Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
PSA este pe punctul de a cumpara Opel
Last Updated: Oct 15 2018 21:34, Started by
LauCalin
, Feb 14 2017 15:01
·
0
#128
Posted 09 March 2017 - 21:20
edi10000, on 07 martie 2017 - 22:22, said:
Repet, nu cred ca o sa mearga achizitia asta, dar eu le urez succes! Acum, ca le uram noi succes, nu cred ca-i incalzeste prea tare. Oricum, eu nu ma astept la schimbari radicale, Opel va face ce stie sa faca, doar ca profitul (daca va exista) va merge in alt buzunar. _R_A_D_U, on 09 martie 2017 - 19:42, said:
Da' de care e? sa nu-mi zici ca e lux, ca, in ruptul capului, nu te cred! |
#129
Posted 09 March 2017 - 23:11
Ba e populara. Dar nu la noi. Un neamt da pe un Golf 7 de 16000-17000 de euro, adica dotat ok si cu motor de 110-120 CP, vreo 6-7 salarii mediu. Un roman de un Logan cu dotari de bun simt (gen aer conditionat, nu airbaguri cortina sau caroserie galvanizata), adica un 0.9 Laureate, peste 15. Nu e vina Germaniei si nici a lui VW ca noi suntem izmana UE.
|
#130
Posted 10 March 2017 - 17:34
Eu inteleg mai greu business-ul asta PSA-Opel. O explicatie ar fi ca PSA cauta sa aibe vanzari ca grup in zone in care propriul brand nu e bine vazut. Insa daca e sa vanda la aceleasi costuri (GM avand pierderi) la care se adauga 2,3mld euro plata catre GM atunci chiar e ceva nejustificat.
Daca ar fi cumparat BMW sau Mercedes as fi inteles ca doreau un segment popular, dar PSA vinde pe acelasi segment. La fel de greu inteleg suprapunerile VAG VW/Skoda/Seat. Singura explicatie e politica si sprijinul guvernamental la fiecare mare brand. Apropo de GM, o stire: http://europe.autone...o-escape-europe Europe’s burden on GM’s balance sheet will now be confined to pensions, leaving Peugeot owner PSA with the task of fixing the troubled Opel brand and turning around a business that’s lost about $9 billion since 2009. Once the deal closes, GM will pay about $400 million annually for 15 years to fund the German and U.K. plans. |
#131
Posted 15 March 2017 - 21:27
max_01, on 07 martie 2017 - 19:56, said:
Motorul reusit de care zici, si chiar ca este un motor reusit, a fost proiectat si realizat cu sprijinul celor de la BMW.Pacat ca Opel nu a trezit interes marcii BMW.Cu un proprietar ca si BMW, VAG ar fi avut din nou un concurent foarte puternic in Opel, asa cum a fost acesta in perioada anilor 1950-1990 cand Opel nu era departe, calitativ vorbind, de marcile auto de lux. 1.2l Puretech, in ambele versiuni de putere de 82 cp si 130 cp, primul aspirat si al doilea turbo a fost realizat in the house. Ca au exploatat din experianta acumulata cu THP e alt ceva, si daca e vorba de colaborare cu BMW asta a fost numai la THP. |
#132
Posted 16 March 2017 - 10:38
LauCalin, on 09 martie 2017 - 23:11, said:
Ba e populara. Dar nu la noi. Un neamt da pe un Golf 7 de 16000-17000 de euro, adica dotat ok si cu motor de 110-120 CP, vreo 6-7 salarii mediu. Un roman de un Logan cu dotari de bun simt (gen aer conditionat, nu airbaguri cortina sau caroserie galvanizata), adica un 0.9 Laureate, peste 15. Nu e vina Germaniei si nici a lui VW ca noi suntem izmana UE. Numai ca izmenele isi dau cu parerea despre fiabilitate, cand au doar masini sh din tata in fiu, cu sute de mii de km reali, dar nu si pe bord. |
#133
Posted 16 March 2017 - 16:41
thor_, on 15 martie 2017 - 21:27, said: 1.2l Puretech, in ambele versiuni de putere de 82 cp si 130 cp, primul aspirat si al doilea turbo a fost realizat in the house. Ca au exploatat din experianta acumulata cu THP e alt ceva, si daca e vorba de colaborare cu BMW asta a fost numai la THP. |
#134
Posted 15 April 2017 - 08:31
LauCalin, on 20 februarie 2017 - 00:07, said:
Nu stiu in ce masura vor apela la Tesla. In cazul de fata, nu cred ca Opel si PSA vor proceda asa. Pentru ca Opel, in privinta tehnologiilor electrice, sta destul de bine. Poate cineva gen Fiat sau Ford sa apeleze, pentru ca ei au ceva slabiciuni. VAG testeaza intens tehnologii, Toyota se bazeaza pe hibrizi si hidrogen... poate Hyundai si Kia, desi stiam ca si coreeni testeaza de zori. Cazul lui Mercedes e cumva normal. Pentru ca ei se bazeaza f mult pe tehnologii conventionale. Cand a fost nevoie de ceva mai atipic sau motoare mici, au apelat la altii precum Renault sau, in urma cu 15 ani, la Mitsubishi pentru benzinarele de pe ForFour. |
#135
Posted 16 April 2017 - 17:56
#136
Posted 02 August 2017 - 14:58
am vazut ca tocmai ce astazi s-a terminat tranzactie intre GM si PSA.
|
|
#138
Posted 04 August 2017 - 15:17
Pai nu era in echipa GM? Din punctul asta de vedere inteleg mai greu ce beneficii ar fi pentru Opel, la GM nu avea concurent intern pe acelasi segment, la PSA cam da.
Intreb si eu, ca si la altii gen VAG inteleg mai greu suprapunerile de branduri ale grupului pe aceeasi piata. Edited by Hansolo, 04 August 2017 - 15:18. |
#139
Posted 04 August 2017 - 15:30
Este un avantaj enorm dpdv al vanzarilor. In felul asta VW a avut o crestere continua in ultimii 10 ani, ajungand pe 1 de pe 5 sau 6.
Le-a oferit potentialilor cumparatori pentru o anumita clasa de masini, de la 1,2 optiuni pana la 4,5 sau chiar 6. Compara vanzarile Corolla cu cele de Golf + Jetta + Octavia sau Leon, etc. |
#140
Posted 04 August 2017 - 15:42
Deci vrei sa spui ca nu exista canibalizarea intre marcile aceluiasi grup?
Asa o fi, stiu ca in alte domenii (IT) se discuta intens de segmentare clara in vederea limitarii canibalizarii. Poate si pentru ca la masini doar specificatiile nu vand, mai e si chestia de design. |
#141
Posted 04 August 2017 - 18:05
fotbal5, on 04 august 2017 - 14:54, said:
Opel trebuia sa faca ceva, nu putea sa ramana singura intr-o lupta cu restul producatorilor. Avand in vedere ca cam toti producatorii mai mari fac parte dintr-un grup, e clar ca si Opel a facut acest pas. Sunt avantaje mai mari din jocul in echipa ! Cred ca singura diferenta intre Opel si produsele Peugeot/Citroen, va fi doar designul autoturismelor in timp ce tehnologia va fi, cum este si normal, aceeasi. |
|
#142
Posted 04 August 2017 - 19:08
Hansolo, on 04 august 2017 - 15:42, said:
Deci vrei sa spui ca nu exista canibalizarea intre marcile aceluiasi grup? Asa o fi, stiu ca in alte domenii (IT) se discuta intens de segmentare clara in vederea limitarii canibalizarii. Poate si pentru ca la masini doar specificatiile nu vand, mai e si chestia de design. Exact, in IT conteaxa mult mai putin designul. Canibalizare exista fara indoiala, insa avnd in vedere costurile reduse prin platformele comune, nu cred ca are un impact atat de negativ. Pana la urma tot in buzunarul grupului se duc, chiar daca in departamente diferite. Sunt convins ca exista competitie intre marci. Seat are o legatura mult mai stransa cu Audi, Skoda cu VW. Asa sunt impartite si grupurile |
#143
Posted 06 August 2017 - 14:16
unbrutus, on 15 aprilie 2017 - 08:31, said: In SUA?Cum se face alimentarea cu hidrogen?Cum este acesta stocat?Care ar fi costurile si riscurile de exploatare?max_01, on 04 august 2017 - 18:05, said:
Opel a fost o subsidiara a GM.Nu Opel a dorit sa fie vandut ci firma mama, GM, care a fost proprietara marcii Opel,nemultumita de profitul obtinut de aceasta marca auto.Era interesant daca Opel ar fi fost cumparat de BMW sau Mercedes, cu tehnolgia carora ar fi ocupat o pozitie de top in gama sa, non premium insa cele doua mari firme auto germane nu au fost interesate sa detina si o marca non premium.Probabil o asemenea ipotetica achizitie nu le-ar fi adus decat batai de cap. Cred ca singura diferenta intre Opel si produsele Peugeot/Citroen, va fi doar designul autoturismelor in timp ce tehnologia va fi, cum este si normal, aceeasi. Bine ca Opel a ajuns pe mana celor de la PSA si nu a unei firme auto chinezesti. Edited by dennis_2005, 06 August 2017 - 14:18. |
#144
Posted 29 November 2017 - 20:38
Americanii corecti si deranjati de haștag dieselgate si minciuna, au inselat si ei la randul lor?
http://m.automarket....ilor-81401.html "Grupul PSA Peugeot-Citroen solicită celor de la General Motors o despăgubire de până la 800 de milioane de euro pentru tranzacția pentru Opel, după ce a descoperit că a fost înșelat cu privire la strategia pentru reducerea emisiilor. Grupul PSA Peugeot-Citroen a achiziționat în acest an marca Opel de la General Motors pentru 1.3 miliarde de euro, însă oficialii producătorului francez se lovesc acum de primele probleme. După ce au analizat strategia anterioară a celor de la Opel, cei de la Peugeot-Citroen și-au dat seama că trebuie să facă investiții majore pentru ca brandul german să respecte normele de emisii care vor intra în vigoare în Europa în 2021, întrucât în caz contrar riscă amenzi majore. În acest context, Grupul PSA consideră că trebuie să primească despăgubiri de la General Motors în valoare de 600 - 800 de milioane de euro, adică circa jumătate din suma totală plătită la achiziție. Potrivit unor surse neoficiale citate de agenția de presă Reuters, oficialii General Motors au fost informați despre aceste aspecte, însă Grupul PSA nu a făcut încă niciun pas legal pentru recuperarea acestei sume de bani. Potrivit viitoarei legislații europene, fiecare constructor trebuie să reducă emisiile medii ale modelelor de la valoarea maximă actuală de 130 de grame de dioxid de carbon pe kilometru la numai 95 de grame. De aceea, până în 2020, constructorul german și-a propus să aibă 4 modele electrificate în gamă, iar primele nominalizate sunt o versiune plug-in hibrid pentru SUV-ul Crossland X (foto) și o versiune electrică pentru noua generație Corsa. Obiectivul Opel este ca toate modelele sale să aibă versiuni electrice sau plug-in hybrid până în 2024." Au vandut opel prin minciuna? Pai sa plateasca amenda si despagubiri. Ma simt inselat si pagubit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users