Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Proiect remorca monoax facuta acasa
Last Updated: Mar 24 2021 21:36, Started by
til
, Feb 10 2017 12:32
·
0
#199
Posted 17 February 2020 - 21:06
Daca pui balamale sub platforma sigur va freca in anvelopa.Sa va dau exemplu.Am remorca dupa tractor de aiia tio auto de 5tone.Pe marginea platformei sunt sudate doua urechi in care vin bratele de la oblon (u sudat de tabla.La basculare laterala oblonul vine direct in persoanele rotile care chiar daca au o tabla de protectie la piulite tot agata.Si asta e când oblonul e lateral de platforma dar când e sub ea?
|
#200
Posted 17 February 2020 - 21:19
Nu am mai intalnit situatia aceasta. Teoretic benaar trebui sa iasa in exteriorul rotii cu vreo 15 cm.
|
#201
Posted 17 February 2020 - 23:13
Da de unde .Daca basculezi lateral iese foarte putin in afara dar oblonul sta pe verticala si se deplasează in jos pana ce agata pe persoanele de la roata.A fost când a trebuit sa las jos bena sa pot scoate oblonul ca se blocase,asa cum ziceti ca vine materialul basculat pe oblon.Doar daca dai comanda si te cobori jos si tio de oblon sa stea putin oblic ca sa poti bascula maxim.Avand arcuri lamelare distanta dintre roata si bena este mai mica când e incarcata,la basculare arcuri de pe partea in care se basculeaza sunt mai solicitate ,distanta este si mai mica .
|
#202
Posted 23 February 2020 - 13:57
O mica pauza, in care mi-am facut de cap.
Am montat carlig si luat o remorcuta. Intr-adevar, e foarte greu de virat, chiar si pe drum nisipos si cu hardughia asta usurica. E cumva basculabila din protap. Numa' bine, ca mi-a permis reglarea inaltimii protapului. Initial, fiind cativa cm prea sus, forta in permnenta in sus, smulgerea din bila. Iar la denivelari simteam in caroserie cum loveste in sus in cui. De-asta era bine ca prima punte sa nu fie inaintea centrului de greutate a remorcii. Am bagat niste mocheta cauciucata impaturita in 4 intre protap si capetele benei, e fix la nivel acum, dar am de gand sa pun ceva si mai inalt. Pentru ca puntea fata sa aiba rol doar de filtrare, sa nu ia in plin denivelarile. Sa lase ceva si pentru aia din urma. Altfel, e misto, ditamai roaba pe care o plimbi usor de colo-colo. M-am gandit mult daca iau cu oblon tego sau tabla. La tego au rama mai sanatoasa, de teava, nu e doar o tabla ambutisata de jus pana jos, fara teava, ca la asta a mea. Tego are si rama aia de jur-imprejur de care te poti lega. Dar am preferat dimensiunile 260x135 la tabla vs 240x125 la tego. O intrebare: E obligatoriu ca remorcutele sa aiba lumina pentru mers inapoi? Ca asta nu are. Becul nu-i pus si nici fir nu are pe instalatie, asa vin "din fabrica". In plus, instalatia electrica nu-mi comuta pe on la mers inapoi. Ori e defect modulul, ori modulul e facut sa nu comute la 10V. Inca sap sa vad daca e normal sa am 10V la becul de mers inapoi. Attached Files |
#203
Posted 23 February 2020 - 14:02
@Til de unde ai cumparat remorca auto si cat ai dat pe ea?
|
#204
Posted 23 February 2020 - 14:05
A mea are si lumina de mers inapoi.... din fabrica. Nu am masurat voltaju, dar priza se leaga direct pe firele se la stopurile masinii deci primesc 12V, n-am vazut sa existe ceva gen "transformator" pe traseu. La ITP mi-a verificat exact sa mearga toate farurile.
Edited by l_stoian79, 23 February 2020 - 14:06. |
#205
Posted 23 February 2020 - 14:56
E vorba de batranul Patrol?
La astea cu check control, care-si verifica becurile, trebuie sa pui modulul de relee, deci alimentezi separat remorcuta. De la stopuri iau doar semnal, nu curent. Nu am incercat sa leg direct, dar asa umbla vorba, ca m-as fi trezit cu erori in bord; si are sens. O sa ma interesez si daca nu e in regula, ii fac sa-mi puna stopuri bune, apoi vad eu si cu modulul ala ce fac. Grifon, am luat-o de la CGR https://www.cgrauto.ro/ , care par a fi importator mai serios. Serios in privinta volumului, vreau sa zic Din pacate i-am gasit pe google imediat dupa ce am luat carligul. Carlig care a venit tot de la CGR, dar eu l-am cumparat de la un intermediar. Alternativa era la https://www.remorciromania.ro/ Am oscilat mult intre cele doua, pentru ca la primii gaseam bena de tabla de 260 la pret aparent cel mai bun din ce am gasit. In schimb la RemorciRomania cea cu tego avea pret mai bun. In final am stabilit ca ma duc la remorci Romania, ma razgandesc, sun la cgr sa pregateasca bena de 260 de tabla, plec la drum, sun remorciromania sa le spun ca nu mai vin iar domnul de acolo imi spune ca m-ar fi asteptat o surpriza: reduceri mari la remorcute. Deja tego-ul mic nu mai era la acelasi pret cu tabla de 260, ci semnificativ mai ieftina (aprox 4000lei vs 4800). Iar m-a pus pe ganduri, dar am ramas pe ideea cu remorca mare si pe faptul ca deja pusesem CGR sa pregateasca marfa, sa scoata numar rosu, etc. Surprizele nu s-au oprit aici, ajung acolo, dau sa platesc, vad pret mai mare. Cel cu care ma intelesesem la pret era din... Craiova. Si le daduse mail cu costul piciorului de protap inclus, desi stabilisem si a zis cu gura lui de doua ori ca mi-l da gratis. In mail scria picior - 90 lei. Ii lasam balta si luam tego de dincolo numai de-al dracului, dar au zis pana la urma ok, dam piciorul cadeau. Oricum nu o sa-l folosesc. Asadar, poti sa profiti de concurenta dintre ei si sa obtii o oferta mai buna, poate. Remorci Romania a bagat intr-adevar, reducerile, asa cum a zis, ca primisem notificare pe olx cand eram in drum spre CGR si inainte sa-l sun sa-i spun ca nu mai vin. Pffff, sper ca te-a ajutat povestea asta lunga. Nu-ti face mari sperante, sunt niste chinezarii ordinare, dar iti faci treaba cu ele. Si-s scumpe rau. Dar au si ei de alergat, mi se pare ca le monteaza, le incarca, le duc la RAR, apoi le aduc inapoi, etc. Le iei cu cartea facuta si cu numere rosii (pentru care platesti). Chiar, la CGR numerele rosii sunt 100lei, pret corect. La RR sunt vreo 200lei, umbla vorba ca ar si cerut si 300 unora. Sa verifici atent remorca pe care o iei. Eu am mers convins ca iau una pe care o vazusem cu o zi inainte, crezand ca e singura pe care o au asamblata. Acolo, surpriza, au scos alta din alta parte, ca aia era seria pe care o daduse al din Craiova, cica. Am luat-o si pe asta la puricat, nu era chiar asa brici la obloane, dar era ok. Si aripile stau mai drept pe ea. DAR, balamalele de pe oblonul spate erau montate oblic, vizibil clar. I-am pus sa-l schimbe. Si nu au vrut sa dea lant de siguranta, au zis ca modelul asta vine fara. Mai are niste clemite metalice care ar trebui sa tina cablurile pe sasiu dar aluneca usor afara, vedem ce-o mai fi. |
#206
Posted 23 February 2020 - 18:55
Nu e Patrol, e Landcruiser ... da e batrana :-)
Si la masina de oras e la fel. Mi-au montat priza si carlig cand am luat remorca, si conexiunile sunt direct pe cablurile de la stopuri, n-am nici un control cand is arse becurile. Oricum remorca ar trebui sa aibe si lumina de mers inapoi. La mine am pozitii, stopuri, semnalizari, mers inapoi si ceata.... si bec ptr numar. E ca ptr o masina normala. Remorca am luat-o de noua si asa a venit, cu toate luminile alea. La ITP imi verifica toate becurile sa fie functionale. Edited by l_stoian79, 23 February 2020 - 18:57. |
#207
Posted 23 February 2020 - 22:37
La fel s-au legat si la fratele meu, pe masina noua/2019, direct la stopuri.
Eu sunt mai fitzos. Am check control si pe masina din '85. |
#208
Posted 23 February 2020 - 22:45
Daca e cupla cu 7 contacte n`are loc si mersul inapoi.
Aia cu 13 contacte are si mers inapoi, baterie, baterie prin contact... |
|
#209
Posted 23 February 2020 - 23:02
Multumesc pentru detalii @Til. Sunt bune pentru o viitoare experienta. Ca ma tot gandesc sa-mi cumpar o remorca auto si sa-mi vand remorca pentru motosapa.
Ca mai tot anu sta degeaba remorca de motosapa si cand am nevoie de o remorca auto, imprumut. Cat m-or mai suporta amicii, pretenii. |
#210
Posted 24 February 2020 - 21:48
til, on 23 februarie 2020 - 14:56, said: Grifon, am luat-o de la CGR https://www.cgrauto.ro/ , care par a fi importator mai serios. Serios in privinta volumului, vreau sa zic Din pacate i-am gasit pe google imediat dupa ce am luat carligul. Carlig care a venit tot de la CGR, dar eu l-am cumparat de la un intermediar. In cele din urma a fost in regula. |
#211
Posted 28 February 2020 - 22:14
De ce nu încape mers înapoi in cea cu 7 pini?
2 fire semnalizare stg/drp 1 fir stopuri 1 fir frana 1 fir masa 1 fir mers inpoi 1.fir ceata |
#212
Posted 28 February 2020 - 22:31
Domnule, e simplu, este un standard, ISO 1724 si ala spune asta:
|
#213
Posted 29 February 2020 - 04:24
Eu am mers vreo câțiva ani fara lumina pentru mers înapoi, apoi m a oprit la un control astia cu rar u... vroiau sa mi ia talonu si amendă.. brrr, am activat modul palmat si am scăpat, dar mi am făcut lumina pentru mers inapoi. , trebuie
|
|
#214
Posted 29 February 2020 - 06:18
Discutam despre remorcile auto sau cele agricole?
La remorca agricola trebuie lumina de mers inapoi? |
#216
Posted 29 February 2020 - 11:52
Am eu remorca auto cumparata de acu 20 de ani, o Stema si nu are lumina de mers inapoi.
Nici in ISO 1724 nu se cere asta. Are ITP si tot ce trebuie, asa este construita. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users