Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Land Cruiser J200 V8 TDI
#1
Posted 20 February 2017 - 21:41
Am cercetat care ar fi cel mai bun compromis intre on/off-road de dimensiuni cat mai mari si cred ca am ales bine :
Toyota Land Cruiser J200 V8 TDI (4461 cmc), 320CP (282 CP stock + power box original Toyota), 650 Nm stock (tunata ???), an 2011 (60th anniversary edition), 240.000 km la achizitie. Dotari principale : 4x4 permanent, ABS, Controlul tractiunii (ASR), Controlul stabilitatii (ESP), Airbag-uri frontale, Airbag-uri laterale fata, Airbag genunchi sofer, Airbag-uri cortina, Airbag-uri laterale spate, Radio/CD/DVD/HDD, Computer de bord, Geamuri fata/spate electrice, Inchidere centralizata cu key-less, Climatronic patru zone, Bluetooth, Carlig remorca, Comenzi volan, Faruri automate, Geamuri laterale spate fumurii, Incalzire auxiliara WEBASTO comandata prin telefon, Tapiserie piele, Jante din aliaj usor de 20” (2 randuri de roti iarna/vara), Navigatie/GPS, Oglinzi retrovizoare exterioare incalzite si ajustabile electric, Parbriz incalzit, Pilot automat, Proiectoare ceata, Scaune fata/spate incalzite, Senzori parcare fata-spate, Camera parcare spate, Suspensie pneumatica reglabila, Trapa electrica, Crawl Control, Diferential central blocabil, Reductor 4H/4L. Masina cumparata din RO, de la primul propietar care a achizitionat-o de noua din Austria, carnet service complet la reprezentanta Toyota. Si bomboana de pe coliva, autoutilitara cu 7 locuri. IMG_3916.JPG 810.21K 348 downloads IMG_3918.JPG 849.42K 345 downloads IMG_3922.JPG 762.91K 331 downloads IMG_3923.JPG 798K 417 downloads IMG_3932.JPG 1005.42K 472 downloads Ca sa evit primele intrebari "halatul, cat a fost halatul ?" 28.000 + TVA. I-am facut deja constatare service si am gasit o singura buba : spira airbag sofer datorita nu aveam claxon. Am comandat piesa, 1350 lei. In rest, nimic. Urmeaza : - saptamana asta detailing interior cu tratament piele - luna viitoare vreau sa-i masor puterea si cuplul (de curiozitate), dar numai dupa ce-i pun gumele de vara (nu se masoara cu gume de iarna) - pana in toamna capitonare cu scuturi (4 buc.) pe dedesubt - tot pana in toamna jante noi de iarna pe 18" cu gume AT |
#2
Posted 20 February 2017 - 21:45
Quote power box original Toyota De cand producatorii ofera cresteri de putere ? Am mai auzit la prieteni cu TDI-uri... ca puteau la achizitie sa le mareasca puterea de 105cp la vreo 135cp... insa e imposibil, deoarece producatorul are oferte exacte. In rest, e marfa masina Edited by TruculMagic, 20 February 2017 - 21:45. |
#4
Posted 20 February 2017 - 21:59
Super masina ....de sosea .
Vrei si off-road , trebuie sa ii faci asta : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PD1B9tPyGiI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fara roti mai mari este subtirica in afara soselei . O dor rau unghiurile de turism . Carligul ala va intra in asfalt si daca urci o bordura mai serioasa. Consola lunga pe spate . Pune-i un carlig demontabil pe care sa il agati doar cand ai nevoie sa tractezi ceva . Uite si kitul tau : http://shop.gtcauto....and-cruiser-200 La cat ai dat pe ea este pacat sa nu mai bagi 1000 de euro . Asa va fi cu adevarat exotica si deosebita . Edited by JurasikMan, 20 February 2017 - 22:16. |
#5
Posted 20 February 2017 - 22:01
unul dintre puținele topicuri finalizate cu achiziție (și feedback). o prezență oarecum exotică pe șosele noastre dar cred că ai analizat foarte bine necesitățile tale și ale familiei. milioane de km fără probleme și voi urmări cu interes jurnalul
|
#6
Posted 20 February 2017 - 22:08
TruculMagic, on 20 februarie 2017 - 21:45, said:
De cand producatorii ofera cresteri de putere ? Am mai auzit la prieteni cu TDI-uri... ca puteau la achizitie sa le mareasca puterea de 105cp la vreo 135cp... insa e imposibil, deoarece producatorul are oferte exacte. In rest, e marfa masina Insa cand m-am dus la baietii de la TCM Turbo sa aranjez masurarea puterii si a cuplului, mi-au confirmat ca Toyota pune (punea mai bine zis ca modelul nu se mai comercializeaza in Europa) acest power box daca se cere (cel putin pe modelul asta si cel putin in vest). |
#7
Posted 20 February 2017 - 22:14
Faina! Masina adevarata.
De curiozitate: daca este "autoutilitara" are alta incadrare la impozit? La peste 4000cmc nu-i chiar de colea, dar stiai chestiile astea. De consum nu mai intreb. Cine isi cumpara benzinar V8, e mafiot. Ah, scuze, acuma am recitit, e diesel. |
#8
Posted 20 February 2017 - 22:31
JurasikMan, on 20 februarie 2017 - 21:59, said:
Super masina ....de sosea . Vrei si off-road , trebuie sa ii faci asta : Fara roti mai mari este subtirica in afara soselei . O dor rau unghiurile de turism . Carligul ala va intra in asfalt si daca urci o bordura mai serioasa. Consola lunga pe spate . Pune-i un carlig demontabil pe care sa il agati doar cand ai nevoie sa tractezi ceva . Carligul cred ca-i demontabil, dar il voi purta invers de cum zici si anume in port permanent si-l dau jos doar cand voi intra in teren. Pai altfel ce fac cu agaricii care nu tin distanta. Zilele trecute s-a proptit in spatele meu un microbuz pe centura ca soferul vorbea la telefon. Si mergeam relaxat in coloana ... BTW, are tractiune integrala permanenta, pe drum drept 40% pe fata, 60% pe spate (in curbe se modifica). Cel putin asa am gasit pe net. tfmercedez, on 20 februarie 2017 - 22:14, said:
Faina! Masina adevarata. De curiozitate: daca este "autoutilitara" are alta incadrare la impozit? La peste 4000cmc nu-i chiar de colea, dar stiai chestiile astea. De consum nu mai intreb. Cine isi cumpara benzinar V8, e mafiot. Ah, scuze, acuma am recitit, e diesel. Consumul, inca nu-mi e clar, 15, 17, ... habar n-am, revin dupa ce o sa-l fac. Impozitul e maricel, vreo 600 lei . Edited by mufasa, 20 February 2017 - 22:35. |
#9
Posted 20 February 2017 - 22:33
Mi se pare foarte mare pretul pt. o utilitara cu 200 mii km insa important e sa-ti placa tie.
|
#10
Posted 20 February 2017 - 22:37
Kroghy, on 20 februarie 2017 - 22:33, said:
Mi se pare foarte mare pretul pt. o utilitara cu 200 mii km insa important e sa-ti placa tie. Vezi cat a fost noua. Si daca la autoturisme Toyota nu-si tine pretul, la masinile 4x4 (SUVuri, off roadere si pickupuri) si-l tin al dracu de bine. Mi mi s-a parut chiar ieftinuta, iar nr. de km la motorul asta ... merge si peste milionul de km. Edited by mufasa, 20 February 2017 - 22:41. |
|
#11
Posted 20 February 2017 - 22:43
#12
Posted 20 February 2017 - 23:02
mufasa, on 20 februarie 2017 - 22:31, said:
Pe placute la masina aia scrie "Extreme", ceea ce nu va fi cazul. Totusi dupa tine ce ar trebui sa fac fara sa-i stric on-roadul ? Si-ti mai cer un sfat (ca te pricepi in domeniu) : am in carte 285/50/20 si vreau sa-i pun gume de iarna (Good Year Duratrac fiind printre AT-urile cele mai agresive, nevrand sa ma duc totusi pe MT-uri). Pe 17 sau 18 ? Cu cat pot creste diametrul rotii fara modificari ? As tinti 285/70/17. Ce zici ? Carligul cred ca-i demontabil, dar il voi purta invers de cum zici si anume in port permanent si-l dau jos doar cand voi intra in teren. Pai altfel ce fac cu agaricii care nu tin distanta. Zilele trecute s-a proptit in spatele meu un microbuz pe centura ca soferul vorbea la telefon. Si mergeam relaxat in coloana ... BTW, are tractiune integrala permanenta, pe drum drept 40% pe fata, 60% pe spate (in curbe se modifica). Cel putin asa am gasit pe net. Era mai bine mafiot, dar n-a fost sa fie... Consumul, inca nu-mi e clar, 15, 17, ... habar n-am, revin dupa ce o sa-l fac. Impozitul e maricel, vreo 600 lei . Kroghy, on 20 februarie 2017 - 22:33, said: Mi se pare foarte mare pretul pt. o utilitara cu 200 mii km insa important e sa-ti placa tie. |
#13
Posted 20 February 2017 - 23:11
tfmercedez, on 20 februarie 2017 - 23:02, said:
600 de lei? Stiu pe cineva cu un cayene de 510 cp turbo s, si da impozit fo' 4000-5000 de lei. Nu sunt in tema , poate au scazut taxele, dar acu 2 ani atita platea. E Toyota, nu europeana. Masina aia , noua a costat vreo 80.000 de euro. E trecuta autoutilitara, de asta e impozitul atata. Altfel sarea de 6000lei. Motor v8 si te plangi de 600lei impozit... asta inseamna sa fi roman adevarat |
#14
Posted 20 February 2017 - 23:21
mufasa , conteaza mult ce vrei sa faci efectiv cu masina . De potenta este potenta . Ce 240.000 km nu inseamna foarte mult . Vorbim despre un motor foarte mare si V8 . Este o masina grea. Daca o vei tine mult pe asfalt , este bine sa ai anvelope mai ferme , cu talon mai mic . Trebuie sa verifici care este minimul permis de etreri . Nu stiu daca 17" permite fara sa atinga pe undeva . Goodyear Duratrac este o anvelope foarte buna . Nu numai ca este un AT decent dar are performante foarte bune si pe zapada . Sunt gandite ca niste all season orientate spre drumuri mai grele . Daca cauti pe youtube , vei vedea ca singura masina care a urcat la celebrul Gold Mine Hill iarna pe zapada ,fara sa gafaie, a fost un Dodge Ram Power Wagon echipat cu Duratrac.
Legat de cum se misca in onroad are multe atuuri. Este foarte lata . Este grea . Un lift de 4 cm nu o afecteaza , dar imbunatateste unghiurile din doua motive. Unul , ca ridica efectiv masina de pe sasiu si doi , permite anvelope mai mari cu aproape 7 cm pe raza , ceea ce este enorm . Iti ridca garda la sol cu mai bine de 3 cm . Desi este o masina 4x4 legendara , nu este gandita pentru off-road in varanta stock . Liftata se schimba situatia. Este un SUV elegant , luxos , puternic dar nu este gandita pentru off-road . Oricum , nu off-road cum intelegem noi , cu noroaie si bolovani . Poate cu mult nisip pentru vreun print al petrolului . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RuJZmPN7GCY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asta te ajuta putin sa vezi ce ai pe sub masina . Diferenta intre anvelopele date de tine este foarte mare . Aproape 5 % : http://www.calcule.r...Epk3NU8IbJW s0= Aproape sigur atinge ceva fara liftare . Edited by JurasikMan, 20 February 2017 - 23:43. |
#15
Posted 20 February 2017 - 23:36
eugen , eu nu sunt de acord cu tine . Taxarile sunt facute la noi pe baze foarte eronate . Inteleg sa platesc impozit la un motor de 4 litri , de doua ori mai mult decat la unul de 2 litri , dar in cazul de fata , statul il ia cu japca pe proprietarul de motor de 4.5 si nu exista nici o relate matematica intre cilindree , consum , noxe si taxare. Doar jaf pe fata practicat de un stat condus de imbecili. Este laudabil ca Toyota s-a gandit sa " ocoleasca " aceste aberatii si sa profite cumva de legistatia existenta . Totusi , sa stii ca rovigneta este 430 ron la autoutilitara , asgurarea este mai mare ca la turism , iar verificarea ITP se face anual ( nu la doi ani ), asa ca lucrurile nu-s asa roze nici la autoutiltara .
|
|
#16
Posted 20 February 2017 - 23:42
Daca vrei soft sau fie si doar dyno, iti recomand powerchips buzau sau pe dragos la iasi.
Edited by calinkgb, 21 February 2017 - 00:21.
|
#17
Posted 21 February 2017 - 00:16
Mufasa, felicitări pentru achiziție. Să o stăpânești sănătos.
|
#18
Posted 21 February 2017 - 00:19
@eugendragnea2412
Esti pe o arie pe care nu se tolereaza off-topicul, versus-ul si atacurile, fie ele si voalate. Ti-am sters postul, si te rog considera postul asta un avertisment public. Al doilea va aduce cu sine si "murdarirea" cazierului! Edited by calinkgb, 21 February 2017 - 00:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users