Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

PSA este pe punctul de a cumpara Opel

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#127
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 max_01, on 09 martie 2017 - 19:33, said:

Datorita pretului de achizitie, demult VW nu mai este o marca populara.
Da' de care e? sa nu-mi zici ca e lux, ca, in ruptul capului, nu te cred!

#128
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 edi10000, on 07 martie 2017 - 22:22, said:

Repet, nu cred ca o sa mearga achizitia asta, dar eu le urez succes!
A mers deja.
Acum, ca le uram noi succes, nu cred ca-i incalzeste prea tare.
Oricum, eu nu ma astept la schimbari radicale, Opel va face ce stie sa faca, doar ca profitul (daca va exista) va merge in alt buzunar.

 _R_A_D_U, on 09 martie 2017 - 19:42, said:

Da' de care e? sa nu-mi zici ca e lux, ca, in ruptul capului, nu te cred!
Radule, avea dreptate colegul max_01, cat timp Seat si Skoda sunt sub pretul VW, nu prea mai e "masina populara" dublu veul, nu?

#129
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Ba e populara. Dar nu la noi. Un neamt da pe un Golf 7 de 16000-17000 de euro, adica dotat ok si cu motor de 110-120 CP, vreo 6-7 salarii mediu. Un roman de un Logan cu dotari de bun simt (gen aer conditionat, nu airbaguri cortina sau caroserie galvanizata), adica un 0.9 Laureate, peste 15. Nu e vina Germaniei si nici a lui VW ca noi suntem izmana UE.

#130
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Eu inteleg mai greu business-ul asta PSA-Opel. O explicatie ar fi ca PSA cauta sa aibe vanzari ca grup in zone in care propriul brand nu e bine vazut. Insa daca e sa vanda la aceleasi costuri (GM avand pierderi) la care se adauga 2,3mld euro plata catre GM atunci chiar e ceva nejustificat.
Daca ar fi cumparat BMW sau Mercedes as fi inteles ca doreau un segment popular, dar PSA vinde pe acelasi segment.
La fel de greu inteleg suprapunerile VAG VW/Skoda/Seat.
Singura explicatie e politica si sprijinul guvernamental la fiecare mare brand.
Apropo de GM, o stire: http://europe.autone...o-escape-europe
Europe’s burden on GM’s balance sheet will now be confined to pensions, leaving Peugeot owner PSA with the task of fixing the troubled Opel brand and turning around a business that’s lost about $9 billion since 2009. Once the deal closes, GM will pay about $400 million annually for 15 years to fund the German and U.K. plans.

#131
thor_

thor_

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.04.2011

 max_01, on 07 martie 2017 - 19:56, said:

Motorul reusit de care zici, si chiar ca este un motor reusit, a fost proiectat si realizat cu sprijinul celor de la BMW.Pacat ca Opel nu a trezit interes marcii BMW.Cu un proprietar ca si BMW, VAG ar fi avut din nou un concurent foarte puternic in Opel, asa cum a fost acesta in perioada anilor 1950-1990 cand Opel nu era departe, calitativ vorbind, de marcile auto de lux.

1.2l Puretech, in ambele versiuni de putere de 82 cp si 130 cp, primul aspirat si al doilea turbo a fost realizat in the house. Ca  au exploatat din experianta acumulata cu THP e alt ceva, si daca e vorba de colaborare cu BMW asta a fost numai la THP.

#132
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 LauCalin, on 09 martie 2017 - 23:11, said:

Ba e populara. Dar nu la noi. Un neamt da pe un Golf 7 de 16000-17000 de euro, adica dotat ok si cu motor de 110-120 CP, vreo 6-7 salarii mediu. Un roman de un Logan cu dotari de bun simt (gen aer conditionat, nu airbaguri cortina sau caroserie galvanizata), adica un 0.9 Laureate, peste 15. Nu e vina Germaniei si nici a lui VW ca noi suntem izmana UE.

Numai ca izmenele isi dau cu parerea despre fiabilitate, cand au doar masini sh din tata in fiu, cu sute de mii de km reali, dar nu si pe bord.

#133
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 thor_, on 15 martie 2017 - 21:27, said:


1.2l Puretech, in ambele versiuni de putere de 82 cp si 130 cp, primul aspirat si al doilea turbo a fost realizat in the house. Ca  au exploatat din experianta acumulata cu THP e alt ceva, si daca e vorba de colaborare cu BMW asta a fost numai la THP.
6 ani...

#134
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 LauCalin, on 20 februarie 2017 - 00:07, said:

Nu stiu in ce masura vor apela la Tesla. In cazul de fata, nu cred ca Opel si PSA vor proceda asa. Pentru  ca Opel, in privinta tehnologiilor electrice, sta destul de bine. Poate cineva gen Fiat sau Ford sa apeleze, pentru ca ei au ceva slabiciuni. VAG testeaza intens tehnologii, Toyota se bazeaza pe hibrizi si hidrogen... poate Hyundai si Kia, desi stiam ca si coreeni testeaza de zori.
Cazul lui Mercedes e cumva normal. Pentru ca ei se bazeaza f mult pe tehnologii conventionale. Cand a fost nevoie de ceva mai atipic sau motoare mici, au apelat la altii precum Renault sau, in urma cu 15 ani, la Mitsubishi pentru benzinarele de pe ForFour.
si hyundai vinde Tucson pe hidrogen ca masina de productie, nu prototip

#135
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 08:31, said:

si Hyundai vinde Tucson pe hidrogen ca masina de productie, nu prototip
Nu doar ca vinde, dar se si cumpara. Am vazut multe in regim de car sharing in doicilandia, credeam initial ca sunt pe gpl sau gnc ca scria pe ele Linde. De fapt erau cu hidrogen si eu m-am simtit mai bananier ca niciodata.

#136
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
am vazut ca tocmai ce astazi s-a terminat tranzactie intre  GM si PSA.

#137
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Opel trebuia sa faca ceva, nu putea sa ramana singura intr-o lupta cu restul producatorilor.
Avand in vedere ca cam toti producatorii mai mari fac parte dintr-un grup, e clar ca si Opel a facut acest pas.
Sunt avantaje mai mari din jocul in echipa !

#138
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Pai nu era in echipa GM? Din punctul asta de vedere inteleg mai greu ce beneficii ar fi pentru Opel, la GM nu avea concurent intern pe acelasi segment, la PSA cam da.
Intreb si eu, ca si la altii gen VAG inteleg mai greu suprapunerile de branduri ale grupului pe aceeasi piata.

Edited by Hansolo, 04 August 2017 - 15:18.


#139
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Este un avantaj enorm dpdv al vanzarilor. In felul asta VW a avut o crestere continua in ultimii 10 ani, ajungand pe 1 de pe 5 sau 6.
Le-a oferit potentialilor cumparatori pentru o anumita clasa de masini, de la 1,2 optiuni pana la 4,5 sau chiar 6.
Compara vanzarile Corolla cu cele de Golf + Jetta + Octavia sau Leon, etc.

#140
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007
Deci vrei sa spui ca nu exista canibalizarea intre marcile aceluiasi grup?
Asa o fi, stiu ca in alte domenii (IT) se discuta intens de segmentare clara in vederea limitarii canibalizarii. Poate si pentru ca la masini doar specificatiile nu vand, mai e si chestia de design.

#141
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 fotbal5, on 04 august 2017 - 14:54, said:

Opel trebuia sa faca ceva, nu putea sa ramana singura intr-o lupta cu restul producatorilor.
Avand in vedere ca cam toti producatorii mai mari fac parte dintr-un grup, e clar ca si Opel a facut acest pas.
Sunt avantaje mai mari din jocul in echipa !
Opel a fost o subsidiara a GM.Nu Opel a dorit sa fie vandut ci firma mama, GM, care a fost proprietara marcii Opel,nemultumita de profitul obtinut de aceasta marca auto.Era interesant daca Opel ar fi fost cumparat de BMW sau Mercedes, cu tehnolgia carora ar fi ocupat o pozitie de top in gama sa, non premium insa cele doua mari firme auto germane nu au fost interesate sa detina si o marca non premium.Probabil o asemenea ipotetica achizitie nu le-ar fi adus decat batai de cap.
Cred ca singura diferenta intre Opel si produsele Peugeot/Citroen, va fi doar designul autoturismelor in timp ce tehnologia va fi, cum este si normal, aceeasi.

#142
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Hansolo, on 04 august 2017 - 15:42, said:

Deci vrei sa spui ca nu exista canibalizarea intre marcile aceluiasi grup?
Asa o fi, stiu ca in alte domenii (IT) se discuta intens de segmentare clara in vederea limitarii canibalizarii. Poate si pentru ca la masini doar specificatiile nu vand, mai e si chestia de design.

Exact, in IT conteaxa mult mai putin designul.

Canibalizare exista fara indoiala, insa avnd in vedere costurile reduse prin platformele comune, nu cred ca are un impact atat de negativ. Pana la urma tot in buzunarul grupului se duc, chiar daca in departamente diferite.
Sunt convins ca exista competitie intre marci.
Seat are o legatura mult mai stransa cu Audi, Skoda cu VW. Asa sunt impartite si grupurile

#143
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 08:31, said:

si Hyundai vinde Tucson pe hidrogen ca masina de productie, nu prototip
In SUA?Cum se face alimentarea cu hidrogen?Cum este acesta stocat?Care ar fi costurile si riscurile de exploatare?

 max_01, on 04 august 2017 - 18:05, said:

Opel a fost o subsidiara a GM.Nu Opel a dorit sa fie vandut ci firma mama, GM, care a fost proprietara marcii Opel,nemultumita de profitul obtinut de aceasta marca auto.Era interesant daca Opel ar fi fost cumparat de BMW sau Mercedes, cu tehnolgia carora ar fi ocupat o pozitie de top in gama sa, non premium insa cele doua mari firme auto germane nu au fost interesate sa detina si o marca non premium.Probabil o asemenea ipotetica achizitie nu le-ar fi adus decat batai de cap.
Cred ca singura diferenta intre Opel si produsele Peugeot/Citroen, va fi doar designul autoturismelor in timp ce tehnologia va fi, cum este si normal, aceeasi.
Opel a avut pierderi financiare destul de mari, mai multi ani, asa ca GM s-a debarasat de aceasta marca auto, paguboasa pentru grupul auto american.Subscriu la viitorul si aspectul modelelor marcii Opel in cadrul PSA.
Bine ca Opel a ajuns pe mana celor de la PSA si nu a unei firme auto chinezesti.

Edited by dennis_2005, 06 August 2017 - 14:18.


#144
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Americanii corecti si deranjati de haștag dieselgate si minciuna, au inselat si ei la randul lor?

http://m.automarket....ilor-81401.html

"Grupul PSA Peugeot-Citroen solicită celor de la General Motors o despăgubire de până la 800 de milioane de euro pentru tranzacția pentru Opel, după ce a descoperit că a fost înșelat cu privire la strategia pentru reducerea emisiilor.

Grupul PSA Peugeot-Citroen a achiziționat în acest an marca Opel de la General Motors pentru 1.3 miliarde de euro, însă oficialii producătorului francez se lovesc acum de primele probleme.

După ce au analizat strategia anterioară a celor de la Opel, cei de la Peugeot-Citroen și-au dat seama că trebuie să facă investiții majore pentru ca brandul german să respecte normele de emisii care vor intra în vigoare în Europa în 2021, întrucât în caz contrar riscă amenzi majore.

În acest context, Grupul PSA consideră că trebuie să primească despăgubiri de la General Motors în valoare de 600 - 800 de milioane de euro, adică circa jumătate din suma totală plătită la achiziție.

Potrivit unor surse neoficiale citate de agenția de presă Reuters, oficialii General Motors au fost informați despre aceste aspecte, însă Grupul PSA nu a făcut încă niciun pas legal pentru recuperarea acestei sume de bani.

Potrivit viitoarei legislații europene, fiecare constructor trebuie să reducă emisiile medii ale modelelor de la valoarea maximă actuală de 130 de grame de dioxid de carbon pe kilometru la numai 95 de grame.

De aceea, până în 2020, constructorul german și-a propus să aibă 4 modele electrificate în gamă, iar primele nominalizate sunt o versiune plug-in hibrid pentru SUV-ul Crossland X (foto) și o versiune electrică pentru noua generație Corsa. Obiectivul Opel este ca toate modelele sale să aibă versiuni electrice sau plug-in hybrid până în 2024."

Au vandut opel prin minciuna? Pai sa plateasca amenda si despagubiri. Ma simt inselat si pagubit.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate