Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Proiect remorca monoax facuta acasa

- - - - -
  • Please log in to reply
313 replies to this topic

#235
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 17.03.2008
Eu as suda talpici. Sa nu se rupa materialul.

#236
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Asta ar fi al treilea motiv.
Primele doua erau:
- sa nu frece de rama benei cu perechea balamalei, cea de care se prinde oblonul. Pe masura ce se uzeaza balamaua frecusul intra mai adanc.
- permit astfel un unghi de rotire mai mare pentru oblon

Edited by til, 09 March 2020 - 15:49.


#237
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
till, da la remorca ai frâne?

#238
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View Posttil, on 09 martie 2020 - 15:40, said:

A carat deja 4 tone dupa el de vreo doua ori. Si 2 alta data. Dar atunci nu am avut de urcat. I

Mie de urcat nici o data nu mi`a fost frica, doar cind aveam de coborit...

#239
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Stiu, aia-i ziceam si lui gladiatore de caruta legata la motosapa.

Nu am ce sa cobor pe aici. Cu cele 4 tone in spate am avut emotii doar atunci cand am tras cu spatele spre buza unui mal, pe o panta lina. Remorca avea frana, dar inertiala si nereversibila deci aproape inutila. Cred ca am tras frana de mana preventiv. Am cuplat 4x4 sa tina frana tractorului pe toate rotile si n-am mai avut nici o emotie.

#240
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Am mai pus niste fier pe ea.
Oblonul fata, prins cu sudura prin doi stalpisori de 40x3x2.

Am avut grija sa pun obloanele laterale aproximativ pe pozitie, ca sa vina bine la unghi. Tot a iesit putin inclinat la unul din colturi, dar merge, e ok.
Urmeaza balamalele laterale.

#241
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
In lucru. Balamalele alea nu-mi ies aliniate.
Sub una a trebuit sa bag si distantier. Cealalta rama trebuie sa fie dreapta, asa tin minte.

Attached Files


Edited by til, 13 March 2020 - 12:14.


#242
sacos

sacos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,830
  • Înscris: 17.03.2008
Pana la urma iese chiar bine!
Eu as mai pune cate o traversa la obloane. Parca-s prea rare din metru in metru. Si tabla se poate deforma usor.
Bine, eu am o problema vizuala. Nu suport sa vad lucruri strambe, nealiniate, facute de mantuiala etc

#243
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Mie nu-mi plac patratelele. Asa, fiind rare, arata bine dreptunghiurile alea wide-screen. Altfel aveam de gand sa trag o diagonala lunga in locul celor doua verticale mici.

Da, obloanele au iesit chiar bine, la masuri (am avut ceva emotii, ca nu au fix aceeasi inaltime, iar cel din spate risca sa nu intre bine intre laterale si sa le scoata in exterior) si unghiuri. Sa vedem ce iese dupa ce pun balamalele, inca e timp sa o pocesc, mai ales daca ma grabesc.

Edited by til, 13 March 2020 - 13:42.


#244
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Zavoare/balamale. Urmeaza sa le asigur - ori cu arcuri (putin probabil, ca nu am) ori cu sigurante de 6-8mm in bot.
Am avut de furca pentru ca teava nu e perfect rotunda si pana m-am prins cum trebuie sa fac m-am chinuit sa fortez sperand ca daca se curata rugina o sa se intarteasca bine.

Incep sa invat sa lucrez cu mig-ul. La sarma de 1mm trebuie sa merg cu avans sarma undeva intre 0-1 din 10...
Sper sa tina totusi si sudurile mai vechi, care sunt mai poroase si gogonate, din cauza avansului mare nu topea bine sarma, nu prea scotea toata zgura la suprafata, ramanea poroasa. Cel putin asa mi se pare mie.

Trebuie sa fac stoc de sarma, am ramas doar cu vreo 3 role si alea groase, de 1mm.

Attached Files



#245
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Iaca si cortegiul :lol:

Attached Files



#246
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Si i-am arata ce soarta o asteapta. S-a tinut bine, la incarcatura maxima posibil pentru cauciucuri. Cred ca au 2.7 bar, adica maximul recomandat pe ele. Era bine sa le urc la 3.0, ca le-am cam turtit.

Estimez 1,5mc, maine masor mai bine. Incarcatura impinsa putin spre fata. Tractorasul trage foarte bine, am iesit fara sa cuplez fata.
Doar la inceput am cuplat 4x4, ca m-am plimbat putin prin noroi cautand pietris mai curat.
Ultima proba a fost urcarea la asfalt, un mal mic. A urcat fara sa patineze, dar am si abordat-o in asa fel incat urcarea sa fie mai lina.

Attached Files



#247
autom2

autom2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 26.01.2007
Fain! Felicitari!

#248
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Til,daca tot ai pus platbanda aia la balamale,de ce nu le-ai sudat sub profil?!

#249
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Nici nu mai tin minte, dar pot spune ca ar fi fost o greseala, si o sa explic de ce, la urma.

Primul motiv pentru care nu am facut asa e faptul ca as fi avut de dat suduri din pozitii de la dificile la imposibile, acolo sub bena. Ar fi fost posibil dar tot dificil daca aveam bascularea facuta. Dar tot ramaneam cu majoritatea sudurilor de facut in pozitie "deasupra". Adica suduri facute (si mai) prost, duze incarcate nu doar cu zgura ci si cu metal topit, se distrug rapid. Duza exterioara, protectoare, odata incarcata intra in scurt si camasa exterioara nu mai e izolata. E drept, mi-am facut rezerve inca 1-2 bucati, dar de ce sa ma chinui...

Motivul pentru care ar fi fost o greseala este faptul ca metoda e buna doar daca ai conturul benei iesit binisor in exterior, dincolo de buza exterioara a cauciucului. Mai exact bena trebuie sa fie iesita dincolo de roata cu numar de cm egal cu urmatoarele insumate:
- diametrul balamalei
- dublul distantei de la fata balamalei la fata muchiei benei. Daca pui balamaua la fata cu profilul de contur, e zero, deci.


Altfel spus:
- balamaua sudata asa cum am facut eu scoate oblonul spre exterior la deschidere, rotit la 180 grade. Sanse reduse ca rama inferioara a oblonului (devenita superioara cand e deschis) sa se propteasca in roata inainte ca rama de jos sa atinga roata. Daca se intampla asta, vei forta balamalele rau la fiecare deschidere. Si nu poti merge cu obloanele deschise. samd.
- balamaua sudata sub bena aduce oblonul spre interior la deschidere. Sanse marite sa se propteasca in roata.

La aspectul asta m-am gandit prea putin, dar uite ca am avut noroc. Am facut bena cu vreo 4 cm mai lata decat puntea din buza in buza, dar fara sa am ceva clar conturat in cap. Mai mult pentru ca in momentul in care ma pregateam sa tai traversele era un vecin carutas lanaga mine care m-a batut la cap sa fac asa, fara sa ai ba vreo explicatie logica. Doar ca asa se face. M-am gandit eu putin atunci la obloane, dar prea putin, erau inca departe :D

#250
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Faptul este consumat,insa pt a clarifica;cu balamalele sudate sub profil,obloanele rabatate se aliniau cu tabla la exteriorul profilului platformei.Nu disting din poze distanta dintre platforma si exteriorul anvelopei,probabil ca oblonul o atingea...

#251
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Ori nu atinge, ori atinge discret, fara sa preseze. Nu-mi dau seama foarte bine, pentru ca balamalele nu sunt perfect aliniate si retin putin din pendularea libera a oblonului.

Ideea e ca atinge cu rama de jus, nu cu cea de sus, de langa balamale. Asta e tot ce conteaza.
Daca atingea cu rama de langa balamale era problema, ca avea tendinta sa smulga balamalele, facand parghie.

Inteleg unde bati: ca oblonul spanzurat ar fi stat vertical, nu inclinat spre interior.
Dar faptul ca ar fi fost pe o axa bagata cativa cm in interior ar fi fost daunator, asa cum am explicat mai sus.

Mai exact, in cazul meu, in cel mai bun caz ar fi fost cu minim 14+14+5=33 mm mai in interior; fiecare oblon. Asta daca puneam balamaua la fata si nu mai in interior sub bena, caz in care cifrele s-ar fi marit cu dublul distantei cu care intram dedesubt.
Nota, cifra e raportata la pozitia actuala, nu la conturul benei. Fata de conturul benei, am zis in postarea actuala formula. Practic e minus 19mm in cazul meu. Adica 14mm, diametrul balamalei. Cu atat ar fi intrat oblonul sub bena la rabatere, in cazul cel mai bun, in care puneam balamaua la fata, pe verticala conturului benei, adica. Mult nu-i, probabil aveam loc, desi nu am pus puntea centrata la mm pe bena, cred ca aveam loc de ambele parti. Dar am zis mai sus, era mult mai complicat de sudat. Si de ce sa muncesc in plus si sa mai si risc... doar ca sa stea obloanele frumos verticale cand duc vecinii la groapa...

Edited by til, 16 March 2020 - 14:38.


#252
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,708
  • Înscris: 30.07.2003
Estimari oficiale  Posted Image   , care explica si de ce a tras atat de bine tractorasul, fara 4x4.

~1,7mc
~2,9 tone :showoff:
Apasare pe protap - undeva intre 750-900kg (!!!)

Si nu l-am socotit pe vecinul care a stat in fata :whistling:

Attached Files



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate