Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Proiect remorca monoax facuta acasa
Last Updated: Mar 24 2021 21:36, Started by
til
, Feb 10 2017 12:32
·
0
#217
Posted 29 February 2020 - 12:39
Nu toate au. Dar dacă au, trebuie sa funcționeze. A mea nici de ceață nu are. E fabricată în 94
|
#218
Posted 29 February 2020 - 17:30
Remo 1000A fabricata de Autonova Satu Mare care o am are iar pozitia e un singur fir ce vine d la stecher la stop stg.apoi de acolo la stop dreapta.Nu are nevoie de 2 fire.Stop de ceata are din fabrica.
|
#219
Posted 29 February 2020 - 19:57
A mea e de Salonta. Are fire separate la poziție. Așa e standardul. Se leagă conform standardului că sa poată fi folosită pe orice mașină. Altfel iese o nebunie.
|
#220
Posted 29 February 2020 - 20:40
Asta este standardul de priza cu care a venit masina, cind am luat remorca acu 20 de ani, unde gaia sa`i leg mersul inapoi la remorca? La versiunile de rulote, alea cu 13 pini exista tot ce dorim pentru semnalizare insa la o remorca nu`i nevoie de ele. Asta este si la mine pe Patrol, am fost nevoit sa schimb stecherul cu unu de 13 ca sa nu folosesc adaptor de la 13 la 7 deoarece iesea mai lung ansamblul. Din cauza aia am si cautat ce si cum este in standarde. P.S. Daca va uitati la alea sint 2 cable diferite, cel cu 7 fire si cel cu 5 fire noi adaugate pentru rulore, acolo este si firul de mers inapoi. Edited by Ion_Bumbu, 29 February 2020 - 20:44. |
#221
Posted 01 March 2020 - 21:01
Intre timp am terminat de imbinat podeaua, a iesit ca dracu'.
Ieri am facut si ramele pentru obloane, au iesit destul de bine. Azi n-am mai pus si tabla pe ele, pentru ca Attached Files |
#222
Posted 01 March 2020 - 21:39
..................pentru ca ai pus tabla la podeaua telecabinei?
|
#225
Posted 04 March 2020 - 21:36
Exista o vorba,dupa munca si răsplata,aaa pardon odihna.
|
#226
Posted 04 March 2020 - 22:52
A, am pus tabla pe obloane. Greseala: trebuia sa prind intai ramele in balamele, apoi sa pun tabla. Asa ca sudurile cu tabla au facut "frunza" din obloanele plane. Nu-i foarte grav, dar sigur o sa ma chinui cand o sa sudez balamalele. Le fortez eu cumva. Au burta de aprox 2 cm la mijloc la cele lungi, de 3m. La cel din fata si spate nu conteaza daca-s ondulate, ca sunt mai scurte deci burta e mai mica, plus ca fiind prinse fix (fata), ori cu doua balamale (spatele), nu ai problema alinierii balamalelor. Ce fac cu oblonul fata? Ma gandeam sa-l sudez prin niste stalpi verticali aplicati in fata benei. Dar, facand asta, ramane zona ascunsa intre rama oblonului si platforma, unde nu prea ajunge vopseaua si rugina ar putea creste in voie. Totusi, nu e vorba de etansare acolo. Raman spatii intre rame si platforma, pentru ca sudurile nasoale de imbinare a foilor de tabla de pe platforma au tras si au strambat podeaua. O sa mai strecor pe alocuri suduri la tabla/obloan, ca daca sunt 20-30cm intre ele zornaie tabla intre ele. Cele 2 foi de tabla 200 x 101 cm au ajuns la fix, de fapt a trebuit sa fac unul din ochiurile 95x40 din doua fasii 95x20. Attached Files |
|
#227
Posted 05 March 2020 - 22:46
Prima misiune, mutat gramada de compost in curte.
Lejer, de primavara. Erau bune niste obloane. Attached Files |
#228
Posted 06 March 2020 - 14:07
Til,...dat viitoare sa mai ceri pareri chiar si celor neavizati;nu stii din ce unghi pot privi ei o anume problema.Ca multi altii si eu am gresit multe chestiuni si nu o singura data,parerile unora cu 2 maini stangi,mi-au schimbat optica...
|
#229
Posted 07 March 2020 - 07:21
Chiar mura-n gura nu pot sa cer, o data pentru ca nu stiu toate intrebarile pe care ar trebui sa le pun. Plus ca prefer sa invat din greselile mele, sa vad cu ochii mei cum se intampla treaba sau beleaua gandita de mine.
Principalul motiv pentru care m-am apucat de asta este ca am vrut sa-mi pun mintea la lucru, daca luam totul de-a gata n-avea farmec. |
#230
Posted 09 March 2020 - 06:34
Respect oamenii care nu se multumesc cu raspunsul gen [ asa trebuie sa fie ] si incearca sa demonstreze ca se pot face multe lucruri cu forte proprii.Din pacate,intervin si multe greseli inerente si multe sunt si costisitoare.
Eu sunt in faza in care am in constructie un troliu pe tirantii de la leut si inspiratiile de pe youtube si net(in general)deja m-au pus in situatia de a gresi,referitor la forta de tractiune;eu gandesc mai asa(mai ruseste)-un lucru trebuie sa reziste si la chestiuni neprevazute...Imi plac lucrurile solide si totusi simple. |
#231
Posted 09 March 2020 - 10:35
Si eu tot principiul acesta il am: mai bine sa fie in plus, decât să lipsească. Bine, Till are un tractoras micut. Nu cred ca poate rupe remorca aia. Nici nu cred ca poate transporta (in siguranta) 4 tone.
|
|
#232
Posted 09 March 2020 - 12:38
Din experienta proprie iti spun ca Til o va incarca cu mult peste capacitatile ei de rezistenta,iar tractorasul(parca este 4x4) va trage dihania;numai sa nu fie panta mare sa patineze.
|
#233
Posted 09 March 2020 - 15:31
Eu aveam un U260. De care am agatat o vidanja de 4 tone. Doar ca nu m-a aruncat in sant! Tractorasul lui Till ce greutate are? O tona? Mie imi pare nebunie curata sa ii pui o incarcatura de patru ori mai mare.
|
#234
Posted 09 March 2020 - 15:40
A carat deja 4 tone dupa el de vreo doua ori. Si 2 alta data. Dar atunci nu am avut de urcat. Iar croaziera... 7km/h. Il opresti si cu mana de la viteza aia. Ramai fara mana, dar aia e.
De la rau e si de urcat pe doua portiuni mici, abia astept sa probez. Balamalele. Le sudez direct de rama benei, sau sudez intai mici talpici de platband de care sudez balamaua? Am vreo doua motive pentru care as face asa. Si comoditatea pentru care nu prea |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users