Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
xDrive vs Quattro
Last Updated: Feb 25 2019 15:39, Started by
Adm
, Feb 18 2017 21:34
·
0
#19
Posted 18 June 2017 - 11:24
#20
Posted 18 June 2017 - 14:05
Daca n-ai aderenta (gume, lanturi, cuie, etc), poti sa ai si 8x8, ca tot asa fain stai pe loc...
|
#21
Posted 18 June 2017 - 21:37
Karogs, on 18 februarie 2017 - 21:44, said:
Si ambele sunt un moft, fara aplicatie in viata cotidiana, exceptand cateva situatii iarna sau daca la volan sunt niste schumacheri... bmw pare a avea.un mic avantaj ddaannii, on 18 februarie 2017 - 22:27, said:
Rămân la 4matic 7G-tronic-ul meu de la ML 320. Mai ales ca cutia are functii multiple. As fi curios dacă este peste alea sau sub.... Da, se pare ca e sub audi......dar peste BMW.. serginho74, on 19 februarie 2017 - 01:17, said:
Pai comparam sisteme diferite care sunt gandite sa functioneze diferit. In mod normal la BMW distributia cuplului este 100% spate si doar daca e nevoie transfera si pe fata. Tipic BMW as spune. La Torsen e cumva 40/60. Edited by Mr. Incredible, 18 June 2017 - 21:38. |
#22
Posted 18 June 2017 - 21:42
#24
Posted 19 June 2017 - 12:25
#25
Posted 19 June 2017 - 20:00
test_driver, on 18 iunie 2017 - 11:24, said:
Asta e cea mai tare dintre ele, au gasit niste idioti cu anvelope de vara pe zapada si se da vina pe marca masinii, oricare ar fi ea. Asa, s-o dai cu , vezi Doamne, cauciucuri de vara pe zapada, asta denota ca nici nu te-ai obosit sa urmaresti macar cateva detalii minore, cum ar fi rizurile de pe marginile anvelopelor. Cu anvelope de vara nu ajungea in veci X6-le ala sa faca nici 5m in sus pe deal, pe zapada/gheata aia ... |
#26
Posted 01 April 2018 - 23:50
JurasikMan, on 19 februarie 2017 - 11:33, said:
Bre inginerilor , tehnic este imposibil sa dai 40 % pe o punte si 60 % pe cealalta punte ...la o masina care merge drept inante . Se rupe de pe la jumatate . Fizica este ceva complicat , in special pentru blogeri si economisti iar daca mai combinam cu mecanica , nastem monstri virtuali . Explicatile date de producatori sunt pentru cumparatorul nepriceput , ala care are nevoie de un stimul ca sa cumpere o anumita masina . Realitatea este ca 4x4 permanent fara diferential central blocat este un 4x4 inexstent . Problema se pune in milisecundele in care un sistem sau celalalt reactioneaza la pierderea aderentei puntii principale . Acestea sunt sisteme numite "retroactive" si au denumirea aceasta tocmai pentru ca asteapta sa se invarta o roata ( de obicei doar una trage la 4x4 permaent ) mai repede ca celelalte , ca sa fie relativ deconectata si cuplul transmis pe roata cu ( teoretic ) cea mai buna aderenta de moment . Subliniez ca sa intelegeti ca roata care are in secunda 1 cea mai buna aderenta , o poate pierde total in secunda 2 . Cautati flmulete despre cum functioneaza un diferential ( de preferat ala cu rosia si scobitorile ) si urmariti-l de 10 ori . Dupa aceea , loviti de revelatie sa facem bascalie de traznaile postate anterior . Povestea asta cu cuplul este o chestie tare ciudata. La o masina care vireaza , in termeni absoluti fiecare roata se invarte cu viteza diferita . Ca sa am tractiune integrala permanenta trebuie sa asigur turatia potrivita fiecarei roti in parte , care turatie nu prea are treaba cu cuplul . Aici mai adaugam si faptul ca in functie de viraj, trebuie ajustata viteza individuala a fiecarei roti permanent . Cine va reusi sa faca asta ....o sa ia un Nobel . Audi in cazul quattro-ului cu diferentialul central autoblocant, in mod normal are 40:60, iar in caz de nevoie se transmite cuplu 60% in fata sau 80% in spate, iar in cazul quattro-ului cu diferentialul cu roti dintate de tip coroana are in mod normal 40:60 si la nevoie 70% fata sau 85% spate, acest sistem este folosit mai degraba in cazul modelelor RS. http://www.automarke...html&ref=mobile Si la Mercedes 4matic-ul are 45:55 in mod normal, iar noul sistem 4matic+ care se foloseste in cazul modelelor AMG in mod normal raportul este 33:67, adica sunt mai sportive pt ca in spate are 67%. |
#27
Posted 02 April 2018 - 00:13
Ia uitati ce poate sa faca Quattro!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6YBSXwYr_vE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mi se pare un clip interesant mai ales spre sfarsit si in acelasi timp si haios. Edited by VaidaVDA, 02 April 2018 - 00:20. |
#28
Posted 02 April 2018 - 02:50
Audi QUATTRO POWER!!!
Ce face Quattro, 4matic-ul si Xdrive-ul nu prea poate. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XuI-0vI2ojw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uuqmDd8tAyc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#29
Posted 02 April 2018 - 19:29
Hai ma, da-o 'colo de treaba. A meritat sa-ti faci contul doar pentru a ne spune asta?
Sau urmeaza si altele? |
#30
Posted 02 April 2018 - 20:12
#31
Posted 03 April 2018 - 11:00
Personal cred ca solutia 4x4 e cea mai indicata pentru orice masina din punct de vedere a sigurantei, nu-l vad ca moft, 4x4 mai bun ca 4x2, defapt orice mareste aderenta masini = siguranta (chiar daca doar pe acelerare).
Din punct de vedere al sistemelor eu as zice ca nu prea se pune problema fiecare are avantaje si dezavantaje in functie de suprafata pe care sunt folosite. |
#32
Posted 04 April 2018 - 09:38
Ambele au plusuri si minusuri, nu exista mai bun. Asta o spun dupa 2x quattro si mai multe xdrive-uri
Quattro se descurca un pic mai bine in regim off-road dar si in zapada mare. Xdrive se descurca un pic mai bine pe gheata dar si pe uscat. Este mai sportiv si chiar se simte cand accelerezi la iesirea din curbe, mai ales la cele cu dynamic performance control. 4matic face susu pe amandoua in regim off-road, poate fi echipat cu reductor si 2 diferentiale vezi ML, GLE, GL si 3 diferentiale + reductor vezi clasa G. Edited by ionutMembruAnonimut, 04 April 2018 - 09:42. |
#35
Posted 06 April 2018 - 03:32
cavaliere, on 04 aprilie 2018 - 22:12, said:
quattro e haldex pe q3 , a3. De la a6 in sus e torsen. Mai nou se foloseste de la A6 in sus, mai ales pe modelele RS, diferentialul cu roti dintate de tip coroana, care este cel mai eficient sistem in ceea ce priveste distributia cuplului intre punti, si ofera cea mai eficienta tractiune dintre sistemele quattro folosite pana acum de Audi. In caz de nevoie pana la 85% din putere poate fi transmisa puntii spate, iar daca spatele pierde tractiunea, pana la 70% din putere este transferata puntii fata. Iar un conditii normale de drum, 60% din putere este transmisa puntii spate, si 40% puntii fata. Audi asociaza acest diferential cu un sistem electronic de franare inteligenta numit torque vectoring sau vector de cuplu. Sistemul poate actiona individual pe fiecare roata, franand insesizabil roata care pierde aderenta pt a eficientiza tractiunea. |
#36
Posted 06 April 2018 - 08:49
VaidaVDA, on 06 aprilie 2018 - 03:32, said: E torsen de la A4 in sus, nu de la A6. Mai nou se foloseste de la A6 in sus, mai ales pe modelele RS, diferentialul cu roti dintate de tip coroana, care este cel mai eficient sistem in ceea ce priveste distributia cuplului intre punti, si ofera cea mai eficienta tractiune dintre sistemele quattro folosite pana acum de Audi. In caz de nevoie pana la 85% din putere poate fi transmisa puntii spate, iar daca spatele pierde tractiunea, pana la 70% din putere este transferata puntii fata. Iar un conditii normale de drum, 60% din putere este transmisa puntii spate, si 40% puntii fata. Audi asociaza acest diferential cu un sistem electronic de franare inteligenta numit torque vectoring sau vector de cuplu. Sistemul poate actiona individual pe fiecare roata, franand insesizabil roata care pierde aderenta pt a eficientiza tractiunea. torque vectoring exista si la BMW si chiar si la Opel, deci nu a inventat Audi nimic. Cat despre ultimul quattro de pe Audi A4 b9, vezi ca este similar x drive ului, deci mai documenteaza te . Nu mai da copy paste de pe net, intai si intelege ceea ce scrii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users