimic mancat, dar rosie peste tot. In acest sens confirm mitul ca Toyota este varza la protectie antirugina.

A doua zi, in bord vreo 5 becuri aprinse (pe galben), fara sa simt vreun simptom in functionare. O duc la reprezentanta pentru constatare si verdictul este ca senzorul dreapta fata de la ABS este rupt. Din jet de apa !?!? Asta e, o iau de buna, schimbat senzor + cablajul aferent + diagnoze + manopera = 2500 lei + TVA.

Peste vreo saptamana o bag la tratament, curatat tot, acoperire, ceara in usi si praguri, etc. (stie cel ce o face mai bine, merg pe mana lui).

#64
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Rosie pe sasiul separat/subansambluri ale trenului de rulare sau pe caroserie? Intreb pentru ca si la mine basculele, elemente de suspensie, etc, sunt cam ruginite (sunt fieratanii groase, pana ajung alea sa cedeze..) insa caroseria nu are punct de rugina, asta dupa 8 ierni.

Edited by closchkutza, 01 May 2017 - 17:23.


#65
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 closchkutza, on 01 mai 2017 - 17:20, said:

Rosie pe sasiul separat/subansambluri ale trenului de rulare sau pe caroserie? Intreb pentru ca si la mine basculele, elemente de suspensie, etc, sunt cam ruginite (sunt fieratanii groase, pana ajung alea sa cedeze..) insa caroseria nu are punct de rugina, asta dupa 8 ierni.
Asa-i, nu pe caroserie, dar de curiozitate am sa ma uit pe Touareg (mi-e la indemana ca-i la un coleg) cum arata dupa 6 ierni (adica in 2020), daca da D-zeu sa mai fim pe aici.
Functional nu-i nimic, dar impresia artistica m-a deceptionat.

Edited by mufasa, 01 May 2017 - 19:00.


#66
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stiu despre sasiul separat insa elementele de tren rulare nu sunt protejate anticoroziv, doar vopsite in negru. Caroseria in schimb este si destul de bine as zice eu.

Edited by closchkutza, 01 May 2017 - 21:30.


#67
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Astazi am luat-o, cam asa arata lucrarea.
Attached File  IMG_5181.JPG   202.1K   176 downloads
Attached File  IMG_5183.JPG   254.84K   168 downloads
Attached File  IMG_5195.JPG   236.96K   167 downloads

#68
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Roata de rezerva nu au scos-o sa dea si pe acolo?
Ce au facut mai exact? Au dat cu smoala sau grund?
Si cat a costat distractia? (daca nu e confidential)

Multumesc!

#69
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 uhu10uhu, on 02 mai 2017 - 15:48, said:

Roata de rezerva nu au scos-o sa dea si pe acolo?
Ce au facut mai exact? Au dat cu smoala sau grund?
Si cat a costat distractia? (daca nu e confidential)

Multumesc!
Habar n-am daca au dat-o jos sau nu, dar m-am invatat sa nu-mi mai pun intrebari dupa ce lucrurile sunt clasate, deoarece daca raspunsul nu e ala pe care-l astept ma enervez si nu-i bine.
Ce retin, este ca la urmatorul tratament (peste 1 sau 2 ani) sa mentionez inainte de lucrare s-o dea jos.
Au curatat rugina, au dat cu un grund special si apoi cu ceara.
1200 lei.

#70
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Si chestia neagra ce e, grund sau ceara? Ca nu pare nici una nici alta...Posted Image
Au dat direct peste bucsi / articulatii / furtune, etc? Ca mie asa imi pare..

Treaba aia neagra este ideala ca sa ascuzi (temporar) orice rugina..

Vrei sa mai pun intrebari? S-ar putea sa te enervezi.. Posted Image

Edited by closchkutza, 02 May 2017 - 18:40.


#71
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 closchkutza, on 02 mai 2017 - 18:37, said:

Si chestia neagra ce e, grund sau ceara? Ca nu pare nici una nici alta...Posted Image
Au dat direct peste bucsi / articulatii / furtune, etc? Ca mie asa imi pare..

Treaba aia neagra este ideala ca sa ascuzi (temporar) orice rugina..

Vrei sa mai pun intrebari? S-ar putea sa te enervezi.. Posted Image
Asa e, au dat peste tot ... sa fie treaba completa. Cica intai solutia lui peste si apoi ceara. Sunt de buna credinta si zic c-or fi curatat inainte rugina si dand cu pistolul s-a dus peste tot.
Nu-mi fac probleme, pe de o parte a costat doar cat un detailing, pe de alta parte nu era mancata de rugina ca sa necesite treba serioasa.
Am un as in maneca, pe care nu vi l-am spus. Serviceul unde am facut lucrarea este gard in gard cu locul unde am jobul si ma cunosc cu patronul care are o Land Cruiser 120 careia ii face acelasi tratament anual. Asa zice el si pana la proba contrarie il cred. Ca sa nu ma enervez Posted Image .

#72
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Am aflat ce s-a folosit :
http://vopsea-auto-m...norizant_sprint
Buna sau nebuna asta am acum sub masina.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate